Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы

Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру аймағы : Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу әрекеті:

Тақырыбы: «Теңізде жүзетін кеме»

Мақсаты: Желкенді кемені құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету. Геометриялық үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту. Қолдың ұсақ қимылдарын дамыту. Аппликациямен шұғылдануға ынталы болуға тәрбиелеу.

Сөздік жұмысы:

Кеме - теңізде жүзетін құрал. Кеме - корабль.

Көрнекіліктер: Суреттер, теңіздердің суреттері, қайықтардың суреті.

Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Іс-әрекет кезеңдері:

Мотивациялық- танымдық

Ұйымдастырушы

лық-ізденушілік

Рефлекстік- үйлесімділік

Тәрбиешінің іс- әрекеті:

Сәлеметсіздер ме, балалар.

Шаттық шеңбер

Қуан, шаттан, алақай

Қуанатын күн келді

Күліп шықты күн бүгін

Қайырлы күн, Қайырлы таң!

Алдымен ұшақ, көлік суреттерімен таныстырамын, кеменің суретін де көрсетемін

  • Ол кеме не үшін керек?
  • Ұшақ ұшады?
  • Көлік қайда жүреді?
  • Ал бұл кеме. Ол суда жүзе алады. Онда корпус және желкен бар. Жел соққанда желкенді алға итереді де, қайық су бетімен жылдам жүзе жөнеледі.

Топқа жылап күшік кіріп келеді. Мынау Гүлсім апайдың күшігі Ақтөс қой.

Ақтөс саған не болып қалды?

Апама қонаққа келе жатқанмын, көлігім сынып қалды. Апама жете алмай қалдым.

Көмектесіңдерші. Маған көлік істеп беріңдерші.

  • Балалар көмектесеміз бе?
  • Ақтөс біз саған желкенді кеме істеп берейік.
  • Жарайды.
  • Балалар сонымен желкеннің пішіні қандай?
  • Желкеннің түсі қандай?
  • Кеме қорабының түсі қандай
  • Балалар қайықтың корпусы төменде, ал желкені жоғарыда
  • Бүгін біз желкенді кемелерді Ақтөске сыйлыққа береміз. Апасына сол желкенді кемемен жетсін.
  • Балалар алдымен бөлшектерді орналастырамыз, сосын жапсырамыз, әуелі қайықтың корпусын, содан кейін желкенді желімдейміз.
  • Жарайсыңдар, балалар. Көп рахмет.
  • Балалар көп рахмет, сендер маған көп қайық істеп бердіңдер. Қандай өнерлі балларсыңдар.
  • Сау болыңдар. Кездескенше.
Балалардыңіс-әрекеті:

Амандасады.

Тәрбиешімен бірге қайталайды,

Балалардың жауабы

Аспанда

Жерде

Сәлем күшік

Иә.

Үшбұрышты

сары

қоңыр

Күтілетін нәтиже

Білу керек : : Желкенді кеме құрама тәсілмен бейнелеуді үйрету

Болу керек :

Істей білу : Геометриялық үшбұрыш фигурсын тани білуді бекіту.


Ұқсас жұмыстар
Т.Ерғабылов Бөбек тілегі
Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Геометриялық пішіндер
Саябаққа саяхат
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Тәрбиешінің басқару әрекеті
Балабақша суреттері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Қазақ дастарханы
Кірпілер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz