Мектеп психолыгының мектеп оқушыларымен жүргізетін жұмыстары




Презентация қосу
Мектеп
психолыгының
мектеп
оқушыларымен
жүргізетін
жұмыстары
Мектептің педагогикалық
ұжымы психологтермен
тікелей байланыс орната
отырып, баланы түсініп
оларды психологиялық
жағынан зерттеп, біліп түрлі
бағытта жұмыстар
жүргізуде. Бүгінгі таңда
ешқандай мектеп
балалардың жан дүниесін,
ішкі сырын, жеке басының
тәртібін, олардың ата-
анамен, ұстаздармен қарым-
қатынасын, балалардың
өзара қарым-қатынасы,
олардың арасында болатын
Психолог баланың жас
ерекшелігіне
байланысты:

- психодиагностикалық

-
психопрофилактикалы
қ

- психокоррекциялық

- психологиялық
ағарту, кеңес беру
Аталмыш жұмыстардың
мазмұны, оның түрі,
формасы балаға оның оқу-
тәрбиесіне, жеке басының
қалыптасуына, әлеуметтік
ортасына және мектептің
проблемасына байланысты.

Мектептің іс-тәжірибесіне толық перспективті енген,
жұмыстардың бірі-психопрофилактикалық жұмыс
болса, өзекті деңгейде психокоррекциялық жұмыс
болып табылады. Бірақ мектеп психологының
психодиагностикалық жұмысы кез-келген деңгейде
жүргізілетін жұмыстың түрі.
Мектеп психологы ретінде өз іс-әрекетімде
бірінші сынып оқушыларын мектепке алғашқы
қабылдау сәтін сынып жетекшісімен бірлесе
отырып ұйымдастырған кезде ең басты көңіл
бөлетін мәселем балалардың психологиясы,
жеке бастарының қалыптасуы, мектепке дейінгі
дайындықтары, таным үрдісінің даму деңгейі
Байқау, бақылау, сынау,
әңгімелесу әдістерін
пайдаланудың
нәтижесінде, бастауыш
сыныпқа келетін
балаларды танымдық
деңгейінің дайындығына
және олардың жеке
басының қалыптасып
1. Оқуды түйсініп,
қабылдап, есте сақтап,
оқуды әрі қарай алып
кететіндер. Яғни танымдық
деңгейі жақсы балалар

2. Бірінші аталған топқа
қарама қарсы. Яғни
танымдық деңгейі нашар
дамыған балала
3. Үшінші топтың балалары өзін қоршаған
ортадағы заттарды тануға, ажыратуға қабілеті
нашар. Яғни танымдық деңгейлері
педагогикалық олқылықтың салдарынан дұрыс
Оқу үрдісінде балалар үшін
барлық пән маңызды.
Дегенмен балалардың ақыл-
ойының дамуына бірден ықпал
ететін математика пәні
болғандықтан, зерттеуге
алынған балаларға арналған
сауалнамалар, тестік
тапсырмалар, психологиялық
ойындардың мазмұндары
математикалық ұғымдармен,
Балалардың танымдық деңгейін көтеру
түсініктермен байланысты.
мақсатындағы тренингтер:
1) Санай білуге арналған Баспалдақпен көтерілу тренингі.

2) Ойлауды дамытуға арналған Екі қолдың ортасындағы
математикалық белгіні ажырату тренингі

3) Бала ойлауын дамытуға арналған Аңдарды үйшіктеріне
орналастыру тренингі

4) Зейінді қалыптастыруға арналған Назар тренингі

5) Зейінді дамытуға арналған Тұрақтылық тренингі
Мектептегі ұжым, ата-ана, оқушымен
жұмыс жүргізетін педагог-психологқа
қойылатын моральдық-этикалық
талаптар:
1. Қандай жағдайда болмасын
психодиагностикалық жұмыстың
қорытындысы балаға т.б. кері әсерін
тигізбеу керек:
2. Балаларды диагностикалау арнайы
жағдайда болмаса, ол ата-анасының
балалардың келісімімен жүргізіледі;
3. Ата-ана, балалардың тәрбиелеушісі
- зерттеу жұмысының деректерімен
танысуға құқылы.
4. Психологиялық кеңес жұмысының
т.б. сыры құпия сақталу керектігін
Назарларыңыз
ға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Ата - анамен жұмыс түрлері
2008-2009 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстары
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Портфолио туралы түсінік
Класс жетекші
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕРІ
Мектептің отбасымен жүргізетін жұмыстары
Пәндер