Оқушылар натурал сандар қатарында




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК
ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА
ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА»
КАФЕДРАСЫ

8 саны және цифры

Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Сабақтың тақырыбы: «8 саны және цифры»
Оқу мақсаттары :
1.1.1.2 100-ге дейін санау, натурал сандар қатарында санның орнын
анықтау
1.1.1.5 Сан түзуі туралы білу
Жетістік критерийлері : Оқушылар натурал сандар қатарында 8
санының орнын таба алады; 8 санын басқа сандармен салыстыра алады; 8
санының құрамын анықтай алады; 8 цифрын жаза алады.
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар сөзінде төмендегі сөз және сөз тіркестерін қолдана алады:
сегіз, сан, цифр, сан түзуі, натурал сан, алдыңғы сан, кейінгі сан, тура,
кері.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап
Қолданылатын көрнекіліктер:

Интерактивті тақта
Бейнематериал
Таратпа материалдар

5 6 7
Плакаттар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.

Оқу – құралдарын
алдыру;
Психологиялық
дайындық;
Психологиялық дайындық.
Сәлемдесу. Шеңбер бойынша бір-бірін еркелетіп,сөз айту.
Иықтарынан қағып «Сен жарайсың,сенде бәрі жақсы болады!»
деп тілек айту
Топқа бөлу: жасырын қораптың ішінен сандар жазылған
қағазды таңдап алу 5,6,7 сандары арқылы топқа бөлу.

5 6 7
Өткен сабақтағы 7 санын қайталауға төмендегі
тапсырмалар беріледі.

№1. 0 - дан 7 дейін тура, кері санау.
№2
Дидактикалық ойын: «Көршісін тап»
Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі:
Әр топ өзіне берілген санның құрамын қағазға қосынды түрінде түсіреді.

1-топ 2-топ 3-топ

7 5 6
2 3 4
5 2 2
1 5 1
6 4 3
3 1
№3
Қандай санды жоғалттым.
0.. 2... 4... 6...
Жаңа сабақ:

Сегіз санын жаз
Мәні 8 болатын теңдіктер

8= 7+1 8 = 6+2
8 = 3+5
8 = 5+3 8 = 4+4
8 = 2+6
Оқулықпен жұмыс (29 бет.)
Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып
сызыңыз. Сандарды оқыңыз.

7 3 1 5 4 6 8
Сергіту сәті.
«Қызықты математика»
Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма?

8 - 4 =4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі.
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі?

5 +2=7
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?

5 - 2=3
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада?

8 – 5=3
Өрнектерді салыстыру.

7–1*7–5 5–1*5+1
7–2*6-2
3+1*3+2 4+3*4+1
1+6*1+2
Рефлексия
Бәрін түсіндім

Кейбір нәрселерді толық түсінбедім

Мен қиналдым, түсінбедім

Ұқсас жұмыстар
Оқыту әдістемесі
Сандарды салыстыр
Бір таңбалы сандар нешеу
Ғылыми жобаның тақырыбы
"7 саны киелі сан"
Кейбір оқушылар
Сабақтың мақсатын анықтау
Сандар тобына
Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық сандарды қосу
Шеңбер салуға арналған құрал
Пәндер