Менің отбасым .Өз отбасы туралы айта білуге үйрету, жаңа сөздерді меңгерту

Атырау облысы Индер ауданы
М. Әуезов атындағы орта мектептің
мемлекеттік тіл пәнінің мұғалімі
Көккөз Күләш Мақсотқызы
Сабақтың тақырыбы
Менің отбасым
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың таным
дық мақсаты
дық мақсаты
Менің отбасым:
Өз отбасы туралы айта білуге үйрету, жаңа сөздерді меңгерту
Сабақтың тақырыбы:
Сілтеме
Менің отбасым:
«Қазақ тілі» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:
Дереккөздер мен жабдықтар
Менің отбасым:
оқулық
Сабақтың тақырыбы:
Әдіс- тәсілдер
Менің отбасым:
сұрақ- жауап, баяндау, мәнерлеп оқу
Сабақтың тақырыбы:
Күтілетін нәтиже
Менің отбасым:
S (нақты) - өз отбасы мүшелерін біледі
M (өлшенетін) - өздігінен және уақытты үнемдей отырып, берілген тапсырманы орындай алады
A (қолжетімді) - диалог- сұхбатқа қатысады
R (маңызды) - өз отбасы мүшелері туралы сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады
T (уақытқа сай) - тақырыпқа сай өлеңді мәнерлеп, жаттап үйренеді
M (өлшенетін) - өздігінен және уақытты үнемдей отырып, берілген тапсырманы орындай алады
A (қолжетімді) - диалог- сұхбатқа қатысады
R (маңызды) - өз отбасы мүшелері туралы сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады
T (уақытқа сай) - тақырыпқа сай өлеңді мәнерлеп, жаттап үйренеді
Сабақтың тақырыбы:
Көрнекілігі
Менің отбасым:
суреттер, қосымша материалдар, фото- суреттер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сыныбы: 1 орыс
Пәні: мемлекеттік тіл
Күні:
№
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
кезеңі
Уақыты:
8 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Кезеңдері:
1-әрекет
Уақыты:
1 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ұжымдық жұмыс: Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру
Оқушының іс-әрекеті:
Оқушылар бір- біріне сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді.
Кезеңдері:
2-әрекет
Уақыты:
2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Ұжымдық жұмыс: Оқушыларды «Қасиетті сандар» арқылы топқа бөлу
Оқушының іс-әрекеті:
Оқушылар 1, 2, 3 сандары арқылы топтарға бөлінеді.
Кезеңдері:
3-әрекет
Уақыты:
2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Топтық жұмыс: Топ ережесін сақтауға үйрету
Оқушының іс-әрекеті:
Ережені сақтауға уәде береді.
Кезеңдері:
4-әрекет
Уақыты:
3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Үйге тап. сұрау: Бұл не? (өлеңін жатқа сұрау)
Оқушының іс-әрекеті:
Өлеңді жеке, жұппен айтады
Кезеңдері:
II. Қызығушылы-
ғын ояту кезеңі
ғын ояту кезеңі
Уақыты:
3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы «Менің отбасым»
Оқушының іс-әрекеті:
Өз отбасы туралы әңгімелейді
Кезеңдері:
ІІІ. Мағынаны тану кезеңі
Уақыты:
30 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Жаңа сабақ
Оқушының іс-әрекеті:
Кезеңдері:
5 -әрекет
Уақыты:
5- минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Айтылым
Жұппен жұмыс «Сенің отбасың қандай?»
Жұппен жұмыс «Сенің отбасың қандай?»
Оқушының іс-әрекеті:
Диалог- сұрақ
Кезеңдері:
6- әрекет
Уақыты:
5 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Тыңдалым
1- тапсырма
Суретке қара. Тыңда, қайтала
Бұл- менің отбасым
2- тапсырма
Суретпен жұмыс. Тыңда, қайтала
Есте сақта!
1- тапсырма
Суретке қара. Тыңда, қайтала
Бұл- менің отбасым
2- тапсырма
Суретпен жұмыс. Тыңда, қайтала
Есте сақта!
Оқушының іс-әрекеті:
Хабарламаларды көрнекілік арқылы түсінеді, қайталайды
Кезеңдері:
7- әрекет
Уақыты:
7 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқылым
3- тапсырма
Суретке қара. Толықтырып айт
3- тапсырма
Суретке қара. Толықтырып айт
Оқушының іс-әрекеті:
Оқулықпен жұмыс
Кезеңдері:
8- әрекет
Уақыты:
5 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Жазылым
1. Сызбаларды графикалық нұсқасына қарап жазу
2. Сәйкестендір
1. Сызбаларды графикалық нұсқасына қарап жазу
2. Сәйкестендір
Оқушының іс-әрекеті:
Дәптермен жұмыс
Кезеңдері:
9- әрекет
Уақыты:
4 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сергіту
Мынау- менің отбасым.
Танысыңдар, достарым.
Мынау- әкем, бұл- шешем,
Інім, әпкем және мен
Мынау- менің отбасым.
Танысыңдар, достарым.
Мынау- әкем, бұл- шешем,
Інім, әпкем және мен
Оқушының іс-әрекеті:
Өлеңді тыңдайды, қайталайды, жаттайды
Кезеңдері:
10- әрекет
Уақыты:
3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Тілдесім
Тақырып бойынша сөйлесу (жұппен жұмыс)
Тақырып бойынша сөйлесу (жұппен жұмыс)
Оқушының іс-әрекеті:
Отбасы туралы өзара сөйлеседі
Кезеңдері:
11 -әрекет.
Рефлексия
Рефлексия
Уақыты:
2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Маған ұнаған жауап
Оқушының іс-әрекеті:
Өз әсерімен бөліседі
Кезеңдері:
Үйге тапсырма
Уақыты:
2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:
19- бет, 4- тап
Оқушының іс-әрекеті:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz