Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын қалыптастырудағы инновациялық әдістер: буктрейлер мен қазақша ертегілер комиксінің тиімділігі


Slide 1

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Slide 2

Кітап атаулы досы бола бастаған шақтан былай ғана, әрбір жан өзін интеллегент бола бастадым деп санауына болады

Мұхтар Әуезов

Зерттеу мақсаты. Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын қалыптастыруда инновациялық әдістердің тиімділігін анықтау.

Зерттеу обьектісі: Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын қалыптастыру процесі.

Зерттеу пәні: Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын қалыптастыруда инновациялық әдістерді пайдалану.

Болжамы: Егер бастауыш сынып оқушыларының оқуға деген қызығушылығын арттыруда буктрейлер бағдарламасын және қазақша ертегілер комиксін тиімді пайдалансақ, онда бастауыш сынып оқушыларын әдеби туындыларды өз бетімен оқу арқылы тұрақты оқырмандық қызығушылығын арттыруға қол жеткізу мүмкін болады өйткені, бастауыш сынып оқушыларының пәндердің білім мазмұнын терең меңгерумен қатар әдеби туындылармен жұмыс жасау білігінің қалыптасуы арқылы оқуға деген қызығушылығы арттыруына себебін тигізіп қоғам сұранысын қанағаттандырады.

Slide 3

Зерттеу міндеттері:

Slide 4 Slide 5 Slide 6

оқырманды қызықтыратын шығармашылық жұмыс

кітап пен фильмнің қысқаша үзіндісі

кез-келген кітап туралы еркін көркем түрде баяндайтын шағын бейне

кітап мазмұны туралы 2-3 минутқа қысқа бейне әңгіме

Slide 7

Дәстүрлік

Ерекшелік деңгейі

Интеллектуалдық

Кітаптың қысқаша мазмұны

Оқыту траекториясы бойынша

материалдың бейнеленуі

Slide 8

Әдебиет атомнан да қуатты, бірақ оның күшін отын жаруға қолданудың қажеті жоқ. Абдулла Қаһар

Slide 9

“Менің атым Қожа” повесі

Авторы: Бердібек Соқпақбаев. 4 сынып. 1957 жылы жазылған, қазақ балалар әдебиетінің озық туындыларының бірі саналатын повесть

Ол орыс, украин, француз, литва, латыш, өзбек тілдеріне аударылды.

1963 жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған киносценарийді экранға шығарды.

Фильмнің уақыт көрсеткіші:1. 25. 46 сағ.

Бұл үлкен повестьтердің бірі. Оқушылар беттің көптігіне назар аударып, оқуға деген қызығушылығы төмендеп кетуі мүмкін. Бұндай жағдайды болдырмас үшін Буктрейлер программасын қолданып, оқушылардың қызығушылығын арттыруға үлкен мүмкіндік бар.

Slide 10

Буктрейлер

Slide 11

Тиімді жақтары

Slide 12

Тиімсіз жақтары

Пән аралық байланыстың аздығы.

Көрнекілік материалдарды бірыңғай таңдау.

Материалды

толық қамтуы немесе

оқулықтарды толық

аудару.

Психология-педагогикалық талаптардың жоқтығы.

Оқушының жеке ерекшелігі, денсаулық жағдайы ескерілмеген.

Оқушының тіл мәдениетінің төмендеуі «тірі» қарым- қатынасқа түсе алмауы.

.

Санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталмауы

Slide 13 Slide 14

Комикстің артықшылығы - жағдайды бейнелейтін ең дәл иллюстрацияны таңдап, оған ең аз сөзбен қою керек

Комикс мотивация, оқуға деген қызығушылық мәселелерін шеше алады.

Комикс оқушыны баурап алады, шабыттандырады, шығармашылық белсенділікті ынталандырады, өзін-өзі тәрбиелеуге, оқуды қызықты, мазмұнды әрекетке айналдырады.

Slide 15

Комикс жасаудың жолдары

Slide 16 Slide 17

Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылық деңгейлерінің өзгеру қарқыны

Slide 18

Комикстерді жасауға арналған кейбір конструкторлар

1. http://www. pixton. com

2. http://writecomics. com/

3. http://www. makebeliefscomix. com/

4. http://www. toondoo. com/

5. http://www. toonytool. com/


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру: әдістер мен практикалық жаттығулар
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын ойын арқылы дамыту әдістері
5-сынып оқушыларының пәндік оқуға бейімделуінің психологиялық диагностикасы мен түзету шаралары
Бастауыш сынып оқушыларының когнитивтік процестерінің дамуы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері мен әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік және шығармашылық қабілеттерін арттырудың әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын байыту әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуі: мұғалімнің рөлі мен физиологиялық-әлеуметтік психологиялық аспектілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz