Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киімдер жайлы
Білім беру саласы:
<< Қатынас, Шығармашылық, Әлеуметтік>>
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеттің түрлері:
тіл дамыту
Тақырыбы:
Киімдер
Тобы:
Ересек
Құзіреттілікке жеткізетін мақсат - міндеттер:
а)ақпараттық құзыреттілік
Балалардың киімдер туралытүсініктерін кеңейту, күнделікті киетін киім мен ұлттық киімді ажырата білу білімдерін жинақтау.
ә)коммуникативтікқұзыреттілік
Жыл мезгіліне байланысты киетін киімдерді салыстыра әңгімелету, <<қандай?>> деген сұраққа жауап бере білу іскерліктерін қалыптастыру.
б)проблема шешуқұзыреттілігі
Тәрбиешінің сұрағын түсініп, оған дұрыс жауап беруге, ұлттық киімдерді тануға, сөздерге антоним сөздерді табуға, Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>> ойынын ойнауға, киімдер туралы жұмбақ шешуге қатыстыру.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі
Кешенді
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінде қолданылатын педагогикалық технологиялар мен әдіс -тәсілдер
АКТ, ойын; ой қозғау, түсіндіру, әңгімелесу,, жұмбақ жасыру; слайд көрсету; компьтериен тапсырма орындау.
Пәнаралықбайланыс
Эклолгия,көркем әдебиет
Оқытуқұралдары
Компьютерлер, проектор,киімдер үлгісі, суреттері.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Мотивация - қозғаушы
Жұмбақ жасыру:
Адамның сәні,
Онсыз жоқ мәні.
Жарайсыңдар балалар, жұмбақтың шешуін дұрыс таптыңдар. Бүгін біз киімдер туралы айтатын боламыз.
Балалар тәрбиешінің қойған жұмбағының шешуін табады.
-Киім
-Одежда
-clothes
Іздену - ұйымдастырушы
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілінің ерекшеліктерін айтып беріндерші
Дұрыс айтасыңдар, балалар!Балалар қыс мезгілі суық болады,сол себептіі сендерге салқын тиіп ауырып қалуларың мүмкін.
Аурып қалмау үшін қандай киім киу керек?
Балалар киімдер қалай бөлінеді?
- Дұрыс айтасыңдар!
-Балалар бізге Мерует атты қуыршақ қонаққа келіпті.
Меруеттің киімі қандай?
-Аттарын атайықшы?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар!
-Меруеттің камзолының түсі қандай?
- Балалр сендер ұлттық киімдермен таныстыңдар, енді күнделікті киетін киімдермен танысамыз.
-Күнделікті киетін киімдерге қандай киімдер жатады?
-Қысқы киімдерді атайықшы
1.Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>>
Шарты: Жыл мезгілдеріне қарай киетін киімдер бейнеленген суреттер бойынша қай мезгілде не киетінін айтады.
-Өздерінің белгілі мезгілге киіп келген киімдері туралы әңгімелету.
2.Балалар мына сөздерге антоним сөздерді табайық:
Қалың
Салқын
Жарайсыңдар, балалар!
3.<<Менің не істегенімді табыңдар>> ойыны
Тәрбиеші киіну, шешінуді көрсететін қимыл - қозғалыстарын көрсетеді. Балалар не істегенін тауып істегенін тауып айтады.
4.Киді, шешінді сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
айтады.
4.Киді, шешінді сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
айтады.
4.Киді, шешті сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
5.Сергіп алсақ мен құйған жұмбақтардың шешуін табыңдар
1. Маңдайы бар, тілі жоқ,
Құлағы бар үні жоқ
2. Ерте тұрдым,
Екі айыр жолға түстім
3. Қос қолға киемін,
Жып - жылы боп жүремін
Жарайсыңдар балалар,жұмбақтың шешуін дұрыс таптыңдар.
6.Дидактикалық ойын: <<Бірдей қолғаптарды сызық арқылы қос>>
-Қыс мезгілі
-Қар жауады, аяз болады, күн салқын болады.
- Қалың киім киу керек.
- күнделікті киетін киімдер - және ұлттық киімдер. Сәлеметсіз бе! (балалр қуыршақпен амандасады)
-Меруеттің үстіндегі киімі ұлттық киім
-мынау ұзын көйлек.
-камзол
-үкілі тақия
-қызыл
-красный
- Шалбар
-көйлек
-жейде
-Тон
-Қолңап
-етік
-Құлақшын
Балалар дидактикалық ойын ойнайды. Өздерінің киіп келген киімдері туралы әңңгімелейді.
-жұқа
-жылы
-Самат қалың пальтосын киді
-Айнұр қоғабын шешті
Балалар сергіту сәтін жасайды және шешуін табады
-Қолға
-Құлақшын
-Шалбар
-Қолғап
-Самат қалың пальтосын киді
-Айнұр қоғабын шешті
Балалар сергіту сәтін жасайды және шешуін табады
-Қолғап
-Құлақшын
-Шалбар
-Қолғап
Рефлексивті коррекциялаушы
Балалар бүгінгі оқу іс - әрекетімізді қортындылай келе сендерге баланың қысқы киім киіп тұрған бейнесінің суреттегі үлгісін беремін. Сол үлгі бойынша сурет саламыз.
Салынған суреттерден көрме жасап, балаларды бағалайды.
Балалар үлгі суреттер бойынша суреттер салады.
Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Киімдер туралы түсініктерін кеңейді, күнделікті киетін киім мен ұлттық киімді ажырата білді.
Баланың меңгеруі: Жыл мезгіліне байланысты киетін киімдерді салыстыра әңгімелету, <<қандай?>> деген сұраққа бере білу іскерліктерін меңгерді.
Баланың жасай алуы: Тәрбиешінің сұрағын түсініп, оған дұрыс жауап беруге, ұлттық киімдерді тануға, сөздерге антоним сөздерді табуға, Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>> ойынын ойнауға, киімдер туралы жұмбақ шешуге қатыстыру.
<< Қатынас, Шығармашылық, Әлеуметтік>>
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеттің түрлері:
тіл дамыту
Тақырыбы:
Киімдер
Тобы:
Ересек
Құзіреттілікке жеткізетін мақсат - міндеттер:
а)ақпараттық құзыреттілік
Балалардың киімдер туралытүсініктерін кеңейту, күнделікті киетін киім мен ұлттық киімді ажырата білу білімдерін жинақтау.
ә)коммуникативтікқұзыреттілік
Жыл мезгіліне байланысты киетін киімдерді салыстыра әңгімелету, <<қандай?>> деген сұраққа жауап бере білу іскерліктерін қалыптастыру.
б)проблема шешуқұзыреттілігі
Тәрбиешінің сұрағын түсініп, оған дұрыс жауап беруге, ұлттық киімдерді тануға, сөздерге антоним сөздерді табуға, Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>> ойынын ойнауға, киімдер туралы жұмбақ шешуге қатыстыру.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі
Кешенді
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінде қолданылатын педагогикалық технологиялар мен әдіс -тәсілдер
АКТ, ойын; ой қозғау, түсіндіру, әңгімелесу,, жұмбақ жасыру; слайд көрсету; компьтериен тапсырма орындау.
Пәнаралықбайланыс
Эклолгия,көркем әдебиет
Оқытуқұралдары
Компьютерлер, проектор,киімдер үлгісі, суреттері.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Мотивация - қозғаушы
Жұмбақ жасыру:
Адамның сәні,
Онсыз жоқ мәні.
Жарайсыңдар балалар, жұмбақтың шешуін дұрыс таптыңдар. Бүгін біз киімдер туралы айтатын боламыз.
Балалар тәрбиешінің қойған жұмбағының шешуін табады.
-Киім
-Одежда
-clothes
Іздену - ұйымдастырушы
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілінің ерекшеліктерін айтып беріндерші
Дұрыс айтасыңдар, балалар!Балалар қыс мезгілі суық болады,сол себептіі сендерге салқын тиіп ауырып қалуларың мүмкін.
Аурып қалмау үшін қандай киім киу керек?
Балалар киімдер қалай бөлінеді?
- Дұрыс айтасыңдар!
-Балалар бізге Мерует атты қуыршақ қонаққа келіпті.
Меруеттің киімі қандай?
-Аттарын атайықшы?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар!
-Меруеттің камзолының түсі қандай?
- Балалр сендер ұлттық киімдермен таныстыңдар, енді күнделікті киетін киімдермен танысамыз.
-Күнделікті киетін киімдерге қандай киімдер жатады?
-Қысқы киімдерді атайықшы
1.Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>>
Шарты: Жыл мезгілдеріне қарай киетін киімдер бейнеленген суреттер бойынша қай мезгілде не киетінін айтады.
-Өздерінің белгілі мезгілге киіп келген киімдері туралы әңгімелету.
2.Балалар мына сөздерге антоним сөздерді табайық:
Қалың
Салқын
Жарайсыңдар, балалар!
3.<<Менің не істегенімді табыңдар>> ойыны
Тәрбиеші киіну, шешінуді көрсететін қимыл - қозғалыстарын көрсетеді. Балалар не істегенін тауып істегенін тауып айтады.
4.Киді, шешінді сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
айтады.
4.Киді, шешінді сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
айтады.
4.Киді, шешті сөздеріне сөйлем құрастырады.
Сергіт у сәті.
(Қимыл қозғалыспен көрсету)
Ағайынды бес туыс(бес саусақты ашып көрсетеді)
Жамылатын тоны бар (саусақты жұму)
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
Бесеуінде бес қуыс(әр саусақты көрсетеді)
Сырттан кірер жолы бар
Бұл не?
5.Сергіп алсақ мен құйған жұмбақтардың шешуін табыңдар
1. Маңдайы бар, тілі жоқ,
Құлағы бар үні жоқ
2. Ерте тұрдым,
Екі айыр жолға түстім
3. Қос қолға киемін,
Жып - жылы боп жүремін
Жарайсыңдар балалар,жұмбақтың шешуін дұрыс таптыңдар.
6.Дидактикалық ойын: <<Бірдей қолғаптарды сызық арқылы қос>>
-Қыс мезгілі
-Қар жауады, аяз болады, күн салқын болады.
- Қалың киім киу керек.
- күнделікті киетін киімдер - және ұлттық киімдер. Сәлеметсіз бе! (балалр қуыршақпен амандасады)
-Меруеттің үстіндегі киімі ұлттық киім
-мынау ұзын көйлек.
-камзол
-үкілі тақия
-қызыл
-красный
- Шалбар
-көйлек
-жейде
-Тон
-Қолңап
-етік
-Құлақшын
Балалар дидактикалық ойын ойнайды. Өздерінің киіп келген киімдері туралы әңңгімелейді.
-жұқа
-жылы
-Самат қалың пальтосын киді
-Айнұр қоғабын шешті
Балалар сергіту сәтін жасайды және шешуін табады
-Қолға
-Құлақшын
-Шалбар
-Қолғап
-Самат қалың пальтосын киді
-Айнұр қоғабын шешті
Балалар сергіту сәтін жасайды және шешуін табады
-Қолғап
-Құлақшын
-Шалбар
-Қолғап
Рефлексивті коррекциялаушы
Балалар бүгінгі оқу іс - әрекетімізді қортындылай келе сендерге баланың қысқы киім киіп тұрған бейнесінің суреттегі үлгісін беремін. Сол үлгі бойынша сурет саламыз.
Салынған суреттерден көрме жасап, балаларды бағалайды.
Балалар үлгі суреттер бойынша суреттер салады.
Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Киімдер туралы түсініктерін кеңейді, күнделікті киетін киім мен ұлттық киімді ажырата білді.
Баланың меңгеруі: Жыл мезгіліне байланысты киетін киімдерді салыстыра әңгімелету, <<қандай?>> деген сұраққа бере білу іскерліктерін меңгерді.
Баланың жасай алуы: Тәрбиешінің сұрағын түсініп, оған дұрыс жауап беруге, ұлттық киімдерді тануға, сөздерге антоним сөздерді табуға, Дидактикалық ойын: <<Қай мезгілде киеміз?>> ойынын ойнауға, киімдер туралы жұмбақ шешуге қатыстыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz