Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:--------------- Пәні: Математика 2-сынып
Тақырыбы
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Мақсаты
а).Жүз көлеміндегі сандарды оқу,жазу,салыстыру
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгеру
с) Әріпті және санды өрнектерді оқу,жазу,салыстыру,мәнін табуды үйрену
Күтілетін нәтиже
а) Жүз көлеміндегі сандарды оқиды,жазады,салыстырады
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгереді
с) Әріпті және санды өрнектерді оқиды,жазады,салыстырып мәнін табады
Оқыту әдісі
<<Жедел жауап>> , сәйкестендіру,топтық жұмыс
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3мин
2мин
6мин
4мин
2мин
3мин
6мин
2мин
6мин
6мин
2мин
1мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт :
<<Мысық,ит,сиыр,қой,түйе>>
Оқушыларды ортаға тұрғызып,олардың құлағына <<Сен мысықсың>>, <<Сен итсің>>, <<Сен сиырсың>> , <<Сен қойсың>>, <<Сен түйесің>> деп айтады да,көздерін жұмғызады.
2.Топқа бөлу:
а)Ортаға цифрларды тастап,өзі қалаған цифрды алуын сұрайды.
ә)топқа ат қойып,топ ережесін құрастыруды сұрайды
II.Өткенді пысықтау:
Математикалық диктант
а) х пен 9-дың қосындысының мәні 18-ге тең
ә) 9 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=80,9
б) 4 пен 7-нің қосындысы 13-тен кем
<<Жедел жауап>> сауалнамасы
Мұғалім сұрақтар оқиды:
1.Ең кіші екі таңбалы сан
2.Ең үлкен масса өлшем бірлігі
3.Жеті мен төрттің қосындысы
4.Он бес пен тоғыздың айырмасы
5.Екі балада 10 алмұрт болды.Біреуі 1алмұрт,екіншісі үш алмұрт жегенде,олардың қалған алмұртының саны бірдей болды.Әуелде әр балада неше алмұрт болды.\
III.Жаттығу жұмысы:
№1-тақтамен жұмыс
Х+9=18 18-х=9 х-9=9
Х=18-9 х=18-9 х=9+9
Х=9 х=9 х=18
-------- ---------- ---------
9+9=18 18-9=9 18-9=9
№2-өз бетімен жұмыс
9+а а=80,9 9+80=89 9+9=18
а-9 а=89,18 89-9=80 18-9=9
Ауызша тапсырма:
--11 --12-- -- 13--
--14-- --15-- --16--
--17-- --18--
Сергіту сәті: <<Мен қазақпын>>
Бейнетаспа жіберіледі де ортаға оқушыларды ортаға шақырады
№3,4-тақтамен жұмыс
-есепті дауыстап оқыту
-не белгілі және не белгісіз екендігін ажырату
-табу жолын қарастыру
IV.Сабақты бекіту:
Сәйкестендіру сауалнамасы:
13-6 6
Жүз 7
36-х=30 95
Тоқсан бес 59
Елу тоғыз 100
V.Бағалау.
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма: №5
VII.Рефлексия: <<Бағдаршам>>
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен)
Оқушылар мұғалім айтқан жануардың дыбысын салып,өзі сияқты жануарды тауып алып топтасады.
а)<<Бір>>, <<екі>>, <<үш>> цифрларын таңдап алып, бірдей цифрлар бір топқа бірігеді.
ә)топ мүшелері ақылдаса отырып топқа ат қойып,топ ережесін құрастырады.
Оқушылар дәптерлеріне мұғалім оқыған өрнектерді жазады,мәнін табады.
Оқушылар тез жауап береді:
1.Он
2.Тонна
3.Он бір
4.Алты
5.Балалардың біреуінде төрт,екіншісінде алты алмұрт болған.
(1+3,10-4,6/2,3+1,3+3)
Тақтаға үш топтан үш оқушы шығып,теңдеулерді шеше отырып жарысады.
Өз бетімен өрнектердің мәнін табады
Берілген сандар қандай сандардың қосындысы екендігін айтады
Оқушылар ортаға шығып,әуенмен қосыла,көріп тұрған қимылдарын жасай отырып билейді.
№3
Жұмсалғаны-7м,сонша метр
18м
Қалғаны-?м
Шешуі:18- (7+7)=4
Жауабы: 4метр сым қалды
№4
Жұмсалғаны-5кг,сонша кг
16кг
Қалғаны-?кг
Шешуі:16- (5+5)=6
Жауабы: 6 метр сым алды
Сұрақтар жауабын тауып, сызықтар арқылы қосады.
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
Өрнектер мәнін тауып,өрнектер мәнін салыстырады.
Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады.
Күні:--------------- Пәні: Математика 2-сынып
Тақырыбы
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Мақсаты
а).Жүз көлеміндегі сандарды оқу,жазу,салыстыру
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгеру
с) Әріпті және санды өрнектерді оқу,жазу,салыстыру,мәнін табуды үйрену
Күтілетін нәтиже
а) Жүз көлеміндегі сандарды оқиды,жазады,салыстырады
б) Жүз көлеміндегі сандарды шапшаң қосу және азайтуды меңгереді
с) Әріпті және санды өрнектерді оқиды,жазады,салыстырып мәнін табады
Оқыту әдісі
<<Жедел жауап>> , сәйкестендіру,топтық жұмыс
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3мин
2мин
6мин
4мин
2мин
3мин
6мин
2мин
6мин
6мин
2мин
1мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт :
<<Мысық,ит,сиыр,қой,түйе>>
Оқушыларды ортаға тұрғызып,олардың құлағына <<Сен мысықсың>>, <<Сен итсің>>, <<Сен сиырсың>> , <<Сен қойсың>>, <<Сен түйесің>> деп айтады да,көздерін жұмғызады.
2.Топқа бөлу:
а)Ортаға цифрларды тастап,өзі қалаған цифрды алуын сұрайды.
ә)топқа ат қойып,топ ережесін құрастыруды сұрайды
II.Өткенді пысықтау:
Математикалық диктант
а) х пен 9-дың қосындысының мәні 18-ге тең
ә) 9 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=80,9
б) 4 пен 7-нің қосындысы 13-тен кем
<<Жедел жауап>> сауалнамасы
Мұғалім сұрақтар оқиды:
1.Ең кіші екі таңбалы сан
2.Ең үлкен масса өлшем бірлігі
3.Жеті мен төрттің қосындысы
4.Он бес пен тоғыздың айырмасы
5.Екі балада 10 алмұрт болды.Біреуі 1алмұрт,екіншісі үш алмұрт жегенде,олардың қалған алмұртының саны бірдей болды.Әуелде әр балада неше алмұрт болды.\
III.Жаттығу жұмысы:
№1-тақтамен жұмыс
Х+9=18 18-х=9 х-9=9
Х=18-9 х=18-9 х=9+9
Х=9 х=9 х=18
-------- ---------- ---------
9+9=18 18-9=9 18-9=9
№2-өз бетімен жұмыс
9+а а=80,9 9+80=89 9+9=18
а-9 а=89,18 89-9=80 18-9=9
Ауызша тапсырма:
--11 --12-- -- 13--
--14-- --15-- --16--
--17-- --18--
Сергіту сәті: <<Мен қазақпын>>
Бейнетаспа жіберіледі де ортаға оқушыларды ортаға шақырады
№3,4-тақтамен жұмыс
-есепті дауыстап оқыту
-не белгілі және не белгісіз екендігін ажырату
-табу жолын қарастыру
IV.Сабақты бекіту:
Сәйкестендіру сауалнамасы:
13-6 6
Жүз 7
36-х=30 95
Тоқсан бес 59
Елу тоғыз 100
V.Бағалау.
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма: №5
VII.Рефлексия: <<Бағдаршам>>
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен)
Оқушылар мұғалім айтқан жануардың дыбысын салып,өзі сияқты жануарды тауып алып топтасады.
а)<<Бір>>, <<екі>>, <<үш>> цифрларын таңдап алып, бірдей цифрлар бір топқа бірігеді.
ә)топ мүшелері ақылдаса отырып топқа ат қойып,топ ережесін құрастырады.
Оқушылар дәптерлеріне мұғалім оқыған өрнектерді жазады,мәнін табады.
Оқушылар тез жауап береді:
1.Он
2.Тонна
3.Он бір
4.Алты
5.Балалардың біреуінде төрт,екіншісінде алты алмұрт болған.
(1+3,10-4,6/2,3+1,3+3)
Тақтаға үш топтан үш оқушы шығып,теңдеулерді шеше отырып жарысады.
Өз бетімен өрнектердің мәнін табады
Берілген сандар қандай сандардың қосындысы екендігін айтады
Оқушылар ортаға шығып,әуенмен қосыла,көріп тұрған қимылдарын жасай отырып билейді.
№3
Жұмсалғаны-7м,сонша метр
18м
Қалғаны-?м
Шешуі:18- (7+7)=4
Жауабы: 4метр сым қалды
№4
Жұмсалғаны-5кг,сонша кг
16кг
Қалғаны-?кг
Шешуі:16- (5+5)=6
Жауабы: 6 метр сым алды
Сұрақтар жауабын тауып, сызықтар арқылы қосады.
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
Өрнектер мәнін тауып,өрнектер мәнін салыстырады.
Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz