Қ. Мырза Әлі Жұмыстың жылуы өлеңі бойынша әдебиеттік оқу сабағының жоспары

Мұғалімі: Исина Айнаш Екпиновна Қарқаралы ауданы Тегісшілдік ауылы

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы : Қ. Мырза Әлі «Жұмыстың жылуы»

Сабақтың оқыту мақсаты : Өлеңді түсініп оқып, мазмұнын ашу; негізгі ойды анықтау;

Міндеттері: Оқушыларды еркін сөйлеуге және өз ойларын нақты жеткізуге машықтандыру; сын тұрғысынан ойлау арқылы шығарманы талдауға үйрету; бір- бірінің пікірін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға үйрету;

Күтілетін нәтиже: - Оқушылар бірлесе оқу және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіреді;

Сабақтың оқу жабдығы: Интербелсенді тақта, маркерлер, постерлер, оқулық кітаптар, смайликтер, стикерлер

Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудаАКТ - ны пайдалану, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқудағы басқару және көшбасшылық

Стратегиялар : «Топтастыру», «Сөздер банкісі»-оқыта-үйрету, «Рефлексия»

Әдістер: «Диалогтік оқыту», «Ойлан, жұптас, талқыла», «Адасқан ақпараттар», «Ыстық орындық», «Блиц кездесу», « Уақыт шеңбері»

Сабақ кезеңдері
Жоспардың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: І. Кіріспе
Жоспардың мазмұны:

Психологиялық ахуал

Ұйымдастыру кезеңі «Шаттық шеңбер»

Мақсаты: Тұлғааралық байланысты орнату

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасып, бүгін қандай көңіл -күйде екенін сұраймын.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Амандасады.

Айда біреу аспанда,

Күнде біреу аспанда

Тұратұғын елжіреп,

Бәрімізде бір жүрек.

Бағалау: «Тамаша!»,
Ресурстар: «Тренингтік ойындар мен жаттығулар» әдістемелік құрал. Жақсылықова К. З
Сабақ кезеңдері:
Жоспардың мазмұны:

Топқа бөлу:

Мақсаты: алдағы уақытта бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру.

Топ ұстанымын құру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға құстардың суретін ұсынады, топқа дұрыс бөлінуін қадағалайды

Топ ұстанымын назарға алады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Шана, шаңғы, конькидің суреттері бойынша топқа бөлінеді

Топ ұстанымын талдау

Бағалау: «Өте жақсы!»,
Ресурстар:

Шана, шаңғы, коньки суреттері

Топ ұстанымы

Сабақ кезеңдері:

1. Білу: Ақпаратты

анықтау және іріктеу:

Тұсаукесер

Жоспардың мазмұны:

Өткен тақырыпты қорытындылау

Б. Соқпақбаев «Шынықсын денеміз»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өлеңді әр топтан « Ыстық орындық», «блиц кездесу»,

«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша сұраймын

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар « Ыстық орындық», «блиц кездесу»,

«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша айтады

Бағалау: Смайликтермен бағалау
Ресурстар: Слайдтар көрсету
Сабақ кезеңдері: 2. Түсіну: Берілген ақпаратты түсіну, өз сөзімен келтіру.
Жоспардың мазмұны: “Топтастыру” әдісі
бойынша № 1 тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3 топқа тапсырма беремін
Оқушылардың іс-әрекеті:

- Малды күтуге байланысты қандай еңбек түрі бар?

- Үйді жылытуға байланысты қандай еңбек түрі бар?

- Қандай қысқы үй шаруасы бар?

Бағалау:
Ресурстар: Интербелсенді тақта, слайдтар, смайликтер, стикер, плакат, бояу қарындаш т. б
Сабақ кезеңдері:
  1. 3. Қолдану: «Қысқы еңбек» туралы алған түсініктерін қолдану
Жоспардың мазмұны:

Жаңа сабақ

Сергіту Мақсаты: оқушылардың шаршағандығын басу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

Диалогтық оқыту «Сынақтан өткізу».

Ситуациялық сұрақтар:

АКТ бойынша сергіту сәтін жасату

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

А, В, С-оқушыларының жұмысын бақылау

Мәтінді әртүрлі әдіспен оқиды

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: «Тренингтік ойындар мен жаттығулар» әдістемелік құрал. Жақсылықова К. З
Сабақ кезеңдері: 4. Талдау: Ақпаратқа байланысты бөліктерге бөледі.
Жоспардың мазмұны:

Шана тобы «Диалогтік оқыту» әдісі
бойынша рөлді ойын көрсетеді

“ШАҢҒЫ” тобы «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
бойынша оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды

“КОНЬКИ» тобы «Адасқан ақпараттар» әдісі
бойынша өлең жолдарын өз орнына орналастырады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Түрлі әдістер арқылы жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін жұмыс ұйымдастырамын
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтар берілген тапсырмалар бойынша өз ойларын ортаға салып, толық жеткізе білу үшін жұмыс жасау керек.
Бағалау:

«Өте жақсы»

«Тамаша»

Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: 5. Жинақтау: Ақпаратты жинақтайды.
Жоспардың мазмұны: “Сөздер банкісі“ оқыта-үйрету стратегиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ мүшелері толық қатысып, өз ойларын қорытындылады .
Бағалау: Стикер арқылы бағалау
Ресурстар: Түрлі-түсті қағаздар, маркер
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Жоспардың мазмұны:

«Кезбе журналист» әдісі

Кері байланыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлексия жасатып, оқушылардың ойын тыңдайды, бағалайды

“СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША . . . ” әдісі бойынша сабақты бағалау

Оқушылардың іс-әрекеті:

«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Бағалау: Журналист бейнесінде бүгінгі сабаққа рефлексия жасау
Ресурстар:

Кері байланыс парағы

«Қимылдарды қайталау»

Жаттығулары

/ 62 бет/

Стикер жапсыру

Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма:
Жоспардың мазмұны:

Өлеңді рөлге бөліп мәнерлеп оқу

Тақырыпқа сәйкес сурет салу

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: Шығармашылықпен жұмыс істейді
Сабақ кезеңдері: 6. Бағалау
Жоспардың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалаймын
Оқушылардың іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Қадыр Мырза-Әлидің Жеті өлеңі бойынша сабақ жоспары
3-сынып: Қасым Аманжоловтың Көктем өлеңі бойынша әдебиеттік оқу сабағының жоспары
2-сынып: Зейнолла Шүкіровтің Ақша қар өлеңі бойынша әдебиеттік оқу сабағының жоспары
Қадыр Мырза Әли шығармашылығына арналған әдеби-музыкалық кеш
Қадыр Мырза Әлідің Қазақ пен қонақ өлеңі бойынша сабақ жоспары
Абай Құнанбаевтың Қыс өлеңі бойынша әдебиеттік оқу сабағы
Қадыр Мырза Әли және болымды-болымсыз етістіктер: қазақ тілі мен әдебиеті сабақ жоспары
Қадыр Мырза Әли шығармашылығына арналған тәрбие сағаты (мектеп жасына дейінгі балаларға)
Қадыр Мырза-Әлидің Жеті өлеңі негізіндегі сабақ жоспары
2-сынып Әдебиеттік оқу: Қ. Рысбекұлының Бекзат мәтіні бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz