Файл қосу

Жетісудағы Қарақытайлар

Бекітемін: ...............................

Пәні: Қазақстан тарихы Күні:
25.10.14 Сыныбы: 7
Пән мұғалімі: Көптілеу Нартай

|Сабақтың тақырыбы |Жетісудағы Қарақытайлар |
|Сабақтың мақсаты |1. Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуының себептерін |
| |жайында ақпарат беру. |
| |2. Қарақытайлардың қоғамдық құрлысы, алым салық жүйесі, |
| |сыртқы жағдайы туралы түсіндіру |
| |3. Өзгелердің пікірімен санаса білуге үйрету. |
|Оқытуда қолданылатын | Топтастыру. «Сұрақтар шеңбері» Миға шабуыл (бейнеролик).|
|әдіс – тәсілдер |Топтық жұмыс. «Ыстық орындық». Кеңейтілген тапсырмалар. |
| |Рефлексия. Мадақтау жылы шырай таныту. «Басбармақ». «Екі |
| |жұлдыз, бір ұсыныс» |
| |«Үш шапалақ». «Смайликтер». |
|Негізгі дерек көздері, |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. |
|көрнекіліктер |2012ж. С.Жолдасбаев. АКТ. МАН. www.youyout.com |
|Оқып үйренудің нәтижесі |1. Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуының себептерін |
| |жайында ақпарат алады. |
| |2. Қарақытайлардың қоғамдық құрлысы, алым салық жүйесі, |
| |сыртқы жағдайы туралы түсінеді |
| |3. Өзгелердің пікірімен санаса білуге үйрету. |
|Түйінді идеялар |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
| |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |
| |туғызу. Суреттерді таңдау арқылы|туғызу, зейінін сабаққа аудару |
| |3 топқа бөлу |«Мадақтау» |
| | |жылы шырай таныту. |
|Үй жұмысын |«Сұрақтар шеңбері» әдісін |Өткен сабақтан сұрақтар дайындап |
|тексеру |пайдалану. |оқушыларға лез-лез қою арқылы үй |
|5 минут | |тапсырмасын бекітемін. |
| | |«Басбармақ» арқылы бағалау |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті |
|4 минут |Шағын бейне көрініс |интерактивті тақтадан |
| |Түрткі сұрақтар арқылы жаңа |көріп,сұрақтарға жауап беру |
| |сабақты айқындау |арқылы жаңа сабақтың мазмұнын |
| |1. Бұлар кімдер ? |ашады. |
| |2. Олар немен айналысып жатыр? | |
| |3. Бұларды қандай халықтар | |
| |пайдаланған? | |
|II. Жаңа сабақ |Мәтінмен жұмыс оқушыларға |Әр оқушы өзіне жүктелген |
|18-минут |тақырыпшалар бөлініп беріледі. |рөлдердің міндеттерін атқарады. |
| | |Топта 5 рөлді анықтайды: |
| |1-топ Қарақытайлардың Жетісуға |топбасшысы, баяндамашы, хатшы, |
| |қоныс аударуы. |уақыт сақшысы және бақылаушы. |
| |2-топ Қоғамдық құрылысы, алым – | |
| |салық жүйесі. |Жеке жұмыс. |
| |3-топ Сыртқы жағдайы. |Жұптық жұмыс |
| | |Топтық жұмыс. |
| | |Постерге салу. |
| | |Постерді қорғайды. |
| | |«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы |
| | |бағалайды |
|Бекіту |«Ыстық орындық» әдісі арқылы |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
|6 минут | | |
|Жеке жұмыс |«Құзырлылық» тапсырма |Оқушылар жеке орындайды |
|7 минут | |Мәтінмен жұмыс Берілген |
| | |тұжырыммен түсіндірілуі дұрыс |
| | |жауап болғанда Иә немес Жоқ сөзін|
| | |қойыңыз. |
| | |Тұжырымдама |
| | |Иә/Жоқ |
| | |Түсіндіріңіз |
| | | |
| | |Қидандардың X ғасырда бір бөлігі|
| | |Батысқа қарай жылжыды. |
| | |Иә |
| | |Оларды мұсылман деректерінде |
| | |«қарақытайлар» деп атады. |
| | | |
| | |Елюй Даши бастаған 40 мың түтін |
| | |қидандар |
| | |Жоқ |
| | |Қаратау жеріне келіп қоныстанды. |
| | | |
| | |қарақытайлар Хорезмге жорық |
| | |жасап, оныда жаулап алды. |
| | |Иә |
| | |Хорезмшах жылына 3000 алтын динар|
| | |төлептұруға мәжбүр болды. |
| | | |
|Рефлексия |Оқушыларға стикер таратылады, |Оқушылар стикерге жазып, бүгінгі |
|2 минут |тақтадағы смайликтерге апарып |сабаққа рефлексия жасайды |
| |жапсыруларын қадағалайды. |[pic] [pic] |
| | |[pic] |
| | |Барлығы |
| | |Жартылай |
| | |Түсінген |
| | |түсінікті |
| | |түсіндім |
| | |жоқпын |
|Кейінгі тапсырма |Қарақытайлардың жетісуға келуінің|Тақырыпты оқып интернеттен |
|1 минут |себептерін айқындаңыз. |қосымша мәліметтер алады. |
| |Қарақытайлардың кейінгі тағдыры |Ақпаратты қорғайды |
| |қалай өрбігенін анықтаңыз. | |

Ұқсас жұмыстар
Қарақытайлар
Қарақытайлар. 7 сынып
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Қарақытай мемлекеті
Хандық биліктің орталығы
1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс. 11- сынып
1930 жылдардағы аштық, шаруалар көтерілістері
Моңғол шапқыншылығы
Моғолстанның құрылуы
Қарахан мемлекеті. жоспар
Пәндер