Сабақтың мақсатын анықтау




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

20 саны және цифры
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида
Сабақтың тақырыбы: 20 саны мен цифры

Сабақ мақсаттары:
Екі таңбалы сан ұғымын білу; 20 санының орнын сан түзуінде
табу; 20 санының құрамын анықтау;20 цифрын жазу.
Барлық оқушылар: санау барысында натурал сандардың
реттік номерін анықтайды. Біртаңбалы және екітаңбалы
сандарды оқиды, жазады және салыстырады.
Көптеген оқушылар: 20 көлемінде тура және кері санайды,
натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Кейбірі: 20-ға дейінгі сандардан өрнек құстыра алады.
Сандардың құрамын табады.
Жетістік критерийлері
Санау барысында натурал сандардың реттік номері
анықталатындығын түсінеді;
10 көлемінде тура және кері санайды, олардың натурал
сандар қатарындағы орнын анықтайды;
Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыра алады.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: көрнекілік, әңгімелеу,
көркем сөз, ойын
Қолданылатын көрнекіліктер:

Интерактивті тақта
Бейнематериал
Плакаттар

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Таратпа материалдар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу.

Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.

Оқу – құралдарын
алдыру;

Шаттық шеңбері ;
Психологиялық дайындық.
Сәлемдесу. Шеңбер бойынша бір-бірін еркелетіп,сөз айту.
Иықтарынан қағып «Сен жарайсың,сенде бәрі жақсы болады!»
деп тілек айту
Сабақтың мақсатын анықтау
Ой шақыру кезеңі
№1
3, 10, 6, 9
-Сандарды атаңдар.
-Оларды өсу ретімен орналастырыңдар

№2
3, 6, 9, 10
-Қай сан артық? Неге?
Жаңа сабақ

Сабақты 10- нан 20-ға дейінгі сандарды тақтаға ілу, бұл
қандай сандар екенін сұрау.( екі таңбалы сандар)

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Сандарды тура және кері санату. Осы сандардың бір таңбалы
сандардан айырмашылығын сұрау
Мысалдарды шығар және оларды сурет арқылы
көрсет.
20-ға дейінгі сандарды қосу
Кім жылдам?
2+4= 3+3=
2+5= 3+2=
2+2= 3+5=
2+3= 3+4=
2+8= 3+10=
2+7= 3+6=
2+6= 3+5=
2+3= 3+4=
2+1= 3+1=
2+9= 3+9=
СЕРГІТУ СӘТІ
«Тұр қатарға! Билейік»
ЖАРАЙСЫҢДАР!
Қосу амалын орында. Шығару жолын
түсіндір. Қосу амалының компоненттерін ата.
Шығарып көр. Әрбір құтыдағы дәрумендер
санын анықта.
Үйге тапсырма

1. 11-20 сандарды өсу және кему ретімен жаз.
1. Өсу реті:
………………..
2. Кему реті:
………………..
2. Оқулықта берілген тапсырмаларды
орында.
Рефлексия.
Тақтада табиғат суреті шығады. Сабақ өте жақсы өтті
деген оқушы оң жаққа, ұнамады деген оқушы сол жаққа
шығады.
Кері байланыс
Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын
сәтті орындаған болсаң,алманың жасыл түсін таңда.

Егер саған сабақта белгілі бір қиындықты кездестіретін
болсаң, алманың сары түсін таңда.

Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды
орындауда қиын болса,мұғалімнің көмегі қажет
болса,алманың қызыл түсін таңда.

Егер қаласаң алма ағашын бояуыңа болады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың құрылымы, мұғалімнің сабаққа дайындығы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ, ОҚУ МАҚСАТЫН ҚОЮ
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Математика және оны оқыту
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Пәндер