PISA: функционалдық сауаттылықты бағалау және интерактивті тренажер арқылы дайындық жоспары


Slide 1

Жоспар

1

Шебер класс тақырыбы:

Slide 2

Шебер класс мақсаты:

,

Жеке тұлғаның қоғамдық өмірге қатысып, өзінің білімі мен мүмкіндігін дамыту үшін мақсатқа жетуде мәтінді түсіну, қолдану, ойлану, байланыстыру қабілетін шыңдау

Slide 3

Жоспар

Slide 4

PISA дегеніміз не?

PISA (Programme for International Student Assessment) 15 жастағы білім алушылардың оқу жетістігінің деңгейін бағалайды. Нақты осы жастағы оқушыларды іріктеудің себебі, әлемнің көптеген елдерінде бұл жастағы балалардың мектепте міндетті білім алуымен аяқтайды. Жастар осы жаста өздерінің мамандықтарын таңдау мен болашақ білім алу траекториясын анықтай алады.

Slide 5 Slide 6

Бағдарламаның артықшылықтары

Функционалдық сауаттылықты дамытудың кешенді бағдарламасы

интерактивті практикаға бағытталған тапсырмалары бар білім беру платформасына (тренажерге) қол жеткізу

мектеп және аймақ деңгейінде оқушылардың үлгерімін бағалау және бағдарламаны одан әрі бейімдеу

өз бетінше оқып-үйрену және мұғалімдердің біліктілігін арттыру.

Slide 7

ӨЗЕКТІЛІГІ

функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмалардың жеткілікті саны ашық түрде қолжетімді емес. мұғалімнің материалдарды әзірлеуі айтарлықтай уақытты қажет етеді.

Функционалдық сауаттылық ұғымы туралы бірыңғай түсінік жоқ (қалыптасу деңгейі, бағалау критерийлері)

Оқушылардың көпшілігі функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмалардың форматымен және типтерімен таныс емес

Оқушылардың дайындық деңгейі әртүрлі. Сондықтан оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетінің дағдыларын дамытуға арналған әлеуметтік тапсырыс жасалды.

ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

ЭЫДҰ (экономикалық ынтымақтастықпен даму ұйымы) тұжырымдамаларына сәйкес ПИЗА зерттеу әдіснамасы бойынша тапсырмалар Банкі әзірленді.

тренажердің әр сұрағына оның көмегімен қандай дағдылар қалыптасып, тексерілетіні туралы әдістемелік ақпарат беріледі. сонымен қатар, әр тапсырмаға мысалдармен бағалау критерийлері қоса беріледі

тапсырмалар негізінен компьютерлік форматта жүргізілетін ПИЗА зерттеу интерфейсі мен құралдарын сақтай отырып жасалған интерактивті платформаға жүктелген. Тренажер - жұмыс істеу үшін тапсырмалардың форматы мен түрлері жайлы таныстыруды қамтамасыз етеді.

Платформаның функционалы әрбір оқушының білімі мен дағдыларының қалыптасуы туралы ақпаратты алуға және талдауға, сондай-ақ мектеп оқушыларымен бірге функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша жеке білім беру траекторияларын қалыптастыруға мүмкіндік береді

Slide 8

ПИЗА негізгі бағыттары

Оқу сауаттылығы 2000 2009 2018

Жаратылыстану-ғылыми 2006 2015 2025

сауаттылық

Математикалық сауаттылық 2003 2012 2022

бағалаудың құзыреттілік саласы --- пікірлесу, қалыптастыру, қолдану, интерпретациялау

бағалаудың мазмұндық саласы --- тәуелділіктің өзгеруі, кеңістік және пішін, саны,

белгісіздік және деректер

Slide 9

Оқушылардың дағдысын қалыптастыру

Slide 10

Тапсырмалар

Slide 11 Slide 12

“Астана -Бәйтерек” есебі


Ұқсас жұмыстар
ББЖМ: оқу сауаттылығын бағалау және функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Пифагор теоремасын PISA типтік тапсырмалар арқылы оқыту және қолдану
Математикалық функционалдық сауаттылықты дамыту: функциялар мен олардың графиктері бойынша сыни-ізденістік әдістемесі
PISA тапсырмаларын кіріктіре отырып тотығу-тотықсыздану реакцияларын оқыту арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту
Жоғары оқу орындарында компьютерлік сауаттылықты дамыту және бағалау
Роман жанрын талдау арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Мультимедиялық проектор және интерактивті тақта: сипаттамалар, функционалдық мүмкіндіктері және қолданылуы
Бастауыш білім беруде метапәндік оқыту әдістемесі: әмбебап оқу әрекеттері мен функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
Физика пәнінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы танымдық белсенділігін арттыру
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту: 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz