Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кестелік қосу мен азайтуды қайталау

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:--------------- Пәні: Математика 2-сынып
Тақырыбы
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Мақсаты
а).Жүз көлеміндегі сандарды оқу,жазу,салыстыру
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгеру
с) Әріпті және санды өрнектерді оқу,жазу,салыстыру,мәнін табуды үйрену

Күтілетін нәтиже
а) Жүз көлеміндегі сандарды оқиды,жазады,салыстырады
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгереді
с) Әріпті және санды өрнектерді оқиды,жазады,салыстырып мәнін табады
Оқыту әдісі
<<Жедел жауап>> , сәйкестендіру,топтық жұмыс

уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3мин

2мин

6мин

4мин

2мин

3мин

6мин

2мин

6мин

6мин

2мин

1мин

2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт :
<<Мысық,ит,сиыр,қой,түйе>>
Оқушыларды ортаға тұрғызып,олардың құлағына <<Сен мысықсың>>, <<Сен итсің>>, <<Сен сиырсың>> , <<Сен қойсың>>, <<Сен түйесің>> деп айтады да,көздерін жұмғызады.

2.Топқа бөлу:
а)Ортаға цифрларды тастап,өзі қалаған цифрды алуын сұрайды.
ә)топқа ат қойып,топ ережесін құрастыруды сұрайды

II.Өткенді пысықтау:
Математикалық диктант
а) х пен 9-дың қосындысының мәні 18-ге тең
ә) 9 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=80,9
б) 4 пен 7-нің қосындысы 13-тен кем

<<Жедел жауап>> сауалнамасы
Мұғалім сұрақтар оқиды:
1.Ең кіші екі таңбалы сан
2.Ең үлкен масса өлшем бірлігі
3.Жеті мен төрттің қосындысы
4.Он бес пен тоғыздың айырмасы
5.Екі балада 10 алмұрт болды.Біреуі 1алмұрт,екіншісі үш алмұрт жегенде,олардың қалған алмұртының саны бірдей болды.Әуелде әр балада неше алмұрт болды.\
III.Жаттығу жұмысы:
№1-тақтамен жұмыс
Х+9=18 18-х=9 х-9=9
Х=18-9 х=18-9 х=9+9
Х=9 х=9 х=18
-------- ---------- ---------
9+9=18 18-9=9 18-9=9

№2-өз бетімен жұмыс
9+а а=80,9 9+80=89 9+9=18
а-9 а=89,18 89-9=80 18-9=9

Ауызша тапсырма:

--11 --12-- -- 13--

--14-- --15-- --16--

--17-- --18--

Сергіту сәті: <<Мен қазақпын>>
Бейнетаспа жіберіледі де ортаға оқушыларды ортаға шақырады

№3,4-тақтамен жұмыс
-есепті дауыстап оқыту
-не белгілі және не белгісіз екендігін ажырату
-табу жолын қарастыру

IV.Сабақты бекіту:
Сәйкестендіру сауалнамасы:
13-6 6

Жүз 7

36-х=30 95

Тоқсан бес 59

Елу тоғыз 100

V.Бағалау.

Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді

VI.Үйге тапсырма: №5

VII.Рефлексия: <<Бағдаршам>>
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен)

Оқушылар мұғалім айтқан жануардың дыбысын салып,өзі сияқты жануарды тауып алып топтасады.

а)<<Бір>>, <<екі>>, <<үш>> цифрларын таңдап алып, бірдей цифрлар бір топқа бірігеді.
ә)топ мүшелері ақылдаса отырып топқа ат қойып,топ ережесін құрастырады.

Оқушылар дәптерлеріне мұғалім оқыған өрнектерді жазады,мәнін табады.

Оқушылар тез жауап береді:
1.Он
2.Тонна
3.Он бір
4.Алты
5.Балалардың біреуінде төрт,екіншісінде алты алмұрт болған.
(1+3,10-4,6/2,3+1,3+3)

Тақтаға үш топтан үш оқушы шығып,теңдеулерді шеше отырып жарысады.

Өз бетімен өрнектердің мәнін табады

Берілген сандар қандай сандардың қосындысы екендігін айтады

Оқушылар ортаға шығып,әуенмен қосыла,көріп тұрған қимылдарын жасай отырып билейді.

№3
Жұмсалғаны-7м,сонша метр
18м
Қалғаны-?м

Шешуі:18- (7+7)=4
Жауабы: 4метр сым қалды

№4
Жұмсалғаны-5кг,сонша кг
16кг
Қалғаны-?кг

Шешуі:16- (5+5)=6
Жауабы: 6 метр сым алды

Сұрақтар жауабын тауып, сызықтар арқылы қосады.

Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)

Өрнектер мәнін тауып,өрнектер мәнін салыстырады.

Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Шығармалық тапсырма
Кестелік қосу және азайту. ондықтарды қосу және азайту. математика. 1-сынып
Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру
«кестелік қосу және азайту». 1 саның қосу және азайту. 1-сынып
7-ні қосу және азайту. 1-сынып
Аралас сандарды қосу және азайту. Сабақтың тақырыбы
Көркем жазу
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
8 санын азайту мен қосуды қайталау. 2 сынып
Білімді тиянақтау жайлы ақпарат
Пәндер