ЖҮЙЕСІ ТОБЫ


Презентация қосу
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНІҢ ҚИЫН
БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ
ЖҮЙЕСІ
ТОБЫ: МӨ-22-1дк
ОРЫНДАҒАН:Тойлыбеков Еркебұлан
ҚАБЫЛДАҒАН: Айтжанова А.
• «Қиын балалар» деген сөз күнделікті өмірде жиі кездеседі. Қиын балалар –
бұл әлеуметтік нормалардан ерекшеленетін қоғамның жеке тобы. Қазіргі
уақытта «қиын балалар» термині «қауіп тобындағы балалар» деген
сөздермен ауыстырылады. «Тәуекел тобының» балалары, қиын балалар
туралы айтқанда, олар әдетте педагогикалық қиындықты білдіреді. Бұл
жағдайда көбінесе құбылыстың бір жағы негізге алынады – осындай
балалармен жұмыс істеудің қиындығы, ал екіншісі қарастырылмайды – бұл
балалардың өмірінің қиындығы, олардың ата-аналармен, мұғалімдермен,
жолдастарымен, құрдастарымен қарым-қатынасының қиындығы. Қиын
балалар көбіне жақсы оқи алмайды және өзін дұрыс ұстай алмайды.
• Алайда, бұл топтың балаларың қалай атасақ та, олар көбіне қиындықтар
туғызып қоғамда көп кездесіп тұрады, өкінішке орай, азаймайды.Оқушының
қиыншылықтарының көрсеткіштерін өмірдің келесі салаларында анықтауға
болады:- оқу іс-әрекеті;- құрбыларымен қарым-қатынасы;- ересектермен
қарым-қатынас;- бос уақытты өткізу;- жұмысқа деген көзқарасы және кәсіби
бағдары;- жүргізу және әрекеттер.
• «Қиын» жасөспірімдерді тудыратын себептердің арасында келесілерді
бөлуге болады:
• • балалармен ерте жастан бастап мақсатты тәрбие жұмысының болмауы;
• • өз мүдделері мен қажеттіліктерін білмеу;
• • қолайсыз отбасылық-тұрмыстық қатынастар;
• • балалардың мінез-құлқына бақылаудың болмауы, балаларға немқұрайлы
қарау, назар аудармау;
• • жасалған құқық бұзушылықтар үшін жазаның шектен тыс келіспеушілігі
немесе қатыгездігі;
• • ата-аналардың шамадан тыс жұмыспен қамтылуы
• • ажырасудың «эпидемиясы» (мұндай отбасыларда ата-аналар балалардың
теріс қылықтарына мән бермесе, олардан қорқынышты ештеңе көрмесе, ата-
анасы жеке өмірін реттеумен айналысса);
• • балалармен эмоционалдық қатынасты жоғалту.
Мектептегі тәртіпсіз оқушылары да «қиын» оқушылардың арасына
жатады.
• Бала өмірінің көп бөлігін 6 жастан 17 жасқа дейінгі кезеңде мектепте
өткізеді, сондықтан мектеп жүйесі қоғамға жат мінез-құлықтың алдын
алуға, қиын баланың жеке басын түзетуге, өзін-өзі бекітуге көмектесуге
бағыттайды.5-сынып – бастауыш сынып оқушыларының тәуелсіз өміріне
өтудің бір түрі. Бұл кезеңде жасқа байланысты психологиялық өзгерістер
орын алады және нәтижесінде өмірлік құндылықтарды қайта бағалап, ой
өзгертеді. Бұл мінез-құлық балалардың өсу факторына және ересек деп
аталатын көріністерге байланысты болады. Бұл кезеңде зиянды әдеттерден
гөрі салауатты өмір салты тақырыбында іс-шаралар, сынып сағаттарын
өткізу маңызды. Олардың негізгі мақсаты – алкоголь, есірткі, шылым
шегудің салдары, жасалған құқық бұзушылықтар үшін құқықтық және
әкімшілік жауапкершілік туралы толық ақпарат беру жұмыстарың басым
алады.
• Қиын балалармен сыныпта осындай жұмыстар жүргізу қажет:
• – Оқушымен және оның ата-анасымен жеке әңгіме жүргізу, бірақ қиын
балалар термині көбінесе қиын отбасылар түсінігімен байланысты. Мұндай
отбасыларда оқушының ата-анасымен кез келген байланыс орнату өте қиын
болуы мүмкін.
• Ата-аналар елемеушілікке барады:
• жиналысқа келмеу
• үйде немесе мекемелерде бұрын жоспарланған жиналыстар туралы
келісімдерді орындамау немесе агрессия көрсету:
• барлығына мектепті немесе мұғалімдерді кінәлайды.
• – Ата-аналар сынып жетекшісімен байланыспаған соң кәмелетке
толмағандар ісі жөніндегі инспектордың, әлеуметтік педагогтың және
мектеп психологының сүйемелдеуімен бұзылған отбасыларға бару,
балалардың қорқынышты мінез-құлқына және қанағаттанарлықсыз
бағаларына немқұрайлылық таныту. Мұндай балалар өте жиі сабақты
босатады, сондықтан ата-аналарға сабақтың жоқтығы туралы дереу
хабарлап, қажетті шара қолдану.
• Түзетудің ең тиімді әдістері мен тәсілдері – бақылау, талдау және бағалау.
Бұл әдіс-тәсілдердің барлығы оқушылармен жеке жұмыстың
нәтижесін ескере отырып, біріктіріліп қолданылады. Балаға сену керек –
бұл ең бастысы! Қиын бала, жасөспірім үшін бақыт, сәттілік қуанышын
сезінудің маңызы зор, бұл өзін-өзі жетілдіруге, дамытуға, дұрыс бағыт
беруге, көзқарасын өзгертуге арналған ең үлкен ынталандыру деп
есептеймін.
Ақыл-ойы өткір, ізденімпаз, бірақ жабайы, қыңыр балалар бар. Мұндай
адамдар әдетте мектептерде жек көреді және әрқашан дерлік үмітсіз болып
саналады; бұл арада, әдетте, олардан үлкен адамдар шығады, егер олар дұрыс
тәрбиеленген болса.
• В.А.Сухомлинский
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz