Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы

Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру аймағы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу әрекеті:
Тақырыбы: «Теңізде жүзетін кеме»
Мақсаты: Желкенді кемені құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету.Геометриялық
үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту. Қолдың ұсақ қимылдарын
дамыту.Аппликациямен шұғылдануға ынталы болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы:
Кеме – теңізде жүзетін құрал. Кеме – корабль.
Көрнекіліктер: Суреттер, теңіздердің суреттері, қайықтардың суреті.

|Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
| | Сәлеметсіздер ме, балалар. |Амандасады. |
|Мотивациялық- |Шаттық шеңбер | |
|танымдық |Қуан, шаттан, алақай |Тәрбиешімен бірге |
| |Қуанатын күн келді |қайталайды, |
| |Күліп шықты күн бүгін | |
| |Қайырлы күн, Қайырлы таң! | |
| | | |
| |Алдымен ұшақ, көлік суреттерімен | |
| |таныстырамын, кеменің суретін де көрсетемін | |
| |Ол кеме не үшін керек? |Балалардың жауабы |
| |Ұшақ ұшады? | |
| |Көлік қайда жүреді? |Аспанда |
| |Ал бұл кеме. Ол суда жүзе алады. Онда корпус |Жерде |
|Ұйымдастырушы |және желкен бар. Жел соққанда желкенді алға | |
|лық-ізденушілік |итереді де, қайық су бетімен жылдам жүзе | |
| |жөнеледі. | |
| |Топқа жылап күшік кіріп келеді. Мынау Гүлсім | |
| |апайдың күшігі Ақтөс қой. | |
| |Ақтөс саған не болып қалды? |Сәлем күшік |
| |Апама қонаққа келе жатқанмын, көлігім сынып | |
| |қалды. Апама жете алмай қалдым. | |
| |Көмектесіңдерші. Маған көлік істеп беріңдерші.| |
| |Балалар көмектесеміз бе? | |
| |Ақтөс біз саған желкенді кеме істеп берейік. | |
| |Жарайды. | |
| |Балалар сонымен желкеннің пішіні қандай? |Иә. |
| |Желкеннің түсі қандай? | |
| |Кеме қорабының түсі қандай | |
| |Балалар қайықтың корпусы төменде, ал желкені | |
| |жоғарыда |Үшбұрышты |
| | |сары |
| |Бүгін біз желкенді кемелерді Ақтөске сыйлыққа|қоңыр |
| |береміз. Апасына сол желкенді кемемен жетсін.| |
| |Балалар алдымен бөлшектерді орналастырамыз, | |
| |сосын жапсырамыз, әуелі қайықтың корпусын, | |
|Рефлекстік- |содан кейін желкенді желімдейміз. | |
|үйлесімділік |Жарайсыңдар, балалар. Көп рахмет. | |
| |Балалар көп рахмет, сендер маған көп қайық | |
| |істеп бердіңдер. Қандай өнерлі балларсыңдар. | |
| |Сау болыңдар. Кездескенше. | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже
Білу керек : : Желкенді кеме құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету
Болу керек :
Істей білу : Геометриялық үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту.

Ұқсас жұмыстар
Т.Ерғабылов Бөбек тілегі
Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Геометриялық пішіндер
Саябаққа саяхат
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Тәрбиешінің басқару әрекеті
Балабақша суреттері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Қазақ дастарханы
Кірпілер
Пәндер