Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың әлеуметтенуіндегі гендерлік айырмашылықтар және білім беру саясаты


Slide 1

№ 6 ОБӨЖ

КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ҰЛДАР МЕН ҚЫЗДАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІНДЕГІ ГЕНДЕРЛІК АЙЫРМАШЫЛЫҚ.

ОРЫНДАҒАН: Сармурзина Асем

ТОП: ИЯ21-1

Slide 2

ЖОСПАР:

Гендерлік ерекшеліктер.

қыз бала мен ер баланың ортаны қабылдау ерекшеліктерін, гендерлік психология сипаттамасын, яғни гендерлік сезімталдық ұстанымының ерекшелігі туралы айтатын боламын.

2. Әйелдер және демографиялық саясат мәселесі.

Отбасы және гендерлік саясат жөніндегі ұлттық комиссия туралы толығырақ мәлімет беремін.

3. Эмоциялық тұрақтылық. Білім берудегі гендерлік көзқарас.

Slide 3

Мектеп жасына дейін білім берудегі қолданылатын әдістемелік әдебиеттер осы кезге дейін гендерлік ерекшеліктерді, қыз бала мен ер баланың ортаны қабылдау ерекшеліктерін, гендерлік психология сипаттамасын, яғни гендерлік сезімталдық ұстанымын есепке алмай құрастырылуда. Мектеп жасына дейінгі мекемелер үшін әдістемелік және дидактикалық басылымдарда гендерлік сараптама жасау олардағы патриархаттық гендерлік таптаурындарды анықтау үшін жүргізіледі.

№1 ТАҚЫРЫПША БОЙЫНША

Slide 4

Қыз бала мен ұл балалардың бойында адамзат өкіліне қатысты екендігін және жыныс қасиеттеріне байланысты өздерінің ерекшеліктерін сезіну қабілеттерін дамыту қажет. Осы аталған жағдай мектеп жасына дейінгі балалардың гендерлік санасын дамыту мен гендерлік тендікке қол жеткізудің алғы шарты болуда.

Slide 5

БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕНДЕРЛІК КӨЗҚАРАСТЫҢ МАҚСАТЫ БОЛЫП: 1) ЖЫНЫС МҮШЕСІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ЖЕКЕ БАС ӘУЛЕТІНІҢ ДАМУ ШЕКСІЗДІГІН АЛЫП ТАСТАУ; 2) ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ, БАҒДАРЛАНУ ҚҰНДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ЖЫНЫСТАРҒА ТӘН ЖҮРГІЗУДІҢ нақты-бір әдістері, қажеттілік үрдістерінің қалыптасуына көмектесу; 3) балалардың гендерлік ерекшеліктерін ескеретін оқулық материалдарын берудің әртүрлі әдістері; 4) барынша көп өзін-өзі шындау үшін жағдайын туғызу

балалар мен қыздардың қабілеттілігін ашу.

Slide 6

Мектеп жасындағы гендерлік ерекшелік байқалатын

ұлдар мен қыздардың жас ерекшеліктері.

Slide 7

Қазақстанда 1995 жылы Қазақстан Республикасының Президенті жанынан Отбасы, әйелдер және демографиялық саясат мәселелері бойынша кеңес ашылған. 1998 жылы ол ҚР Президенті жанындағы Отбасы және әйелдер мәселесін қарайтын ұлттық комиссия болып қайта құрылды, соған сәйкес кеңестің қызмет аясы кеңейіп, өкілеттілігі артты. Қазіргі таңда бұл ұйым Президент жанындағы Отбасы және гендерлік саясат жөніндегі ұлттық комиссия деп аталады. Ұлттық комиссия Пекин платформасының талаптарын ескере отырып, алғаш рет ҚР әйелдер жағдайын жақсартуға арналған ұлттық бағдарлама дайындады.

Әйелдер және демографиялық саясат мәселесі.

Мектеп жасындағы қыз балаларға, орта жастағы әйелдерге қорлық жасау пайызбен шаққанда:

Slide 8

Мектепке дейінгі жастан бастап, балаларда - еркектік қасиетін, эмоциялық тұрақтылығын, жүректілігін, батылдығын, жауапкершіліктігін, батырлық қарым-қатынасын, әйел жынысты өкілдерге және қыздарда - алғашқы әйелдік қасиеттердің шығуында - аялау, нәзіктік, қарапайымдылық, шыдамдылық, жанжалдың татулықпен шешілуініне ынталануын қалыптастыру керек. Балалар мен қыздардың психофизологиялық ерекшеліктерін және қазіргі заманғы ғылыми міндеттерге жауап беретін, ұйымдастыруға гендерлік көзқарас және оқытып-тәрбиелеу қызметін іске асыруын ескеру керек

Slide 9

ЕҢ АЛҒАШ ГЕНДЕР ТЕОРИЯСЫ ОСЫДАН ОТЫЗ ЖЫЛДАН АСТАМ БҰРЫН ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАРДА ПАЙДА БОЛҒАН. ОНЫҢ ЕҢ БАСТЫ ЕРЕЖЕЛЕРІНІҢ БІРІ - ГЕНДЕР ЖӘНЕ ЖЫНЫС ТҮСІНІКТЕРІНІҢ АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ. ЖЫНЫС - АДАМНЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ, ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫСЫН БІЛДІРЕДІ. ГЕНДЕР ДЕГЕНІМІЗ - ӘЙЕЛДЕР МЕН ЕРКЕКТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК РОЛЬДЕРІНІҢ АРАСЫНДАҒЫ АЙЫРМАШЫЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ОРТАНЫҢ АДАМДАРДЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕ ҚОЙҒАН ҰЙҒАРЫМДАРДАН ТУҒАН ҚЫЛЫҚТАР МЕН ЭМОЦИОНАЛЬДЫҚ МІНЕЗДЕМЕЛЕРІНІҢ АРАСЫНДАҒЫ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРДЫ БІЛДІРЕДІ.

Slide 10

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!


Ұқсас жұмыстар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім мен тәрбие: мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалардың сана-сезімін қалыптастыру
SACERS шкаласы: мектеп жасындағы білім беру ортасының құрылымы мен бағалау критерийлері
Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні, танымдық әрекеттері және мектепке дайындау әдістері
Мектепке дейінгі және кіші мектеп кезеңдеріндегі балалардың сенсорлық және танымдық дамуы
Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде балалардың таза ауадағы серуендерін педагогикалық ұйымдастыру және өткізу тәртібі
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы ережелер, жұмыс тәртібі және гигиеналық талаптар
Мектепке психологиялық дайындық: мектеп жасына дейінгі балалардың оқуға бейімделуі мен дамудың аспектілері
Мектепке дейінгі балалардың жетістіктерін бағалау: өлшемдері мен процедуралары
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың мектепке бейімделуі: психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік аспектілері
Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде портфолионы білім мен технологиялық оқытуда қолдану мүмкіндіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz