Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер

Абай ауданы

Қарауыл ауылы

Абай атындағы мектеп-лицейі

Биология пәні мұғалімі: Исаинов Ержан

Сынып: 6 « Б »
Күні:6. 09. 2014жыл
Пәні: Биология
Сынып: 6 « Б »: Сабақтың тақырыбы
Күні:6. 09. 2014жыл: Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер.
Сынып: 6 « Б »: Сілтеме:
Күні:6. 09. 2014жыл: Күнтізбелік жоспар, оқулық :
Сынып: 6 « Б »: Жалпы мақсаттар:
Күні:6. 09. 2014жыл:

Мәдени және жабайы өсімдіктердің құрылысымен танысу, өсімдік формаларын зерттей білуге үйрету.

Сынып: 6 « Б »: Ресурстар:
Күні:6. 09. 2014жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 6 « Б »: Әдіс - тәсілдер
Күні:6. 09. 2014жыл: АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, бегі бойынша іздеу, сынақтан өткізу.
Сынып: 6 « Б »: Оқыту нәтижесі:
Күні:6. 09. 2014жыл: Балалардың жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік қалыптасады. Өз бетінше қорытынды жасай алады. Дәрілік өсімдіктердің пайдасын біледі және тұрмыста қолдана алады.
Сынып: 6 « Б »: Дерек көздер
Күні:6. 09. 2014жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер,
Сынып: 6 « Б »: Сабақтың барысы :
Күні:6. 09. 2014жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: Биология: Оқушының іс - әрекеті
Көрнекіліктер
Сынып: 6 « Б »: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні:6. 09. 2014жыл: 2 мин
Пәні: Биология:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек - сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді.
Гүлдер
Сынып: 6 « Б »:
Күні:6. 09. 2014жыл: 2 мин
Пәні: Биология: Оқушыларды дәрілік өсімдіктер арқылы 4 топқа бөлу
  1. Адыраспан
  2. Жолжелкен
  3. Қызғалдақ
  4. Сарғалдақ
Гүлдердің суреттері
Сынып: 6 « Б »:
Күні:6. 09. 2014жыл:
Пәні: Биология:

Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру

  1. Қызығушылығын ояту - 1 ұпай
  2. Миға шабуыл - 4 ұпай
  3. Мағынаны таныту - 1 ұпай
  4. Ой толғау - 3 ұпай
  5. Белгі бойынша іздеу - 5 ұпай
  6. Сынақтан өткізу - 2 ұпай

Бағалау шкаласы

«5» -15 ұпай

«4» - 10 ұпай

«3» - 5 ұпай

Сынып: 6 « Б »: Үй тапсырмасы:
Күні:6. 09. 2014жыл:

5

мин

Пәні: Биология:
  1. Тірі ағзалардың қасиеті
  2. Ботаника ғылымы нені зерттейді?
  3. Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
  4. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер
Сынып: 6 « Б »: Қызығушылығын ояту
Күні:6. 09. 2014жыл: 6 мин
Пәні: Биология:

Мәдени және жабайы өсімдіктердің қандай айырмашылықтары бар?

Көпжылдық және Біржылдық

Венн диаграммасы арқылы оқушылар мәдени және жабайы өсімдіктердің, көпжылдық және біржылдық айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады

Слайд плакаттар

Сынып: 6 « Б »: Миға шабуыл
Күні:6. 09. 2014жыл: 5 мин
Пәні: Биология:
  1. Мәдени өсімдіктерге нелер жатады?
  2. Бидай неге «негізгі азық түлік өнімі» деп аталады?
  3. Қандай дәрілік өсімдіктерді білесіңдер олардың пайдасы қандай?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Слайд
Сынып: 6 « Б »: Мағынаны тану
Күні:6. 09. 2014жыл: 3 мин
Пәні: Биология:

Кестемен жұмыс

Көпжылдық Біржылдық

Картоп Пияз

Үпілмәлік Өрік ағашы

Жоңышқа Какос ағашы

Оқушылар көпжылдық және біржылдық өсімдіктерді сәйкестендіру
сызба
Сынып: 6 « Б »: «Ой қозғау»
Күні:6. 09. 2014жыл:

5

Мин

Пәні: Биология:
  1. Балалар өсімдіктердің адам үшін маңызы қандай?
  2. Өсімдіктер қалай өсіп көбейеді деп ойлайсыңдар?
  3. Мәдени өсімдіктер қандай бағытта өсіріледі деп ойлайсың?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өсімдіктер туралы өз ойларын айтады
Слайд
Сынып: 6 « Б »: «Белгі бойынша іздеу» жаттығуы
Күні:6. 09. 2014жыл: 10 мин
Пәні: Биология:

Жеке оқушы

Әр оқушы өсімдіктерді неге ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

Сынып: 6 « Б »: «Сынақтан өткізу» әдісі
Күні:6. 09. 2014жыл: 2 мин
Пәні: Биология:
  1. Бақыт бірнеше киллограмм алма мен пияз сатып алып келеді. Пияз кг ал алма қанша кг?
  2. Заравшан аршасы жылына 1, 2 см өседі. 50 жылда шамамен қанша см өседі?

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

А4 парақшалары
Сынып: 6 « Б »: Рефлексия
Күні:6. 09. 2014жыл:

2

мин

Пәні: Биология:

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

  1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
  2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?
  3. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?
Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады
А4 парақшалары
Сынып: 6 « Б »: Бағалау
Күні:6. 09. 2014жыл: 2 мин
Пәні: Биология:
Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады
Бағалау парақшалары
Сынып: 6 « Б »: Үйге тапсырма
Күні:6. 09. 2014жыл: 1 мин
Пәні: Биология: Дәрілік өсімдіктерді жазып келу және зерттеу
Сынып: 6 « Б »: «Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»
Күні:6. 09. 2014жыл:
Пәні: Биология:

оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады.

Тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады


Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктерді қорғау, адамдардың парызы
Өсімдіктердің көп түрлілігі. өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Оңтүстік америка материгінің табиғат зоналары
Өсімдіктердің қандай түрлері болады
§ 39. Техникалық, талшықты, дақылдар мен дәрілік өсімдіктер
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Тест тапсырмалары 7-сынып
Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
«Асқабақ және орамжапырақ тұқымдастар»
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz