Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып - Орманның пайдасы және оны қорғау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ
Пәні: Дүниетану
Күні:
Сынып : 4
Барлық
оқушылар
қатысқаны:
Тақырыбы:
Орманның пайдасы және оны қорғау
Жалпы мақсаттар:
Орман - тоғай өсімдіктерін сақтау, қорғаудың қажеттілігін түсіндіру.
Ресурстар:
Суреттер, таратпа материалдар,стикерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.диалог
Әдісі: <<Жигсо>>әдісі, <<Бес жолды өлең>> әдісі, <<РАФТ>> әдісі, Семантикалық карта, <<Аялдама бекеті>> әдісі, <<Топтастыру>> стратегиясы
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады,тақырыпты меңгереді, айырмашылығын анықтайды,салыстыра алады.
Түйінді идея:
<<Орман - ең алдымен адамның денсаулығы>>
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
<<Жылы сөз>> шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Қорықтар арқылы топқа бөлінеді.
1-топ <<Алматы>>
2-топ <<Ақсу-Жабағылы>>
3-топ << Наурызым>>
<<Ыстық орындық>> әдісі бойынша
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді
Мағынаны тану.
"Жигсо" әдісі арқылы талдауға арналған сұрақтар береді.
Топтық жұмыс
<<Аялдама бекеті>> әдісі
Орман- тоғай дегенде көз алдарыңа не елестейді?
Орманнан қандай заттар алынады?
Әр топ өз ойларын жазады.
<<Жигсо>> әдісі арқылы тақырыпты меңгереді.
1 топ - <<Семантикалық карта>> толтырады.
2 топ-<<Бес жолды өлең>>
3 топ-<< РАФТ>>
1топ- Орман - тоғайдың адам үшін маңызы
2топ- Адам ағзасына пайдалы дәрілік өсімдіктер
3топ - Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Кластер жасау арқылы топтастыру.
<<Орманды қорғауға қосатын өз үлесім...>>
Топтың бағалауы
Үй тапсырмасы.
Мәнерлеп оқу, мазмұндау
Мазмұнын ашатын мақал-мәтел жинақтайды.
Сабақты бағалау
Бағалау парағы бойынша , жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Кері байланыс.
ББҮ
-Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ
Пәні: Дүниетану
Күні:
Сынып : 4
Барлық
оқушылар
қатысқаны:
Тақырыбы:
Орманның пайдасы және оны қорғау
Жалпы мақсаттар:
Орман - тоғай өсімдіктерін сақтау, қорғаудың қажеттілігін түсіндіру.
Ресурстар:
Суреттер, таратпа материалдар,стикерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.диалог
Әдісі: <<Жигсо>>әдісі, <<Бес жолды өлең>> әдісі, <<РАФТ>> әдісі, Семантикалық карта, <<Аялдама бекеті>> әдісі, <<Топтастыру>> стратегиясы
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады,тақырыпты меңгереді, айырмашылығын анықтайды,салыстыра алады.
Түйінді идея:
<<Орман - ең алдымен адамның денсаулығы>>
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
<<Жылы сөз>> шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Қорықтар арқылы топқа бөлінеді.
1-топ <<Алматы>>
2-топ <<Ақсу-Жабағылы>>
3-топ << Наурызым>>
<<Ыстық орындық>> әдісі бойынша
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді
Мағынаны тану.
"Жигсо" әдісі арқылы талдауға арналған сұрақтар береді.
Топтық жұмыс
<<Аялдама бекеті>> әдісі
Орман- тоғай дегенде көз алдарыңа не елестейді?
Орманнан қандай заттар алынады?
Әр топ өз ойларын жазады.
<<Жигсо>> әдісі арқылы тақырыпты меңгереді.
1 топ - <<Семантикалық карта>> толтырады.
2 топ-<<Бес жолды өлең>>
3 топ-<< РАФТ>>
1топ- Орман - тоғайдың адам үшін маңызы
2топ- Адам ағзасына пайдалы дәрілік өсімдіктер
3топ - Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Кластер жасау арқылы топтастыру.
<<Орманды қорғауға қосатын өз үлесім...>>
Топтың бағалауы
Үй тапсырмасы.
Мәнерлеп оқу, мазмұндау
Мазмұнын ашатын мақал-мәтел жинақтайды.
Сабақты бағалау
Бағалау парағы бойынша , жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Кері байланыс.
ББҮ
-Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz