Қайталау. Өзіндік жұмыс 2

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісінің міндетін атқарушы: Қ. Алипова
- Өткен сабақтарды қайталайды.
- Өз беттерімен жұмыс жасай алады.
- Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді, оларға амалдарды қолдануды.
- Төртбұрыштардың ауданын таба алуды.
Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, «Ой шабуылы», «Ойлан, Біріктір, Бөліс», «Ортақ талқы» әдісі, «Үш қадамды сұхбат», «Еркін әңгіме» әдісі.
Мұғалім әрекеті:
Тапсырмалар береді.
Оқушы әрекеті:
Тапсырмалар орындайды, талдайды.
Ұйымдастыру.
2 минут
Оқушыларды әр түрлі түсті қарындаштар арқылы топтарға бөлу.
Шаттық шеңберін құру. Бір-біріне сәттілік тілеу.
Ауызша есептер
Заңдылықты тағайындап, сандар қатарын жалғастыр:
а) 0, 19, 38, 57, . . .
ә) 318, 422, 526, . . .
б) 72 574, 72 561, 72 548, . . .
Білу.
«Ой шабуылы» әдісі
3 минут
№1 есеп. Сандарды жаз және оқы, онда:
- Әр санда әрбір разрядтың неше бірлігі бар?
- Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте.
- Сандардың әрқайсысындағы 5, 6, 8, және 0 цифрлары нені білдіреді?
№1 есеп. Оқушылар жазады.
а) 605 066
ә) 8 008
605 066= 6+ 0+5+0+60+6
8008=8000+0+0+8
Түсіну.
Презентациямен жұмыс.
2 минут
№2 есеп. Мәтіндегі сандарды цифрлармен жаз және оқы:
№3 есеп. Есептерді шығар.
а) шеберхана әрқайсысына 2 қоян терісін жұмсап, 7 бас киім және әпқайсысына 4 кәмшат терісін жұмсап, сонша бас киім тікті. Шеберхана бас киімдерге барлығы неше тері жұмсады?
ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 7*4-7*2 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар
№4 есеп. Есептерді шығар.
а) 9 шапанға 54 метр және сонша қамзолға 27 метр мата жұмсалды. Бір қамзолға қарағанда бір шапанға неше метр мата артық жұмсалды?
ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 54/9+27/9 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар
№2 есеп.
9 орын, 2 725 000 км 2 ауданы, 17 337 494 адам, 1 600 000, 818 000, 2 498 000, 270 000, 85 022 өзен, 48 262 көл, 10 000 км, 85 000
№3 есеп.
Шешуі:
7*2+7*4= 14+28= 42
Жауабы: 42 тері жұмсады.
№4 есеп.
Шешуі:
54/9= 6
27/9=3
6-3=3
Жауабы: бір шапанға 3 м мата артық жұмсалды.
Қолдану.
Оқулықпен жұмыс
Тақтамен жұмыс.
7 минут
Талдау.
Шығармашылық есеп
12 минут
№5 есеп Өрнек жаз және мәнін тап.
а) 888 және 202 сандарның қосындысын 10 есе кеміт
ә) 1000-нан 999-ды азайтып, айырмасын 1000 есе арттыру.
б) а және 900 сандарының айырмасын 100 есе арттыру, мұндағы а=1000
№6 есеп.
а) Ұзындығы 5 см АВ кесіндісін сыз. АВ кесіндісінен 3 см ұзын кесінді сыз. Берілген кесіндіден 3 есе ұзын кесінді сыз.
ә) АВ кесіндісінің ұзындығы 12 см, СД кесіндісінікі-4 см. АВ кесіндісі СД кесіндісінен неше есе ұзын? АВ кесіндісі СД кесіндісінен неше сантиметр ұзын?
№3 есеп
(888+202) /10=1090/10=109
(1000-999) *1000=1*1000=1000
(a-900) *100=(1000-900) *100=100*100=1
№6 есеп
- 5+3=8
5*3=15
ә) 12/4=3
Жинақтау. Сәйкестендіру.
«Домино» ойыны
8 минут
«Сен-маған, мен-саған» әдісі
3 минут
№ 7 есеп
42/3
14*3
13*5
65/5
64/4
78/6
18*4
24*3
7*8+34
6*9+46
8*8-32
9*7-23
72/8+41
6*9+46
8*8-32
9*7-23
40/(40-30)
(100-60) /4
2*(80+20)
(30+70) /10
№7 есеп
42/3=14
14*3=42
13*5=65
65/5=13
64/4=16
78/6=13
18*4=72
24*3=72
72/8+41=50
6*9+46=100
8*8-32=32
9*7-23 =40
40/(40-30) =4
(100-60) /4=10
2*(80+20) =200
(30+70) /10=10
№8 есеп.
Шаршы сыз және оны әріптермен белгіле. Шаршының периметрін және ауданын тап.
№9 есеп.
Тіктөртбұрыш сыз және оны әріптермен белгіле. Тіктөртбұрыш периметрін және ауданын тап.
Бағалау. «Үш қадамды сұхбат»
6минут
Ойын: тез есепте
Ережені еске түсір:
- Ұзындық өлшем бірліктер;
- Аудан өлшем бірліктері;
- Масса өлшем бірліктері;
- Уақыт өлшем бірліктері;
- Көлем өлшем бірліктері;
- Аудан, периметр, көлемнің формулалары,
№10 есеп
?-2*3+15/12=2
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия бөлімі.
2 минут
Жазбаша кері байланыс орнату.
Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар?
Бағалау.
2 минут
Өзін-өзі бағалау.
- Ауызша кері байланыс
- Табыс критерийі арқылы
- Қол шапалақтау арқылы
- Білім ағашы арқылы
- Смайлик арқылы
Жиынтық бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz