Оқушылар натурал сандар қатарында



М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
8 саны және цифры
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида

Сабақтың тақырыбы: «8 саны және цифры»
Оқу мақсаттары :
1. 1. 1. 2 100-ге дейін санау, натурал сандар қатарында санның орнын анықтау
1. 1. 1. 5 Сан түзуі туралы білу
Жетістік критерийлері : Оқушылар натурал сандар қатарында 8 санының орнын таба алады; 8 санын басқа сандармен салыстыра алады; 8 санының құрамын анықтай алады; 8 цифрын жаза алады.
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар сөзінде төмендегі сөз және сөз тіркестерін қолдана алады:
сегіз, сан, цифр, сан түзуі, натурал сан, алдыңғы сан, кейінгі сан, тура, кері. Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап

Қолданылатын көрнекіліктер:
Интерактивті тақта
Бейнематериал

Таратпа материалдар
5
6
7

Плакаттар

Сабақтың барысы:

Психологиялық дайындық.
Сәлемдесу. Шеңбер бойынша бір-бірін еркелетіп, сөз айту. Иықтарынан қағып «Сен жарайсың, сенде бәрі жақсы болады!» деп тілек айту

Топқа бөлу: жасырын қораптың ішінен сандар жазылған қағазды таңдап алу 5, 6, 7 сандары арқылы топқа бөлу.
5
6
7

№1. 0 - дан 7 дейін тура, кері санау.
Өткен сабақтағы 7 санын қайталауға төмендегі тапсырмалар беріледі.

№2
Дидактикалық ойын: «Көршісін тап»
Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі:
Әр топ өзіне берілген санның құрамын қағазға қосынды түрінде түсіреді.
1-топ
2-топ
3-топ
7
5
6
2
5
1
6
3
4
3
2
5
4
1
4
2
1
3

№3
Қандай санды жоғалттым.
0. . 2. . . 4. . . 6. . .

Сегіз санын жаз
Жаңа сабақ:


Мәні 8 болатын теңдіктер
8= 7+1 8 = 6+2
8 = 3+5
8 = 5+3 8 = 4+4 8 = 2+6

Оқулықпен жұмыс (29 бет. )

Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз. Сандарды оқыңыз.

Сергіту сәті.

«Қызықты математика» Саянда болды 8 алма Сайданға берді 4 алма. Ойланып, кәне, көрейік - Саянда қалды қанша алма?
8 - 4 =4

Бәйгеге шықты жануарлар Алға шықты бесеуі. Қосылды оған екеуі Мәреге келді нешеуі?
5 +2=7

Айманда болды бес алмұрт, Әселге берді екі алмұрт. Айманның қалды қолында Неше алмұрт тез ойла?
5 - 2=3

Сегіз қияр базардан Сатып алды Сәлімжан. Бес қиярды алғанда Қанша қалды дорбада?
8 - 5=3

Өрнектерді салыстыру.
7 - 1 * 7 - 5 5 - 1 * 5 + 1 7 - 2 * 6 - 2
3 + 1 * 3 + 2 4 + 3 * 4 + 1 1 + 6 * 1 + 2

Рефлексия
Бәрін түсіндім
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім
Мен қиналдым, түсінбедім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz