Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Инерция.Кеңістік пен уақыт
|Мекен- жайы | БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы |
|Мектебі |Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ |
|Пән мұғалімі |Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы |
|Сыныбы- 7 | |
|Пәні |Физика |
|Сабақтың тақырыбы |§28, 29 Инерция.Кеңістік пен уақыт |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Инерция.Кеңістік пен уақыт жайлы мағлұмат беру |
| |Инерция.Кеңістік пен уақытты күнделікті өмірде, есеп шығаруда|
| |қолдана білуге үйрету |
| |Топта бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Инерция.Кеңістік пен уақыт жайлы мағлұмат алады |
| |Инерция.Кеңістік пен уақытты күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдана білуге үйренеді |
| |Топта бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Кез келген дене сырттан әсер болмағанда өзінің Жермен |
| |салыстырғандағы тыныштық күйін немесе бірқалыпты түзусызықты|
| |қозғалысын сақтайды. |
| |Мұның дұрыстығына мына тәжірибе арқылы көз жеткізуге болады: |
| |[pic] |
| | |
| |Денеге басқа денелер әсер етпегенде дененің жылдамдығын |
| |сақтау құбылысын инерция деп аталады. |
| |Адамдар күнделікті өмірде инерциямен жиі ұшырасады. Мысалдар:|
| | |
| |[pic] [pic] |
| | |
| |Кеңістіктің негізгі қасиеттері: оның шынайы бар болуы, |
| |материямен біртұтастығы, шексіздігі, үш өлшемділыгы. |
| |Уақыттың негізгі қасиеттері: шынайы бар болуы, үздіксіздігі, |
| |тәуелсіздігі, бір қалыптығы, бір бағыттылығы. |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс |
| |Топтық жұмыс |
| |Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
1. Сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның
қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады?
Формуласын жазыңдар.
2. Орын ауыстыруды координаталар айырым арқылы қалай өрнектеуге болады?
Формуласын жазыңдар?
3. Қозғалыс заңының формуласын қалай жазуға болады?
4. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің қозғалым графигі қандай
болады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Денеге еш нәрсе әрекет етпесе, ол қандай күйде болады?
2. Инерция деп нені түсінеміз?
3. Кеңістік және уаұыт туралы не айтуға болады?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт
сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|№ |Бағалау өлшемдері |Көш |Хатшы |Баяндамашы |Уақыт сақшысы |
| | |басшы | | | |
|1 |Тақырыптың ашылуына үлес | | | | |
| |қосу | | | | |
|2 |Міндетін атқару | | | | |
|3 |Топтық жұмысқа атсалысуы | | | | |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (суреттерді түсіндіреді)
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|1 |Білу |Инерция дегеніміз не? | |
|2 |Түсіну |Инерцияға мысал келтір? | |
|3 |Қолдану |Биіктен секіріп түскенде адам | |
| | |неге тізесін сәл бүгіңкірейді? | |
|4 |Талдау |Жыл мен айды салыстыр? | |
|5 |Жинақтау |Уақыттың негізгі қасиеттеріне | |
| | |нелер жатады? | |
|6 |Бағалау |Инерцияны білу біздің өміріміз | |
| | |үшін маңызы неде? | |
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|Кейінгі тапсырмалар |Эссе жазу |
|Кейінгі оқу |§21, 22 Инерция.Кеңістік пен уақыт |
|Мектебі |Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ |
|Пән мұғалімі |Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы |
|Сыныбы- 7 | |
|Пәні |Физика |
|Сабақтың тақырыбы |§28, 29 Инерция.Кеңістік пен уақыт |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Инерция.Кеңістік пен уақыт жайлы мағлұмат беру |
| |Инерция.Кеңістік пен уақытты күнделікті өмірде, есеп шығаруда|
| |қолдана білуге үйрету |
| |Топта бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Инерция.Кеңістік пен уақыт жайлы мағлұмат алады |
| |Инерция.Кеңістік пен уақытты күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдана білуге үйренеді |
| |Топта бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Кез келген дене сырттан әсер болмағанда өзінің Жермен |
| |салыстырғандағы тыныштық күйін немесе бірқалыпты түзусызықты|
| |қозғалысын сақтайды. |
| |Мұның дұрыстығына мына тәжірибе арқылы көз жеткізуге болады: |
| |[pic] |
| | |
| |Денеге басқа денелер әсер етпегенде дененің жылдамдығын |
| |сақтау құбылысын инерция деп аталады. |
| |Адамдар күнделікті өмірде инерциямен жиі ұшырасады. Мысалдар:|
| | |
| |[pic] [pic] |
| | |
| |Кеңістіктің негізгі қасиеттері: оның шынайы бар болуы, |
| |материямен біртұтастығы, шексіздігі, үш өлшемділыгы. |
| |Уақыттың негізгі қасиеттері: шынайы бар болуы, үздіксіздігі, |
| |тәуелсіздігі, бір қалыптығы, бір бағыттылығы. |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс |
| |Топтық жұмыс |
| |Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
1. Сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның
қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады?
Формуласын жазыңдар.
2. Орын ауыстыруды координаталар айырым арқылы қалай өрнектеуге болады?
Формуласын жазыңдар?
3. Қозғалыс заңының формуласын қалай жазуға болады?
4. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің қозғалым графигі қандай
болады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Денеге еш нәрсе әрекет етпесе, ол қандай күйде болады?
2. Инерция деп нені түсінеміз?
3. Кеңістік және уаұыт туралы не айтуға болады?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт
сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|№ |Бағалау өлшемдері |Көш |Хатшы |Баяндамашы |Уақыт сақшысы |
| | |басшы | | | |
|1 |Тақырыптың ашылуына үлес | | | | |
| |қосу | | | | |
|2 |Міндетін атқару | | | | |
|3 |Топтық жұмысқа атсалысуы | | | | |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (суреттерді түсіндіреді)
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|1 |Білу |Инерция дегеніміз не? | |
|2 |Түсіну |Инерцияға мысал келтір? | |
|3 |Қолдану |Биіктен секіріп түскенде адам | |
| | |неге тізесін сәл бүгіңкірейді? | |
|4 |Талдау |Жыл мен айды салыстыр? | |
|5 |Жинақтау |Уақыттың негізгі қасиеттеріне | |
| | |нелер жатады? | |
|6 |Бағалау |Инерцияны білу біздің өміріміз | |
| | |үшін маңызы неде? | |
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|Кейінгі тапсырмалар |Эссе жазу |
|Кейінгі оқу |§21, 22 Инерция.Кеңістік пен уақыт |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz