Дүниетанымының қызметтері




Презентация қосу
ALIKHAN BOKEIKHAN UNIVERSITY

Қазіргі мектептегі ғылыми
дүниетаным және азаматтық,
патриоттық тәрбие жүйесі
Орындаған:Тасымханов А.Е.
Фк-305
Негізгі сұрақтар:

1. Оқушылардың дүниетанымының мәні мен қызметтері.
Дүниетанымның құрылымы.
2. Дүниетанымның түрлері.
3. Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру
құралдары.
4. Оқушылардың дүниетанымын қалыптастырудың қазіргі
мәселелері.
5. Жеке тұлғаның ғылыми дүниетанымын
қалыптастырудағы мұғалімнің кәсіби-педагогикалық
құзыреттілігінің маңызы.
6. патриоттық тәрбие жүйесі.
Дүниетанымның
мәні
Дүниетаным - жеке адамның, әлеуметтік
топтың, немесе тұтас қоғам қызметінің
бағытын және шындыққа деген қатынасын
айқындайтын принциптердің, көзқарастардың
мақсат-мұраттар мен сенімдердің жүйесі.
Дүниетаным
қалыптасуына саяси,
адамгершілік және
эстетикалық
көзқарастар көп әсер
етеді.
Дүниетанымының қызметтері.

Дүниетаным жүйесіне ене отырып, адамның
немесе бүкіл топтың қоршаған әлеуметтік
және табиғат заңдылықтарын бағдарлау
мақсаттарына қызмет етеді.

Дүниетаным тәрбиелік қызмет атқарады. Бала
өзі келісетін көзқарастары арқылы,
адамгершілігін, ерік-жігерін, эстетикалық
сезімдерін шыңдайды.
Дүниетанымның құрылымы.

• білім,

• көзқарастар,

• сенім,

• идеалдар,

• өмірлік ұстаным.
Дүниетанымның түрлері.
1. Мифологиялық
Мифологоиялық дүниетанымның негізі – қиял, ойдан шығару.

2. Діни
Діни дүниетаным құдыретті күшке, яғни құдайға сеніп, соған
табынуға құрылған. Діннің дүниетанымдық принципі негізінде
адам мен дүниенің жаратылуы туралы наным жатыр.

3. Философиялық
Философия адамның дүниені тану тәжірибесін жинақтау, әлемнің
біртұтас теориялық үлгісін жасау, әлемге қарым – қатынасты білдіру
қажеттігінен туындаған ерекше феномен.
Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру
құралдары.
• дүниенің материалдығы мен танымдылығы;
• қозғалыс;
• материяның бірінші, сананың екінші болуы;
• қарама-қайшылықтардың бірлігі мен күресі;
• себепті байланыс;
• сандық өзгерістердің мөлшерден шығып кетуі мен олардың сапалық
өзгерістерге айналуы;
• дамудың үздіксіздігі мен үздіктігі;
• себеп пен салдар диалектикасы;
• құбылыс;
• мүмкіндік пен шындық;
• практика.
Оқушылардың дүниетанымын қалыптастырудың
қазіргі мәселелері.

Дұрыс дүниетанымның қалыптасуына қазіргі қоғам
өміріндегі көптеген зиянды факторлар әсер етеді, бұл
кішкентай адамның одан әрі дамуына қиындықтар
туғызады.

Қазіргі әлемде бірқатар қайшылықтар бар:
• отбасының әсері,
• заманауи гаджеттер,
• көше,
• БАҚ және т. б.

Қазіргі уақытта барлық отбасылар баланың дұрыс
дүниетанымын қалыптастыруға үлгі бола бермейді.
Жеке тұлғаның ғылыми дүниетанымын қалыптастырудағы
мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінің маңызы.

Бірінші кезеңде оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру
ісінің жүйесінде әрбір пәннің орнын анықтау,пән аралық
байланысты айқындау,негізгі философиялық,саяси-әлеуметтік
және адамгершілік идеяларды бөліп алу маңызды.

Екінші кезеңде мұғалім оқушыларды айқындалған идеяларды
мағыналы ойлауға жетелейді.

Үшінші кезеңде дүниетанымды қорытындылайды.

Және әдіс-тәсілдерді анықтайды.
Патриоттық тәрбие жүйесі.

Патриоттық тәрбие тұлға
қалыптасуының құрамдас бөлігі
болып табылады, ол жастардың
алған білімдерінің негізінде
азаматтық борыш ұстанымымен,
жекебастық мүдделері қоғамдық
ұстанымдармен астасып жататын
тіршілік әрекеті үлгісіне
даярлығын қамтамасыз етуі тиіс.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

• www.stud24.ru

• Kk.wikipedia.org

• Stud.kz

• Martebe.kz

Ұқсас жұмыстар
Тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру
Тіл және сөйлеу
Ғылыми дүниетаным оқушының интеллектуалды дамуының негізі
Тіл мен таным бірлестігі
Когнитивтік лингвистика
Өмірдің мәнін негізгі тақырып етіп ұстанған ойшылдар
Патриоттық тәрбие беру
Түркі дәуірі ойшылдарының нақыл сөздері
Ғылымдар энциклопедиясында ойшыл ғалым
Тарих және уақыт
Пәндер