Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көшпелілердің материалдық мәдениеті

Бекітемін: ...............................
|Пәні: Орта |Күні: |Сыныбы: 7 |
|ғасырлардағы | | |
|Қазақстан тарихы | | |
|Сабақтың тақырыбы |Көшпелілердің материалдық мәдениеті |
|Сабақтың мақсаты |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
| |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат беру. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсіндіру. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажыратуға |
| |үйрету. |
|Оқытуда қолданылатын |«Топтастыру» «Лездеме» « АКТ» «Түріткі сұрақтар» «Топтық |
|әдіс – тәсілдер |жұмыс» (Мәтінмен жұмыс) «Құрастыр, одан кейін Жауап бер» «Жеке |
| |жұмыс» «Мадақтау» «Басбармақ» «Жылы шырай таныту» «Екі жұлдыз,|
| |бір тілек» |
| |«Үш шапалақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. 2012ж. |
|көздері, |С.Жолдасбаев. АКТ. |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
|нәтижесі |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат алады. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсінеді. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажырата |
| |алады. |
|Түйінді идеялар |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
| |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, |
| |жағымды ахуал туғызу. |зейінін сабаққа аудару |
| |Суреттерді таңдау арқылы|«Мадақтау» |
| |3 топқа бөлу | |
|Үй жұмысын |«Лездеме» әдісін |Өткен сабақтан сұрақтар дайындап оқушыларға|
|тексеру |пайдалану. |лез-лез қою арқылы үй тапсырмасын |
|5 минут | |бекітемін. |
| | |«Басбармақ» арқылы бағалау |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті тақтадан|
|4 минут |Шағын бейне көрініс |көріп,сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа |
| |Түрткі сұрақтар арқылы |сабақтың мазмұнын ашады |
| |жаңа сабақты айқындау | |
| |1. Бұлар кімдер ? | |
| |2. Олар немен айналысып | |
| |жатыр? | |
| |3. Бұларды қандай | |
| |халықтар пайдаланған? | |
|II. Жаңа сабақ |Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|18-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді |
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, хатшы, |
| | |уақыт сақшысы және бақылаушы. |
| |1-топ Жартылай | |
| |көшпелілердің |Жеке жұмыс. |
| |материалдық мәдениеті. |Жұптық жұмыс |
| |2-топ Қыш құмыра жасау, |Топтық жұмыс. |
| |металл өңдеу. |Постерге салу. |
| |3-топ Сауда мен ақша |Постерді қорғайды. |
| |айналымы. |«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалайды |
|Бекіту |«Құрастыр, одан кейін |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
|6 минут |Жауап бер» әдісі арқылы| |
|Жеке жұмыс |«Блум таксономиясы» | |
|7 минут | | |
| | |Тапсырмалар |
| | |Оқушы жауабы |
| | | |
| | |Білу |
| | |Жартылай көшпелілер деп кімдерді айтамыз? |
| | | |
| | | |
| | |Түсіну |
| | |Көшпелілердің материалдық құндылықтарына |
| | |нелер жатады? |
| | | |
| | | |
| | |Қолдану |
| | |Көшпелілердің материалдық мәдениетімен |
| | |отырықшылардың материалдық мәдениетін |
| | |талдаңыз? |
| | |Отырықшылық Көшпелілер |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Талдау |
| | |Көшпелі өмір сүрумен отырықшылық өмірдің |
| | |артықшылықтарын саралаңыз? |
| | | |
| | | |
| | |Жинақтау |
| | |Көшпелілердің өмір салтында материалдық |
| | |мәдениеттің маңыздылығын ашыңыз? |
| | |1- Тұрмыстық заттар |
| | |2- Сауда |
| | |3-Темір |
| | | |
| | |Бағалау |
| | |Көшпелілердің өмір салты қазіргі |
| | |ұрпақтарында сақталғанба, олардың ұрпақтары|
| | |кімдер. |
| | | |
| | | |
|Кейінгі тапсырма|Көшпелілермен өзге |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|1 минут |халықтардың байланыс |мәліметтер алады. Ақпаратты қорғайды |
| |қалай болды? Біз | |
| |көшпелілердің ұрпақтар | |
| |болып саналамызба? | |
|Рефлексия |«Табыс ағашы» |Оқушылар стикер арқылы кері байланыс |
| | |жасайды |

Ұқсас жұмыстар
Көшпелілер мәдениеті
тоқсан (18 сағат)
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту
Көшпелілердің материалдық мəдениеті
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Қазақ хандығының әлсіреуі
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Ашық сабақтар жинағы
Күнтізбелік жоспар 6 сынып ежелгі Қазақстан тарихы
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Пәндер