Сынып жұмысы: Ыбырай Алтынсарин мәтінін талдау - деректі ақпарат, негізгі ой және пікірді дәлелдеу


Slide 1

Қаңтардың жиырма үші. Сынып жұмысы. Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?»

Slide 2

Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау

Slide 3

1. Ы. Алтынсарин кім?

2. Ол қайда дүниеге келген?

3. Оны кім тәрбиеледі?

4. Оның ағартушылық-педагогтік қызметі қашан басталады?

5. Ы. Алтынсаринның «Қазақ христоматиясы» қашан жарық көрді?

6. Ыбырайдың арман еткен мектебі қашан ашылды?

Ыбырай Алтынсарин

Slide 4

Жаңа сөздер: Тіленші-ел аралап, қайыр-садақа сұрайтын адам есті кісі-ақылды, парасатты адам шүберек-қиылған, жыртылған шағын мата бейтаныс- таныс емес, бөтен, жат

Slide 5

Мәтінді оқи отырып, төмендегі сұрақтарға жауап бер: 1. Мәтіндегі қайыр сұраған адамның аты кім? 2. Суденттің серігі Антонға қанжай кеңес берді? 3. Бейтаныс адам жетістікке жету үшін не істеді? 4. Антонның ашқан кәсібі не? 5. Мәтіннің негізгі ойы? Дескриптор: -оқылған мәтіннен негізгі деректерді анықтайды -мәтіннің негізгі ойын анықтайды

Slide 6

Әңгімедегі оқиғаларды рет-ретімен орналастыр:

тезистер

Дұрыс жауап

1

А) Антон бейтаныс адамның сөзін ықыласпен қабыл алды.

2

Ә) Тіленшінің өзін кеп тныстырды

3

Б) Антон деген кедей адамға кездесуі

4

В) Кейіпкердің бірнеше жылдан кейін басқа қалаға баруы

5

Г) Жолаушының кедейге бай болу үшін ақыл-кеңес беруі

Дескриптор: -мәтіннің мазмұны бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады

Slide 7

Негізгі ойға қатысты ұсынған пікірлерін талқылап, ПОПС формуласын толтырыңдар: Менің ойымша . . . Себебі, . . . Мен бұны мына мысалмен дәлелдей аламын . . . Қорыта келгенде . . . Дескриптор: -негізгі ойға қатысты ұсынған пікірлерді талқылайды, өз ойын жазады:

Slide 8

Ойланып, бай болудың үш шартын жазыңдар: 1. 2. 3.

Дескриптор: -тақырыпқа қатысты шарттарды жазады?

Slide 9

Кері байланыс: таңдау

Мен сабақта жұмыс істедім

Мен сабақтағы жұмысыма

Сабақ маған

Мен үшін сабақ

Белсенді, ризамын, риза емеспін, қысқа, ұзақ, шаршамадым, шаршадым, түсінікті, түсініксіз, қызық, қызық емес, пайдалы, пайдасыз

Slide 10

Үйге:27 бет, 13-тапсырма


Ұқсас жұмыстар
7-сынып: Ыбырай Алтынсарин - өмірі, шығармашылығы және етіс жұрнақтары
Ыбырай Алтынсарин: шағын әңгімелерінің тәрбиелік және әдеби-көркемдік талдауы
Ыбырай Алтынсарин өлеңін әлеуметтік-сын тұрғысынан талдау: сабақ жоспары мен тапсырмалары
Ыбырай Алтынсарин: шығармашылығы және педагогикалық мұрасы
Ыбырай Алтынсарин: өмірі мен ағартушылық қызметі
Бастауыш сыныпта Ыбырай Алтынсарин шығармаларын оқыту: теориялық негіздер мен әдістемелік сабақ жүйесі
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889): ағартушылық қызметі, оқулықтары және өлеңдері
Ыбырай Алтынсарин: өмірі, ағартушылық қызметі және шығармашылығы
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889): өмірі, педагогикалық қызметі және шығармашылығы
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889): ағартушылық қызметі, оқулықтары және балалар әдебиеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz