Қайталау. Өзіндік жұмыс 2

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісінің міндетін атқарушы: Қ. Алипова

Күні
Күні: Пәннің атауы
: Математика
Күні: Тақырыбы:
: Қайталау. Өзіндік жұмыс №2
Күні: Мақсаты:
: Сандарды разрядтарға жіктеу, оларға амалдар қолдануды, кесіндінің ұзындығын, төртбұрыштың ауданын табу тақырыптарын пысықтау, қайталау.
Күні: Жетістік критерийі
:
  • Өткен сабақтарды қайталайды.
  • Өз беттерімен жұмыс жасай алады.
Күні: Сілтеме:
: Математика 4 сынып, оқулық, АКТ көздері, үлестірме материалдар.
Күні: Күтілетін нәтиже:
:
  • Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді, оларға амалдарды қолдануды.
  • Төртбұрыштардың ауданын таба алуды.
Күні: Ақпарат көздері, қолданатын материалдар:
: Интербелсенді тақта, тақырыпқа байланысты парақшалар, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшалары.
Күні: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
:

Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, «Ой шабуылы», «Ойлан, Біріктір, Бөліс», «Ортақ талқы» әдісі, «Үш қадамды сұхбат», «Еркін әңгіме» әдісі.

Күні: Негізгі дереккөздері:
: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2015 жыл, математика оқулығы, әдістемелік журналдар.
Күні: Сабақтың барысы:
:

Мұғалім әрекеті:

Тапсырмалар береді.

Оқушы әрекеті:

Тапсырмалар орындайды, талдайды.

Күні:

Ұйымдастыру.

2 минут

:

Оқушыларды әр түрлі түсті қарындаштар арқылы топтарға бөлу.

Шаттық шеңберін құру. Бір-біріне сәттілік тілеу.

Күні: Қызығушылығын ояту
:

Ауызша есептер

Заңдылықты тағайындап, сандар қатарын жалғастыр:

а) 0, 19, 38, 57, . . .

ә) 318, 422, 526, . . .

б) 72 574, 72 561, 72 548, . . .

Күні:

Білу.

«Ой шабуылы» әдісі

3 минут

:

№1 есеп. Сандарды жаз және оқы, онда:

  • Әр санда әрбір разрядтың неше бірлігі бар?
  • Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте.
  • Сандардың әрқайсысындағы 5, 6, 8, және 0 цифрлары нені білдіреді?

№1 есеп. Оқушылар жазады.

а) 605 066

ә) 8 008

605 066= 6+ 0+5+0+60+6

8008=8000+0+0+8

Күні:

Түсіну.

Презентациямен жұмыс.

2 минут

:

№2 есеп. Мәтіндегі сандарды цифрлармен жаз және оқы:

№3 есеп. Есептерді шығар.

а) шеберхана әрқайсысына 2 қоян терісін жұмсап, 7 бас киім және әпқайсысына 4 кәмшат терісін жұмсап, сонша бас киім тікті. Шеберхана бас киімдерге барлығы неше тері жұмсады?

ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 7*4-7*2 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар

№4 есеп. Есептерді шығар.

а) 9 шапанға 54 метр және сонша қамзолға 27 метр мата жұмсалды. Бір қамзолға қарағанда бір шапанға неше метр мата артық жұмсалды?

ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 54/9+27/9 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар

№2 есеп.

9 орын, 2 725 000 км 2 ауданы, 17 337 494 адам, 1 600 000, 818 000, 2 498 000, 270 000, 85 022 өзен, 48 262 көл, 10 000 км, 85 000

№3 есеп.

Шешуі:

7*2+7*4= 14+28= 42

Жауабы: 42 тері жұмсады.

№4 есеп.

Шешуі:

54/9= 6

27/9=3

6-3=3

Жауабы: бір шапанға 3 м мата артық жұмсалды.

Күні:

Қолдану.

Оқулықпен жұмыс

Тақтамен жұмыс.

7 минут

Талдау.

Шығармашылық есеп

12 минут

:

№5 есеп Өрнек жаз және мәнін тап.

а) 888 және 202 сандарның қосындысын 10 есе кеміт

ә) 1000-нан 999-ды азайтып, айырмасын 1000 есе арттыру.

б) а және 900 сандарының айырмасын 100 есе арттыру, мұндағы а=1000

№6 есеп.

а) Ұзындығы 5 см АВ кесіндісін сыз. АВ кесіндісінен 3 см ұзын кесінді сыз. Берілген кесіндіден 3 есе ұзын кесінді сыз.

ә) АВ кесіндісінің ұзындығы 12 см, СД кесіндісінікі-4 см. АВ кесіндісі СД кесіндісінен неше есе ұзын? АВ кесіндісі СД кесіндісінен неше сантиметр ұзын?

№3 есеп

(888+202) /10=1090/10=109

(1000-999) *1000=1*1000=1000

(a-900) *100=(1000-900) *100=100*100=1

№6 есеп

  1. 5+3=8

5*3=15

ә) 12/4=3

Күні:

Жинақтау. Сәйкестендіру.

«Домино» ойыны

8 минут

«Сен-маған, мен-саған» әдісі

3 минут

:

№ 7 есеп

42/3

14*3

13*5

65/5

64/4

78/6

18*4

24*3

7*8+34

6*9+46

8*8-32

9*7-23

72/8+41

6*9+46

8*8-32

9*7-23

40/(40-30)

(100-60) /4

2*(80+20)

(30+70) /10

№7 есеп

42/3=14

14*3=42

13*5=65

65/5=13

64/4=16

78/6=13

18*4=72

24*3=72

72/8+41=50

6*9+46=100

8*8-32=32

9*7-23 =40

40/(40-30) =4

(100-60) /4=10

2*(80+20) =200

(30+70) /10=10

Күні:

№8 есеп.

Шаршы сыз және оны әріптермен белгіле. Шаршының периметрін және ауданын тап.

№9 есеп.

Тіктөртбұрыш сыз және оны әріптермен белгіле. Тіктөртбұрыш периметрін және ауданын тап.

Күні:

Бағалау. «Үш қадамды сұхбат»

6минут

Ойын: тез есепте

:

Ережені еске түсір:

  • Ұзындық өлшем бірліктер;
  • Аудан өлшем бірліктері;
  • Масса өлшем бірліктері;
  • Уақыт өлшем бірліктері;
  • Көлем өлшем бірліктері;
  • Аудан, периметр, көлемнің формулалары,

№10 есеп

?-2*3+15/12=2

Күні:

Сабақты қорытындылау.

Рефлексия бөлімі.

2 минут

:

Жазбаша кері байланыс орнату.

Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар?

Жазбаша кері байланыс жаза отырып, «Білім ағашына» іледі.
Күні: Үйге: өзіндік жұмыс
Күні:

Бағалау.

2 минут

:

Өзін-өзі бағалау.

  • Ауызша кері байланыс
  • Табыс критерийі арқылы
  • Қол шапалақтау арқылы
  • Білім ағашы арқылы
  • Смайлик арқылы

Жиынтық бағалау


Ұқсас жұмыстар
Мазмұндама жинағы
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Тіл білімінің салалары
7.1.Процент
Сұраққа жауап беру
Тігін бұйымдары
Таңдаулы курс
Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы
Кестелік қосу және азайту. ондықтарды қосу және азайту. математика. 1-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz