ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ


Slide 1

ТАБЫСТЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЗАМАНАУИ МОДЕЛІ

Нурманова С. К.

№47 мектеп-лицей директоры, Шиелі ауданы, Қызылорда облысы

Slide 2

ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ

ЖАРИЯЛЫЛЫҚ ҚАҒИДАСЫ

ӘЛЕУЕТТІК ҚАҒИДАСЫ

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАҒИДА

ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАҒИДАСЫ

БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚАҒИДА

Мақсатқа жету жолындағы ашықтық;

Кадрлардың кәсіби әлеуетінің жоғары болуы;

Білім алушылар мен кадрлардың зерттеушілік мәдениетін арттыру;

Тиімді қызмет түрлері мен инновациялық технологияларды қолдану арқылы нәтижеге бағытталу;

Стратегиялық менеджмент арқылы мектептің даму траекториясын жоспарлау;

Slide 3

“Инновациялық мектеп”

жобасы

2014-2016 жылдар

СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ

“ІТ мектеп” жобасы

2016-2019 жылдар

“Тәжірибеге негізделген білім” даму бағдарламасы

2020-2023жылдар

2016 жылы орта мектеп инновациялық мектеп-лицейге айналды;

Жаратылыстану пәндері бойынша тереңдетілген сыныптарға авторлық әдістемелік кешендер жасалынды.

Білім алушылардың оқу жетістіктері мен білім сапасыв артты.

Роботтехникасы,

3D принтинг және тілдік орталық,

Цифрлы лаборатория

І Т сынып

Жаңа модификациялы кабинеттер

“Smart-киіз үй” моделі

“Биоэнергетика кешені”жоспарлануда

Серіктестік алаңын дамыту

Slide 4

Бағдарлама

атауы

“Тәжірибеге негізделген білім”

№47 М. В. Ломоносов атындағы мектеп -лицейінің

2020-2023 жылдарға арналған даму бағдарламасы

Әзірлеу үшін негіздеме

“Білім туралы” 27. 07. 2007 Қ Р Заңы;

“Педагог мәртебесі туралы”27. 12. 2019 293-VІ ҚР Заңы; ҚР Білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы

Бағдарлама мақсаты

Қазақстаннның білім саласын жаңғырту жағдайында мектептің тұрақты дамуынқамтамасыз етуді жалғастыру; әр оқушының қабілетін тарттыруға жайлы орта құру;

Негізгі міндеттері

Тұлғаны жан -жақты дамыту және шығармашылық тұрғыдан таныту үшін бірыңғай тәрбие кеңістігін құру, мектептің білім беру құрылымын қоғамның өзгермелі талаптарына сәйкестендіру; білім беру үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдануды жалғастыру .

Қаржыландыру көзі

Бағдарламаны орындау қосымша тартылған қаражат және жергілікті, салалық бюджет есебінен қамтамасыз етіледі

Бағдарламаны бекіту

Педагогикалық кеңестің 2020 жылғы 08 қаңтар №5 шешімі

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Slide 5

І МОДУЛЬ

ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ

ІІ МОДУЛЬ

ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

ІІІ МОДУЛЬ

ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ

ІV МОДУЛЬ

ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ

V МОДУЛЬ

ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

ТАБЫСТЫ МЕКТЕПТІҢ ДАМУ МОДУЛЬДЕРІ

«Не жасайтынымыз маңызды емес, кіммен бірге жасайтынымыз маңыздырақ»

Джим Коллинз

Slide 6

“СЕРПІН”

шығармашылық

орталығы

ӘДІСТЕМЕЛІК ТОП

ҚОҒАМДАСТЫҚТАР

МЕКТЕП ТРЕНЕРЛЕРІ

МЕКТЕП ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ

КБТ

ҚҰРАСТЫРУШЫЛАР

ІТ ЖЕДЕЛ ТОБЫ

МЕКТЕП АКТИВТЕРІНІҢ

ЖҰМЫСЫ

“Әдістемелік

дүйсенбі”

“Сейсенбі-магнит”

“Сәрсенбі-

лингвист”

“Шығармашылық

бейсенбі”

“IT жұма”

“Креативті сенбі”

КОМАНДАЛЫҚ ЖҰМЫС

БӨЛІНГЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ

ТӘЛІМГЕРЛІК

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

І МОДУЛЬ

ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ

Slide 7

Кітап оқуға баулу

Booktrailer

Bookcrossing

100 кітап

RED X

RED time

WIKIPEDIA

Дәмді кітаптар

3D кітап

100 ән

100 күй

ART studio

Media жұлдыз

ФОТО studio

КИНО studio

Өнер бағыты

Әлеуметтік жобалар

Туған жерге тағзым

Ата -анамның бір күні

Қоғамға қызмет ету

Даналық бейсенбісі

Көшбасшылық бағыт

Таңғы жиын

Көңілді үзіліс

Лицей көшбасшысы

Пән үздігі

Ұлттық құндылықтар

Асық қобдишасы

Қөлөнер

Қазақ дәстүрлері

Ұлттық сән әлемі

Танымдық бағыт

ART терапия

ҚҰМ терапиясы

Сиқырлы логика

Мақсаты:

