Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу
Алматы облысы
Панфилов ауданы
Ават ауылы
<<Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәні мұғалімі Осанов Саян Ерболатұлы
02.03.2015ж.
Информатика 6 а сынып
Сабақтың тақырыбы
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Практикалық жұмыс
Сілтеме
Информатика- 6 сынып 2014ж оқулық
Мақсаттары
Оқушыларды кестелермен және мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен таныстыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар қарапайым құрылысты кестелер жасауды, кестелерді толтыруды, дайын кестелермен жұмыс істеуді үйренеді.
Ресурсы
А4 қағазы, фломастер, АКТ
Уақыты
Стратегиялар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
7 мин
Топтастыру
Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасамын.
Оқушыларды отырған орындарына қарай 3 топқа бөлемін. Оқушыларға топ басшы, уақыт бақылаушы, бағалаушы ролдерін бөліп алуларын айтып, қызметтерін түсіндіремін. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның критерийін түсіндіремін.
Оқушылар бір-біріне қарап, амандасып, жақсы тілек, жылы сөздер айтады. Отырған орындарына қарай 3 топқа бөлінеді.
Топтар өздері топ басшы, уақыт бақылаушы хатшы және бағалаушы рөлдерін бөліп алады. Топ басшылары бағалау парағын алып, өзінің топтарынын мүшелерін белгілеп алады.
7 мин
<<Миға
шабуыл>>
І. Еске түсіру.
Тест тапсырмасы көмегімен өткен сабақтан алған
білімдерін бақылаймын.
Оқушылар берілген тест тапсырмасын орындап тексереді.
10 мин
Жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа сабақты қысқаша түсіндіріп өтемін.
Кестелер мәтіндер мен бейнелер орналасатын жолдардан, бағандардан және ұяшықтардан тұрады. Әдетте кестелер деректері реттеу және бейнелеп көрсету үшін пайда-ланылады. MSWord әр түрлі құрылымдағысан түрлі жолдар мен бағандардан және ұяшықтардан тұратын- кестелер тұрғызуға мүмкіндік береді. Кестелер ұяшықтарының шекаралары түрі, жуандығы және түсі әр түрлі қоршау сызықтарымен сызылуы мүмкін. Кесте құру батырмасы жолақтың Кірістіру тіркеме парағында орналасқан. Осы батырманы басқанда төмен қарай жайылатын терезе ашылып, онда тінтуір-мен жаңадан құрылатын кесте ұяшықтары-ның қажетті санын бояйды. Жаңа кесте құру үшін: кірістіру- кесте- кестені кірістіру бұйрығын пайдалануға болады.
Оқушылар жаңа тақырыпты топта талқылайды, өз ойларын білдіреді
10 мин
Постермен жұмыс
Мағынаны тану.
Оқушыларға тапсырмалар беремін.
Әр топ алған білімдерін көмегімен компьютерде берілген тапсырманы орындайды.
2 мин
Сергіту сәті
Сергіту сәті
Оқушыларды әр түрлі дене қимылдарын жасатып бойларын сергітемін.
Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілген слайд бойынша дене қимылдарын жасайды.
4 мин
Рефлек сия
Қорытындылау:
<<Ыстық орындық>> ты пайдаланып сабақты қорытындылаймын.
Ыстық орындыққа отырған оқушыға басқа оқушылар сұрақтар қояды.
1 мин
Үйге тапсырма.
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу
Үй тапсырмасын оқушылар күнделіктеріне жазады.
4 мин
3 мин
БАҒАЛАУ
Топ бақылаушылары қойған бағаларын айтқызып, қорытынды бағаны айтамын.
.
Топ бақылаушысы берілген критерий бойынша өз топ мүшелерін бағалайды.
Панфилов ауданы
Ават ауылы
<<Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәні мұғалімі Осанов Саян Ерболатұлы
02.03.2015ж.
Информатика 6 а сынып
Сабақтың тақырыбы
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Практикалық жұмыс
Сілтеме
Информатика- 6 сынып 2014ж оқулық
Мақсаттары
Оқушыларды кестелермен және мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен таныстыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар қарапайым құрылысты кестелер жасауды, кестелерді толтыруды, дайын кестелермен жұмыс істеуді үйренеді.
Ресурсы
А4 қағазы, фломастер, АКТ
Уақыты
Стратегиялар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
7 мин
Топтастыру
Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасамын.
Оқушыларды отырған орындарына қарай 3 топқа бөлемін. Оқушыларға топ басшы, уақыт бақылаушы, бағалаушы ролдерін бөліп алуларын айтып, қызметтерін түсіндіремін. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның критерийін түсіндіремін.
Оқушылар бір-біріне қарап, амандасып, жақсы тілек, жылы сөздер айтады. Отырған орындарына қарай 3 топқа бөлінеді.
Топтар өздері топ басшы, уақыт бақылаушы хатшы және бағалаушы рөлдерін бөліп алады. Топ басшылары бағалау парағын алып, өзінің топтарынын мүшелерін белгілеп алады.
7 мин
<<Миға
шабуыл>>
І. Еске түсіру.
Тест тапсырмасы көмегімен өткен сабақтан алған
білімдерін бақылаймын.
Оқушылар берілген тест тапсырмасын орындап тексереді.
10 мин
Жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа сабақты қысқаша түсіндіріп өтемін.
Кестелер мәтіндер мен бейнелер орналасатын жолдардан, бағандардан және ұяшықтардан тұрады. Әдетте кестелер деректері реттеу және бейнелеп көрсету үшін пайда-ланылады. MSWord әр түрлі құрылымдағысан түрлі жолдар мен бағандардан және ұяшықтардан тұратын- кестелер тұрғызуға мүмкіндік береді. Кестелер ұяшықтарының шекаралары түрі, жуандығы және түсі әр түрлі қоршау сызықтарымен сызылуы мүмкін. Кесте құру батырмасы жолақтың Кірістіру тіркеме парағында орналасқан. Осы батырманы басқанда төмен қарай жайылатын терезе ашылып, онда тінтуір-мен жаңадан құрылатын кесте ұяшықтары-ның қажетті санын бояйды. Жаңа кесте құру үшін: кірістіру- кесте- кестені кірістіру бұйрығын пайдалануға болады.
Оқушылар жаңа тақырыпты топта талқылайды, өз ойларын білдіреді
10 мин
Постермен жұмыс
Мағынаны тану.
Оқушыларға тапсырмалар беремін.
Әр топ алған білімдерін көмегімен компьютерде берілген тапсырманы орындайды.
2 мин
Сергіту сәті
Сергіту сәті
Оқушыларды әр түрлі дене қимылдарын жасатып бойларын сергітемін.
Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілген слайд бойынша дене қимылдарын жасайды.
4 мин
Рефлек сия
Қорытындылау:
<<Ыстық орындық>> ты пайдаланып сабақты қорытындылаймын.
Ыстық орындыққа отырған оқушыға басқа оқушылар сұрақтар қояды.
1 мин
Үйге тапсырма.
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу
Үй тапсырмасын оқушылар күнделіктеріне жазады.
4 мин
3 мин
БАҒАЛАУ
Топ бақылаушылары қойған бағаларын айтқызып, қорытынды бағаны айтамын.
.
Топ бақылаушысы берілген критерий бойынша өз топ мүшелерін бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz