Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісінің міндетін атқарушы: Қ. Алипова
- Адам бойындағы жағымды-жағымсыз қылықтарды ажыратады.
- Өз көзқарастарын, ой-пікірін айтады.
- Теңеу туралы біледі.
- Аңызды оқи отырып, өз көзқарасын, ойын жеткізуді;
- Проблемалық сұрақтарды шеше білуді;
- Сөздікпен жұмыс жасай алуды;
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдердің ықпалдасуы:
Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.
- «Сен - маған, мен -саған» әдісі
- «Әткеншек» әдісі
- ДЖИГСО әдісі
- «Ыстық орындық»
- БАП әдісі
- «Соңғы 1 минут»
Қалай оқу керектігін үйрену, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, Жас ерекшелік,
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, Диалогтік оқыту.
Мұғалім әрекеті:
Тапсырмалар береді.
Оқушы әрекеті:
Тапсырмалар орындайды, талдайды.
Ұйымдастыру.
2 минут
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Шаттық шеңберін құру. «Ыстық алақан» арқылы бір-біріне сәттілік тілеу.
Қызығушылығын ояту
3 минут
Топтарға бөлу:
Қима қағаздар арқылы топқа бөлу.
Білу.
«Сен - маған, мен -саған» әдісі
3 минут
1-топқа: Аңыз дегеніміз не? Оның басқа шығармалардан қандай ерекшелігі бар?
2- топқа: Аңызда кімдер жайында айтылады? Басты кейіпкерлері кімдер?
3-топқа: Аңыздың басқа шығармалардан (мысалдан, ертегіден) қандай айырмашылығы бар?
Түсіну.
«Әткеншек» әдісі
3 минут
Қолдану.
Оқулықпен жұмыс
ДЖИГСО әдісі
7 минут
Талдау.
«Ыстық орындық»
12 минут
Сұрақ-жауап:
- Аңыздың басында Шықбермес Шығайбай туралы оқығаныңда, көз алдыңа қандай адам елестеді?
- Шықбермес Шығайбайды алдау үшін Алдар қандай қулыққа барды?
- Шығайбайдың үй іші түгелімен сараң адамдар екенін олардың қандай әрекеттерінен, қандай сөздерінен байқауға болады?
- Бүгінгі күні Шығайбай секілді адамдар бар ма?
Жинақтау.
БАП әдісі (басқа адамдардың пікірі)
7 минут
1-топқа: Алдар Шығайбайдың үйіне кіріп келгенде, жасырып қойған дүниелерін неге теңегенін табу.
- Жыланның жуандығы қандай?
- Жыланды ұрған тастың үлкендігі қандай?
- Былш етіп иленіп түскенін неге теңейді?
- Сақалының жұлынғанын неге теңейді?
2-топқа: Шығайбай отбасының әрекетінен нені байқадың, өзіңе қандай ой түйдің?
АлдардыңШығайбайды неше рет және қалай алдағанын табу.
3-топқа: Алдаркөсе Шығайбайды бірнеше алдаған кезде алдына қандай мақсат қойды? Мақсатына жетті ме?
«Егер мен Шығайбай болсам, не істер едім?» деп өзін кейіпкердің орнына қойып, эссе жаздыру.
1-топ:
Оқушылар бірігіп жауап жазады.
- Байдың тығып қойған қазысындай.
- Бәйбіше астындағы қойдың басындай.
- Тоқал астындағы қамырдай.
- Қызы тығып қойған тырнаның жүніндей.
2- топ:
- Жабықтан сығалауы.
- Ет орнына тулақ турап қоюы.
- Ыстық нанды алдап алуы.
- Торсықты алдап алуы.
- Атқа бор жағып қоюы.
3-топ:
Өздерін Шығайбайдың орнына қойып, эссе жазады.
Бағалау.
«Соңғы 1 минут»
З минут
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия бөлімі.
2 минут
Жазбаша кері байланыс орнату.
Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар?
Теңеу дегеніміз екі нәрсенің ортақ сипатын, белгіерін табу, ұқсату.
Бағалау.
2 минут
Қалыптастырушы бағалаулар:
- «Бағдаршам» арқылы
- Табыс критерийі арқылы
- Өзін-өзі бағалау.
Жиынтық бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz