Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Табиғат тарауын қайталау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:--------------- Пәні: Дүниетану 2-сынып
Тақырыбы
Табиғат тарауын қайталау
Мақсаты
а)Көкжиек, көкжиек тұстары, ауа,су,топырақ туралы білу.
б)Тұсбағар көмегімен және табиғаттағы белгілерге қарап көкжиек тұстарын анықтай алу.
с) Табиғатты қорғау жолдарын білу
Күтілетін нәтиже
а)Көкжиек,көкжиек тұстары,ауа,су туралы әңгімелей алады
б)Тұсбағар көмегімен және табиғаттағы белгілерге қарап көкжиек тұстарын анықтай алады
с) Табиғатты қорғау жолдарын біледі
Оқыту әдісі
Топтық жұмыс, <<Ыстық орындық>>, <<Уақыт шеңбері>>
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3мин
2мин
5мин
9мин
2мин
5мин
6мин
7мин
2мин
2мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт :
<<Әріптер мен цифрлар>>
Оқушылар ортада еркін жүруі керек.
Мұғалім әріп немесе цифрларды атайды
2.Топқа бөлу:
а)Түрлі түсті жалаушаларды ортаға тастап,қалаған жалаушасын таңдап алуды сұрайды.
ә)топқа ат қойып,топ ережесін құрастыруды сұрайды
II.Өткенді пысықтау:
<<Ыстық орындық>>
Ортаға бір оқушыны шығарады да,арнайы дайындалған орындыққа (от немесе жалын суреті салынған) отырғызады.
III.Жаттығу жұмысы:
1.Шығармашылық жұмыс
Төрт топқа төрт түрлі тақырыпта шығарма жазуды тапсырады.
Сергіту сәті: <<Көңілді күн>>
2.Оқулықпен жұмыс:
Тізбектей оқыту
Сарамандық жұмыс:
Төрт топқа тұсбағармен жұмыс жасауды көрсетуді тапсырады.
IV .Сабақты бекіту:
<<Уақыт шеңбері>> әдісі арқылы тарауды бекітеді.
V.Бағалау:
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма:
Шығарма жазуды тапсырады
VII.Рефлексия:
<<Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?>>
1.Оқушылар мұғалім атаған әріпті немесе цифрды бірігіп құрастырады.
2.
а)Таңдап алған жалауша түстеріне қарай топтарына бірігеді.
ә)топ мүшелері ақылдаса отырып топқа ат қойып,топ ережесін құрастырады.
Оқушылар ортадағы оқушыға өткен материал бойынша сұрақтар қою арқылы орындықтың ыстықтығын сездіреді.
Сұрақтар :
1.Судың қасиетін ата
2.Ауаның қасиетін ата
3.Судың үш түрлі күйін ата
4.Топырақ деген не?
5.Топырақтың құрамын ата.....
1.Ауаны (суды,топырақты,өсімдіктерді) қорғау жолдары тақырыбында өз ойларын жазып,ойларын дәлелдейді.
Әуен ырғағымен қозғалып билейді
2.мәтінді тізбектей оқиды.
Берілген тапсырма бойынша сурет салып,постер қорғайды.
Оқушылар өзіне берілген уақыт ішінде тарау бойынша өз ойын толық жеткізуге тырысады.
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
<<Табиғатты қалай қорғаймыз?!>> тақырыбында шығарма жазады.
Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып,арнайы тақтаға жапсырады
Күні:--------------- Пәні: Дүниетану 2-сынып
Тақырыбы
Табиғат тарауын қайталау
Мақсаты
а)Көкжиек, көкжиек тұстары, ауа,су,топырақ туралы білу.
б)Тұсбағар көмегімен және табиғаттағы белгілерге қарап көкжиек тұстарын анықтай алу.
с) Табиғатты қорғау жолдарын білу
Күтілетін нәтиже
а)Көкжиек,көкжиек тұстары,ауа,су туралы әңгімелей алады
б)Тұсбағар көмегімен және табиғаттағы белгілерге қарап көкжиек тұстарын анықтай алады
с) Табиғатты қорғау жолдарын біледі
Оқыту әдісі
Топтық жұмыс, <<Ыстық орындық>>, <<Уақыт шеңбері>>
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3мин
2мин
5мин
9мин
2мин
5мин
6мин
7мин
2мин
2мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт :
<<Әріптер мен цифрлар>>
Оқушылар ортада еркін жүруі керек.
Мұғалім әріп немесе цифрларды атайды
2.Топқа бөлу:
а)Түрлі түсті жалаушаларды ортаға тастап,қалаған жалаушасын таңдап алуды сұрайды.
ә)топқа ат қойып,топ ережесін құрастыруды сұрайды
II.Өткенді пысықтау:
<<Ыстық орындық>>
Ортаға бір оқушыны шығарады да,арнайы дайындалған орындыққа (от немесе жалын суреті салынған) отырғызады.
III.Жаттығу жұмысы:
1.Шығармашылық жұмыс
Төрт топқа төрт түрлі тақырыпта шығарма жазуды тапсырады.
Сергіту сәті: <<Көңілді күн>>
2.Оқулықпен жұмыс:
Тізбектей оқыту
Сарамандық жұмыс:
Төрт топқа тұсбағармен жұмыс жасауды көрсетуді тапсырады.
IV .Сабақты бекіту:
<<Уақыт шеңбері>> әдісі арқылы тарауды бекітеді.
V.Бағалау:
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма:
Шығарма жазуды тапсырады
VII.Рефлексия:
<<Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?>>
1.Оқушылар мұғалім атаған әріпті немесе цифрды бірігіп құрастырады.
2.
а)Таңдап алған жалауша түстеріне қарай топтарына бірігеді.
ә)топ мүшелері ақылдаса отырып топқа ат қойып,топ ережесін құрастырады.
Оқушылар ортадағы оқушыға өткен материал бойынша сұрақтар қою арқылы орындықтың ыстықтығын сездіреді.
Сұрақтар :
1.Судың қасиетін ата
2.Ауаның қасиетін ата
3.Судың үш түрлі күйін ата
4.Топырақ деген не?
5.Топырақтың құрамын ата.....
1.Ауаны (суды,топырақты,өсімдіктерді) қорғау жолдары тақырыбында өз ойларын жазып,ойларын дәлелдейді.
Әуен ырғағымен қозғалып билейді
2.мәтінді тізбектей оқиды.
Берілген тапсырма бойынша сурет салып,постер қорғайды.
Оқушылар өзіне берілген уақыт ішінде тарау бойынша өз ойын толық жеткізуге тырысады.
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
<<Табиғатты қалай қорғаймыз?!>> тақырыбында шығарма жазады.
Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып,арнайы тақтаға жапсырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz