ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ



ТАБЫСТЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЗАМАНАУИ МОДЕЛІ
Нурманова С. К.
№47 мектеп-лицей директоры, Шиелі ауданы, Қызылорда облысы

ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
ЖАРИЯЛЫЛЫҚ ҚАҒИДАСЫ
ӘЛЕУЕТТІК ҚАҒИДАСЫ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАҒИДА
ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАҒИДАСЫ
БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚАҒИДА
Мақсатқа жету жолындағы ашықтық;
Кадрлардың кәсіби әлеуетінің жоғары болуы;
Білім алушылар мен кадрлардың зерттеушілік мәдениетін арттыру;
Тиімді қызмет түрлері мен инновациялық технологияларды қолдану арқылы нәтижеге бағытталу;
Стратегиялық менеджмент арқылы мектептің даму траекториясын жоспарлау;

“Инновациялық мектеп”
жобасы
2014-2016 жылдар
СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
“ІТ мектеп” жобасы
2016-2019 жылдар
“Тәжірибеге негізделген білім” даму бағдарламасы
2020-2023жылдар
2016 жылы орта мектеп инновациялық мектеп-лицейге айналды;
Жаратылыстану пәндері бойынша тереңдетілген сыныптарға авторлық әдістемелік кешендер жасалынды.
Білім алушылардың оқу жетістіктері мен білім сапасыв артты.
Роботтехникасы,
3D принтинг және тілдік орталық,
Цифрлы лаборатория
І Т сынып
Жаңа модификациялы кабинеттер
“Smart-киіз үй” моделі
“Биоэнергетика кешені”жоспарлануда
Серіктестік алаңын дамыту

Бағдарлама
атауы
“Тәжірибеге негізделген білім”
№47 М. В. Ломоносов атындағы мектеп -лицейінің
2020-2023 жылдарға арналған даму бағдарламасы
Әзірлеу үшін негіздеме
“Білім туралы” 27. 07. 2007 Қ Р Заңы;
“Педагог мәртебесі туралы”27. 12. 2019 293-VІ ҚР Заңы; ҚР Білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
Бағдарлама мақсаты
Қазақстаннның білім саласын жаңғырту жағдайында мектептің тұрақты дамуынқамтамасыз етуді жалғастыру; әр оқушының қабілетін тарттыруға жайлы орта құру;
Негізгі міндеттері
Тұлғаны жан -жақты дамыту және шығармашылық тұрғыдан таныту үшін бірыңғай тәрбие кеңістігін құру, мектептің білім беру құрылымын қоғамның өзгермелі талаптарына сәйкестендіру; білім беру үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдануды жалғастыру .
Қаржыландыру көзі
Бағдарламаны орындау қосымша тартылған қаражат және жергілікті, салалық бюджет есебінен қамтамасыз етіледі
Бағдарламаны бекіту
Педагогикалық кеңестің 2020 жылғы 08 қаңтар №5 шешімі
ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ

І МОДУЛЬ
ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ
ІІ МОДУЛЬ
ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
ІІІ МОДУЛЬ
ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ
ІV МОДУЛЬ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ
V МОДУЛЬ
ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
ТАБЫСТЫ МЕКТЕПТІҢ ДАМУ МОДУЛЬДЕРІ
«Не жасайтынымыз маңызды емес, кіммен бірге жасайтынымыз маңыздырақ»
Джим Коллинз

“СЕРПІН”
шығармашылық
орталығы
ӘДІСТЕМЕЛІК ТОП
ҚОҒАМДАСТЫҚТАР
МЕКТЕП ТРЕНЕРЛЕРІ
МЕКТЕП ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ
КБТ
ҚҰРАСТЫРУШЫЛАР
ІТ ЖЕДЕЛ ТОБЫ
МЕКТЕП АКТИВТЕРІНІҢ
ЖҰМЫСЫ
“Әдістемелік
дүйсенбі”
“Сейсенбі-магнит”
“Сәрсенбі-
лингвист”
“Шығармашылық
бейсенбі”
“IT жұма”
“Креативті сенбі”
КОМАНДАЛЫҚ ЖҰМЫС
БӨЛІНГЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ
ТӘЛІМГЕРЛІК
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
І МОДУЛЬ
ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ

Кітап оқуға баулу
Booktrailer
Bookcrossing
100 кітап
RED X
RED time
WIKIPEDIA
Дәмді кітаптар
3D кітап
100 ән
100 күй
ART studio
Media жұлдыз
ФОТО studio
КИНО studio
Өнер бағыты
Әлеуметтік жобалар
Туған жерге тағзым
Ата -анамның бір күні
Қоғамға қызмет ету
Даналық бейсенбісі
Көшбасшылық бағыт
Таңғы жиын
Көңілді үзіліс
Лицей көшбасшысы
Пән үздігі
Ұлттық құндылықтар
Асық қобдишасы
Қөлөнер
Қазақ дәстүрлері
Ұлттық сән әлемі
Танымдық бағыт
ART терапия
ҚҰМ терапиясы
Сиқырлы логика
Мақсаты:
Бірлескен әрекет;
Өзін -өзі реттеу;
Ынтымақтастыққа
баулу;
Ізгілік пен құрмет;
Таным белсенділігі;
Ұлттық құндылықтарды дәріптеу;
ІІ МОДУЛЬ
ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

“Мектеп-оқушы-
ата-ана”
үштігі
ПСИХОДИАГНОСТИКА
ПСИХОАНАЛИТИКА
ПСИХОКОРРЕКЦИЯ
ӘЛЕУМЕТТІК КАРТА
ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА
ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ
БЕЙІНДІ ОҚЫТУ
МАМАНДЫҚҚА
БАҒДАР
ДЕБ ЖҰМЫС
ДБ ЖҰМЫС
“АНАЛАР” мектебі
“ӘКЕЛЕР” мектебі
“ҚҰНДЫЛЫҚ” отбасы қоғамдастығы
(виртуалды )
БІЛІМ платформалары
ӘЛЕУМЕТТІК желілер
ИНТЕРНЕТ браузерлері
МЕКТЕПТЕГІ ДАМУ АЙМАҒЫ
ІІІ МОДУЛЬ
ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ

“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ
“Қазақтың 100 әні”
“Ата-анамның бір күні”
“Мен таңдаған мамандық”
“Туған өлкеге тағзым”
“100 кітап”
“Құм терапиясы”
“Дара жол
“Пән үздігі”
“Асық қобдишасы”
“Art студия”
“We learn English”
“RED X “ жобасы
“BOOKtrailer “ жобасы
“BOOKcrosing “ жобасы
Жетекші және серіктес
мектептердегі ата-аналарға
жүргізілген әлеуметтік жобалар

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ДАМУ ОРТАСЫ
“ТОСЫН СЫЙ”
ЖОБАСЫ

ІV МОДУЛЬ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ
Инновациялық мектептер
“Smart-магнит” серіктес
мектептер қоғамдастығы
НЗМ, БИЛ, ОДМИ
ПШО, ”Өрлеу”,
оқу орталықтары
ЖОО, АОО, ҚББМ
Өзге ұйымдар, мекеме,
бірлестіктер
Мектепішілік педагогтар мен білім алушылар құзыреттіліктерін дамыту
Кәсіби серіктестік ортада кәсіби әлеует пен даму траекториясын кеңейту
Білім беру және өзге де ұйымдар арасында даму ортасын қалыптастыру
АДАМ КАПИТАЛЫН ДАМЫТУ

Жетекші мектеп
Мұғалім саны
120
Мұғалімдер жетістіктері
Ғалымдар құрамы
5
“SMART-МАГНИТ” СЕРІКТЕС МЕКТЕПТЕР ҚОҒАМДАСТЫҒЫ
Шиелі ауданы,
№47 М. В. Ломоносов атындағы
мектеп-лицей
Нурманова Сауле
Курманалиевна
Saule-nurmanova72
@mail. ru
87026232365
Мекен жайы
Мектеп директоры
Байланыс
ИДЕЯСЫ
МҮШЕЛЕРІ
Ынтымақтастық ортада тиімді әдістемелік жүйені бірлесе дамыту
№ 49, №149,
№158, №151, №251
ЖҰМЫС МОДЕЛІ
БАҒЫТ
ӘРЕКЕТ
НӘТИЖЕ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ
ӘДІСТЕМЕЛІК
БІР МАҚСАТ
ТӘЖІРИБЕ БӨЛІСУ
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ
№158, 49, 149, 251, 151 мектептерде сабақты зерттеу тобы жұмысы нәтижесінде
“Сараланған тапсырмалар” жинағы құрастырылды.
“Серіктес мектептер әдістемесі” жинағы жасақталуда
ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒЫТ
“Lesson study - TIME”
“Бір уақытта - бір басымдық”
қаңтар-ақпан 2020 жыл
«Білім алушылардың құзіреттілігін қалыптастырудағы жаңартылған үдерістер» /№158 мектеп/
«Жаңартылған бағдарлама: ізденіс және тәжірибе» /№251 мектеп/
«Табысты оқыту- жаңартылған білімнің негізі» /№149, №49 о. м/
“Тиімді бағалау-нәтижелі білім”
/151бастауыш мектеп/
Барлық педагогтар
Білім алушылар саны
Мектеп активтері
Әдістемелік құрал авторлары
Зерттеу топтары
Өткізілген шаралар
486
3335
134
42
16
26
ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒЫТ
“SMART-МАГНИТ” сайты
“Инновация магнит” онлайн қоғамдастық
“Серіктестер алаңы” шығармашылық алаң
“SMART-АКТИВТЕРІ” телеграмм каналы
“ЖЕТЕКШІ - МАГНИТ” көшпелі
шеберлік сыныбы. 2018 жыл
ДӘСТҮРЛІ ШАРАЛАР
Семинар, конференция, вебинар, форум
антиконференция, онлайн сұхбат
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТ

“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ
ЖЕТЕКШІ МЕКТЕПТЕРМЕН
ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУЫ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ШАРАЛАР
Облыстық тәжірибе алаңы
2020 жыл
Жетекші мектеп үйлестірушісі С. Нурманова шығармашылық жұмыстар, әдістемелік құралдар, авторлық бағдарламалар көрмесін жасады және №149, №49 серіктес мектеп ұстаздары қатысып марапатталды.
Облыстық ғылыми-практикалық конференция
“Жаңартылған білім мазмұны жағдайында болашақ педагог мамандарды даярлау: кәсіби серіктестік және тәжірибе” тақырыбындағы конференцияға Қызылорда педагогикалық колледжі, ПШО, Қорқыт ата Университеті мамандары, жетекші мектеп ұстаздары қатысты. Конференцияда №47жетекші мектеп-лицей ұстаздары С. Нұрманова, Р. Қилыбаева “Сабақты зерттеу үдерісінің тиімділігі” тақырыбында шебер лік сағатын жүргізді.
Серіктес мектептермен жұмыс түрлерін насихаттады.

“БИОЭНЕРГЕТИКА КЕШЕНІ”
ЖОБАСЫ
V МОДУЛЬ
ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
“Шиелі орман шаруашылығы”
республикалық мемлекеттік кәсіпорны
“Қызылорда облысының индустриалды
-инновациялық даму бас қармасы ”
Кәсіпкерлер палатасының
аудандық филиалы
Жеке кәсіпкерлер демеушілері
Қосымша білім орталықтары
ГИДРОПОНИКА
АЭРОПОНИКА
ЗЕРТХАНА
ЖЫЛЫЖАЙ

“Биоэнергетика кешені” жобасының медиа жоспары
АУДИТ
кезеңі
мақсаты
формасы
ақпараттандыру
нәтиже
Жалпы басымдықтарды анықтау
Педагог кадрлар мен білім алушылардың ортақ қажеттілігін үйлестіре анықтау
Сауалнама;
Бақылау;
Зерттеу;
Мониторинг;
Мектеп сайтына жүктеу;
Әлеуметтік желіге жариялау;
Анықталған басымдықтарға сәйкес жұмыс алгоритмі жасалады.
І КЕЗЕҢ 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ
ІІ КЕЗЕҢ 2020-2021ОҚУ ЖЫЛЫ
ІІІ КЕЗЕҢ 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
ІСКЕ АСЫРУ
кезеңі
мақсаты
формасы
ақпараттандыру
нәтиже
Алгоритм бойынша табыс критерийлерімен жұмыс
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы табысты мектептің қолайлы ортасын жасақтау
Жасақтау;
Жинақтау;
Жарнамалау;
Жобалау;
Келісім шарттар жасасу;
Қаржы көздерін қорғау;
Адам капиталын дамытудың табыс критерийлері
анықталады.
АПРОБАЦИЯ
кезеңі
мақсаты
формасы
ақпараттандыру
нәтиже
Зерттеу нысандарының тиімділігін анықтау
Академиялық білімнің практикалық құндылығын қалыптастыру
Диагностика;
Тәжірибе;
Сараптау;
Қолдану;
Ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерде насихаттау;
Рухани құндылығы мен заманауи технологияларға негізделген табысты мектеп моделі қалыптасады.

ИДЕЯСЫ
Ғылымның
даму жағдайында бәсекеге қабілетті табысты мектеп моделін құру
МАҚСАТЫ
Білім-тәжірибе-инновация үштігіне негізделген оқытудың комплексті жобасын іске асыру
ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Білім алушылардың заманауи үдерістерге сәйкес даму ортасының құрылуы
ҚАЖЕТТІЛІГІ
Ерте жастан баланың кәсіби бейімділікке
бағдарлау;
Алған білімді дұрыс және қажетті бағытта
қолдануға бейімдеу;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz