Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жарасымды қарым-қатынас
Мектеп №10 Мерзiмi 2017жыл № 21
Тақырыбы Жарасымды қарым-қатынас
Құндылық Сүйіспеншілік, дұрыс әрекет
Қасиеттер жақсы ойлау, сөйлеу, адалдық, түсіністік, шынайылық
Мұғалiм Алиякпарова К.Т. Сынып 10 Оқушылар саны 19
|Сабақ мақсаты: А.Линкольннің «Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе- оның |Ресурст|
|басқа адамдармен қарым-қатынасы» деген дәйексөзін талдап, «Ағаларым»|ар: |
|өлеңін айтып, «Ізгіліктің басы үлкенді сыйлаудан басталады» |(құралд|
|шығармашылық жұмысын орындау арқылы оқушылардың Сүйіспеншілік, дұрыс|ар, |
|әрекет құндылықтарын дамыту |мәлiмет|
|Міндеттері: |тер) |
|- Оқушылардың көмегімен жақсы ой, ізгі ниеттің адамға тигізетін | |
|әсерінің айнала қоршаған ортаға тигізетін әсерінің маңызын ашу; | |
|- оқушылардың ой, ниет, ықылас, пейілінің тазалығын дамыту; | |
|- адамгершілікке тәрбиелеу. | |
|Сабақ барысы: |Сабақ |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. |барысын|
|Нұрға бөлену. |талдау:|
|Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды| |
|айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. | |
|Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. | |
|Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай| |
|бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. | |
|Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл | |
|сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды | |
|шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. | |
|Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол| |
|біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. | |
|Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, | |
|ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға | |
|тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық | |
|жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына | |
|айналды. | |
|Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек | |
|шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға | |
|бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. | |
|Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен | |
|жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, | |
|басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. | |
|Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден | |
|шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, | |
|мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды | |
|уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, | |
|олардың да жүрегі нұрға толсын. | |
|Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, | |
|өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық | |
|түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр | |
|менің ішімде... Мен Нұрмын». | |
|Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... | |
|Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем | |
|сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. | |
|Жаймен көзіңізді ашуға болады. | |
| | |
|Сұрақ қою: | |
|Тыныштық сәті сіздерге қандай әсер етті? | |
|Қорытынды: | |
|Оқушылар, үнемі ниетіміз таза болып, жүрегіміз жақсылыққа толы | |
|болып, алған ісіміз оңға бассын. | |
|Үй тапсырмасын тексеру | |
|Алдымен «Мәңгілік жастық» деген М.Мақатаевтің өлеңін жаттап | |
|келген 2-3 оқушыға айтқызу | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|«Мәңгілік жастық» деген М.Мақатаевтің өлеңінен не түсіндіңдер? | |
|Берілген жыр жолдарының қай жерлері сізге ой салды? Ақын неге бұлай| |
|толғанады деп ойлайсың? | |
|Інілер мен ағалар, қарындастар мен жеңгелер, достар мен құрбылармен | |
|жақсы қарым-қатынаста болу үшін адам бойында қандай адамгершілік | |
|қасиеттер болу тиіс деп есептейсіңдер? | |
|Қорытынды | |
|Адам аз ғана өмірге тек бақытты болу үшін келгендіктен, әр таңды | |
|жақсы ой, ізгі ниет, ақ тілекпен бастап, жанымыздағы күнде көріп | |
|жүрген жақындарымызға сыйластықпен қарап, жақсылық жасаудан | |
|жалықпаңыздар. | |
|Дәйексөз. | |
|А.Линкольннің «Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның басқа | |
|адамдармен қарым-қатынасы» деген даналық сөзін сабақ үстінде | |
|жаттатқызып, 2-3 оқушыға жатқа айтқызу. | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|Бұл сөздің мәні неде деп ойлайсыңдар? | |
|Қарым-қатынастың адам өміріне қаншалықты әсері бар? | |
|Тәртіптің адамгершілік қасиеттерге қандай қатысы бар? | |
|Қорытынды | |
|Алдымызға мақсат қойғанда белгілі бір ниетті басшылыққа аламыз. | |
|Ниетсіз, себепсіз мақсат қойылмайды. Адамды бір іске бағыттайтын да,| |
|істің мән-мәнісін белгілейтін де осы ниет. Демек, адамның ниеті аса | |
|маңызды. Ол сол ниетіне қарай қойған мақсатына жетеді. | |
|Әңгiмелеу | |
|М.Мақатаев | |
|«Болады деп арманда» | |
|Ал енді мен ақыл айтам, | |
|Ақыл айтам, таңданба. | |
|Қорлық үшін келген жоқсың | |
|Мына өмірге, Жалғанға. | |
|Мына өмірде, жүрегіңде, | |
|Бойыңда ыстық қан барда. | |
|Болмысты да, болмасты да, | |
|Болады деп арманда! | |
|Ал енді мен ақыл айтам, | |
|Ақыл айтам, таңданба! | |
|Мәзіріңе, әзіріңе әулек боп, | |
|Алданба. | |
|Шығатұғын күндерге де, | |
|Ататұғын таңдарға, | |
|Үмітпенен қарағайсың | |
|Жүрегіңде жан барда. | |
|Өтер кетер, өтер кетер.. | |
|Дейміз ғой біз мұңайып. | |
|Дейміз дағы, жамаймыз кеп, | |
|Бір айыпқа Бір айып. | |
|Отандастар, ойланайықшы, | |
|Ойымызға лайық. | |
|Бықсып жанған қоламта емес, | |
|Артымызда шоқ қалсын. | |
|Болашақтың ошағында, | |
|Біз тұтатқан от жансын, | |
|...Ей, болашақ! | |
|Ей болашақ! | |
|Ошағыңда от жансын! | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|Мұқағалидың бұл жырынан не ұқтыңдар? | |
|Мәтінде айтылған ойлармен қаншалықты келісесіз? | |
|Болашақта жақсылыққа кенелу үшін адам бойына қандай қасиеттер керек?| |
|Қорытынды | |
|Ниет дұрыс болмай, іс те оңбайды. Ниет - адамды іс-әрекетке | |
|жетелейді. Оның сол әрекетке деген пейілі, ықылас, ынтасы. Жақсылық| |
|та, жамандық та біртіндеп, мысқалдап сіңеді бойға. Сондықтан ізгі | |
|ниетпен бастап, өзіне деген сенімі мол болып, мақсатқа жету жолында | |
|адамгершілік туын жоғары ұстаған адам ғана шын бақытқа жетпек. | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|Мәтінді оқып, оқушылар шағын әңгіме жазады. | |
|Шәкәрім | |
|Адам өмірін қалай түзеуге болады? Адам қайткенде тату тұра алады?...| |
|Бізше, адам өмірін түзеуге, барлық адамдар тату тұруға-адал еңбек, | |
|ақ жүрек, арлы ақыл болуға керек. Дүниеде бұл үшеуі үстем болмай, | |
|адам баласына тыныштық өмір сүруге мүмкіндігі жоқ. Әрине, адам оқып,| |
|біліп үйренуі қажет. Білім-ғылымсыз өнер табылмайды. Сол алған | |
|білім-өнерлерін адал еңбекпен жаратылыстың мол байлығын пайдалануға | |
|салса, табылмайтын нәрсе жоқ. Сол тапқан байлықты барша адам | |
|баласының керегіне, пайдасына жаратуы керек. | |
|Мейірімділік, махаббат, қайырымдылық, адалдық ақ жүректен шығады. Ал| |
|арлы, ақылы, адам қиянатты, зорлықты, өзімшілдікті, мақтанды | |
|білмейді және істемейді. | |
|Осы үшеуінің басы қосылса, адам жақсы өмір сүріп, бірімен | |
|-бірі тату тұруына сөз жоқ. | |
|Қорытынды | |
|Кез келген адам арманы мен мақсатына жету үшін ақ ниетпен ерінбей | |
|еңбек етіп, мейірімділік нұрын басқадан аямай, ауызбіршілікте өмір | |
|сүрсе, нағыз бай да, нағыз бақытты да сол болмақ. | |
|Топпен ән айту. | |
|«Ағаларым» | |
|Құшағы оттай ыстық сахарадай, | |
|Көңілі алып ұшқан шағаладай. | |
|Адымнан көкем ай деп шығатұғын | |
|Сендерді сағындым ғой | |
|Сендерді сағындым ғой Ағаларым! | |
|Қайырмасы | |
|Қажымас қаранарым | |
|Кең байтақ даналарым | |
|Күнім деп еркелетер | |
|Аман бол Ағаларым | |
| | |
|Аңқылдақ айналайын ағаларым, | |
|Сағынсам іздеп барар паналарым | |
|Ініңе ізің дегі қарап жүр деп | |
|Қалдырған өздеріңді бабаларым | |
|Қайырмасы | |
|Қорытындылау | |
|Үй тапсырмасы. | |
|Ақсақал, ел ағасы-сөзерін талдау. Шығармашылық жұмыс: Елге еңбегі | |
|сінген ақсақалдар мен ел ағасы атанған үлкендер туралы деректер | |
|жинақтау. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|«Хрустальная грусть» әуеніне өткізу. | |
Тақырыбы Жарасымды қарым-қатынас
Құндылық Сүйіспеншілік, дұрыс әрекет
Қасиеттер жақсы ойлау, сөйлеу, адалдық, түсіністік, шынайылық
Мұғалiм Алиякпарова К.Т. Сынып 10 Оқушылар саны 19
|Сабақ мақсаты: А.Линкольннің «Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе- оның |Ресурст|
|басқа адамдармен қарым-қатынасы» деген дәйексөзін талдап, «Ағаларым»|ар: |
|өлеңін айтып, «Ізгіліктің басы үлкенді сыйлаудан басталады» |(құралд|
|шығармашылық жұмысын орындау арқылы оқушылардың Сүйіспеншілік, дұрыс|ар, |
|әрекет құндылықтарын дамыту |мәлiмет|
|Міндеттері: |тер) |
|- Оқушылардың көмегімен жақсы ой, ізгі ниеттің адамға тигізетін | |
|әсерінің айнала қоршаған ортаға тигізетін әсерінің маңызын ашу; | |
|- оқушылардың ой, ниет, ықылас, пейілінің тазалығын дамыту; | |
|- адамгершілікке тәрбиелеу. | |
|Сабақ барысы: |Сабақ |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. |барысын|
|Нұрға бөлену. |талдау:|
|Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды| |
|айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. | |
|Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. | |
|Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай| |
|бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. | |
|Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл | |
|сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды | |
|шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. | |
|Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол| |
|біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. | |
|Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, | |
|ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға | |
|тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық | |
|жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына | |
|айналды. | |
|Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек | |
|шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға | |
|бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. | |
|Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен | |
|жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, | |
|басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. | |
|Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден | |
|шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, | |
|мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды | |
|уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, | |
|олардың да жүрегі нұрға толсын. | |
|Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, | |
|өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық | |
|түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр | |
|менің ішімде... Мен Нұрмын». | |
|Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... | |
|Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем | |
|сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. | |
|Жаймен көзіңізді ашуға болады. | |
| | |
|Сұрақ қою: | |
|Тыныштық сәті сіздерге қандай әсер етті? | |
|Қорытынды: | |
|Оқушылар, үнемі ниетіміз таза болып, жүрегіміз жақсылыққа толы | |
|болып, алған ісіміз оңға бассын. | |
|Үй тапсырмасын тексеру | |
|Алдымен «Мәңгілік жастық» деген М.Мақатаевтің өлеңін жаттап | |
|келген 2-3 оқушыға айтқызу | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|«Мәңгілік жастық» деген М.Мақатаевтің өлеңінен не түсіндіңдер? | |
|Берілген жыр жолдарының қай жерлері сізге ой салды? Ақын неге бұлай| |
|толғанады деп ойлайсың? | |
|Інілер мен ағалар, қарындастар мен жеңгелер, достар мен құрбылармен | |
|жақсы қарым-қатынаста болу үшін адам бойында қандай адамгершілік | |
|қасиеттер болу тиіс деп есептейсіңдер? | |
|Қорытынды | |
|Адам аз ғана өмірге тек бақытты болу үшін келгендіктен, әр таңды | |
|жақсы ой, ізгі ниет, ақ тілекпен бастап, жанымыздағы күнде көріп | |
|жүрген жақындарымызға сыйластықпен қарап, жақсылық жасаудан | |
|жалықпаңыздар. | |
|Дәйексөз. | |
|А.Линкольннің «Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның басқа | |
|адамдармен қарым-қатынасы» деген даналық сөзін сабақ үстінде | |
|жаттатқызып, 2-3 оқушыға жатқа айтқызу. | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|Бұл сөздің мәні неде деп ойлайсыңдар? | |
|Қарым-қатынастың адам өміріне қаншалықты әсері бар? | |
|Тәртіптің адамгершілік қасиеттерге қандай қатысы бар? | |
|Қорытынды | |
|Алдымызға мақсат қойғанда белгілі бір ниетті басшылыққа аламыз. | |
|Ниетсіз, себепсіз мақсат қойылмайды. Адамды бір іске бағыттайтын да,| |
|істің мән-мәнісін белгілейтін де осы ниет. Демек, адамның ниеті аса | |
|маңызды. Ол сол ниетіне қарай қойған мақсатына жетеді. | |
|Әңгiмелеу | |
|М.Мақатаев | |
|«Болады деп арманда» | |
|Ал енді мен ақыл айтам, | |
|Ақыл айтам, таңданба. | |
|Қорлық үшін келген жоқсың | |
|Мына өмірге, Жалғанға. | |
|Мына өмірде, жүрегіңде, | |
|Бойыңда ыстық қан барда. | |
|Болмысты да, болмасты да, | |
|Болады деп арманда! | |
|Ал енді мен ақыл айтам, | |
|Ақыл айтам, таңданба! | |
|Мәзіріңе, әзіріңе әулек боп, | |
|Алданба. | |
|Шығатұғын күндерге де, | |
|Ататұғын таңдарға, | |
|Үмітпенен қарағайсың | |
|Жүрегіңде жан барда. | |
|Өтер кетер, өтер кетер.. | |
|Дейміз ғой біз мұңайып. | |
|Дейміз дағы, жамаймыз кеп, | |
|Бір айыпқа Бір айып. | |
|Отандастар, ойланайықшы, | |
|Ойымызға лайық. | |
|Бықсып жанған қоламта емес, | |
|Артымызда шоқ қалсын. | |
|Болашақтың ошағында, | |
|Біз тұтатқан от жансын, | |
|...Ей, болашақ! | |
|Ей болашақ! | |
|Ошағыңда от жансын! | |
|Сұрақтар қойып талдау | |
|Мұқағалидың бұл жырынан не ұқтыңдар? | |
|Мәтінде айтылған ойлармен қаншалықты келісесіз? | |
|Болашақта жақсылыққа кенелу үшін адам бойына қандай қасиеттер керек?| |
|Қорытынды | |
|Ниет дұрыс болмай, іс те оңбайды. Ниет - адамды іс-әрекетке | |
|жетелейді. Оның сол әрекетке деген пейілі, ықылас, ынтасы. Жақсылық| |
|та, жамандық та біртіндеп, мысқалдап сіңеді бойға. Сондықтан ізгі | |
|ниетпен бастап, өзіне деген сенімі мол болып, мақсатқа жету жолында | |
|адамгершілік туын жоғары ұстаған адам ғана шын бақытқа жетпек. | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|Мәтінді оқып, оқушылар шағын әңгіме жазады. | |
|Шәкәрім | |
|Адам өмірін қалай түзеуге болады? Адам қайткенде тату тұра алады?...| |
|Бізше, адам өмірін түзеуге, барлық адамдар тату тұруға-адал еңбек, | |
|ақ жүрек, арлы ақыл болуға керек. Дүниеде бұл үшеуі үстем болмай, | |
|адам баласына тыныштық өмір сүруге мүмкіндігі жоқ. Әрине, адам оқып,| |
|біліп үйренуі қажет. Білім-ғылымсыз өнер табылмайды. Сол алған | |
|білім-өнерлерін адал еңбекпен жаратылыстың мол байлығын пайдалануға | |
|салса, табылмайтын нәрсе жоқ. Сол тапқан байлықты барша адам | |
|баласының керегіне, пайдасына жаратуы керек. | |
|Мейірімділік, махаббат, қайырымдылық, адалдық ақ жүректен шығады. Ал| |
|арлы, ақылы, адам қиянатты, зорлықты, өзімшілдікті, мақтанды | |
|білмейді және істемейді. | |
|Осы үшеуінің басы қосылса, адам жақсы өмір сүріп, бірімен | |
|-бірі тату тұруына сөз жоқ. | |
|Қорытынды | |
|Кез келген адам арманы мен мақсатына жету үшін ақ ниетпен ерінбей | |
|еңбек етіп, мейірімділік нұрын басқадан аямай, ауызбіршілікте өмір | |
|сүрсе, нағыз бай да, нағыз бақытты да сол болмақ. | |
|Топпен ән айту. | |
|«Ағаларым» | |
|Құшағы оттай ыстық сахарадай, | |
|Көңілі алып ұшқан шағаладай. | |
|Адымнан көкем ай деп шығатұғын | |
|Сендерді сағындым ғой | |
|Сендерді сағындым ғой Ағаларым! | |
|Қайырмасы | |
|Қажымас қаранарым | |
|Кең байтақ даналарым | |
|Күнім деп еркелетер | |
|Аман бол Ағаларым | |
| | |
|Аңқылдақ айналайын ағаларым, | |
|Сағынсам іздеп барар паналарым | |
|Ініңе ізің дегі қарап жүр деп | |
|Қалдырған өздеріңді бабаларым | |
|Қайырмасы | |
|Қорытындылау | |
|Үй тапсырмасы. | |
|Ақсақал, ел ағасы-сөзерін талдау. Шығармашылық жұмыс: Елге еңбегі | |
|сінген ақсақалдар мен ел ағасы атанған үлкендер туралы деректер | |
|жинақтау. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|«Хрустальная грусть» әуеніне өткізу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz