Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру аймағы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу әрекеті:
Тақырыбы: «Теңізде жүзетін кеме»
Мақсаты: Желкенді кемені құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету.Геометриялық
үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту. Қолдың ұсақ қимылдарын
дамыту.Аппликациямен шұғылдануға ынталы болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы:
Кеме – теңізде жүзетін құрал. Кеме – корабль.
Көрнекіліктер: Суреттер, теңіздердің суреттері, қайықтардың суреті.
|Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
| | Сәлеметсіздер ме, балалар. |Амандасады. |
|Мотивациялық- |Шаттық шеңбер | |
|танымдық |Қуан, шаттан, алақай |Тәрбиешімен бірге |
| |Қуанатын күн келді |қайталайды, |
| |Күліп шықты күн бүгін | |
| |Қайырлы күн, Қайырлы таң! | |
| | | |
| |Алдымен ұшақ, көлік суреттерімен | |
| |таныстырамын, кеменің суретін де көрсетемін | |
| |Ол кеме не үшін керек? |Балалардың жауабы |
| |Ұшақ ұшады? | |
| |Көлік қайда жүреді? |Аспанда |
| |Ал бұл кеме. Ол суда жүзе алады. Онда корпус |Жерде |
|Ұйымдастырушы |және желкен бар. Жел соққанда желкенді алға | |
|лық-ізденушілік |итереді де, қайық су бетімен жылдам жүзе | |
| |жөнеледі. | |
| |Топқа жылап күшік кіріп келеді. Мынау Гүлсім | |
| |апайдың күшігі Ақтөс қой. | |
| |Ақтөс саған не болып қалды? |Сәлем күшік |
| |Апама қонаққа келе жатқанмын, көлігім сынып | |
| |қалды. Апама жете алмай қалдым. | |
| |Көмектесіңдерші. Маған көлік істеп беріңдерші.| |
| |Балалар көмектесеміз бе? | |
| |Ақтөс біз саған желкенді кеме істеп берейік. | |
| |Жарайды. | |
| |Балалар сонымен желкеннің пішіні қандай? |Иә. |
| |Желкеннің түсі қандай? | |
| |Кеме қорабының түсі қандай | |
| |Балалар қайықтың корпусы төменде, ал желкені | |
| |жоғарыда |Үшбұрышты |
| | |сары |
| |Бүгін біз желкенді кемелерді Ақтөске сыйлыққа|қоңыр |
| |береміз. Апасына сол желкенді кемемен жетсін.| |
| |Балалар алдымен бөлшектерді орналастырамыз, | |
| |сосын жапсырамыз, әуелі қайықтың корпусын, | |
|Рефлекстік- |содан кейін желкенді желімдейміз. | |
|үйлесімділік |Жарайсыңдар, балалар. Көп рахмет. | |
| |Балалар көп рахмет, сендер маған көп қайық | |
| |істеп бердіңдер. Қандай өнерлі балларсыңдар. | |
| |Сау болыңдар. Кездескенше. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже
Білу керек : : Желкенді кеме құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету
Болу керек :
Істей білу : Геометриялық үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту.
Білім беру аймағы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу әрекеті:
Тақырыбы: «Теңізде жүзетін кеме»
Мақсаты: Желкенді кемені құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету.Геометриялық
үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту. Қолдың ұсақ қимылдарын
дамыту.Аппликациямен шұғылдануға ынталы болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы:
Кеме – теңізде жүзетін құрал. Кеме – корабль.
Көрнекіліктер: Суреттер, теңіздердің суреттері, қайықтардың суреті.
|Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
| | Сәлеметсіздер ме, балалар. |Амандасады. |
|Мотивациялық- |Шаттық шеңбер | |
|танымдық |Қуан, шаттан, алақай |Тәрбиешімен бірге |
| |Қуанатын күн келді |қайталайды, |
| |Күліп шықты күн бүгін | |
| |Қайырлы күн, Қайырлы таң! | |
| | | |
| |Алдымен ұшақ, көлік суреттерімен | |
| |таныстырамын, кеменің суретін де көрсетемін | |
| |Ол кеме не үшін керек? |Балалардың жауабы |
| |Ұшақ ұшады? | |
| |Көлік қайда жүреді? |Аспанда |
| |Ал бұл кеме. Ол суда жүзе алады. Онда корпус |Жерде |
|Ұйымдастырушы |және желкен бар. Жел соққанда желкенді алға | |
|лық-ізденушілік |итереді де, қайық су бетімен жылдам жүзе | |
| |жөнеледі. | |
| |Топқа жылап күшік кіріп келеді. Мынау Гүлсім | |
| |апайдың күшігі Ақтөс қой. | |
| |Ақтөс саған не болып қалды? |Сәлем күшік |
| |Апама қонаққа келе жатқанмын, көлігім сынып | |
| |қалды. Апама жете алмай қалдым. | |
| |Көмектесіңдерші. Маған көлік істеп беріңдерші.| |
| |Балалар көмектесеміз бе? | |
| |Ақтөс біз саған желкенді кеме істеп берейік. | |
| |Жарайды. | |
| |Балалар сонымен желкеннің пішіні қандай? |Иә. |
| |Желкеннің түсі қандай? | |
| |Кеме қорабының түсі қандай | |
| |Балалар қайықтың корпусы төменде, ал желкені | |
| |жоғарыда |Үшбұрышты |
| | |сары |
| |Бүгін біз желкенді кемелерді Ақтөске сыйлыққа|қоңыр |
| |береміз. Апасына сол желкенді кемемен жетсін.| |
| |Балалар алдымен бөлшектерді орналастырамыз, | |
| |сосын жапсырамыз, әуелі қайықтың корпусын, | |
|Рефлекстік- |содан кейін желкенді желімдейміз. | |
|үйлесімділік |Жарайсыңдар, балалар. Көп рахмет. | |
| |Балалар көп рахмет, сендер маған көп қайық | |
| |істеп бердіңдер. Қандай өнерлі балларсыңдар. | |
| |Сау болыңдар. Кездескенше. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже
Білу керек : : Желкенді кеме құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету
Болу керек :
Істей білу : Геометриялық үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz