Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көшпелілердің материалдық мәдениеті
Бекітемін: ...............................
|Пәні: Орта |Күні: |Сыныбы: 7 |
|ғасырлардағы | | |
|Қазақстан тарихы | | |
|Сабақтың тақырыбы |Көшпелілердің материалдық мәдениеті |
|Сабақтың мақсаты |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
| |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат беру. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсіндіру. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажыратуға |
| |үйрету. |
|Оқытуда қолданылатын |«Топтастыру» «Лездеме» « АКТ» «Түріткі сұрақтар» «Топтық |
|әдіс – тәсілдер |жұмыс» (Мәтінмен жұмыс) «Құрастыр, одан кейін Жауап бер» «Жеке |
| |жұмыс» «Мадақтау» «Басбармақ» «Жылы шырай таныту» «Екі жұлдыз,|
| |бір тілек» |
| |«Үш шапалақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. 2012ж. |
|көздері, |С.Жолдасбаев. АКТ. |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
|нәтижесі |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат алады. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсінеді. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажырата |
| |алады. |
|Түйінді идеялар |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
| |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, |
| |жағымды ахуал туғызу. |зейінін сабаққа аудару |
| |Суреттерді таңдау арқылы|«Мадақтау» |
| |3 топқа бөлу | |
|Үй жұмысын |«Лездеме» әдісін |Өткен сабақтан сұрақтар дайындап оқушыларға|
|тексеру |пайдалану. |лез-лез қою арқылы үй тапсырмасын |
|5 минут | |бекітемін. |
| | |«Басбармақ» арқылы бағалау |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті тақтадан|
|4 минут |Шағын бейне көрініс |көріп,сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа |
| |Түрткі сұрақтар арқылы |сабақтың мазмұнын ашады |
| |жаңа сабақты айқындау | |
| |1. Бұлар кімдер ? | |
| |2. Олар немен айналысып | |
| |жатыр? | |
| |3. Бұларды қандай | |
| |халықтар пайдаланған? | |
|II. Жаңа сабақ |Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|18-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді |
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, хатшы, |
| | |уақыт сақшысы және бақылаушы. |
| |1-топ Жартылай | |
| |көшпелілердің |Жеке жұмыс. |
| |материалдық мәдениеті. |Жұптық жұмыс |
| |2-топ Қыш құмыра жасау, |Топтық жұмыс. |
| |металл өңдеу. |Постерге салу. |
| |3-топ Сауда мен ақша |Постерді қорғайды. |
| |айналымы. |«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалайды |
|Бекіту |«Құрастыр, одан кейін |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
|6 минут |Жауап бер» әдісі арқылы| |
|Жеке жұмыс |«Блум таксономиясы» | |
|7 минут | | |
| | |Тапсырмалар |
| | |Оқушы жауабы |
| | | |
| | |Білу |
| | |Жартылай көшпелілер деп кімдерді айтамыз? |
| | | |
| | | |
| | |Түсіну |
| | |Көшпелілердің материалдық құндылықтарына |
| | |нелер жатады? |
| | | |
| | | |
| | |Қолдану |
| | |Көшпелілердің материалдық мәдениетімен |
| | |отырықшылардың материалдық мәдениетін |
| | |талдаңыз? |
| | |Отырықшылық Көшпелілер |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Талдау |
| | |Көшпелі өмір сүрумен отырықшылық өмірдің |
| | |артықшылықтарын саралаңыз? |
| | | |
| | | |
| | |Жинақтау |
| | |Көшпелілердің өмір салтында материалдық |
| | |мәдениеттің маңыздылығын ашыңыз? |
| | |1- Тұрмыстық заттар |
| | |2- Сауда |
| | |3-Темір |
| | | |
| | |Бағалау |
| | |Көшпелілердің өмір салты қазіргі |
| | |ұрпақтарында сақталғанба, олардың ұрпақтары|
| | |кімдер. |
| | | |
| | | |
|Кейінгі тапсырма|Көшпелілермен өзге |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|1 минут |халықтардың байланыс |мәліметтер алады. Ақпаратты қорғайды |
| |қалай болды? Біз | |
| |көшпелілердің ұрпақтар | |
| |болып саналамызба? | |
|Рефлексия |«Табыс ағашы» |Оқушылар стикер арқылы кері байланыс |
| | |жасайды |
|Пәні: Орта |Күні: |Сыныбы: 7 |
|ғасырлардағы | | |
|Қазақстан тарихы | | |
|Сабақтың тақырыбы |Көшпелілердің материалдық мәдениеті |
|Сабақтың мақсаты |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
| |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат беру. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсіндіру. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажыратуға |
| |үйрету. |
|Оқытуда қолданылатын |«Топтастыру» «Лездеме» « АКТ» «Түріткі сұрақтар» «Топтық |
|әдіс – тәсілдер |жұмыс» (Мәтінмен жұмыс) «Құрастыр, одан кейін Жауап бер» «Жеке |
| |жұмыс» «Мадақтау» «Басбармақ» «Жылы шырай таныту» «Екі жұлдыз,|
| |бір тілек» |
| |«Үш шапалақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. 2012ж. |
|көздері, |С.Жолдасбаев. АКТ. |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің |1 Көшпелілердің материалдық құндылықтарына жататын баспана |
|нәтижесі |салу, қыш құмыра жасау, металл өңдеу, сауда мен ақша айналым |
| |туралы ақпарат алады. |
| |2. Материалдық мәдениетке деген көзқарастарын қалыптастыру, өз |
| |беттерінше мәдени құндылықтарға нелер жататындығын түсінеді. |
| |3. Көшпенділік пен отырықшылықтың артықшылықтарын ажырата |
| |алады. |
|Түйінді идеялар |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
| |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, |
| |жағымды ахуал туғызу. |зейінін сабаққа аудару |
| |Суреттерді таңдау арқылы|«Мадақтау» |
| |3 топқа бөлу | |
|Үй жұмысын |«Лездеме» әдісін |Өткен сабақтан сұрақтар дайындап оқушыларға|
|тексеру |пайдалану. |лез-лез қою арқылы үй тапсырмасын |
|5 минут | |бекітемін. |
| | |«Басбармақ» арқылы бағалау |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті тақтадан|
|4 минут |Шағын бейне көрініс |көріп,сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа |
| |Түрткі сұрақтар арқылы |сабақтың мазмұнын ашады |
| |жаңа сабақты айқындау | |
| |1. Бұлар кімдер ? | |
| |2. Олар немен айналысып | |
| |жатыр? | |
| |3. Бұларды қандай | |
| |халықтар пайдаланған? | |
|II. Жаңа сабақ |Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|18-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді |
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, хатшы, |
| | |уақыт сақшысы және бақылаушы. |
| |1-топ Жартылай | |
| |көшпелілердің |Жеке жұмыс. |
| |материалдық мәдениеті. |Жұптық жұмыс |
| |2-топ Қыш құмыра жасау, |Топтық жұмыс. |
| |металл өңдеу. |Постерге салу. |
| |3-топ Сауда мен ақша |Постерді қорғайды. |
| |айналымы. |«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалайды |
|Бекіту |«Құрастыр, одан кейін |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
|6 минут |Жауап бер» әдісі арқылы| |
|Жеке жұмыс |«Блум таксономиясы» | |
|7 минут | | |
| | |Тапсырмалар |
| | |Оқушы жауабы |
| | | |
| | |Білу |
| | |Жартылай көшпелілер деп кімдерді айтамыз? |
| | | |
| | | |
| | |Түсіну |
| | |Көшпелілердің материалдық құндылықтарына |
| | |нелер жатады? |
| | | |
| | | |
| | |Қолдану |
| | |Көшпелілердің материалдық мәдениетімен |
| | |отырықшылардың материалдық мәдениетін |
| | |талдаңыз? |
| | |Отырықшылық Көшпелілер |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Талдау |
| | |Көшпелі өмір сүрумен отырықшылық өмірдің |
| | |артықшылықтарын саралаңыз? |
| | | |
| | | |
| | |Жинақтау |
| | |Көшпелілердің өмір салтында материалдық |
| | |мәдениеттің маңыздылығын ашыңыз? |
| | |1- Тұрмыстық заттар |
| | |2- Сауда |
| | |3-Темір |
| | | |
| | |Бағалау |
| | |Көшпелілердің өмір салты қазіргі |
| | |ұрпақтарында сақталғанба, олардың ұрпақтары|
| | |кімдер. |
| | | |
| | | |
|Кейінгі тапсырма|Көшпелілермен өзге |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|1 минут |халықтардың байланыс |мәліметтер алады. Ақпаратты қорғайды |
| |қалай болды? Біз | |
| |көшпелілердің ұрпақтар | |
| |болып саналамызба? | |
|Рефлексия |«Табыс ағашы» |Оқушылар стикер арқылы кері байланыс |
| | |жасайды |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz