Оқушылар натурал сандар қатарында
Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК
ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА
ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА»
КАФЕДРАСЫ
8 саны және цифры
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Сабақтың тақырыбы: «8 саны және цифры»
Оқу мақсаттары :
1.1.1.2 100-ге дейін санау, натурал сандар қатарында санның орнын
анықтау
1.1.1.5 Сан түзуі туралы білу
Жетістік критерийлері : Оқушылар натурал сандар қатарында 8
санының орнын таба алады; 8 санын басқа сандармен салыстыра алады; 8
санының құрамын анықтай алады; 8 цифрын жаза алады.
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар сөзінде төмендегі сөз және сөз тіркестерін қолдана алады:
сегіз, сан, цифр, сан түзуі, натурал сан, алдыңғы сан, кейінгі сан, тура,
кері.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап
Қолданылатын көрнекіліктер:
Интерактивті тақта
Бейнематериал
Таратпа материалдар
5 6 7
Плакаттар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Оқу – құралдарын
алдыру;
Психологиялық
дайындық;
Психологиялық дайындық.
Сәлемдесу. Шеңбер бойынша бір-бірін еркелетіп,сөз айту.
Иықтарынан қағып «Сен жарайсың,сенде бәрі жақсы болады!»
деп тілек айту
Топқа бөлу: жасырын қораптың ішінен сандар жазылған
қағазды таңдап алу 5,6,7 сандары арқылы топқа бөлу.
5 6 7
Өткен сабақтағы 7 санын қайталауға төмендегі
тапсырмалар беріледі.
№1. 0 - дан 7 дейін тура, кері санау.
№2
Дидактикалық ойын: «Көршісін тап»
Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі:
Әр топ өзіне берілген санның құрамын қағазға қосынды түрінде түсіреді.
1-топ 2-топ 3-топ
7 5 6
2 3 4
5 2 2
1 5 1
6 4 3
3 1
№3
Қандай санды жоғалттым.
0.. 2... 4... 6...
Жаңа сабақ:
Сегіз санын жаз
Мәні 8 болатын теңдіктер
8= 7+1 8 = 6+2
8 = 3+5
8 = 5+3 8 = 4+4
8 = 2+6
Оқулықпен жұмыс (29 бет.)
Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып
сызыңыз. Сандарды оқыңыз.
7 3 1 5 4 6 8
Сергіту сәті.
«Қызықты математика»
Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма?
8 - 4 =4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі.
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі?
5 +2=7
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?
5 - 2=3
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада?
8 – 5=3
Өрнектерді салыстыру.
7–1*7–5 5–1*5+1
7–2*6-2
3+1*3+2 4+3*4+1
1+6*1+2
Рефлексия
Бәрін түсіндім
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім
Мен қиналдым, түсінбедім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz