Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі

| Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымғожина М.Т. Сынып: 10 Сабақ: |
|Күні: |
|Сабақтың |Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі: (Гольджи жиынтығы және лизосомалар). |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |Биология 10 сыныпқа арналған оқулық, электронды оқулық, ғаламтордан алынған мәліметтер. |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: оқушылардың Гольджи жиынтығы мен лизосомалар туралы білімдерін әрі қарай қалыптастыру, оның |
| |маңызын түсіндіру. |
| |Дамытушылық: оқылатын материалдың практикалық маңыздылығын көрсетiп, қызығушылықтарын дамытуға мүмкіндік |
| |беру; |
| |Тәрбиелік: топта ынтымақтастық пен сыйластықта жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқу нәтижелері: |Оқушылар білуге тиіс: |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың құрылысын,қасиетін,жасушадағы маңызын; |
| |- Гольджи жиынтығы мен лизосомалардың жасушада атқаратын қызметтерін. |
|Дереккөздер: |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулықТ.Қасымбаева,К.Мұхамбетжанов.Алматы |
| |«Мектеп», 2010 |
| |Жалпы биология.Әдістемелік нұсқау.Т.Қасымбаева,А.Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006 |
| |Биология жұмыс дәптері. |
| |Биология оқыту әдістемесі. |
|Сабақтың кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты |
| |І.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта |1.Оқушылар тілектер айту, арқылы ынтымақтастық |1мин |
| |психологиялық ахуал туғызу. Тілек арнау. |орта құрады. | |
|Білу. | | | |
| | | | |
| |2.Топқа бөлу. Туған күндерге байланысты. |2. Оқушылар туған күнге байланысты топтарға |1мин |
| | |бөлінеді. | |
| | | | |
| |Бағалау парағы, бағалау критерийлары беріледі. | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ. Үй тапсырмасын интербелсенді тақтада | | |
| |жазылған сұрақтар бойынша тексеру. |3. АКТ арқылы білім тексеру. | |
| | | | |
| | | | |
|Түсіну. | | | |
|Қолдану. |1.Сұрақтар арқылы | | |
| |1) Суреттегі органоидтар туралы не білесіңдер? |1.Оқулықпен жұмыс. | |
| |Қандай ғалымдар ашты? | | |
|Талдау. |2) Гиаплазманың химиялық құрамы? | | |
| |3) Цитоплазма құрамындағы мембраналы және | | |
| |мембранасыз органоидтарды ата. | |3 мин |
| |4) Эндоплазмалық тордың қызметі? | | |
| |5) Рибосомалардың жасушадағы қызметі? | | |
| | | | |
| |2. Сәйкестендіру | | |
| | |2. Оқушылар тапсырманы кесте бойынша орындайды |10 мин |
| |Цитоплазма | | |
| |ЭПТ | |3 мин |
| |Рибосома | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |8 мин |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | |Қане ойланайық (пікір алмасу) | |
| | | | |
| | | | |
| | |Кітаппен жұмыс | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді| |
| |Жаңа тақырыпты талдау. |қорғайды. | |
| | | | |
| |Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық | | |
| |кезең. | | |
| | | | |
| |Гольджи жиынтығының қызметі? | | |
| |Лизосоманың маңызы мен жасушадағы атқаратын | | |
| |рөлі? | | |
| | | | |
| |1 топ: Кестемен жұмыс | | |
| |2 топ: Суретпен жұмыс | | |
| |3 топ: Сызбанұсқамен келтіру | | |
| |4 топ: Постер құру | | |
| | | | |
| |Постер құрастыруға нұсқау беру,постерді | | |
| |салу,қорғауға дайындалу. | | |
|Жинақтау | | | |
| |Ой тұжырым. |«Сиқырлы хаттар» | |
|Бағалау | | | |
| |ІІІ. Кіріктірілген бөлім. |Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап |7 мин |
| |Рефлекциялық – бағалау кезеңі |қоржынға салады да алмасып, сол сұрақтарға жауап | |
| | |береді. | |
| | | | |
| | | | |
| | |Стикерлеріне сабақтың рефлексиясын жазып, жапсыру.| |
| | | |3мин |
| | |Топ басшыларының бағалауы. | |
|Үй жұмысы | §15 тақырыптарды оқып келу , тақырыптың |Үй тапсырманы жазып алу. Ғаламтордан Гольджи |1мин |
| |соңындағы сұрақтарға жауап жазып,63- беттегі |жиынтығы және лизосомалар туралы мәліметтер іздеп | |
| |кестені толтырып келуді тапсыру. |келу. §15 оқу, А,В,С сұрақтарға жауап беру.Кестені| |
| | |толтыру. | |

Ұқсас жұмыстар
Жалпы биология
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі цитоплазма, эндоплазмалық тор
Топта постермен жұмыс
Пластидтер – мембраналы органоид
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Интерактивті тапсырма
Ядроның құрылысы менқызметі. хромосомалардың химиялық құрамы. 11 сынып
Жасуша органоидтары
Жасушадан мүшеге
Прокариоттық жасушаның құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz