Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
| Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымғожина М.Т. Сынып: 10 Сабақ: |
|Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (Гольджи жиынтығы және лизосомалар). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушылардың Гольджи жиынтығы мен лизосомалар туралы білімдерін әрі қарай қалыптастыру, оның |
| |маңызын түсіндіру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың құрылысын,қасиетін,жасушадағы маңызын; |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың жасушада атқаратын қызметтерін. |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
| |І.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |1.Оқушылар тілектер айту, арқылы ынтымақтастық |1мин |
| |психологиялық ахуал туғызу. Тілек арнау. |орта құрады. | |
|Білу. | | | |
| | | | |
| |2.Топқа бөлу. Туған күндерге байланысты. |2. Оқушылар туған күнге байланысты топтарға |1мин |
| | |бөлінеді. | |
| | | | |
| |Бағалау парағы, бағалау критерийлары беріледі. | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ. Үй тапсырмасын интербелсенді тақтада | | |
| |жазылған сұрақтар бойынша тексеру. |3. АКТ арқылы білім тексеру. | |
| | | | |
| | | | |
|Түсіну. | | | |
|Қолдану. |1.Сұрақтар арқылы | | |
| |1) Суреттегі органоидтар туралы не білесіңдер? |1.Оқулықпен жұмыс. | |
| |Қандай ғалымдар ашты? | | |
|Талдау. |2) Гиаплазманың химиялық құрамы? | | |
| |3) Цитоплазма құрамындағы мембраналы және | | |
| |мембранасыз органоидтарды ата. | |3 мин |
| |4) Эндоплазмалық тордың қызметі? | | |
| |5) Рибосомалардың жасушадағы қызметі? | | |
| | | | |
| |2. Сәйкестендіру | | |
| | |2. Оқушылар тапсырманы кесте бойынша орындайды |10 мин |
| |Цитоплазма | | |
| |ЭПТ | |3 мин |
| |Рибосома | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | |Қане ойланайық (пікір алмасу) | |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді| |
| |Жаңа тақырыпты талдау. |қорғайды. | |
| | | | |
| |Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық | | |
| |кезең. | | |
| | | | |
| |Гольджи жиынтығының қызметі? | | |
| |Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын | | |
| |рөлі? | | |
| | | | |
| |1 топ: Кестемен жұмыс | | |
| |2 топ: Суретпен жұмыс | | |
| |3 топ: Сызбанұсқамен келтіру | | |
| |4 топ: Постер құру | | |
| | | | |
| |Постер құрастыруға нұсқау беру,постерді | | |
| |салу,қорғауға дайындалу. | | |
|Жинақтау | | | |
| |Ой тұжырым. |«Сиқырлы хаттар» | |
|Бағалау | | | |
| |ІІІ. Кіріктірілген бөлім. |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап |7 мин |
| |Рефлекциялық – бағалау кезеңі |қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап | |
| | |береді. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Стикерлеріне сабақтың рефлексиясын жазып, жапсыру.| |
| | | |3мин |
| | |Топ басшыларының бағалауы. | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыптарды оқып келу , тақырыптың |Үй тапсырманы жазып алу. Ғаламтордан Гольджи |1мин |
| |соңындағы сұрақтарға жауап жазып,63- беттегі |жиынтығы және лизосомалар туралы мәліметтер іздеп | |
| |кестені толтырып келуді тапсыру. |келу. §15 оқу, А,В,С сұрақтарға жауап беру.Кестені| |
| | |толтыру. | |
|Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (Гольджи жиынтығы және лизосомалар). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушылардың Гольджи жиынтығы мен лизосомалар туралы білімдерін әрі қарай қалыптастыру, оның |
| |маңызын түсіндіру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың құрылысын,қасиетін,жасушадағы маңызын; |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың жасушада атқаратын қызметтерін. |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
| |І.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |1.Оқушылар тілектер айту, арқылы ынтымақтастық |1мин |
| |психологиялық ахуал туғызу. Тілек арнау. |орта құрады. | |
|Білу. | | | |
| | | | |
| |2.Топқа бөлу. Туған күндерге байланысты. |2. Оқушылар туған күнге байланысты топтарға |1мин |
| | |бөлінеді. | |
| | | | |
| |Бағалау парағы, бағалау критерийлары беріледі. | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ. Үй тапсырмасын интербелсенді тақтада | | |
| |жазылған сұрақтар бойынша тексеру. |3. АКТ арқылы білім тексеру. | |
| | | | |
| | | | |
|Түсіну. | | | |
|Қолдану. |1.Сұрақтар арқылы | | |
| |1) Суреттегі органоидтар туралы не білесіңдер? |1.Оқулықпен жұмыс. | |
| |Қандай ғалымдар ашты? | | |
|Талдау. |2) Гиаплазманың химиялық құрамы? | | |
| |3) Цитоплазма құрамындағы мембраналы және | | |
| |мембранасыз органоидтарды ата. | |3 мин |
| |4) Эндоплазмалық тордың қызметі? | | |
| |5) Рибосомалардың жасушадағы қызметі? | | |
| | | | |
| |2. Сәйкестендіру | | |
| | |2. Оқушылар тапсырманы кесте бойынша орындайды |10 мин |
| |Цитоплазма | | |
| |ЭПТ | |3 мин |
| |Рибосома | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | |Қане ойланайық (пікір алмасу) | |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді| |
| |Жаңа тақырыпты талдау. |қорғайды. | |
| | | | |
| |Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық | | |
| |кезең. | | |
| | | | |
| |Гольджи жиынтығының қызметі? | | |
| |Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын | | |
| |рөлі? | | |
| | | | |
| |1 топ: Кестемен жұмыс | | |
| |2 топ: Суретпен жұмыс | | |
| |3 топ: Сызбанұсқамен келтіру | | |
| |4 топ: Постер құру | | |
| | | | |
| |Постер құрастыруға нұсқау беру,постерді | | |
| |салу,қорғауға дайындалу. | | |
|Жинақтау | | | |
| |Ой тұжырым. |«Сиқырлы хаттар» | |
|Бағалау | | | |
| |ІІІ. Кіріктірілген бөлім. |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап |7 мин |
| |Рефлекциялық – бағалау кезеңі |қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап | |
| | |береді. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Стикерлеріне сабақтың рефлексиясын жазып, жапсыру.| |
| | | |3мин |
| | |Топ басшыларының бағалауы. | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыптарды оқып келу , тақырыптың |Үй тапсырманы жазып алу. Ғаламтордан Гольджи |1мин |
| |соңындағы сұрақтарға жауап жазып,63- беттегі |жиынтығы және лизосомалар туралы мәліметтер іздеп | |
| |кестені толтырып келуді тапсыру. |келу. §15 оқу, А,В,С сұрақтарға жауап беру.Кестені| |
| | |толтыру. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz