Кітапхананы қосу




Презентация қосу
27. PyGame
кітапханасы.
Кітапхананы қосу
Сабақтың мақсаты
• PyGame (пайгейм) кітапханасын
қосу;
• Ойын терезесін құру үшін PyGame
(пайгейм) кітапханасының дайын
модульдерін пайдалану
• Кітапхана - функция мен кластар кодтарының
жиынтығы. Python-да код кітапханасын
сипаттау үшін қолданылатын термин - модуль
(module). Мысалы, pygame модулінде ішкі
модульдер ретінде pygame.draw, pygame.image,
pygame.mouse және т.б. қолданылады.
• PyGame кітапханасы - 2D ойындарын және
басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге
арналған Python программалау тілінің модулі.
PyGame-нің негізгі модульдері
Модуль атауы Мақсаты
pygame.cdrom CD-ROM жетектерін баскару және оған кіру
pygame.cursors Курсор бейнелерін жүктеу
pygame.display Экранға кіру
pygame.draw Фигураларды, сызыктарды және нүктелерді сызу
pygame.event Сырткы окиғаларды баскару
pygame.font Жүйелік каріптерді колдану
pygame.image Кескінді жүктеу және сактау
pygame.key Пернетактада баскан пернені оку
pygame.mixer Дыбыстарды жүктеу және ойнату
pygame.mouse Тінтуірмен баскару
pygame.movie Кинофильм файлдарын ойнату
pygame.music Музыка және аудиолармен жұмыс
pygame.rect Төртбұрышты аймактарды баскару
pygame.sndarray Дыбыс деректерін баскару
pygame.surface Суреттер мен экранды баскару
pygame.transform Суреттерді өзгерту және жылжыту
pygame.time Уакыт пен кадр жиілігін баскару
Python программасын орнату
1. Python.exe орнату файлын іске қосыңыз

PyGame кітапханасын орнату
4. Пуск-> Командная строка
6. pip install pygame->Enter

7. python->Enter
8. imoprt pygame->Enter

Ұқсас жұмыстар
Кітапханалық жарнама мәселелері
Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі
Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері
ИНТЕРАКТИВТІ ФИЛЬМ ЖАСАУ
Инклюзивті білім берудің мазмұны
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Эксперттік жүйелердің даму мұрағаты мен технологиясы
Астанадағы Отырар кітапханасы
Қала қорғанысы
Әлемдегі ең әдемі кітапханалар
Пәндер