Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
7 - ге көбейту және бөлу.Санды есе арттыру, артық ұғымдары жөнінде теңдеу құра білуге үйрету
Сабақтың тақырыбы: 7 - ге көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: 7 - ге көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру. Санды есе арттыру, артық ұғымдары жөнінде теңдеу құра білуге үйрету.
Сабақтың тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, ақыл - ой белсенділігін арттыруға, еңбекке халықтық педагогикалық негізде тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істей білуін, ізденушілігін дамытып, қиялын ұштау.
Сабақтың әдістері: Оқулық, көрнекілік, ауызша, жазбаша , жұптық, жеке, топтық әдісі
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ.
Пән аралық байланысы: Ана тілі, қазақ тілі, музыка.
Сабақтың көрнекілігі: Көбейту кестесі, дымбілмес, смайликтер
Сабақтың барысы.
:: Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Жарқырап күн ашылды,
Күн айнала шашылды.
Қайырлы күн!
Добрый день!
Гуд афтунунь!
Сәлематсыз ба? Біз көңілді баламыз.
Мақсатымыз білім алу ,
Міндетіміз еңбек ету.
Еңбек ету арқылы
<<5>>- ке қолды жеткізу
-өте жақсы, отырыңыздар!
Үй тапсырмасын тексеру
№10 99бет
1.Қызығушылығын ояту
Сабақта 3 топ болып, жарысқа қатысамыз
Ол үшін менің қолымдағы моншақтарды таңдаймыз.
Бүгін балалар бізге қонаққа <<Дымбілмес>> келіпті.
Ол өзімен бірге сіздерге неше түрлі тапсырмалар алып келген екен.
Сендерден көмек сұрайды. Осы тапсырмаларды бірге шешіп көмектесулерінді.
1)тапсырма; постер қорғау. Ж
Осыған дейін кестелермен жұмыс жасап жүрік.
3 топ қазір кестелерді өздеріңіз түсіндіріп бересіздер.
7 - ні көбейту кестесі, санды 7-ге көбейту кестесі, 7-ге бөлу кестесі.
(осыларды түсіндіргеннен кейін, топтардың аттарын солай атаймыз)
2.Мағынаны тану
Тақтамен жұмыс
(күннің жады,тақырыбы, көркем жазу)
2) тапсырма; топпен жарыс (жұлдызша) А
№2 (ауызша)
7*7=49 49:7=7 8*7=56 56:7=8
63:7=9 7*8=56 7*9=63 9*7 =63
3) тапсырма (жеке жумыс жарыс) (жулдызша) Р
№ 3 Өрнекті жаз және оның мәнін тап;
1) (36+13) : 7 = 49:7=7
2) (34+29) : (28: 4) = 63 : 7 =9
3) ( 7*7) - (16+17) = 49- 33= 16
4) (70-28):7= 42:7= 6
4)тапсырма (топпен жарыс. Жулдызша) А
№ 4
2*7 = 2*6+2 56:7 =4*2 5*9 +18 = 9*7
Есеп 5
Барлық топқа қай топ бірінші болады.
Өрік-35
Шие-49
Тең бөлініп салынды -7 тәрелкеге
Шешуі;
35:7= 5 7-5=2
49:7=7
Жауабы; бір тәрелкедегі өріктер шиелерден 2-еуі кем
Сергіту сәті
Жұмыр қылыш
5) тапсырма ( жұптық жұмыс, жұлдызша) Й
№6
1) 8*7 =56 3) 9 сағат
2) 10*7 =70
№7 Амалдарды орындау
(топпен жумыс.жулдызша)
56:7 +6*6= 8+36= 44 (96-33):7*5=63:7*5=9*5=45 390+520-580=910-580=330
( 8*6+15):7 = 63:7=9 90-( 7*5+19)=90-54=36 145+( 300-160) = 145+140=285
6)тапсырма ( топтық жұмыс, жұлдызша) С
№9
8:7=1( калд1) 9:7= 1( калд2) 10:7=1( калд3) 11:7=1( калд4) 12:7= 1(калд5) 13:7=1( калд6)
15:7= 2( калд1) 16:7=2( калд2) 17:7= 2( калд3) 18:7=2( калд4) 19:7 =2(калд5) 20:7=2( калд6)
7)тапсырма
№10( топпен жумыс) Ы
4*7+ 6 < 5*7 28; 7 - 3 < 14;7 42:7+6:6 >7*0
35;7 < 42; 7-0 35: 7-2*0 > 21:7 -1 56 :7 > 2+5
3.Ойтолғаныс
Топшамамен жұмыс Ң !
Үйге тапсырма; №11 102 бет(уақытпен шығарамыз )
Бағалау.
Жұлдызшалар санау, топтарға шапалақтап қошемет көрсету.
Сабақ қатысы бойынша оқушыларды бағалау.
Сабақтың мақсаты: 7 - ге көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру. Санды есе арттыру, артық ұғымдары жөнінде теңдеу құра білуге үйрету.
Сабақтың тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, ақыл - ой белсенділігін арттыруға, еңбекке халықтық педагогикалық негізде тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, өз бетімен жұмыс істей білуін, ізденушілігін дамытып, қиялын ұштау.
Сабақтың әдістері: Оқулық, көрнекілік, ауызша, жазбаша , жұптық, жеке, топтық әдісі
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ.
Пән аралық байланысы: Ана тілі, қазақ тілі, музыка.
Сабақтың көрнекілігі: Көбейту кестесі, дымбілмес, смайликтер
Сабақтың барысы.
:: Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Жарқырап күн ашылды,
Күн айнала шашылды.
Қайырлы күн!
Добрый день!
Гуд афтунунь!
Сәлематсыз ба? Біз көңілді баламыз.
Мақсатымыз білім алу ,
Міндетіміз еңбек ету.
Еңбек ету арқылы
<<5>>- ке қолды жеткізу
-өте жақсы, отырыңыздар!
Үй тапсырмасын тексеру
№10 99бет
1.Қызығушылығын ояту
Сабақта 3 топ болып, жарысқа қатысамыз
Ол үшін менің қолымдағы моншақтарды таңдаймыз.
Бүгін балалар бізге қонаққа <<Дымбілмес>> келіпті.
Ол өзімен бірге сіздерге неше түрлі тапсырмалар алып келген екен.
Сендерден көмек сұрайды. Осы тапсырмаларды бірге шешіп көмектесулерінді.
1)тапсырма; постер қорғау. Ж
Осыған дейін кестелермен жұмыс жасап жүрік.
3 топ қазір кестелерді өздеріңіз түсіндіріп бересіздер.
7 - ні көбейту кестесі, санды 7-ге көбейту кестесі, 7-ге бөлу кестесі.
(осыларды түсіндіргеннен кейін, топтардың аттарын солай атаймыз)
2.Мағынаны тану
Тақтамен жұмыс
(күннің жады,тақырыбы, көркем жазу)
2) тапсырма; топпен жарыс (жұлдызша) А
№2 (ауызша)
7*7=49 49:7=7 8*7=56 56:7=8
63:7=9 7*8=56 7*9=63 9*7 =63
3) тапсырма (жеке жумыс жарыс) (жулдызша) Р
№ 3 Өрнекті жаз және оның мәнін тап;
1) (36+13) : 7 = 49:7=7
2) (34+29) : (28: 4) = 63 : 7 =9
3) ( 7*7) - (16+17) = 49- 33= 16
4) (70-28):7= 42:7= 6
4)тапсырма (топпен жарыс. Жулдызша) А
№ 4
2*7 = 2*6+2 56:7 =4*2 5*9 +18 = 9*7
Есеп 5
Барлық топқа қай топ бірінші болады.
Өрік-35
Шие-49
Тең бөлініп салынды -7 тәрелкеге
Шешуі;
35:7= 5 7-5=2
49:7=7
Жауабы; бір тәрелкедегі өріктер шиелерден 2-еуі кем
Сергіту сәті
Жұмыр қылыш
5) тапсырма ( жұптық жұмыс, жұлдызша) Й
№6
1) 8*7 =56 3) 9 сағат
2) 10*7 =70
№7 Амалдарды орындау
(топпен жумыс.жулдызша)
56:7 +6*6= 8+36= 44 (96-33):7*5=63:7*5=9*5=45 390+520-580=910-580=330
( 8*6+15):7 = 63:7=9 90-( 7*5+19)=90-54=36 145+( 300-160) = 145+140=285
6)тапсырма ( топтық жұмыс, жұлдызша) С
№9
8:7=1( калд1) 9:7= 1( калд2) 10:7=1( калд3) 11:7=1( калд4) 12:7= 1(калд5) 13:7=1( калд6)
15:7= 2( калд1) 16:7=2( калд2) 17:7= 2( калд3) 18:7=2( калд4) 19:7 =2(калд5) 20:7=2( калд6)
7)тапсырма
№10( топпен жумыс) Ы
4*7+ 6 < 5*7 28; 7 - 3 < 14;7 42:7+6:6 >7*0
35;7 < 42; 7-0 35: 7-2*0 > 21:7 -1 56 :7 > 2+5
3.Ойтолғаныс
Топшамамен жұмыс Ң !
Үйге тапсырма; №11 102 бет(уақытпен шығарамыз )
Бағалау.
Жұлдызшалар санау, топтарға шапалақтап қошемет көрсету.
Сабақ қатысы бойынша оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz