Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қарахан мемлекеті
Бекітемін:
Пәні: Қазақстан тарихы Күні: 9.10.14
Сыныбы: 7
Пән мұғалім: Көптілеу нартай
|Сабақтың |Қарахан мемлекеті |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1. Мемлекеттің құрылуы, қоғамдық құрлысы жайлы толық |
|мақсаты |мағлұмат беру. |
| |2. Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы, шаруашылығын , |
| |мәдениетін түсіндіру. |
| |3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|Оқытуда | Топтастыру «Серпілген сауал» әдісі Топтық жұмыс |
|қолданылатын |«Сұрақты ұстап ал» әдісі Құзырлылық тапсырма Рефлексия. |
|әдіс – |«Мадақтау»жылы шырай таныту. «Үш шапалақ» Бағалау парағы |
|тәсілдер |«Басбармақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. |
|көздері, |2012ж. С.Жолдасбаев. АКТ. МАН. www.youyout.com |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің|1. Мемлекеттің құрылуы, қоғамдық құрлысы жайында толық |
|нәтижесі |мағлұмат алады. |
| |2. Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы, шаруашылығын , |
| |мәдениеті туралы түсінеді |
| |3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады. |
|Түйінді |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
|идеялар |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |
| |жағымды ахуал туғызу. |туғызу, зейінін сабаққа аудару. |
| |Суреттерді таңдау |«Мадақтау" жылы шырай таныту |
| |арқылы 3 топқа бөлу |арқылы бағалау. |
|Үй жұмысын |«Серпілген сауал» |Өткен сабақты сұрақтар қою арқылы |
|тексеру |әдісін пайдалану |үй тапсырмасын бекітеміз |
|6 минут |арқылы оқушыларға |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
| |сұрақтар қоямын. | |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті |
|2 минут |Шағын бейне көрініс |тақтадан көріп,сұрақтарға жауап |
| |Түрткі сұрақтар арқылы|беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын |
| |жаңа сабақты айқындау |ашады |
| |1. Бұл көріністен нені| |
| | | |
| |байқадыңыздар ? | |
| |2.Олар қай кезеңде | |
| |өмір | |
| |сүрген? | |
| |3. Оларды қалай | |
| |атаймыз? | |
| |4. Олар қай жерлерді | |
| |мекен еткен? | |
|II. Жаңа сабақ|Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|18-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді|
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, |
| | |хатшы, уақыт сақшысы және |
| |1-топ Мемлекеттің |бақылаушы. |
| |құрылуы, қоғамдық | |
| |құрлысы. |1. Жеке жұмыс. |
| |2-топ Мемлекеттің |2. Жұптық жұмыс |
| |саяси жағдайы |3. Топтық жұмыс. |
| |3-топ Шаруашылығы, |4. Постерге салу. |
| |мәдениеті. |5. Постерді қорғайды. |
| | |« Бағалау парағы» арқылы бағалау |
|Сергіту сәті |Интер тақтадан бейне |Тақтадан көрсетілген іс-қимылды |
|1 минут |үзік көрсетіледі |оқушылар қайталайды |
|Бекіту |« Сұрақты ұстап ал» |«Басбармақ»арқылы бағалау |
|6 минут |әдісі арқылы | |
|Жеке жұмыс |Құзырлылық тапсырма |Оқушылар жеке орындайды |
|7 минут | |Мәтінмен жұмыс. Берілген |
| | |тұжырыммен түсіндірілуі дұрыс жауап|
| | |болғанда Иә немес Жоқ сөзін |
| | |қойыңыз. |
| | | |
| | |Тұжырымдама |
| | |Иә/Жоқ |
| | |Түсіндіріңіз |
| | | |
| | |Сатұқ Боғра-хан Тараз бен Қашқарды |
| | |да бағындырды |
| | |Иә |
| | |Жетісуда Қарахан мемлекеті құрылды |
| | | |
| | |Қарахан мемлекеті екі иелікке |
| | |бөлінді |
| | |Жоқ |
| | |Шығыс хандықтың орталығы Самарқан. |
| | |Батыс хандықтың орталығы Қашқар |
| | |қаласы болды. |
| | | |
| | |Ірі билік иелерінің жері көп, олар |
| | |мемлекетке салық төледі |
| | |Иә |
| | |Жаулап алған жерлерден оларға |
| | |үлестер беріп отырды. |
| | | |
|Рефлексия |Оқушыларға стикер |Оқушылар стикерге жазып, бүгінгі |
|2 минут |таратылады, тақтадағы |сабаққа рефлексия жасайды |
| |смайликтерге |[pic] [pic] |
| |жапсыруларын |[pic] |
| |қадағалайды. |Барлығы Жартылай |
| | |Түсінген |
| | |түсінікті түсінікті |
| | |жоқпын |
|Кейінгі |Тақырыпты оқу және |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|тапсырма |интернеттен қосымша |мәліметтер алады. Ақпаратты |
|1 минут |мәліметтер алу |қорғайды. |
| |Ақпаратты сығу. | |
| |Ақпаратты қорғау. | |
Пәні: Қазақстан тарихы Күні: 9.10.14
Сыныбы: 7
Пән мұғалім: Көптілеу нартай
|Сабақтың |Қарахан мемлекеті |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1. Мемлекеттің құрылуы, қоғамдық құрлысы жайлы толық |
|мақсаты |мағлұмат беру. |
| |2. Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы, шаруашылығын , |
| |мәдениетін түсіндіру. |
| |3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|Оқытуда | Топтастыру «Серпілген сауал» әдісі Топтық жұмыс |
|қолданылатын |«Сұрақты ұстап ал» әдісі Құзырлылық тапсырма Рефлексия. |
|әдіс – |«Мадақтау»жылы шырай таныту. «Үш шапалақ» Бағалау парағы |
|тәсілдер |«Басбармақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. |
|көздері, |2012ж. С.Жолдасбаев. АКТ. МАН. www.youyout.com |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің|1. Мемлекеттің құрылуы, қоғамдық құрлысы жайында толық |
|нәтижесі |мағлұмат алады. |
| |2. Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы, шаруашылығын , |
| |мәдениеті туралы түсінеді |
| |3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады. |
|Түйінді |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
|идеялар |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |
| |жағымды ахуал туғызу. |туғызу, зейінін сабаққа аудару. |
| |Суреттерді таңдау |«Мадақтау" жылы шырай таныту |
| |арқылы 3 топқа бөлу |арқылы бағалау. |
|Үй жұмысын |«Серпілген сауал» |Өткен сабақты сұрақтар қою арқылы |
|тексеру |әдісін пайдалану |үй тапсырмасын бекітеміз |
|6 минут |арқылы оқушыларға |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
| |сұрақтар қоямын. | |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті |
|2 минут |Шағын бейне көрініс |тақтадан көріп,сұрақтарға жауап |
| |Түрткі сұрақтар арқылы|беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын |
| |жаңа сабақты айқындау |ашады |
| |1. Бұл көріністен нені| |
| | | |
| |байқадыңыздар ? | |
| |2.Олар қай кезеңде | |
| |өмір | |
| |сүрген? | |
| |3. Оларды қалай | |
| |атаймыз? | |
| |4. Олар қай жерлерді | |
| |мекен еткен? | |
|II. Жаңа сабақ|Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|18-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді|
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, |
| | |хатшы, уақыт сақшысы және |
| |1-топ Мемлекеттің |бақылаушы. |
| |құрылуы, қоғамдық | |
| |құрлысы. |1. Жеке жұмыс. |
| |2-топ Мемлекеттің |2. Жұптық жұмыс |
| |саяси жағдайы |3. Топтық жұмыс. |
| |3-топ Шаруашылығы, |4. Постерге салу. |
| |мәдениеті. |5. Постерді қорғайды. |
| | |« Бағалау парағы» арқылы бағалау |
|Сергіту сәті |Интер тақтадан бейне |Тақтадан көрсетілген іс-қимылды |
|1 минут |үзік көрсетіледі |оқушылар қайталайды |
|Бекіту |« Сұрақты ұстап ал» |«Басбармақ»арқылы бағалау |
|6 минут |әдісі арқылы | |
|Жеке жұмыс |Құзырлылық тапсырма |Оқушылар жеке орындайды |
|7 минут | |Мәтінмен жұмыс. Берілген |
| | |тұжырыммен түсіндірілуі дұрыс жауап|
| | |болғанда Иә немес Жоқ сөзін |
| | |қойыңыз. |
| | | |
| | |Тұжырымдама |
| | |Иә/Жоқ |
| | |Түсіндіріңіз |
| | | |
| | |Сатұқ Боғра-хан Тараз бен Қашқарды |
| | |да бағындырды |
| | |Иә |
| | |Жетісуда Қарахан мемлекеті құрылды |
| | | |
| | |Қарахан мемлекеті екі иелікке |
| | |бөлінді |
| | |Жоқ |
| | |Шығыс хандықтың орталығы Самарқан. |
| | |Батыс хандықтың орталығы Қашқар |
| | |қаласы болды. |
| | | |
| | |Ірі билік иелерінің жері көп, олар |
| | |мемлекетке салық төледі |
| | |Иә |
| | |Жаулап алған жерлерден оларға |
| | |үлестер беріп отырды. |
| | | |
|Рефлексия |Оқушыларға стикер |Оқушылар стикерге жазып, бүгінгі |
|2 минут |таратылады, тақтадағы |сабаққа рефлексия жасайды |
| |смайликтерге |[pic] [pic] |
| |жапсыруларын |[pic] |
| |қадағалайды. |Барлығы Жартылай |
| | |Түсінген |
| | |түсінікті түсінікті |
| | |жоқпын |
|Кейінгі |Тақырыпты оқу және |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|тапсырма |интернеттен қосымша |мәліметтер алады. Ақпаратты |
|1 минут |мәліметтер алу |қорғайды. |
| |Ақпаратты сығу. | |
| |Ақпаратты қорғау. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz