Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі

Сабақтың
тақырыбы:
Білімділік: оқушылардың Гольджи жиынтығы мен лизосомалар туралы білімдерін әрі қарай қалыптастыру, оның маңызын түсіндіру.
Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік беру;
Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Оқушылар білуге тиіс:
- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың құрылысын, қасиетін, жасушадағы маңызын;
- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың жасушада атқаратын қызметтерін.
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов. Алматы «Мектеп», 2010
Жалпы биология. Әдістемелік нұсқау. Т. Қасымбаева, А. Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006
Биология жұмыс дәптері.
Биология оқыту әдістемесі.
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
І. Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу. Тілек арнау.
2. Топқа бөлу. Туған күндерге байланысты.
Бағалау парағы, бағалау критерийлары беріледі.
ІІ. Үй тапсырмасын интербелсенді тақтада жазылған сұрақтар бойынша тексеру.
1. Сұрақтар арқылы
1) Суреттегі органоидтар туралы не білесіңдер? Қандай ғалымдар ашты?
2) Гиаплазманың химиялық құрамы?
3) Цитоплазма құрамындағы мембраналы және мембранасыз органоидтарды ата.
4) Эндоплазмалық тордың қызметі?
5) Рибосомалардың жасушадағы қызметі?
2. Сәйкестендіру
Жаңа тақырыпты талдау.
Сараланған бөлім. Операциялық - орындаушылық кезең.
- Гольджи жиынтығының қызметі?
- Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын рөлі?
1 топ: Кестемен жұмыс
2 топ: Суретпен жұмыс
3 топ: Сызбанұсқамен келтіру
4 топ: Постер құру
Постер құрастыруға нұсқау беру, постерді салу, қорғауға дайындалу.
1. Оқушылар тілектер айту, арқылы ынтымақтастық орта құрады.
2. Оқушылар туған күнге байланысты топтарға бөлінеді.
3 . АКТ арқылы білім тексеру.
1. Оқулықпен жұмы с.
2. Оқушылар тапсырманы кесте бойынша орындайды
Кітаппен жұмыс
Қане ойланайық (пікір алмасу)
Кітаппен жұмыс
«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді қорғайды.
1мин
1мин
8 мин
3 мин
10 мин
3 мин
8 мин
Жинақтау
Бағалау
Ой тұжырым.
ІІІ. Кіріктірілген бөлім.
Рефлекциялық - бағалау кезеңі
«Сиқырлы хаттар»
Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.
Стикерлеріне сабақтың рефлексиясын жазып, жапсыру.
Топ басшыларының бағалауы.
7 мин
3мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz