Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін зерттеумен айналысқан педагогтар



Педагогикалық кәсіп пен
іс-әрекеттің жалпы
сипаттамасы
Педагогикалық мамандықтың
пайда болуы және қалыптасуы
Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең
алдымен жрецы болды.
Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты азаматтардан
алынды: педономдар, педотрибтар, дидаскалдар, педагогтар.
Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік лауазымдағы
адамдарды, ғылымды жақсы білген, саяхатшыларды, көп көргендерді
қойды, яғни бұндай адамдар басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін
білетін адамдар.
Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX ғасырларда
елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік болғаны айтылады.
Педагог мамандығының негізгі міндеті –
қоғамдық мақсатты түсініп, басқа
адамдардың күш-жігерін сол мақсатқа
жетуге бағыттау.
Педагогикалық мамандықтың
ерекшелігі ол гуманистік, ұжымдық
және шығармашылық
сипаттамалардан тұрады
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы көптеген
ғылыми-педагогикалық зерттеулер мұғалім
мамандығының қыр-сырын, педагогикалық іс-
әрекет ерекшеліктерін жан-жақты талдауға
бағытталады:
1. педагогикалық іс-әрекет құрылымы
(Н.В:Кузьмина, А.И.Щербаков т.б.);
2. педагогикалық техника (Ю.П.Азаров т.б.);
3. мұғалім профессиограммасы (С.А.Сластенин,
О.А.Абдуллина т.б.)
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ –
педагогикалық процесте жас
ұрпақты оқытып, тәрбиелеп,
дамытуға, өздерін өздері іске асыруға
және еркін шығармашылық
тұрғыдан өздерін таныта алуларына
қолайлы жағдай жасауға
бағытталған кәсіби іс-әрекет.
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі
– МҰҒАЛІМ.
Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі
ерекшеліктері:
1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады.
2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-
әрекет.
3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект-
объектілік сипатта болады.
4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша
жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың
нәтижелері болашықта ғана айқындалады.
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттерін
зерттеумен айналысқан педагогтар:
А.К.Маркова,
Л.М.Митина,
Н.В.Кузьмина,
В.П.Симонов,
К.Д.Успанов,
А.А.Молдажанова т.б.
Мұғалімнің кәсіби негізгі қасиеттеріне
мыналар жатады:
*оқушыларға деген сүйіспеншілігі,
*педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы,
*бақылағыштылығы,
*педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы,
*педагогикалық ойлаудың қалыптасуы,
*қарым-қатынас жасай алуы,
*ұжымшылдығы,
*шығармашылығы
Н.В.Кузьмина бойынша педагогикалық іс- әрекет дәрежесі
І (минималды) репродуктивті; педагог өз білгенін өзгелерге айтып бере
алады; продуктивті емес.

ІІ (төмен) бейімделуші; педагог өз хабарламасын аудитория ерекшелігіне бейімдей
алады; аз продуктивті.

ІІІ (орташа) локальді модельдеуші; педагог оқушыларды курстың әр бөлімдері бойынша
білімге, дағдыларға, іскерліктерге үйрету стратегияларына ие (яғни, педагогикалық мақсат
қою, іздестіру нәтижесі бойынша өзіне жауап беру және оқушыларды оқу- танымдық іс-
әрекетке бірітіндеп енгізу); орташа продуктивті.

ІV (жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші білімдері; педагог жалпы пән бойынша
орқушылардың дағдылар, іскерліктер ізденісіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру
стратегиясын меңгерген; продуктивті.

V (ең жоғары) – оқушылардың жүйелі модельдеуші іс- әрекеттері мен мінез- құлықтары;
педагог өз пәнін оқушы тұлғасын қалыптастыру, оның өзін- өзі тәрбиелеу, өзін- өзі оқыту,
өзін- өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру құралына айналдыру стратегиясын
меңгерген; жоғары продуктивті.
Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері:
түсіндіру;

көрсету (иллюстрация);

оқушылармен бірігіп атқарылатын жұмыс;

оқушы тәжірибесі;

тренингтер
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС- ӘРЕКЕТ НӘТИЖЕСІ

Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі
мақсатының орындалуы ретінде
оқушының тұлғалық, интеллектуалдық
дамуы, оны тұлға ретінде, іс- әрекет
субъектісі ретінде жетілуі, қалыптасуы.
Қазіргі заман мұғалімі қызметіндегі ең
басты ерекшеліктердің бірі – жастарға
рухани тұрғыдан ықпал жасауды нығайту,
сол арқылы еліміздің нағыз белсенді
азаматтарын, еңбеккерлерін, Отан
қорғаушыларын тәрбиелеп шығару.

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы
Педагогтың жалпы қасиеттері
«Педагог-болашақтың кәсібі»
Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКАНЫ
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы
Жоғары мектеп педагогикасының мақсаты
Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу
Педагогикалық әрекет ғылым және өнер ретінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz