Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қ.Мырза Әлі Жұмыстың жылуы

Мұғалімі: Исина Айнаш Екпиновна Қарқаралы ауданы Тегісшілдік ауылы
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Қ.Мырза Әлі <<Жұмыстың жылуы>>
Сабақтың оқыту мақсаты: Өлеңді түсініп оқып,мазмұнын ашу; негізгі ойды анықтау;
Міндеттері: Оқушыларды еркін сөйлеуге және өз ойларын нақты жеткізуге машықтандыру; сын тұрғысынан ойлау арқылы шығарманы талдауға үйрету;бір- бірінің пікірін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға үйрету;
Күтілетін нәтиже:- Оқушылар бірлесе оқу және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіреді;
Сабақтың оқу жабдығы: Интербелсенді тақта, маркерлер, постерлер, оқулық кітаптар,смайликтер,стикерлер
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудаАКТ - ны пайдалану, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқудағы басқару және көшбасшылық
Стратегиялар: <<Топтастыру>>, <<Сөздер банкісі>>-оқыта-үйрету, <<Рефлексия>>
Әдістер: <<Диалогтік оқыту>>, <<Ойлан, жұптас, талқыла>>, <<Адасқан ақпараттар>>, <<Ыстық орындық>>, <<Блиц кездесу>>, << Уақыт шеңбері>>
Сабақ кезеңдері
Жоспардың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І. Кіріспе

Психологиялық ахуал
Ұйымдастыру кезеңі <<Шаттық шеңбер>>
Мақсаты: Тұлғааралық байланысты орнату
Оқушылармен амандасып, бүгін қандай көңіл -күйде екенін сұраймын.

Амандасады.

Айда біреу аспанда,
Күнде біреу аспанда
Тұратұғын елжіреп,
Бәрімізде бір жүрек.
<<Тамаша!>>,

<<Тренингтік ойындар мен жаттығулар>> әдістемелік құрал. Жақсылықова К.З

Топқа бөлу:
Мақсаты: алдағы уақытта бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру.

Топ ұстанымын құру
Оқушыларға құстардың суретін ұсынады, топқа дұрыс бөлінуін қадағалайды

Топ ұстанымын назарға алады.
Шана,шаңғы,конькидің суреттері бойынша топқа бөлінеді

Топ ұстанымын талдау
<<Өте жақсы!>>,

Шана,шаңғы,коньки суреттері

Топ ұстанымы

1. Білу: Ақпаратты
анықтау және іріктеу:
oo
Тұсаукесер

Өткен тақырыпты қорытындылау
Б.Соқпақбаев <<Шынықсын денеміз>>
Өлеңді әр топтан << Ыстық орындық>>, <<блиц кездесу>>,
<<Уақыт шеңбері>> әдісі бойынша сұраймын
Оқушылар << Ыстық орындық>>, <<блиц кездесу>>,
<<Уақыт шеңбері>> әдісі бойынша айтады
Смайликтермен бағалау
Слайдтар көрсету

2.Түсіну: Берілген ақпаратты түсіну, өз сөзімен келтіру.

"Топтастыру" әдісі
бойынша № 1 тапсырма

3 топқа тапсырма беремін
-Малды күтуге байланысты қандай еңбек түрі бар?
-Үйді жылытуға байланысты қандай еңбек түрі бар?
-Қандай қысқы үй шаруасы бар?

Интербелсенді тақта, слайдтар, смайликтер, стикер, плакат, бояу қарындаш т.б

1. 3.Қолдану: <<Қысқы еңбек>> туралы алған түсініктерін қолдану

Жаңа сабақ

Сергіту Мақсаты: оқушылардың шаршағандығын басу.

Оқулықпен жұмыс

Диалогтық оқыту <<Сынақтан өткізу>>.
Ситуациялық сұрақтар:

АКТ бойынша сергіту сәтін жасату
Оқулықпен жұмыс

А,В,С-оқушыларының жұмысын бақылау
Мәтінді әртүрлі әдіспен оқиды

Формативті бағалау
<<Тренингтік ойындар мен жаттығулар>> әдістемелік құрал. Жақсылықова К.З

4. Талдау: Ақпаратқа байланысты бөліктерге бөледі.

Шана тобы <<Диалогтік оқыту>> әдісі
бойынша рөлді ойын көрсетеді

"ШАҢҒЫ" тобы <<Ойлан, жұптас, талқыла>> әдісі
бойынша оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды

"КОНЬКИ>> тобы <<Адасқан ақпараттар>> әдісі
бойынша өлең жолдарын өз орнына орналастырады.

Түрлі әдістер арқылы жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін жұмыс ұйымдастырамын

Топтар берілген тапсырмалар бойынша өз ойларын ортаға салып,толық жеткізе білу үшін жұмыс жасау керек.

<<Өте жақсы>>
<<Тамаша>>

5.Жинақтау: Ақпаратты жинақтайды.

"Сөздер банкісі" оқыта-үйрету стратегиясы

Әр топ мүшелері толық қатысып, өз ойларын қорытындылады .

Стикер арқылы бағалау
Түрлі-түсті қағаздар, маркер

Қорытынды

<<Кезбе журналист>> әдісі

Кері байланыс
Рефлексия жасатып, оқушылардың ойын тыңдайды, бағалайды

"СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША... " әдісі бойынша сабақты бағалау

<<Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім>>

Журналист бейнесінде бүгінгі сабаққа рефлексия жасау
Кері байланыс парағы
<<Қимылдарды қайталау>>
Жаттығулары
/ 62 бет/

Стикер жапсыру
Үйге тапсырма:
Өлеңді рөлге бөліп мәнерлеп оқу
Тақырыпқа сәйкес сурет салу

Шығармашылықпен жұмыс істейді
6.Бағалау

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын

Ұқсас жұмыстар
Менің сыныбым өзгеше
Балалықсыз балалық өлеңін мәнерлеп оқу
Қадыр мырза әлі. (1935-2011 ж.ж.) «нұр», «түн кірпігін ілмеді», «шалкөде жайлауы» өлеңдері. (8-сынып бойынша бағдарламадан тыс.)
Жарық құбылыстары
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Қадыр Мырза Әли 80 жаста
Жеті өлеңі
Қадыр мырза әлі. «қазақ пен қонақ»
Ақынның өмірбаянымен шығармашылығы
Қорықтар неге керек?
Пәндер