Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы

Тақырыбы
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы
Тақырыбы: Мақсаты
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы: Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Өз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру. Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мәтін арқылы өз беттерімен оқыту. География пәнін жаңа тақырыппен ұштастыру.
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе біледі, өз ойларын еркін жеткізеді, тақырыпты мәтінмен жұмыстар жасай отырып өз беттерімен түсінеді.
Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы: Миға шабуыл, Жигсо2, Венн диаграмасы, «Кейіпкерге хат»
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы: Плакат, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Д. Бабатайұлы. «Аягөз, қайда барасың?» толғауы:

Сәлем- сөз атасы. Сәлемдесу.

Топқа бөлу. Өзендер суреті арқылы

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Миға шабуыл әдісі арқылы өткен тақырыптарын еске түсіру, жаңа тақырыпқа бағыт - бағдар беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Балалар өткен 6 класта білімімізді еске түсіріп жіберейік.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар өткен жылғы тақырыптарын еске түсіріп, ойларын айтады
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: « Жигсо» әдісі бойынша Д. Бабатайұлы 1топ өмірі. 2топ заман көрінісі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Венн диаграммасы

Пайдалану арқылы жаңа сабақты түсінеді

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диаграмманы толтыру

Әр топ диаграммнаны толтырып тексереді

Оқушылардың іс-әрекеті: Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

«Аягөз, қайда барасың?» жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану

Арқылы талдау тақырыпты

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Білім туралы өз ойларын суретке салады, талдайды, түсіндіреді
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау арқылы тақырыпты талдайды
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Шығармашылық тапсырма «Кейіпкерге хат» арқылы Аягөз өзеніне оқушылар өз көзқарасымен, бүгінгі күнмен байланыстырып эссе жазады
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жеке эссе жазу, ойларын жинақтайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма:

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Тапсырма: «Аягөз, қайда барасың?» өлеңін жаттау, Аягөз өзені туралы мәлімет әкелу

Ұқсас жұмыстар
Аян қай шығарманың кейіпкері
Ауыз әдебиетінің түрлері
Зар заман ақындарының шығармашылығы
Махамбет тобы
Өңегелі тілің бар өсер ұрпақ
Қазақ әдебиетінен 7-сыныпқа арналған тест жұмысы
Оқушылар тілегі
Махамбет Өтемісұлы Тарланым өлеңі
Ұлттың ұлы жыршысы
Бір топта мұғалімдердің көзқарасымен айтқанда үлгермі жақсы оқушылар, екінші топта кілең үлгерімі төмен оқушылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz