Информатика. Ақпарат Сілтеме

Информатика. Ақпарат тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а, б, в, г Информатика
Информатика 5-сынып, Е. А Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
күнтізбелік жоспар www. infotmatikona. ucoz. com
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Ақпарат ұғымын, ақпаратты сақтау жолдарын білу.
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Информатикалық білімі
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Ақпаратты қолдану арналарын жазып шығады.
В деңгейі: Оқушыларға сөз жасыру.
ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат дегеніміз не?
Ақпаратты адам қайда сақтаймыз?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а, б, в, г Информатика
Информатика 5-сынып, Е. А Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
күнтізбелік жоспар.
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Ақпаратты өңдеу тәсілдерін және өлшем бірліктерін білу.
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Санау бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Топта, жұпта жұмыс жасауы
• Информатикалық білімі
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ өз тақырыптарынан мәлімет береді.
1-топ: Ақпаратты өңдеу тәсілдері
2-топ: Ақпараттың өлшем бірліктері
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі:Ақпараттарды өңдеу тәсілдерін жазып шығады.
В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.
ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат дегеніміз не?
Адам ақпаратты қалай өңдейді?
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Практикалық жұмыс
қысқа мерзімді жоспар
5 а, б, в, г Информатика
Информатика 5-сынып, Е. А Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
күнтізбелік жоспар.
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Практикалық тапсырмалар орындау.
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Информатикалық білімі
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Ақпараттарды өңдеу тәсілдерін жазып шығады.
В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.
ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
сұрақтары мен тапсырмалар:
Ақпарат сөзіне талдау жасау.
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және
мүмкіндіктері тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
5 а, б, в, г Информатика
Информатика 5-сынып, Е. А Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов
күнтізбелік жоспар.
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру ;
- Жаңа тақырыпты оқушылардың білімдерін пайдалана отырып жеткізу ;
- Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттерін білу.
- Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ;
- Берілген тапсырмаларды, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 2 топқа бөлу /10 оқушы/
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Информатикалық білімі
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.
.
А) Жаңа сабақ бойынша екі топ компьютер туралы мәлімет береді.
«К о м п ь ю т е р»
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды.
Сынй тұрғадан ойлау арқылы берілген тапсырманы қорғайды. Постерге түсіреді.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тапсырмаларды орындау:
А деңгейі: Компьютердің негізгі құрылғыларын жазып шығады.
- Жүйелік блок
- Монитор
- Пернетақта
- Тінтуір /тышқан/
В деңгейі: Оқушылар электрондық оқулықпен тапсырма орындау.
Тапсырма: №2, №3
ТАЛДАУ - 7 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Сұрақ:
«Компьютердің миы» /талдау/
ЖИНАҚТАУ- 6 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
2 минут
Топ бағалаушылары топ мүшелерін бағалайды.
Пернетақта. Пернелер тобы тақырыбына
қысқа мерзімді жоспар
5 а, б, в, г Информатика
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz