Оқу сауаттылығы сауаттылық сауаттылығы



Жоспар
1
Шебер класс тақырыбы:

Шебер класс мақсаты:
,
Жеке тұлғаның қоғамдық өмірге қатысып, өзінің білімі мен мүмкіндігін дамыту үшін мақсатқа жетуде мәтінді түсіну, қолдану, ойлану, байланыстыру қабілетін шыңдау

Жоспар

PISA дегеніміз не?
PISA (Programme for International Student Assessment) 15 жастағы білім алушылардың оқу жетістігінің деңгейін бағалайды. Нақты осы жастағы оқушыларды іріктеудің себебі, әлемнің көптеген елдерінде бұл жастағы балалардың мектепте міндетті білім алуымен аяқтайды. Жастар осы жаста өздерінің мамандықтарын таңдау мен болашақ білім алу траекториясын анықтай алады.


Бағдарламаның артықшылықтары
Функционалдық сауаттылықты дамытудың кешенді бағдарламасы
интерактивті практикаға бағытталған тапсырмалары бар білім беру платформасына (тренажерге) қол жеткізу
мектеп және аймақ деңгейінде оқушылардың үлгерімін бағалау және бағдарламаны одан әрі бейімдеу
өз бетінше оқып-үйрену және мұғалімдердің біліктілігін арттыру.

ӨЗЕКТІЛІГІ
функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмалардың жеткілікті саны ашық түрде қолжетімді емес. мұғалімнің материалдарды әзірлеуі айтарлықтай уақытты қажет етеді.
Функционалдық сауаттылық ұғымы туралы бірыңғай түсінік жоқ (қалыптасу деңгейі, бағалау критерийлері)
Оқушылардың көпшілігі функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмалардың форматымен және типтерімен таныс емес
Оқушылардың дайындық деңгейі әртүрлі. Сондықтан оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетінің дағдыларын дамытуға арналған әлеуметтік тапсырыс жасалды.
ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
ЭЫДҰ (экономикалық ынтымақтастықпен даму ұйымы) тұжырымдамаларына сәйкес ПИЗА зерттеу әдіснамасы бойынша тапсырмалар Банкі әзірленді.
тренажердің әр сұрағына оның көмегімен қандай дағдылар қалыптасып, тексерілетіні туралы әдістемелік ақпарат беріледі. сонымен қатар, әр тапсырмаға мысалдармен бағалау критерийлері қоса беріледі
тапсырмалар негізінен компьютерлік форматта жүргізілетін ПИЗА зерттеу интерфейсі мен құралдарын сақтай отырып жасалған интерактивті платформаға жүктелген. Тренажер - жұмыс істеу үшін тапсырмалардың форматы мен түрлері жайлы таныстыруды қамтамасыз етеді.
Платформаның функционалы әрбір оқушының білімі мен дағдыларының қалыптасуы туралы ақпаратты алуға және талдауға, сондай-ақ мектеп оқушыларымен бірге функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша жеке білім беру траекторияларын қалыптастыруға мүмкіндік береді

ПИЗА негізгі бағыттары
Оқу сауаттылығы 2000 2009 2018
Жаратылыстану-ғылыми 2006 2015 2025
сауаттылық
Математикалық сауаттылық 2003 2012 2022
бағалаудың құзыреттілік саласы --- пікірлесу, қалыптастыру, қолдану, интерпретациялау
бағалаудың мазмұндық саласы --- тәуелділіктің өзгеруі, кеңістік және пішін, саны,
белгісіздік және деректер

Оқушылардың дағдысын қалыптастыру

Тапсырмалар


“Астана -Бәйтерек” есебі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz