БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ




Презентация қосу
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР
АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Кітап атаулы досы бола бастаған шақтан былай ғана, әрбір жан өзін интеллегент бола бастадым деп санауына болады

Мұхтар Әуезов

Зерттеу мақсаты. Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын
қалыптастыруда инновациялық әдістердің тиімділігін анықтау.

Зерттеу обьектісі: Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын
қалыптастыру процесі.

Зерттеу пәні: Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылығын қалыптастыруда
инновациялық әдістерді пайдалану.

Болжамы: Егер бастауыш сынып оқушыларының оқуға деген қызығушылығын
арттыруда буктрейлер бағдарламасын және қазақша ертегілер комиксін тиімді
пайдалансақ, онда бастауыш сынып оқушыларын әдеби туындыларды өз бетімен оқу
арқылы тұрақты оқырмандық қызығушылығын арттыруға қол жеткізу мүмкін болады
өйткені, бастауыш сынып оқушыларының пәндердің білім мазмұнын терең меңгерумен
қатар әдеби туындылармен жұмыс жасау білігінің қалыптасуы арқылы оқуға деген
қызығушылығы арттыруына себебін тигізіп қоғам сұранысын қанағаттандырады .
Зерттеу міндеттері:
оқырманды қызықтыратын шығармашылық жұмыс

кітап пен фильмнің қысқаша үзіндісі

кез-келген кітап туралы еркін көркем түрде баяндайтын шағын бейне

кітап мазмұны туралы 2-3 минутқа қысқа бейне әңгіме
Оқыту
Оқыту траекториясы
траекториясы бойынша
бойынша
Кітаптың
Кітаптың қысқаша
қысқаша мазмұны
мазмұны материалдың
материалдың бейнеленуі
бейнеленуі

Буктрейлер

Дәстүрлік Интеллектуалдық
Интеллектуалдық
Дәстүрлік

Ерекшелік
Ерекшелік деңгейі
деңгейі
Әдебиет атомнан да қуатты, бірақ оның күшін отын жаруға қолданудың қажеті жоқ.
Абдулла Қаһар

Буктрейлер не үшін қажет?

Жас ұрпақты кітап оқуға тарту
Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып кітаптарды
көпшілікке тарату
Оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен
телекоммуникациялық дағдыларын дамыту

Оқушылардың эстетикалық тәрбиесіне ықпал ету
“Менің атым Қожа” повесі
Авторы: Бердібек Соқпақбаев. 4 сынып. 1957 жылы жазылған, қазақ балалар
әдебиетінің озық туындыларының бірі саналатын повесть

Ол орыс, украин, француз, литва, латыш, өзбек тілдеріне аударылды.

1963 жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған
киносценарийді экранға шығарды.
Фильмнің уақыт көрсеткіші:1.25.46 сағ.

Бұл үлкен повестьтердің бірі. Оқушылар беттің көптігіне назар аударып, оқуға
деген қызығушылығы төмендеп кетуі мүмкін. Бұндай жағдайды болдырмас үшін
Буктрейлер программасын қолданып, оқушылардың қызығушылығын арттыруға
үлкен мүмкіндік бар.
Буктрейлер
Тиімді жақтары
Оқушының уақытын үнемдейді

Оқушыда оқуға деген
қызығушылық қалыптастырады

Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі

Оқушылардың сөздік қорын молайтады

Оқушының ой өрісін, дүниетанымын
кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді

Оқушының есте сақтау, психикалық үдріс
арта түседі

Зерттеушілік қабілеті бар тұлға
қалыптасады
Материалды
Психология- Көрнекілік толық қамтуы Санитарлық-
Пән аралық
педагогикалық материалдарды немесе гигиеналық
талаптардың байланыстың нормалардың
бірыңғай оқулықтарды
жоқтығы. аздығы. сақталмауы
таңдау. толық
аудару.

Тиімсіз жақтары

Оқушының тіл
Оқушының жеке мәдениетінің төмендеуі
ерекшелігі, денсаулық «тірі» қарым- қатынасқа
жағдайы ескерілмеген. түсе алмауы.
.
Әдебиеттік оқу сабақтарын бастауыш мектеп оқушылары үшін
ынталандырудың қарапайым әдістерінің бірі – комикс
Комикстің артықшылығы - жағдайды бейнелейтін ең дәл
иллюстрацияны таңдап, оған ең аз сөзбен қою керек

Комикс мотивация, оқуға деген қызығушылық
мәселелерін шеше алады.
Комикс оқушыны баурап алады, шабыттандырады,
шығармашылық белсенділікті ынталандырады, өзін-өзі
тәрбиелеуге, оқуды қызықты, мазмұнды әрекетке
айналдырады.
Комикс жасаудың жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының оқуға қызығушылық
деңгейлерінің өзгеру қарқыны
Комикстерді жасауға арналған кейбір
конструкторлар

1. http://www.pixton.com
2. http://writecomics.com/
3. http://www.makebeliefscomix.com/
4. http://www.toondoo.com/
5. http://www.toonytool.com/

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш мектеп
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Пәндер