Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ
«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ»
КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы: Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді
моделі

Орындаған: Бектасова Балнұр
ТП-18-2к1
Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы
Модельдің мазмұны - қазіргі ұлттық тәлім-тәрбие, салт-дәстүрлерге
орай ұлттық қасиеттерді қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Педагогикалық модельдеуде сынып жетекшісі іс-әрекеті
Әрекеттің негізгі Міндеттері Міндеттерді жүзеге
бағыттары асыру құралдары
Сынып оқушыларын, олардың Сынып оқушыларының • Сауалнама, танымдық-дамыту
қарым-қатынасын, бір-бірімен қызығушылығын, қажеттілігін, ойындары, қоғамдық белсенділігін,
тілдесуін, сыныптағы әрекетін икемділігін, басқа жеке шараларға қатысу себебін зерттеу
зерттеу ерекшеліктерін зерттеу әдісмемесі, қызығушылығы мен
Сыныптың ұжым ретінде қалыптасу
Сынып қауымдастығының әуестігінің картасын құру
деңгейін, бір-бірімен қалыптасқан
тіршілік әрекетін, келешегін, Танысу, өзінің қабілетін,
өзара қарым-қатынас жағдайын
мақсат, міндеттерін жобалау, анықтау
мүмкіндігін ашуға бағытталған
бағытын анықтау Сыныптың жалпы тіршілігіне қатысы сынып сағаттары
Сыныпты ұжым ретінде бар ата-аналардың, басқа да Социометрия әдісі арқылы сынып
қалыптастырудағы, адамдардың тәрбиелеу мүмкіндіктерін белсенділері мен қамтылмай қалған
топтастырудағы, дамуға қолайлы анықтау оқушыларды жалпы сыныптың
орта құрудағы біріккен әрекет Тәрбие жұмысының әсерін, тиімділігін ұжым ретінде қалыптасу деңгейін
анықтау анықтау
Сынып ішіндегі күнделікті әрекетті, Сыныптың шығармашылық
тіршілікті оқушыларға жағымды етіп бірлескен әрекеттері (мерекелер,
ұйымдастыру арқылы сынып бейнесін
қойылым дайындау т.б.)
қалыптастыру
Тест, сауалнама арқылы оқушылар
Мектептің тәрбие кеңістігінде
сыныптың орнын анықтау мен ата-аналардың сыныптың тәрбие
Сынып ұжымының дамуында жұмысымен, жалпы тіршілігімен
қоршаған ортаның жағымды әсер ету қанағаттану деңгейін анықтау
мүмкіндіктерін Оқушыларды ұйымдастыру,
анықтау әрекетке баулу ойындары.
Ұжымдық-шығармашылық шаралар
Қазіргі заманғы оқу–тәрбие процесі моделінің талаптары
Қазіргі заман талабы оқу–тәрбие процесіне түбегейлі
өзгертуді талап етіп отыр.

Оқушы Оқушы

Мұғалім Оқушы Мұғалім Оқушы

Оқушы Оқушы
Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы

Үш байланыс күш-жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен адамдық
бағыт беруі мүмкін.»
В.А.Сухомлинский

Ата-ана

Уақыт бөлу
Бағыттау
Қадағалау
Көмектесу
Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық “МЕН” Коррекциялық
дайындық тұжырым- дамыту, Мектептегі тәрбие
Психотерапиялар
құрылым дамасының ағарту орталықтары
компоненттері компоненттері жұмыстары

а) жеке дайындық
ә) зияткерлік -өзін-өзі тәрбиелеу -Семинар Оқушылардың
дайындық -өзін-өзі басқару -ойын терапиясы -Тренинг “Шұғыла” өзін-өзі
б) әлеуметтік – -өзін-өзі реттеу -библиотерапия -Тәрбие сағаттары басқару қоғамы
психологиялық -өз ісін жоспарлау -музтерапия -Сайыс “Жас ұрпақ”
дайындық -өзін-өзі бағалау -психогимнастика -Байқау жарыстар қоғамдық
в) физиологиялық -өзін-өзі тексеру бірлестігі
дайындық

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі
Педагогикалық процестің заңдылықтары
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Педагогикалық процесс
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
Ұйымдастыру формасы
Эдвайзер жұмысының мазмұны
Тәрбие принциптері және заңдылықтары
Пәндер