Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау және бағалау: критерийлер мен жетілдіру тәсілдері


Slide 1

Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктері: Диагностика және бағалау

Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу және бағалау білім беру сапасын арттыруға және білім алушылардың жалпы дамуына маңызды рөл атқарады.

Орындаған: Сейдкасимова Айгерим

Қабылдаған:

Slide 2

Ортаның психологиялық ерекшеліктері

Мұғалімнің психологиялық ерекшеліктері

Мұғалімнің мінез-құлқы, мотивациясы және қатынасы оқушыларға әсер етеді.

Оқушылар арасындағы өзара қарым-қатынас

Оқушылардың бір-біріне деген көзқарасы және топтық динамика оқу ортасына әсер етеді.

Оқу ортасының физикалық жағдайы

Оқу бөлмесінің жарықтандырылуы, шу деңгейі және жиһаз орналасуы оқушылардың психологиялық жай-күйіне әсер етеді.

Slide 3

Білім беру ортасын диагностикалаудың маңыздылығы

1

Оқудың қиындықтарын анықтау

Диагностика оқушылардың оқу процесіне қатысуындағы қиындықтарды анықтауға көмектеседі.

2

Оқу ортасын жақсарту

Диагностика негізінде қажетті өзгерістер енгізіліп, оқу ортасын жақсартуға болады.

3

Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау

Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін анықтау арқылы олардың оқу сапасын арттыруға болады.

Slide 4

Білім беру ортасын бағалау критерийлері

Қауіпсіздік және қолайлылық

Оқушылар үшін қауіпсіз және қолайлы орта

Оқушылардың мотивациясы

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен мотивациясы

Оқытушылардың кәсібилігі

Оқытушылардың кәсіби біліктілігі мен оқушылармен жұмыс істеу тәсілдері

Оқу ресурстары

Оқу процесінде пайдаланылатын оқу материалдары мен ресурстар

Slide 5

Білім алушылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері

Танымдық ерекшеліктері

Оқушылардың оқу процесін меңгеру, ақпаратты қабылдау және өңдеу жылдамдығы.

Эмоциялық ерекшеліктері

Оқушылардың эмоционалды жай-күйі, мотивациясы, қызығушылығы және оқуға деген ынтасы.

Әлеуметтік ерекшеліктері

Оқушылардың өзара қарым-қатынасы, топта жұмыс істеу қабілеті, ынтымақтастық.

Жеке ерекшеліктері

Оқушылардың таланттары, қабілеттері, қызығушылықтары мен мүмкіндіктері.

Slide 6

Мұғалімнің психологиялық сауаттылығы

1

Өзін-өзі тану

Мұғалімнің өз мінез-құлқы мен эмоцияларын түсіну.

2

Оқушыларды түсіну

Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін, мотивациясын және қажеттіліктерін түсіну.

3

Эффективті коммуникация

Оқушылармен тиімді қарым-қатынас орнату және олардың оқуына көмектесу.

4

Стресс басқару

Оқу және тәрбие жұмысындағы стресспен күресу.

5

Жағымды оқу ортасын құру

Оқушылар үшін қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын құру.

Slide 7

Психологиялық-педагогикалық басымдықтар

Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру

Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп, олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.

Оқу процесінде мотивацияны арттыру

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру және олардың мотивациясын күшейту.

Оқушылар арасындағы өзара әрекеттесуді дамыту

Оқушылардың бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс істеуін және олардың әлеуметтік дамуын қолдау.

Slide 8

Білім беру ортасын жетілдірудің жолдары

Диагностиканы жүргізу

Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу.

Бағалау критерийлерін анықтау

Оқу ортасын бағалау үшін критерийлерді белгілеу.

Қажетті өзгерістерді енгізу

Оқу ортасын жақсарту үшін қажетті шараларды қабылдау.

Тиімділікті бақылау

Енгізілген өзгерістердің тиімділігін бақылау және қажет болса, түзетулер енгізу.

Slide 9

Профилактикалық және түзету шаралары

1

Оқушылардың психологиялық денсаулығын қолдау

Оқушылардың психологиялық жай-күйін жақсартуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру.

2

Қиындықтарды ерте анықтау

Оқушылардағы оқу қиындықтарын ерте анықтау және қажетті көмек көрсету.

3

Оқушылардың арасындағы өзара әрекеттесуді дамыту

Оқушылардың бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс істеуін және олардың әлеуметтік дамуын қолдау.

Slide 10

Тұжырымдар және кеңестер

Білім беру ортасының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу және бағалау - оқушылардың оқу сапасын арттыру, олардың дамуына жағдай жасау және білім беру процесін жақсарту үшін маңызды.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
SACERS шкаласы: мектеп жасындағы білім беру ортасының құрылымы мен бағалау критерийлері
Білім беру ортасының анықтамасы, құрылымы және инклюзивті модельдеу
Білім беру парадигмасының психологиялық аспектілері, анықтамасы және жіктелуі
Білім беру саласындағы психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері
Критериалды бағалау және білім беру сапасын қамтамасыз ету
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру
Мектептегі ерекше білім беру қажеттілігін бағалау және қолдау жүйесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Мейірбикелік көмек сапасын басқару және бағалау жүйесі: критерийлер мен стандарттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz