ОБӨЖ КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ҰЛДАР




Презентация қосу
№ 6 ОБӨЖ
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ҰЛДАР
МЕН ҚЫЗДАРДЫҢ
ӘЛЕУМЕТТЕНУІНДЕГІ ГЕНДЕРЛІК
АЙЫРМАШЫЛЫҚ.

ОРЫНДАҒАН: Сармурзина Асем
ТОП: ИЯ21-1
ЖОСПАР:
• Гендерлік ерекшеліктер.
қыз бала мен ер баланың ортаны қабылдау
ерекшеліктерін, гендерлік психология
сипаттамасын, яғни гендерлік сезімталдық
ұстанымының ерекшелігі туралы айтатын
боламын.
2. Әйелдер және демографиялық саясат
мәселесі.
Отбасы және гендерлік саясат жөніндегі
ұлттық комиссия туралы толығырақ
мәлімет беремін.
3. Эмоциялық тұрақтылық. Білім берудегі
гендерлік көзқарас.
№1 ТАҚЫРЫПША
БОЙЫНША
Мектеп жасына дейін білім берудегі қолданылатын
әдістемелік әдебиеттер осы кезге
дейін гендерлік ерекшеліктерді, қыз бала мен ер
баланың ортаны қабылдау ерекшеліктерін, гендерлік
психология сипаттамасын, яғни гендерлік сезімталдық
ұстанымын есепке алмай құрастырылуда. Мектеп жасына
дейінгі мекемелер үшін әдістемелік және дидактикалық
басылымдарда гендерлік сараптама жасау олардағы
патриархаттық гендерлік таптаурындарды анықтау үшін
жүргізіледі.
25

Қыз бала мен ұл балалардың 20

бойында адамзат өкіліне қатысты 1
екендігін және жыныс қасиеттеріне

байланысты өздерінің
ерекшеліктерін сезіну қабілеттерін 5

дамыту қажет. Осы аталған жағдай 0
Item Item 2 Item 3 Item 4 Item 5

мектеп жасына дейінгі балалардың 1

гендерлік санасын дамыту мен
гендерлік тендікке қол жеткізудің
алғы шарты болуда.
БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕНДЕРЛІК КӨЗҚАРАСТЫҢ МАҚСАТЫ
БОЛЫП: 1) ЖЫНЫС МҮШЕСІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ ЖЕКЕ
БАС ӘУЛЕТІНІҢ ДАМУ ШЕКСІЗДІГІН АЛЫП ТАСТАУ; 2)
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ, БАҒДАРЛАНУ ҚҰНДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ
ЖЫНЫСТАРҒА ТӘН ЖҮРГІЗУДІҢ нақты-бір әдістері,
қажеттілік үрдістерінің қалыптасуына көмектесу; 3)
балалардың гендерлік ерекшеліктерін ескеретін оқулық
материалдарын берудің әртүрлі әдістері; 4) барынша көп
өзін-өзі шындау үшін жағдайын туғызу
балалар мен қыздардың қабілеттілігін ашу.
Мектеп жасындағы гендерлік ерекшелік байқалатын
ұлдар мен қыздардың жас ерекшеліктері.
Әйелдер және демографиялық саясат мәселесі.
Мектеп жасындағы қыз
Қазақстанда 1995 жылы Қазақстан Республикасының балаларға, орта жастағы

Президенті жанынан Отбасы, әйелдер және әйелдерге қорлық жасау
пайызбен шаққанда:
демографиялық саясат мәселелері бойынша кеңес
202
ашылған. 1998 жылы ол ҚР Президенті жанындағы 2
14%

Отбасы және әйелдер мәселесін қарайтын ұлттық 2018
31.5

комиссия болып қайта құрылды, соған сәйкес %

кеңестің қызмет аясы кеңейіп, өкілеттілігі артты. Қазіргі
2020
таңда бұл ұйым Президент жанындағы Отбасы және 24.5
%
гендерлік саясат жөніндегі ұлттық комиссия деп
аталады. Ұлттық комиссия Пекин платформасының
талаптарын ескере отырып, алғаш рет ҚР әйелдер
2019

жағдайын жақсартуға арналған ұлттық бағдарлама 30.1
%

дайындады.
Мектепке дейінгі жастан бастап, балаларда – еркектік қасиетін,
эмоциялық тұрақтылығын, жүректілігін, батылдығын, жауапкершіліктігін,
батырлық қарым-қатынасын, әйел жынысты өкілдерге және қыздарда –
алғашқы әйелдік қасиеттердің шығуында – аялау, нәзіктік, қарапайымдылық,
шыдамдылық, жанжалдың татулықпен шешілуініне ынталануын
қалыптастыру керек. Балалар мен қыздардың психофизологиялық
ерекшеліктерін және қазіргі заманғы ғылыми міндеттерге жауап беретін,
ұйымдастыруға гендерлік көзқарас және оқытып-тәрбиелеу қызметін іске
асыруын ескеру керек
ЕҢ АЛҒАШ ГЕНДЕР ТЕОРИЯСЫ ОСЫДАН
ОТЫЗ ЖЫЛДАН АСТАМ БҰРЫН ӘЛЕУМЕТТІК
ҒЫЛЫМДАРДА ПАЙДА БОЛҒАН. ОНЫҢ ЕҢ
БАСТЫ ЕРЕЖЕЛЕРІНІҢ БІРІ – ГЕНДЕР ЖӘНЕ
ЖЫНЫС ТҮСІНІКТЕРІНІҢ АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ.
ЖЫНЫС – АДАМНЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ,
ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫСЫН БІЛДІРЕДІ.
ГЕНДЕР ДЕГЕНІМІЗ - ӘЙЕЛДЕР МЕН
ЕРКЕКТЕРДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК РОЛЬДЕРІНІҢ
АРАСЫНДАҒЫ АЙЫРМАШЫЛЫҚТЫ ЖӘНЕ
ОРТАНЫҢ АДАМДАРДЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ
ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕ ҚОЙҒАН
ҰЙҒАРЫМДАРДАН ТУҒАН ҚЫЛЫҚТАР МЕН
ЭМОЦИОНАЛЬДЫҚ МІНЕЗДЕМЕЛЕРІНІҢ
АРАСЫНДАҒЫ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРДЫ
БІЛДІРЕДІ.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшектерді ажыратыңдар
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдарының теориялық негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мектеп жасындағы балалардың диагностикасы
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық- педагогикалық сипаттама
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
ТАҚЫРЫП ДИАГНОСТИКА
Реттелу кезеңдері
Жас ерекшеліктер туралы ұғым
Пәндер