Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту



Тақырыбы: 1000 шамасындағы сандарды оқыту әдістемесі.
М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида

Жоспар
Арнайы мектепте 1000 шамасындағы және көптаңбалы сандарды оқыту міндеттері.
1000 және көп таңбалы сандарды нөмірлеуді оқытудың құрылымы.
1000 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу.



Қосу мен азайту амалдарын орындау барысында бағандау реті сақталып отырады. Қосу мен азайту амалы рет-ретімен, яғни бірліктен бастап орындалады. Мысалы:

Бірліктер бірліктің астына жазылуы тиіс. Ең алғашқы сабақтарда оқушыдан қосу мен азайтудың кестесін сұраған жөн. Есептерді шығару барысында ең алдымен оң-мен жазбаша жаттықтыру есебінде есептер шығарту қажет. Мысалы:
7бірлік+8бірлік=15бірлік
5ондық+8ондық=13ондық
6 жүздік+9жүздік=15жүздік
10бірлік+бұл 1ондық
10бірлік мыңдық - 10ондық мыңдық т. б.

Есептерді орындау барысында (қосуда) ең бірінші азайтуда бірнеше нөлдік қатар болды. Мысалы:

Қосу мен азайту есептерін шығару барысында кездесетін «<», «>» таңбаларын қоя білу керек. Осы есептерді салыстыру қажет.




1000 көлеміндегі сандар нумерациясмына үйрету жұмысының реттілігі былайша құрылады:

1000 көлеміндегі сандар нумерацясымен таныстыру жұмысы мынадай тақырыптарды қайталаудан басталады. Олар:

1000 көлеміндегі сандармен арифметикалық орындауды үйрету жұмысының әдістемесі
1000 көлеміндегі сандармен арифметикалық амалдарды орындау барысында жазбаша еесептеуге үйрету жұмысы жүргізіледі. 1000 көлеміндегі сандарды қосу мен азайту кезінде жұмысты келесідегідей кезеңдерге бөлуге болады:

Үш таңбалы сандармен арифметикалық амалдарды орындау барасында мысалдарды орындау, оларды тексеруге үйрету жұмысы былайша құрылады:
30+5, 300+40, 300+45, 300+140, 300+145, 300+105.
305-5, 340-40, 345-45, 340-300, 345-300, 345-200.


Пайдаланылған әдебиеттер:
Қ. С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Ә. Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша практикум.
М. Ералиева Математиканы оқытуды ізгілендіру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz