Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін табыңдар




Презентация қосу
№11 сабақ.
Үш таңбалы сандарды
қосу
және азайту
алгоритмдері
• Өткенді пысықтау
• «Бинго»әдісі
• 4-тапсырма

Дескриптор:
Теңсіздіктер құрады және жазады -1б
Есепті шығарады-1б
Ұжымдық жұмыс. «Топтастыру» әдісі
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма: Мәтінді оқы.
Егер қыраттың салыстырмалы түрдегі биіктігі 200 метрден асса,
жақсы айқындалған баурайы мен етегі болса, онда ол тау деп
есептеледі. Тауларды биіктігіне қарай аласа, орташа және биік деп
ажыратады. Аласа таулардың биіктігі 1 000 м-ге дейін барады.
Мысалы, Қазақстандағы аласа таулар: Мұғалжар (Үлкен Бақтыбай,
657 м), Маңғыстау таулары (Бесшоқы, 556 м).

Дескриптор:
Есептеулерді орындайды-1б
Мәтінді оқиды-1б
2 тапсырма.
• Есептеудің қалай орындалғанына қара. Жазамын…
• Бірліктерді қосамын: 3 + 7 = 10 – бұл 1 ондық және 0 бірлік. 0-ді
жазамын, ал 1 ондықты есте сақтаймын.
• Ондықтарды қосамын: 7 онд. + 2 онд. + 1 онд. = 10 онд. – бұл 1
жүздік және 0 ондық. 0-ді жазамын, ал 1 жүздікті есте сақтаймын.
• Жүздіктерді қосамын:
• 2 жүзд. + 7 жүзд. + 1 жүзд. = 10 жүзд.= 1 мыңдық.
• Мұны жүздіктің сол жағына жазамын.
• Жауабын оқимын: қосындының мәні 1 000-ға тең.
Дескриптор:
Есептеп бір-бірін тексереді-1б
Есепті шығарады-1б
3 тапсырма
Есептеп, досың екеуің бір-біріңді тексер.
• 345 + 655 = 1000
• 1000 – 645 =355
• 802 + 198 =1000
• 782 + 218 =1000
• 1000 – 367 =633
• 933 – 399 =534
• 666 + 334 =1000
• 1000 – 443 =557
Дескриптор:
• 1000 – 888=112 Есепті шығарады-1б
Өрнектер құрастырып жазады-1б
ТАПСЫРМА
• 4-тапсырма
• Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін табыңдар.
• Қосылғыш 70 + 30 200 + 200 192 – 6
• Қосылғыш 60 360 – 80 250
• Қосындының мәні
• 160 400+280=680 186+250=436
• (70+30)+60

Дескриптор:
Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін
табады-1б
Жеке жұмыс жүргізеді-1б
ТАПСЫРМА
5-тапсырма
Ғалымдар Балқаш көлінің түбін зерттеді. Бірінші күні олар
көлдің 276 метрін, ал екінші күні одан 185 м артық зерттеді.
Олар екі күнде көлдің қанша метрін зерттеді?
1 күн – 276м
2күн- ?185м артық
Шешуі: 276+185=461
276+461=737
Жауабы: Олар 2 күнде көлдің737 м зерттеді.
Дескриптор:
Есепті шығарады-1б
Шешуін жазады-1б
Жауабын жазады-1б
Жұптық жұмыс
«Фри» әдісі. 6-тапсырма

Дескриптор:
Есепті шығарады-1б
Тапсырманы орындайды-1б
• 7-тапсырма
• Амалдарды орындау тәртібін анықта. Есепте.
• (540 – 80) + (930 – 820) =570
• 320 + (860 – 660) + 120 =640
• (650 + 350) – (450 + 50)=500
• 1000 – (210 – 110) + 30=930
Дескриптор:
Есепті шығарады-1б
Амалдарды орындау тәртібін
анықтайды-1б
Үйге тапсырма: 3-тапсырма

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Ұқсас жұмыстар
Рационал өрнектер
Тест тапсырмаларын орындау
Ашамай кесте
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Қолданбалы бағдарламалық жасақтама. Электрондық кестелерді өңдеу құралдар
Идентификаторлар және өрнектер
Құрамында айнымалысы
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Сабақтың Барлық оқушылар
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Пәндер