Информатика. Ақпарат Сілтеме

Информатика. Ақпарат тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №2
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Информатика. Ақпарат
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар www.infotmatikona.ucoz.com
Жалпы мақсаты
Оқушыларға ақпараттарды көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Ақпарат ұғымын, ақпаратты сақтау жолдарын білу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар ақпараттармен жұмыс жасау. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Ақпаратты қолдану арналарын жазып шығады.

В деңгейі: Оқушыларға сөз жасыру.

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат дегеніміз не?
Ақпаратты адам қайда сақтаймыз?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Ақпаратты қабылдау
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: §2, бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып жапсырады.

Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №3
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға ақпараттың алуан түрлігін көрсетіп көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Ақпаратты өңдеу тәсілдерін және өлшем бірліктерін білу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар ақпараттармен жұмыс жасау. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Санау бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Топта, жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.
1-топ: Ақпаратты өңдеу тәсілдері
2-топ: Ақпараттың өлшем бірліктері

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды.Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі:Ақпараттарды өңдеу тәсілдерін жазып шығады.

В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат дегеніміз не?
Адам ақпаратты қалай өңдейді?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Ақпараттың өлшем бірліктерін жазу.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: §3, бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып жапсырады.

Практикалық жұмыс
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №4
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Практикалық жұмыс
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға практикалық жұмыс арқылы бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Практикалық тапсырмалар орындау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
жұптық жұмыс, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар практикалық жұмыс жасау. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өзіне берілген тапсырманы түсіндіреді.

ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Ақпараттарды өңдеу тәсілдерін жазып шығады.

В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат сөзіне талдау жасау.
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Ақпараттың өлшем бірліктерін жазу және көрсету.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: қайталау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып жапсырады.

Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және
мүмкіндіктері тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №5
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға компьютердің негізгі құрылғыларын көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттерін білу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар компьютермен жұмыс жасау. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ компьютер туралы мәлімет береді.

<<К о м п ь ю т е р>>

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды.Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Компьютердің негізгі құрылғыларын жазып шығады.
1. Жүйелік блок
2. Монитор
3. Пернетақта
4. Тінтуір /тышқан/

В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.
Тапсырма: №2, №3
ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Сұрақ:
<<Компьютердің миы>> /талдау/
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Электрондық оқулықпен компьютердің құрылғыларын сйәкестендіру тапсырмасын орындау.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: §4 , бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып жапсырады.

Пернетақта. Пернелер тобы тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №6
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Пернетақта. Пернелертобы.
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар www.infotmatikona.ucoz.com
Жалпы мақсаты
Оқушыларға пернетақтаның қызметін, әр перненің қызметінін көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Пернетақтаның қызметін білу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар пернетақтамен жұмыс жасау. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Пернетақта қандай құрылғы екенін айту.

В деңгейі: Әр перненің қызметін білу

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Компьютерге ақпараттарды немен енгіземіз?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Пернетақтаға жалпы сипаттама беру
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: § 5, бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып жапсырады.

Программалық қамтамасыз етудің жалпы
сипаттамасы және жіктелуі тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №7
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Программалық қамтамасыз етудің жалпы
сипаттамасы және жіктелуі
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар
Жалпы мақсаты
Оқушыларға программалық қаммтамасыз етудің жалпы сипаттамасын көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- поргаммалық қамтамасыз етуді білу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс,АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, видеолар, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар программалық қамтамасыз етуді. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі
Кез-келген программаны ашып сипаттама беру.

В деңгейі:

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Программалық қамтамасыз етудің жалпы
сипаттамасы және жіктелуі атап беріңдер?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Қандай программалық қамтамасыз етудің жолдарын көрсетіңдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: § 6 оқу,№1 тапсырма

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> жазып жапсырады.

Операциялық жүйе ұғымы тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №8
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Операциялық жүйе ұғымы
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар
Жалпы мақсаты
Оқушыларға Операциялық жүйе ұғымымен таныстыру, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Операциялықжүйеұғымыбілу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс,АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Операциялықжүйеұғымы білу. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Санау бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу..
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі ЭО жұмыс

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Операциялықжүйеұғымы
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Тақырып бойынша тест
6 сұрақтан

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады
Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: §7, бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.

Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> жазып жапсырады.

Операциялық жүйені басқарудың негізгі
тәсілдері және объектілері тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №9
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Операциялық жүйені басқарудың негізгі
тәсілдері және объектілері
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар
Жалпы мақсаты
Оқушыларға Операциялық жүйені басқарудың негізгі
тәсілдері және объектілері туралы білімберу. Ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың бір-бірін бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс,АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма , бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Оқушылар программалық қамтамасыз етуді. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Жұпта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі

В деңгейі:

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Операциялық жүйені басқарудың негізгі
тәсілдері және объектілері қандай?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Тест жұмысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады
Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: § 8, тест жұмысына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.
Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> жазып жапсырады.

Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар
мен белгішелерді құру. Атын өзгертутақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а,б,в,г Информатика
Сабақ №10
Күні: Пән мұғалімі : Сатаева А.Ж.
Сабақ тақырыбы
Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар
мен белгішелерді құру. Атын өзгерту
Сілтеме
Информатика 5-сынып, Е.А Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов
күнтізбелік жоспар
Жалпы мақсаты
Оқушыларға Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар
мен белгішелерді құру. Атын өзгертуді көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Файлдар, бумаларжәнебелгішелер. Бумалармен белгішелерді құру. Атын өзгерту
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды , топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың бір-бірін бағалауға дағдыландыру;
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс,АКТ, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының <<БББ>> кестесі, <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақтада слайдтар, топтарға арналған тапсырма , бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже
Файлдар, бумаларжәнебелгішелер. Бумалармен белгішелерді құру. Атын өзгертуді білу. Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
:: Өз бетімен білім алуы
:: Дербес жұмыс жасауы
:: Топта жұмыс жасауы
:: Информатикалық білімі
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.

ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі

В деңгейі:

ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Операциялық жүйені басқарудың негізгі
тәсілдері және объектілері қандай?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Тест жұмысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
білемін
білдім
Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады
Бағалау
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды баға шығару
Бағалау парағы бойынша бағалау.
Үйге тапсырма беру / 1минут
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Үйге: § бақылау сұрақтарына жауап беру

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу.
Рефлекция / 1 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Стиккерлер тарату

Оқушылар стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> жазып жапсырады.

Ұқсас жұмыстар
Информатика және ақпарат
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Мультимедиа
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
Ақпараттың өлшем бірлігі
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Абсолюттік , салыстырмалы және аралас сілтемелер. Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу
Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz