Қ.Мырза Әлі Жұмыстың жылуы

Мұғалімі: Исина Айнаш Екпиновна Қарқаралы ауданы Тегісшілдік ауылы

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы : Қ. Мырза Әлі «Жұмыстың жылуы»

Сабақтың оқыту мақсаты : Өлеңді түсініп оқып, мазмұнын ашу; негізгі ойды анықтау;

Міндеттері: Оқушыларды еркін сөйлеуге және өз ойларын нақты жеткізуге машықтандыру; сын тұрғысынан ойлау арқылы шығарманы талдауға үйрету; бір- бірінің пікірін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға үйрету;

Күтілетін нәтиже: - Оқушылар бірлесе оқу және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіреді;

Сабақтың оқу жабдығы: Интербелсенді тақта, маркерлер, постерлер, оқулық кітаптар, смайликтер, стикерлер

Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудаАКТ - ны пайдалану, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқудағы басқару және көшбасшылық

Стратегиялар : «Топтастыру», «Сөздер банкісі»-оқыта-үйрету, «Рефлексия»

Әдістер: «Диалогтік оқыту», «Ойлан, жұптас, талқыла», «Адасқан ақпараттар», «Ыстық орындық», «Блиц кездесу», « Уақыт шеңбері»

Сабақ кезеңдері
Жоспардың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: І. Кіріспе
Жоспардың мазмұны:

Психологиялық ахуал

Ұйымдастыру кезеңі «Шаттық шеңбер»

Мақсаты: Тұлғааралық байланысты орнату

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасып, бүгін қандай көңіл -күйде екенін сұраймын.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Амандасады.

Айда біреу аспанда,

Күнде біреу аспанда

Тұратұғын елжіреп,

Бәрімізде бір жүрек.

Бағалау: «Тамаша!»,
Ресурстар: «Тренингтік ойындар мен жаттығулар» әдістемелік құрал. Жақсылықова К. З
Сабақ кезеңдері:
Жоспардың мазмұны:

Топқа бөлу:

Мақсаты: алдағы уақытта бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру.

Топ ұстанымын құру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға құстардың суретін ұсынады, топқа дұрыс бөлінуін қадағалайды

Топ ұстанымын назарға алады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Шана, шаңғы, конькидің суреттері бойынша топқа бөлінеді

Топ ұстанымын талдау

Бағалау: «Өте жақсы!»,
Ресурстар:

Шана, шаңғы, коньки суреттері

Топ ұстанымы

Сабақ кезеңдері:

1. Білу: Ақпаратты

анықтау және іріктеу:

Тұсаукесер

Жоспардың мазмұны:

Өткен тақырыпты қорытындылау

Б. Соқпақбаев «Шынықсын денеміз»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өлеңді әр топтан « Ыстық орындық», «блиц кездесу»,

«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша сұраймын

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар « Ыстық орындық», «блиц кездесу»,

«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша айтады

Бағалау: Смайликтермен бағалау
Ресурстар: Слайдтар көрсету
Сабақ кезеңдері: 2. Түсіну: Берілген ақпаратты түсіну, өз сөзімен келтіру.
Жоспардың мазмұны: “Топтастыру” әдісі
бойынша № 1 тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3 топқа тапсырма беремін
Оқушылардың іс-әрекеті:

- Малды күтуге байланысты қандай еңбек түрі бар?

- Үйді жылытуға байланысты қандай еңбек түрі бар?

- Қандай қысқы үй шаруасы бар?

Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта, слайдтар, смайликтер, стикер, плакат, бояу қарындаш т. б
Сабақ кезеңдері:
  1. 3. Қолдану: «Қысқы еңбек» туралы алған түсініктерін қолдану
Жоспардың мазмұны:

Жаңа сабақ

Сергіту Мақсаты: оқушылардың шаршағандығын басу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

Диалогтық оқыту «Сынақтан өткізу».

Ситуациялық сұрақтар:

АКТ бойынша сергіту сәтін жасату

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

А, В, С-оқушыларының жұмысын бақылау

Мәтінді әртүрлі әдіспен оқиды

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: «Тренингтік ойындар мен жаттығулар» әдістемелік құрал. Жақсылықова К. З
Сабақ кезеңдері: 4. Талдау: Ақпаратқа байланысты бөліктерге бөледі.
Жоспардың мазмұны:

Шана тобы «Диалогтік оқыту» әдісі
бойынша рөлді ойын көрсетеді

“ШАҢҒЫ” тобы «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
бойынша оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды

“КОНЬКИ» тобы «Адасқан ақпараттар» әдісі
бойынша өлең жолдарын өз орнына орналастырады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Түрлі әдістер арқылы жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін жұмыс ұйымдастырамын
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтар берілген тапсырмалар бойынша өз ойларын ортаға салып, толық жеткізе білу үшін жұмыс жасау керек.
Бағалау:

«Өте жақсы»

«Тамаша»

Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: 5. Жинақтау: Ақпаратты жинақтайды.
Жоспардың мазмұны: “Сөздер банкісі“ оқыта-үйрету стратегиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ мүшелері толық қатысып, өз ойларын қорытындылады .
Бағалау: Стикер арқылы бағалау
Ресурстар: Түрлі-түсті қағаздар, маркер
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Жоспардың мазмұны:

«Кезбе журналист» әдісі

Кері байланыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлексия жасатып, оқушылардың ойын тыңдайды, бағалайды

“СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША . . . ” әдісі бойынша сабақты бағалау

Оқушылардың іс-әрекеті:

«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Бағалау: Журналист бейнесінде бүгінгі сабаққа рефлексия жасау
Ресурстар:

Кері байланыс парағы

«Қимылдарды қайталау»

Жаттығулары

/ 62 бет/

Стикер жапсыру

Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма:
Жоспардың мазмұны:

Өлеңді рөлге бөліп мәнерлеп оқу

Тақырыпқа сәйкес сурет салу

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: Шығармашылықпен жұмыс істейді
Сабақ кезеңдері: 6. Бағалау
Жоспардың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Менің сыныбым өзгеше
Балалықсыз балалық өлеңін мәнерлеп оқу
Қадыр мырза әлі. (1935-2011 ж.ж.) «нұр», «түн кірпігін ілмеді», «шалкөде жайлауы» өлеңдері. (8-сынып бойынша бағдарламадан тыс.)
Жарық құбылыстары
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Қадыр Мырза Әли 80 жаста
Жеті өлеңі
Қадыр мырза әлі. «қазақ пен қонақ»
Ақынның өмірбаянымен шығармашылығы
Қорықтар неге керек?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz