Сабақтың мақсатын анықтау


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида

20 саны және цифры

Slide 2

Сабақтың тақырыбы: 20 саны мен цифры

Сабақ мақсаттары:

Екі таңбалы сан ұғымын білу; 20 санының орнын сан түзуінде табу; 20 санының құрамын анықтау; 20 цифрын жазу.

Барлық оқушылар: санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтайды. Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады.

Көптеген оқушылар: 20 көлемінде тура және кері санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Кейбірі: 20-ға дейінгі сандардан өрнек құстыра алады. Сандардың құрамын табады.

Slide 3

Жетістік критерийлері

Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді;

10 көлемінде тура және кері санайды, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;

Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыра алады.

Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: көрнекілік, әңгімелеу, көркем сөз, ойын

Slide 4

Қолданылатын көрнекіліктер:

Интерактивті тақта

Бейнематериал

Slide 5

Плакаттар

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Slide 6

Таратпа материалдар

Slide 7

Сабақтың барысы:

Slide 8

Психологиялық дайындық.

Сәлемдесу. Шеңбер бойынша бір-бірін еркелетіп, сөз айту. Иықтарынан қағып «Сен жарайсың, сенде бәрі жақсы болады!» деп тілек айту

Сабақтың мақсатын анықтау

Slide 9

Ой шақыру кезеңі

№1

3, 10, 6, 9

-Сандарды атаңдар.

-Оларды өсу ретімен орналастырыңдар

№2

3, 6, 9, 10

-Қай сан артық? Неге?

Slide 10

Жаңа сабақ

Сабақты 10- нан 20-ға дейінгі сандарды тақтаға ілу, бұл қандай сандар екенін сұрау. ( екі таңбалы сандар)

Сандарды тура және кері санату. Осы сандардың бір таңбалы сандардан айырмашылығын сұрау

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Slide 11 Slide 12 Slide 13

Мысалдарды шығар және оларды сурет арқылы көрсет.

20-ға дейінгі сандарды қосу

Slide 14 Slide 15

2+4=

3+3=

2+5=

3+2=

2+2=

3+5=

2+3=

3+4=

2+8=

3+10=

2+7=

3+6=

2+6=

3+5=

2+3=

3+4=

2+1=

3+1=

2+9=

3+9=

Кім жылдам?

Slide 16

СЕРГІТУ СӘТІ

«Тұр қатарға! Билейік»

Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20 Slide 21 Slide 22 Slide 23

ЖАРАЙСЫҢДАР!

Slide 24

Қосу амалын орында. Шығару жолын түсіндір. Қосу амалының компоненттерін ата.

Slide 25 Slide 26

Шығарып көр. Әрбір құтыдағы дәрумендер санын анықта.

Slide 27

1. 11-20 сандарды өсу және кему ретімен жаз.

1. Өсу реті:

. .

2. Кему реті:

. .

2. Оқулықта берілген тапсырмаларды орында.

Үйге тапсырма

Slide 28

Рефлексия.

Тақтада табиғат суреті шығады. Сабақ өте жақсы өтті деген оқушы оң жаққа, ұнамады деген оқушы сол жаққа шығады.

Slide 29

Кері байланыс

Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, алманың жасыл түсін таңда.

Егер саған сабақта белгілі бір қиындықты кездестіретін болсаң, алманың сары түсін таңда.

Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындауда қиын болса, мұғалімнің көмегі қажет болса, алманың қызыл түсін таңда.

Егер қаласаң алма ағашын бояуыңа болады.


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың құрылымы, мұғалімнің сабаққа дайындығы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ, ОҚУ МАҚСАТЫН ҚОЮ
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Математика және оны оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz