Арнайы мектепте 1000-ға дейінгі және көп таңбалы сандарды оқыту әдістемесі


Slide 1

Тақырыбы: 1000 шамасындағы сандарды оқыту әдістемесі.

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида

Slide 2

Жоспар

Арнайы мектепте 1000 шамасындағы және көптаңбалы сандарды оқыту міндеттері.

1000 және көп таңбалы сандарды нөмірлеуді оқытудың құрылымы.

1000 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу.

Slide 3 Slide 4 Slide 5

Қосу мен азайту амалдарын орындау барысында бағандау реті сақталып отырады. Қосу мен азайту амалы рет-ретімен, яғни бірліктен бастап орындалады. Мысалы:

Slide 6

Бірліктер бірліктің астына жазылуы тиіс. Ең алғашқы сабақтарда оқушыдан қосу мен азайтудың кестесін сұраған жөн. Есептерді шығару барысында ең алдымен оң-мен жазбаша жаттықтыру есебінде есептер шығарту қажет. Мысалы:

7бірлік+8бірлік=15бірлік

5ондық+8ондық=13ондық

6 жүздік+9жүздік=15жүздік

10бірлік+бұл 1ондық

10бірлік мыңдық - 10ондық мыңдық т. б.

Slide 7

Есептерді орындау барысында (қосуда) ең бірінші азайтуда бірнеше нөлдік қатар болды. Мысалы:

Slide 8

Қосу мен азайту есептерін шығару барысында кездесетін «<», «>» таңбаларын қоя білу керек. Осы есептерді салыстыру қажет.

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

1000 көлеміндегі сандар нумерациясмына үйрету жұмысының реттілігі былайша құрылады:

Slide 13

1000 көлеміндегі сандар нумерацясымен таныстыру жұмысы мынадай тақырыптарды қайталаудан басталады. Олар:

Slide 14

1000 көлеміндегі сандармен арифметикалық орындауды үйрету жұмысының әдістемесі

1000 көлеміндегі сандармен арифметикалық амалдарды орындау барысында жазбаша еесептеуге үйрету жұмысы жүргізіледі. 1000 көлеміндегі сандарды қосу мен азайту кезінде жұмысты келесідегідей кезеңдерге бөлуге болады:

Slide 15

Үш таңбалы сандармен арифметикалық амалдарды орындау барасында мысалдарды орындау, оларды тексеруге үйрету жұмысы былайша құрылады:

30+5, 300+40, 300+45, 300+140, 300+145, 300+105.

305-5, 340-40, 345-45, 340-300, 345-300, 345-200.

Slide 16 Slide 17

Пайдаланылған әдебиеттер:

Қ. С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі

Ә. Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша практикум.

М. Ералиева Математиканы оқытуды ізгілендіру


Ұқсас жұмыстар
2-сыныпта 20-ға дейінгі сандарды оқыту әдістемесі
Арнайы мектеп оқушыларына арналған 100-ге дейінгі сандардың нөмірленуін оқыту әдістемесі
Коррекциялық мектептерге арналған 100-ге дейінгі сандарды нөмірлеу әдістемесі
Бастауыш мектепте нумерация ұғымын оқыту әдістемесі: дидактикалық ойындарды қолдану
Мектепте музыка пәнін оқыту әдістемесі
Жалпы білім беретін мектепте мәтіндік есептерді оқыту әдістемесі
Негізгі мектепте комбинаторика элементтерін оқыту әдістемесі
Арнайы мектептерде жай және ондық бөлшектерді оқыту әдістемесі
Үш таңбалы сандарды қалдықпен бөлу және тексеру
Мектепте сөзжасамды оқыту: маңызы, мазмұны және әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz