Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктері




Презентация қосу
Білім беру
ортасының
психологиялық
ерекшеліктері:
Диагностика және
Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу және

бағалау
бағалау білім беру сапасын арттыруға және білім алушылардың жалпы
дамуына маңызды рөл атқарады.

Орындаған: Сейдкасимова Айгерим
Қабылдаған:
Ортаның психологиялық ерекшеліктері
Мұғалімнің Оқушылар Оқу ортасының
психологиялық арасындағы өзара физикалық
ерекшеліктері қарым-қатынас жағдайы
Оқушылардың бір-біріне деген Оқу бөлмесінің
Мұғалімнің мінез-құлқы, көзқарасы және топтық динамика жарықтандырылуы, шу деңгейі
мотивациясы және қатынасы оқу ортасына әсер етеді. және жиһаз орналасуы
оқушыларға әсер етеді. оқушылардың психологиялық
жай-күйіне әсер етеді.
Білім беру ортасын
диагностикалаудың
маңыздылығы
1 Оқудың 2 Оқу ортасын жақсарту
қиындықтарын
Диагностика негізінде
анықтау
қажетті өзгерістер
Диагностика оқушылардың енгізіліп, оқу ортасын
оқу процесіне жақсартуға болады.
қатысуындағы
қиындықтарды анықтауға
көмектеседі.

3 Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау
Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін
анықтау арқылы олардың оқу сапасын арттыруға болады.
Білім беру ортасын
бағалау критерийлері
Қауіпсіздік және қолайлылық Оқушылар үшін қауіпсіз және
қолайлы орта

Оқушылардың мотивациясы Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығы мен
мотивациясы

Оқытушылардың кәсібилігі Оқытушылардың кәсіби
біліктілігі мен оқушылармен
жұмыс істеу тәсілдері

Оқу ресурстары Оқу процесінде
пайдаланылатын оқу
материалдары мен ресурстар
Білім алушылардың
психологиялық-педагогикалық
ерекшеліктері

Танымдық ерекшеліктері
Эмоциялық ерекшеліктер
Оқушылардың оқу процесін меңгеру, Оқушылардың эмоционалды жай-
ақпаратты қабылдау және өңдеу күйі, мотивациясы, қызығушылығы
жылдамдығы. және оқуға деген ынтасы.

Әлеуметтік ерекшеліктері
Жеке ерекшеліктері
Оқушылардың өзара қарым- Оқушылардың таланттары,
қатынасы, топта жұмыс істеу қабілеті, қабілеттері, қызығушылықтары мен
ынтымақтастық. мүмкіндіктері.
Мұғалімнің психологиялық сауаттылығы
Өзін-өзі тану 1
Мұғалімнің өз мінез-құлқы мен эмоцияларын
түсіну.
2 Оқушыларды түсіну
Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін,
мотивациясын және қажеттіліктерін түсіну.
Эффективті коммуникация
Оқушылармен тиімді қарым-қатынас орнату
және олардың оқуына көмектесу.
4 Стресс басқару
Оқу және тәрбие жұмысындағы стресспен
күресу.
Жағымды оқу ортасын5құру
Оқушылар үшін қауіпсіз және қолайлы оқу
ортасын құру.
Психологиялық-педагогикалық басымды

Оқушылардың жеке Оқу процесінде Оқушылар арасындағы
ерекшеліктерін ескеру мотивацияны арттыру өзара әрекеттесуді
дамыту
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін Оқушылардың оқуға деген Оқушылардың бір-бірімен
ескеріп, олардың қажеттіліктерін қызығушылығын арттыру және ынтымақтастықта жұмыс істеуін
қанағаттандыру. олардың мотивациясын күшейту. және олардың әлеуметтік дамуын
қолдау.
Білім беру ортасын жетілдірудің
жолдары
Диагностиканы жүргізу
Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу.

Бағалау критерийлерін анықтау
Оқу ортасын бағалау үшін критерийлерді белгілеу.

Қажетті өзгерістерді енгізу
Оқу ортасын жақсарту үшін қажетті шараларды қабылдау.

Тиімділікті бақылау
Енгізілген өзгерістердің тиімділігін бақылау және қажет болса,
түзетулер енгізу.
Профилактикалық және
түзету шаралары
1 Оқушылардың 2 Қиындықтарды
психологиялық ерте анықтау
денсаулығын
Оқушылардағы оқу
қолдау
Оқушылардың психологиялық қиындықтарын ерте анықтау
жай-күйін жақсартуға және қажетті көмек көрсету.
бағытталған іс-шараларды
ұйымдастыру.

3 Оқушылардың арасындағы өзара
әрекеттесуді дамыту
Оқушылардың бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс істеуін және
олардың әлеуметтік дамуын қолдау.
Тұжырымдар және
кеңестер

Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін
зерттеу және бағалау – оқушылардың оқу сапасын
арттыру, олардың дамуына жағдай жасау және білім беру
процесін жақсарту үшін маңызды.
Назарларыңыз
ға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Балалардың практикалық психологиясы
Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептері
Білім беру ортасы түсінігінің анықтамасы
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Жасөспірімдердің психологиялық денсаулық мәселесі
Баланы қарау және күтім жасау шкаласы бойынша мектепке
Ауызша тіл дамыту
Ерекше білім алуында қажеттілігі бар балаларды сипаттау
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ МЕН СИПАТЫ
Пәндер