Жоғары мектеп жасындағы оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетке баулуы және психологиялық-педагогикалық сипаттамасы


Slide 1

Жоғары мектеп жасындағы оқушыларды зерттеу

Орындаған: Серікқан Бағжан. 101 топ

Slide 2

Зерттеу іс -әрекетке баулу - оқыту үрдісі үшін барынша маңызды. И. Я. Лернер интеллектінің табиғи қабілеті мен еңбексүйгіштігіне байланысты болатын және олардың негізін қалайтын сипаттар номенклатурасын былайша керсетті:

Slide 3

- білімдер мен біліктіліктерді жаңа ахуалға өз бетінше пайдалану

- таныс ахуалдағы жаңа меселені көреалу;

- обьектінің жаңа функцнясы қызметін көре білу;

-қызметтін белгілі едістерінен өз бетінше жаңа әдіс құрастыру;

-қарама-қайшы фактілердін барлығын, берілген мәселенің әр түрлі шешілу мүмкіндіктерін, әдістерін көре білу;

- барлық белгілі әдістерден бас тартып, принципті жаңа әдіс жасау.

Slide 4

Жоғары сынып жасындағыларға психологиялық-педагогикалық сипаттама. Жасөспірім шақтың біраз бөлігі орта мектептің жоғары сыныбына сәйкес келеді және жеке тұлғаның қалыптасу процесінде айтарлықтай маңызды рөл атқарады. Бұл жаста /15-17 жаста/ адамның тұлғалық жағынан пісіп-жетілу кезеңі аяқталады, оның өмірге көзқардсының негізгі сипаттары қалыптасады- үлкен өмір алдындағы ең алғашқы рет өз бетімен шешім қабылдап, болашақ кәсібін тандау міндеті жүзеге асырылады.

Slide 5

Қоғамда балалық шақтан жастық шаққа өту кезені тек қана оның тұлғалық жағынан пісіп-жетілуінің ғана белгісі емес, сонымен бірге мәдениетке ұмтылу, белгілі бір деңгейіндегі білім, нормалары мен дағды жүйесін игеруі, сол арқылы жеке тұлға еңбек етіп, қоғамдық қызметтер атқара алады және әлеуметтік жауапкершілікті сезінеді.

Slide 6

Жасөспірім шақ пен жастық шақтың арасында ап-айқын көрініп тұрған аралық шек жоқ, ол шартты түрде ғана алынады, тіпті көп жағдайда бірімен - бірі үйлесімді болып келеді

Жас шамасы бойынша кезеңге бөлу схемасында жасөспірімдік шақ бозбалалар үшін 13-16 жас, қыз балалар үшін 12-14 жас, ал жастық шақ жігіттер үшін 17-21 жас, қыздар үшін 16-20 жас болып анықталған.

Slide 7

Яғни, жоғарғы мектеп жасындағы оқушылар, отбасындағы да, мектептегі де қарым-қатынастарында қиыншылық туғызатын тәуелсіз болуға ұмтылу рухының айқындалуы, өзін сырттай бақылап отырғандардан бостандыкқа шығуға деген құштарлығы өзін-өзі алып жүре алатындай өзін-өзі тәрбиелей алудың бастауы.

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың психологиялық диагностикасы және ерте оқыту педагогикасы
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың мектепке бейімделуі: психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік аспектілері
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың зейінін дамыту жолдары: теориялық негіздер мен психологиялық-тәжірибелік эксперимент
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау жүйесі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру: теория мен тәжірибе
Мектеп жасындағы және жасөспірімдік даму: физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік аспектілер
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық-педагогикалық сипаттама
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық мәдениеті
Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудағы заманауи педагогикалық технологиялар
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалаудың ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz