Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі

|Сауат ашу |Қатысқандар саны: 25 |
|Күні: 14.12 |Қатыспағандар саны: 25 |
|Сынып: 1 | |
|Сабақтың тақырыбы |Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
|Осы сабақта қол |1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту |
|жеткізілетін оқу |1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту |
|мақсаттары (оқу |1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес |
|бағдарламасына сілтеме)|дұрыс айту |
|Сабақтың мақсаттары |Ү дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау |
| |жасауға жаттықтыру, үйрету. Балалардың сөйлеу мәнерін , |
| |сөздік қорларын байыту. Білімге деген қызығушылығын |
| |қалыптастыру, сауатты жазуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. |
| |Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы |
| |талқылайды. |
| |Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|Құндылықтарды дарыту |Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыс |Өнер, ана тілі сабағы |
|АКТ қолдану дағдылары |Аудиожазба , таныстырылым. |
|Тілдік құзыреттілік |Ү дыбысы мен әрпі. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Күлім қағып қолымды | |
| |Бір, екі, үш деп соғайын. |Шаттық шеңбері |
|Ынтымақтастық |Қарап тұрып көршіме | |
|атмосферасын |Қолымды мен бұлғайын. | |
|қалыптастыру |Ыстық алақаныммен | |
| |Қолыңды бер қысайын. |Қызыл-красный-red|
|(7 минут) | |,Сары –желтый |
| |Түске байланысты 4 топқа(Қызыл, Сары, Көк, |–Welloy, |
| |Жасыл) бөлінді. Түстерді үш тілде |Көк-синий-Blue , |
| |айтады(қазақша, орысша, ағылшынша). |Жасыл-зеленый-gre|
| |Ата ақылы |en. Ойынның шарты|
| |Кім үлкенді тыңдаса, |: балаларға топқа|
| |Кім үлкенді сыйласа, |сөздің басқы |
| |Үлкен болған кезінде |буынын айтады, |
| |Сыйлы болмақ өзі де. |сөзді тез аяқтау |
| |Ойынға қатысып, буындардан сөздер құрап айтады|керек. |
| |. | |
| |«Буынға буын қос» ойыны. | |
| |Ке – (рік), ке – (се), Те – (рек), Су - (рет),| |
| |қа – (уын). | |
|Сабақтың ортасы |Жұмбақ жасыру. | |
|10 минут |Баласын ертіп соңынан, |Таныстырылым, |
| |Сүңгіп жүзіп үйретті. |оқулықпен жұмыс |
| |Су жұқпайтын тонына | |
| |Кім білмейді ....? (үйректі) | |
| |Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын | |
| |тапты. | |
| |Ү ү әрпінің баспа, жазба түрін көрсету. | |
| |Ауада , тақтада бас әрпімен, кіші әрпін жазып | |
| |көрсетемін. |«Топтастыру» |
| |Ү дыбысын  хормен айтқызамын. |Үкі |
| |- Ү дыбысы сөздің басында, ортасында |күшік |
| |кездеседі. Сөздерді буынға бөлгізу. | |
| |Кү-рек, ү-кі, кү-шік, үш, күй-ші , үл-кен. | |
| |Үш қандай сан? | |
| |Дәптермен жұмыс. | |
| |Әр топқа тапсырма беру. | |
| |1-топқа суреттерден сөйлем құрау керек. | |
| |2- топ сөздерді буынға бөледі. | |
| |3- топ дыбыстық талдау жасайды. | |
| |4-топ сөздерді, буындарды оқыту. | |
| | | |
| |№1 Тыңдалым. | |
| |Қандай жақсы! | |
| |№2 Оқылым. Дауыстап оқуды ұйымдастыру. | |
|Сергіту сәті |Таң атты, күн шықты, |Сергіту сәтіне |
|1 минут |Аспанды бұлт жапты. |арналған жинақ |
| |Жел тұрды, жаңбыр жауды. | |
| |Найзағай сарт етті | |
| |Біз бұға қалдық. | |
| |Дәптерлерді ашайық, | |
| |Қолға қалам алайық | |
| |Салақтықтан қашайық |Оқулық, |
| |Әдемілеп жазайық. |дәптерлер. |
| | | |
|Дәптермен жұмыс |Дәптерімізге Үү әрпін жазу(элементтерін салу | |
|7 минут |). | |
| |«Сөз ойла, тез ойла» ойыны. | |
| |Ү дыбысы бар суретті тауып атын атау , буынға | |
| |бөлу , бір сөзіне дыбыстық талдау жасау. | |
| |Үйрек , үкі, күшік , үйшік. | |
| |    | |
|Қызықты тапсырма| «Кім шапшаң сөйлем құрайды?» ойыны  | |
|8 минут |(суреттерден тез арада сөйлем құраулары | |
| |керек.) | |
| |-Сонымен балалар,біз бүгін қандай әріппен | |
| |таныстық? | |
| | | |
| |№3 Мультфильм не туралы? Шағын әңгіме | |
| |құрастыр. | |
| | | |
| |Мультфильмді қалай аяқтар едіңдер? | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия | |
|2 минут |Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас |«Жетістік ағашы» |
| |бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Дифференциация –| |Пәнаралық |
|оқушыларға |Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру |байланыс |
|көбірек қолдау |деңгейін тексеру жоспарыңыз? |Денсаулық және |
|көрсетуді қалай | |қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? | |техникасының |
|Қабілеті жоғары | |сақталуы |
|оқушыларға | |АКТ |
|қандай | |Құндылықтармен |
|тапсырмалар | |байланыс (тәрбие)|
|қоюды жоспарлап | | |
|отырсыз? | | |
|Қолдау көрсету. | |Өнер, ағылшын |
|Қабілеті жоғары | |тілі, математика |
|оқушылар | |сабағы. |
|айтылған сөздер | |Оқушыларды |
|мен сөйлемдердің| |бір-біріне деген |
|көпшілігін дұрыс| |құрмет көрсетуіне|
|қайталай алады. | |тәрбиелеу. |

-----------------------
Ү

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Дауысты дыбыс әріптері
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Ұ дыбысы мен әрпі, Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
П әрпі мен дыбысы. 1 сынып
Үү дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Дауысты дыбыс
Сандарды қосу және азайту
Ж дыбысы және әрпі
Қатыстырып сөз, сөйлем құрату
Пәндер