Бірлескен әрекет;

Өзін -өзі реттеу;

Ынтымақтастыққа

баулу;

Ізгілік пен құрмет;

Таным белсенділігі;

Ұлттық құндылықтарды дәріптеу;

ІІ МОДУЛЬ

ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

Slide 8

“Мектеп-оқушы-

ата-ана”

үштігі

ПСИХОДИАГНОСТИКА

ПСИХОАНАЛИТИКА

ПСИХОКОРРЕКЦИЯ

ӘЛЕУМЕТТІК КАРТА

ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА

ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ

БЕЙІНДІ ОҚЫТУ

МАМАНДЫҚҚА

БАҒДАР

ДЕБ ЖҰМЫС

ДБ ЖҰМЫС

“АНАЛАР” мектебі

“ӘКЕЛЕР” мектебі

“ҚҰНДЫЛЫҚ” отбасы қоғамдастығы

(виртуалды )

БІЛІМ платформалары

ӘЛЕУМЕТТІК желілер

ИНТЕРНЕТ браузерлері

МЕКТЕПТЕГІ ДАМУ АЙМАҒЫ

ІІІ МОДУЛЬ

ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ

Slide 9

“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ

“Қазақтың 100 әні”

“Ата-анамның бір күні”

“Мен таңдаған мамандық”

“Туған өлкеге тағзым”

“100 кітап”

“Құм терапиясы”

“Дара жол

“Пән үздігі”

“Асық қобдишасы”

“Art студия”

“We learn English”

“RED X “ жобасы

“BOOKtrailer “ жобасы

“BOOKcrosing “ жобасы

Жетекші және серіктес

мектептердегі ата-аналарға

жүргізілген әлеуметтік жобалар

Slide 10

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ДАМУ ОРТАСЫ

“ТОСЫН СЫЙ”

ЖОБАСЫ

Slide 11

ІV МОДУЛЬ

ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ

Инновациялық мектептер

“Smart-магнит” серіктес

мектептер қоғамдастығы

НЗМ, БИЛ, ОДМИ

ПШО, ”Өрлеу”,

оқу орталықтары

ЖОО, АОО, ҚББМ

Өзге ұйымдар, мекеме,

бірлестіктер

Мектепішілік педагогтар мен білім алушылар құзыреттіліктерін дамыту

Кәсіби серіктестік ортада кәсіби әлеует пен даму траекториясын кеңейту

Білім беру және өзге де ұйымдар арасында даму ортасын қалыптастыру

АДАМ КАПИТАЛЫН ДАМЫТУ

Slide 12

Жетекші мектеп

Мұғалім саны

120

Мұғалімдер жетістіктері

Ғалымдар құрамы

5

“SMART-МАГНИТ” СЕРІКТЕС МЕКТЕПТЕР ҚОҒАМДАСТЫҒЫ

Шиелі ауданы,

№47 М. В. Ломоносов атындағы

мектеп-лицей

Нурманова Сауле

Курманалиевна

Saule-nurmanova72

@mail. ru

87026232365

Мекен жайы

Мектеп директоры

Байланыс

ИДЕЯСЫ

МҮШЕЛЕРІ

Ынтымақтастық ортада тиімді әдістемелік жүйені бірлесе дамыту

№ 49, №149,

№158, №151, №251

ЖҰМЫС МОДЕЛІ

БАҒЫТ

ӘРЕКЕТ

НӘТИЖЕ

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ

ИННОВАЦИЯЛЫҚ

ӘДІСТЕМЕЛІК

БІР МАҚСАТ

ТӘЖІРИБЕ БӨЛІСУ

ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ

№158, 49, 149, 251, 151 мектептерде сабақты зерттеу тобы жұмысы нәтижесінде

“Сараланған тапсырмалар” жинағы құрастырылды.

“Серіктес мектептер әдістемесі” жинағы жасақталуда

ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒЫТ

“Lesson study - TIME”

“Бір уақытта - бір басымдық”

қаңтар-ақпан 2020 жыл

«Білім алушылардың құзіреттілігін қалыптастырудағы жаңартылған үдерістер» /№158 мектеп/

«Жаңартылған бағдарлама: ізденіс және тәжірибе» /№251 мектеп/

«Табысты оқыту- жаңартылған білімнің негізі» /№149, №49 о. м/

“Тиімді бағалау-нәтижелі білім”

/151бастауыш мектеп/

Барлық педагогтар

Білім алушылар саны

Мектеп активтері

Әдістемелік құрал авторлары

Зерттеу топтары

Өткізілген шаралар

486

3335

134

42

16

26

ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒЫТ

“SMART-МАГНИТ” сайты

“Инновация магнит” онлайн қоғамдастық

“Серіктестер алаңы” шығармашылық алаң

“SMART-АКТИВТЕРІ” телеграмм каналы

“ЖЕТЕКШІ - МАГНИТ” көшпелі

шеберлік сыныбы. 2018 жыл

ДӘСТҮРЛІ ШАРАЛАР

Семинар, конференция, вебинар, форум

антиконференция, онлайн сұхбат

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТ

Slide 13

“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ

ЖЕТЕКШІ МЕКТЕПТЕРМЕН

ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУЫ

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ШАРАЛАР

Облыстық тәжірибе алаңы

2020 жыл

Жетекші мектеп үйлестірушісі С. Нурманова шығармашылық жұмыстар, әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламалар көрмесін жасады және №149, №49 серіктес мектеп ұстаздары қатысып марапатталды.

Облыстық ғылыми-практикалық конференция

“Жаңартылған білім мазмұны жағдайында болашақ педагог мамандарды даярлау: кәсіби серіктестік және тәжірибе” тақырыбындағы конференцияға Қызылорда педагогикалық колледжі, ПШО, Қорқыт ата Университеті мамандары, жетекші мектеп ұстаздары қатысты. Конференцияда №47жетекші мектеп-лицей ұстаздары С. Нұрманова, Р. Қилыбаева “Сабақты зерттеу үдерісінің тиімділігі” тақырыбында шебер лік сағатын жүргізді.

Серіктес мектептермен жұмыс түрлерін насихаттады.

Slide 14

“БИОЭНЕРГЕТИКА КЕШЕНІ”

ЖОБАСЫ

V МОДУЛЬ

ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

“Шиелі орман шаруашылығы”

республикалық мемлекеттік кәсіпорны

“Қызылорда облысының индустриалды

-инновациялық даму бас қармасы ”

Кәсіпкерлер палатасының

аудандық филиалы

Жеке кәсіпкерлер демеушілері

Қосымша білім орталықтары

ГИДРОПОНИКА

АЭРОПОНИКА

ЗЕРТХАНА

ЖЫЛЫЖАЙ

Slide 15

“Биоэнергетика кешені” жобасының медиа жоспары

АУДИТ

кезеңі

мақсаты

формасы

ақпараттандыру

нәтиже

Жалпы басымдықтарды анықтау

Педагог кадрлар мен білім алушылардың ортақ қажеттілігін үйлестіре анықтау

Сауалнама;

Бақылау;

Зерттеу;

Мониторинг;

Мектеп сайтына жүктеу;

Әлеуметтік желіге жариялау;

Анықталған басымдықтарға сәйкес жұмыс алгоритмі жасалады.

І КЕЗЕҢ 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ

ІІ КЕЗЕҢ 2020-2021ОҚУ ЖЫЛЫ

ІІІ КЕЗЕҢ 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ

ІСКЕ АСЫРУ

кезеңі

мақсаты

формасы

ақпараттандыру

нәтиже

Алгоритм бойынша табыс критерийлерімен жұмыс

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы табысты мектептің қолайлы ортасын жасақтау

Жасақтау;

Жинақтау;

Жарнамалау;

Жобалау;

Келісім шарттар жасасу;

Қаржы көздерін қорғау;

Адам капиталын дамытудың табыс критерийлері

анықталады.

АПРОБАЦИЯ

кезеңі

мақсаты

формасы

ақпараттандыру

нәтиже

Зерттеу нысандарының тиімділігін анықтау

Академиялық білімнің практикалық құндылығын қалыптастыру

Диагностика;

Тәжірибе;

Сараптау;

Қолдану;

Ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерде насихаттау;

Рухани құндылығы мен заманауи технологияларға негізделген табысты мектеп моделі қалыптасады.

Slide 16

ИДЕЯСЫ

Ғылымның

даму жағдайында бәсекеге қабілетті табысты мектеп моделін құру

МАҚСАТЫ

Білім-тәжірибе-инновация үштігіне негізделген оқытудың комплексті жобасын іске асыру

ҚҰНДЫЛЫҒЫ

Білім алушылардың заманауи үдерістерге сәйкес даму ортасының құрылуы

ҚАЖЕТТІЛІГІ

Ерте жастан баланың кәсіби бейімділікке

бағдарлау;

Алған білімді дұрыс және қажетті бағытта

қолдануға бейімдеу;


Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды психологиялық - педагогикалық сүймелдеуді ұйымдастыру
ЭКОНОМИКА СЕКТОРЫ
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Қаржылық сауаттылық
Басқару ғылымының пәні мен әдісі
Педагогикалық басқару жүйесі
Шетелдегі инклюзивті білім беру
ҚАРЖЫ ЖАЙЛЫ
Тәрбие педагогикалық әрекетте
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz