ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ




Презентация қосу
ТАБЫСТЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ
ЗАМАНАУИ МОДЕЛІ
Нурманова С.К.
№47 мектеп-лицей директоры, Шиелі ауданы, Қызылорда облысы
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
Мақсатқа жету
ЖАРИЯЛЫЛЫҚ ҚАҒИДАСЫ
жолындағы ашықтық;
Кадрлардың кәсіби
әлеуетінің жоғары
болуы;
ӘЛЕУЕТТІК ҚАҒИДАСЫ Білім алушылар мен
кадрлардың
зерттеушілік
мәдениетін арттыру;
Тиімді қызмет түрлері
ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАҒИДАСЫ
мен инновациялық
технологияларды
қолдану арқылы
нәтижеге бағытталу;
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАҒИДА Стратегиялық
менеджмент арқылы
мектептің даму
траекториясын
жоспарлау;
БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚАҒИДА
СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
“Биоэнергетика
“Тәжірибеге негізделген білім” кешені”жоспарлану
даму бағдарламасы да
2020-2023жылдар Серіктестік алаңын
дамыту
Роботтехникасы,
“ІТ мектеп” жобасы 3D принтинг және
2016-2019 жылдар тілдік орталық,
Цифрлы лаборатория
І Т сынып
Жаңа модификациялы
“Инновациялық мектеп”
кабинеттер
жобасы “Smart-киіз үй” моделі
2014-2016 жылдар
2016 жылы орта мектеп инновациялық
мектеп-лицейге айналды;
Жаратылыстану пәндері бойынша
тереңдетілген сыныптарға авторлық
әдістемелік кешендер жасалынды.
Білім алушылардың оқу жетістіктері мен білім
сапасыв артты.
ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Бағдарлама “Тәжірибеге негізделген білім”
атауы №47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп –лицейінің
2020-2023 жылдарға арналған даму бағдарламасы
Әзірлеу үшін “Білім туралы” 27.07.2007 Қ Р Заңы;
негіздеме “Педагог мәртебесі туралы”27.12.2019 293-VІ ҚР Заңы;ҚР
Білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы
Бағдарлама Қазақстаннның білім саласын жаңғырту жағдайында
мақсаты мектептің тұрақты дамуынқамтамасыз етуді жалғастыру;әр
оқушының қабілетін тарттыруға жайлы орта құру;
Негізгі міндеттері Тұлғаны жан –жақты дамыту және шығармашылық тұрғыдан
таныту үшін бірыңғай тәрбие кеңістігін құру,мектептің білім
беру құрылымын қоғамның өзгермелі талаптарына
сәйкестендіру;білім беру үдерісінде ақпараттық
технологияларды қолдануды жалғастыру .
Қаржыландыру Бағдарламаны орындау қосымша тартылған қаражат және
көзі жергілікті ,салалық бюджет есебінен қамтамасыз етіледі
Бағдарламаны Педагогикалық кеңестің 2020 жылғы 08 қаңтар №5 шешімі
бекіту
ТАБЫСТЫ МЕКТЕПТІҢ ДАМУ МОДУЛЬДЕРІ
«Не жасайтынымыз маңызды емес,
кіммен бірге жасайтынымыз
маңыздырақ»
Джим Коллинз
І МОДУЛЬ
ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ

ІІ МОДУЛЬ
ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

ІІІ МОДУЛЬ
ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ

ІV МОДУЛЬ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ

V МОДУЛЬ
ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
І МОДУЛЬ
ТАБЫСТЫ ПЕДАГОГ

ҚОҒАМДАСТЫҚТАР ӘДІСТЕМЕЛІК ТОП
БАСТАУ
“СЕРПІН”
(бастауыш) “ТАНЫМ”
шығармашылық
ҚАБІЛЕТ (бастауыш)
орталығы “ТӘЛІМ”
МИФ (жаратылыстану)
КОМАНДАЛЫҚ ЖҰМЫС
“ТАҒЫЛЫМ”
ЗИЯТКЕР (тарих,геог) БӨЛІНГЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ
ТӘЛІМГЕРЛІК
ЖІГЕР (технолог,д\шы) ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ “ӨРЛЕУ”

ЗЕРДЕ(химия,биолог)

МЕКТЕП МЕКТЕП КБТ
ІТ ЖЕДЕЛ ТОБЫ
ТРЕНЕРЛЕРІ ҮЙЛЕСТІРУШІЛЕРІ ҚҰРАСТЫРУШЫЛАР

МЕКТЕП “Әдістемелік “Сәрсенбі-
“IT жұма”
АКТИВТЕРІНІҢ дүйсенбі” лингвист”
ЖҰМЫСЫ
“Сейсенбі-магнит” “Шығармашылық
“Креативті сенбі”
бейсенбі”
ІІ МОДУЛЬ
ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
Кітап оқуға баулу
Booktrailer Көшбасшылық бағыт
Bookcrossing Таңғы жиын
100 кітап Көңілді үзіліс
RED X Лицей көшбасшысы
RED time Пән үздігі
WIKIPEDIA
Дәмді кітаптар
3D кітап
Ұлттық құндылықтар
Өнер бағыты Мақсаты: Асық қобдишасы
100 ән Бірлескен әрекет; Қөлөнер
100 күй Қазақ дәстүрлері
Өзін –өзі реттеу;
ART studio Ұлттық сән әлемі
Ынтымақтастыққа
Media жұлдыз
ФОТО studio
КИНО studio баулу;
Ізгілік пен құрмет; Танымдық бағыт
Таным белсенділігі; ART терапия
Әлеуметтік жобалар
Ұлттық ҚҰМ терапиясы
Туған жерге тағзым
Сиқырлы логика
Ата –анамның бір күні құндылықтарды
Қоғамға қызмет ету дәріптеу;
Даналық бейсенбісі
ІІІ МОДУЛЬ
ҚОЛАЙЛЫ ДАМУ ОРТАСЫ

“Мектеп-оқушы- “АНАЛАР” мектебі
БІЛІМ
платформалары
ата-ана” “ӘКЕЛЕР” мектебі
ӘЛЕУМЕТТІК үштігі “ҚҰНДЫЛЫҚ”
желілер отбасы
ИНТЕРНЕТ қоғамдастығы
браузерлері (виртуалды )
МЕКТЕПТЕГІ
ДАМУ АЙМАҒЫ

ПСИХОДИАГНОСТИКА
ӘЛЕУМЕТТІК КАРТА БЕЙІНДІ ДЕБ ЖҰМЫС
ПСИХОАНАЛИТИКА ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА
ОҚЫТУ ДБ ЖҰМЫС
ПСИХОКОРРЕКЦИЯ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ МАМАНДЫҚҚ
А
“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫСЫ

Жетекші және серіктес
мектептердегі ата-аналарға
жүргізілген әлеуметтік жобалар

“Қазақтың 100 әні”
“Ата-анамның бір күні”
“Мен таңдаған
мамандық”
“Туған өлкеге тағзым”
“100 кітап”
“Құм терапиясы”
“Дара жол
“Пән үздігі”
“Асық қобдишасы”
“Art студия”
“We learn English”
“RED X “ жобасы
“BOOKtrailer “ жобасы
“BOOKcrosing “ жобасы
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРГЕ
БАҒЫТТАЛҒАН ДАМУ ОРТАСЫ

COVORCING
ОРТАЛЫҒЫ ФОТО
АСЫҚ АЛАҢЫ
СТУДИЯ

ШАХМАТ
КИНОТЕАТР
АЛАҢЫ
“ТОСЫН СЫЙ”
ЛОГИКА ЖОБАСЫ
СӘН САЛОНЫ
АЛАҢЫ

АРТТЕРАПИЯ
ҚОЛДАУ АЛАҢЫ
БҰРЫШЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТА
ҒАЖАЙЫПТАР
Р АЛАҢЫ АЛАҢЫ
ІV МОДУЛЬ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ АЙМАҚ

ПШО,”Өрлеу”,
НЗМ,БИЛ,ОДМИ оқу орталықтары

Инновациялық мектептер ЖОО,АОО,ҚББМ

“Smart-магнит” серіктес Өзге ұйымдар,мекеме,
мектептер қоғамдастығы бірлестіктер

Мектепішілік педагогтар Кәсіби серіктестік ортада Білім беру және өзге де
мен білім алушылар кәсіби әлеует пен даму ұйымдар арасында даму
құзыреттіліктерін дамыту траекториясын кеңейту ортасын қалыптастыру

АДАМ КАПИТАЛЫН ДАМЫТУ
Жетекші “SMART-МАГНИТ” СЕРІКТЕС МЕКТЕПТЕР ҚОҒАМДАСТЫҒЫ
мектеп
Мекен жайы Мектеп директоры Байланыс
Шиелі ауданы, Нурманова Сауле Saule-nurmanova72
№47 М.В.Ломоносов атындағы Курманалиевна @mail.ru
мектеп-лицей 87026232365

Ынтымақтастық ортада тиімді № 49,№149,
ИДЕЯСЫ
Мұғалім саны Ғалымдар 120 МҮШЕЛЕРІ Мұғалімдер
әдістемелік жүйені бірлесе дамыту
құрамы №158,№151,№251
жетістіктері
БАҒЫТ ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕ

ӘДІСТЕМЕЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ
ӘЛЕУЕТ
ЖҰМЫС
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ БӨЛІСУ НӘТИЖЕЛІ ҮДЕРІС
МОДЕЛІ
БІР МАҚСАТ ТИІМДІ КЕРІ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАЙЛАНЫС

Барлық педагогтар Білім алушылар Мектеп Әдістемелік құрал Зерттеу топтары Өткізілген
саны активтері авторлары шаралар
486 3335 134 42 16 26

ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒЫТ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒЫТ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТ
“SMART-МАГНИТ” сайты “Lesson study - TIME”
«Білім алушылардың құзіреттілігін
“Инновация магнит” онлайн қоғамдастық “Бір уақытта - бір басымдық”
қалыптастырудағы жаңартылған
“Серіктестер алаңы” шығармашылық алаң қаңтар-ақпан 2020 жыл
үдерістер» /№158 мектеп/
“SMART-АКТИВТЕРІ” телеграмм каналы №158,49,149,251,151 мектептерде сабақты
зерттеу тобы жұмысы нәтижесінде «Жаңартылған бағдарлама: ізденіс және
“ЖЕТЕКШІ – МАГНИТ” көшпелі
тәжірибе» /№251 мектеп/
шеберлік сыныбы.2018 жыл “Сараланған тапсырмалар” жинағы
«Табысты оқыту- жаңартылған білімнің
ДӘСТҮРЛІ ШАРАЛАР құрастырылды.
негізі» /№149,№49 о.м/
Семинар,конференция,вебинар, форум “Серіктес мектептер әдістемесі” жинағы 5
“Тиімді бағалау-нәтижелі білім”
антиконференция, онлайн сұхбат жасақталуда /151бастауыш мектеп/
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ШАРАЛАР
“SMART-МАГНИТ” ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ
ЖЕТЕКШІ МЕКТЕПТЕРМЕН
ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУЫ
Облыстық ғылыми-практикалық конференция

“Жаңартылған білім мазмұны жағдайында болашақ педагог
мамандарды даярлау: кәсіби серіктестік және тәжірибе”
тақырыбындағы конференцияға Қызылорда педагогикалық
колледжі,ПШО,Қорқыт ата Университеті мамандары,жетекші
мектеп ұстаздары қатысты.Конференцияда №47жетекші мектеп-
лицей ұстаздары С.Нұрманова,Р.Қилыбаева “Сабақты зерттеу
үдерісінің тиімділігі” тақырыбында шебер лік сағатын жүргізді.
Серіктес мектептермен жұмыс түрлерін насихаттады.

Облыстық тәжірибе алаңы
2020 жыл
Жетекші мектеп үйлестірушісі
С.Нурманова шығармашылық
жұмыстар, әдістемелік құралдар,
авторлық бағдарламалар көрмесін
жасады және №149,№49 серіктес
мектеп ұстаздары қатысып
марапатталды.
V МОДУЛЬ
ЗАМАНАУИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ
“БИОЭНЕРГЕТИКА КЕШЕНІ”
ЖОБАСЫ

ЖЫЛЫЖАЙ ГИДРОПОНИКА АЭРОПОНИКА ЗЕРТХАНА
“Шиелі орман шаруашылығы”
республикалық мемлекеттік кәсіпорны
“Қызылорда облысының индустриалды
-инновациялық даму бас қармасы ”
Кәсіпкерлер палатасының
аудандық филиалы

Жеке кәсіпкерлер демеушілері

Қосымша білім орталықтары
“Биоэнергетика кешені” жобасының медиа жоспары
І КЕЗЕҢ 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ
АУДИТ мақсаты формасы ақпараттандыру нәтиже
кезеңі

Жалпы Педагог кадрлар мен Сауалнама; Мектеп сайтына Анықталған
басымдықтарды білім алушылардың Бақылау; жүктеу; басымдықтарға сәйкес
анықтау ортақ қажеттілігін Зерттеу; Әлеуметтік желіге жұмыс алгоритмі
үйлестіре анықтау Мониторинг; жариялау; жасалады.

ІІ КЕЗЕҢ 2020-2021ОҚУ ЖЫЛЫ
ІСКЕ АСЫРУ мақсаты формасы ақпараттандыру нәтиже
кезеңі
Алгоритм Жаратылыстану- Жасақтау; Келісім шарттар Адам капиталын
бойынша табыс математикалық Жинақтау; жасасу; дамытудың табыс
критерийлерімен бағыттағы табысты Жарнамалау; Қаржы көздерін қорғау; критерийлері
жұмыс мектептің қолайлы Жобалау; анықталады.
ортасын жасақтау

ІІІ КЕЗЕҢ 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
АПРОБАЦИЯ мақсаты формасы ақпараттандыру нәтиже
кезеңі
Зерттеу Академиялық Диагностика; Ақпарат құралдары Рухани құндылығы мен
нысандарының білімнің Тәжірибе; мен әлеуметтік заманауи
тиімділігін практикалық Сараптау; желілерде технологияларға
анықтау құндылығын Қолдану; насихаттау; негізделген табысты
қалыптастыру мектеп моделі
қалыптасады.
“ТАБЫСТЫ МҰҒАЛІМ” жоспары
Ғылымның
ИДЕЯСЫ даму жағдайында бәсекеге қабілетті
табысты мектеп моделін құру
Білім-тәжірибе-инновация үштігіне
МАҚСАТЫ негізделген оқытудың комплексті
жобасын іске асыру

Білім алушылардың заманауи үдерістерге
ҚҰНДЫЛЫҒЫ сәйкес даму ортасының құрылуы

ҚАЖЕТТІЛІГІ ПРАКТИКАЛЫҚ МӘНДІЛІГІ
• Ерте жастан баланың кәсіби бейімділікке Білім беру жүйесінің негізгі оқушылар
бағдарлау; үшін оның ашықтығы;
• Алған білімді дұрыс және қажетті бағытта Оқушылардың білім мен ғылымды
қолдануға бейімдеу; ұштастырудағы белсенділігі;
• Заманауи технологиялардың практикалық Инновациялық жобаларға апробация
мәнділігіне қол жеткізу; жасалуы;
Білім беру процесіне қатысушылардың Ашық және технологиялық ортада ғылыми
ынтымақтастық қарым қатынасын зерттеу жұмысын жүргізуге қолжетімділігі.
қамтамасыз ету.
Биологиялық Географиялық
алаң алаң
ЗООКОЛЛЕКЦИЯ
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП МОДЕЛІ
НӘТИЖЕ
Білім беру үдерісінің барлық кезеңдерінде
Қосымша білім беру жүйесімен ауқымды ақпараттық технологиялар мен
әріптестік байланысқа ие; жаратылыстану пәндерінің жаңа үлгідегі
зерттеу ортасын іске асыруға дайын
Жоғары және арнаулы білім ордаларымен тәжірибелік кешені бар заманауи мектеп
қалыптасады.
ынтымақтастық байланыста;

МАҚСАТ ҚОЮ ЗАМАНАУИ
ҮДЕРІСКЕ
БЕІМДЕЛУ
БІРІГУ
БІРЛЕСУ
ТАБЫС
Заманауи технологияларды қолдануға Өзгермелі қоғамның қажеттілігіне сай
мүмкіндігі бар; тұлға дайындауда рухани
құндылықтарымыз бен ұлттық
Тұлғаны дамыту үшін бірыңғай тәрбие болмысымызды ,ғылымның теориялық
кеңістігін құрылған; және практикалық бағыттарымен қатар
дамытуды басты ұстанымға
Білім беру құрылымы қоғамның өзгермелі айналдырған мектеп қалыптасады.
талаптарына сәйкес;
ТАБЫСТЫ ҰСТАЗ МОДЕЛІ
Педагогикалық идеяларды
Педагогикалық менеджмент мәдениетті
генерациялауға және апробациялауға
және рефлексивті бағалаушы
бейім

Краетивті қасиеттері
қалыптасқан,. Ақпараттық,
Өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік
өз ұстанымын дағдыларында жетекші
айқындауға даяр идеялары басым

Педагогикалық процесті
Педагогикалық қызметте жүйелі
модельдеу,болжау машықтары
зерттеу тәжірибесін дамытуға бейім
дамыған

Көшбасшы педагог тұлғасындағы
кәсіби бәсекелестік ұғымында әділ
ТАБЫСТЫ ТҮЛЕК МОДЕЛІ

• Теориялық білімді өмірлік
Жалпы адамзаттық құндылықтары тәжірибеде қолдана алатын;
• Заманауи үдерістерге бейім;
қалыптасқан;
• Функционалдық
Нарық және ақпараттық
сауаттылығы мен логикалық
технологиялар жағдайында құзыретті; ойлау дағдылары дамыған;
Өмірлік ұстанымды жобалау мен іске • Мүмкіндікті табысқа,
асыруға бейім; табысты нәтижеге айналдыра
Тұлғааралық қарым –қатынас алатын;
дағдыларын меңгерген; • Еліміздің өндірістік сипаттағы
Білім мен тәрбиесі ұштаса дамыған; дамуына білім білігін
қалыптастыруға дайын;
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
ЭКОНОМИКА СЕКТОРЫ
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Қаржылық сауаттылық
Басқару ғылымының пәні мен әдісі
Педагогикалық басқару жүйесі
Шетелдегі инклюзивті білім беру
ҚАРЖЫ ЖАЙЛЫ
Тәрбие педагогикалық әрекетте
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты
Пәндер