Алгоритм құруға тәжірибелік жұмыс

Муханова Жанаргуль Амантаевна
Астана қаласы №56 мектеп-лицейінің
информатика пәнінің мұғалімі
- Алгоритмнің сызықтық, тармақталған және циклдік түрлерімен танысады;
- Алгоритмдердің графиктік түрде кескінделу жолдарын пысықтайды;
- Тармақталған алгоритм шарттарын анықтаудың блок-сызба элементін салуды меңгереді;
- Толық және толық емес тармақталған блок-сызба құрылымын есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
1. «Сәлемдесу» тренингі.
2. «Сенемін, сенбеймін» стратегиясы.
3. «Миға шабуыл» стратегиясы.
4. Тәжірибелік жұмыс тапсырма1.
5. Шығармашылық тапсырма.
6. «Жеделхат» тәсілі
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
тапсырма 45 минутқа арналған
Жас ерекшеліктеріне сай оқыту
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ;
Сыни тұрғыдан ойлау
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ;
Сыни тұрғыдан ойлау
Сәлемдесу тренингі
Салем достым! (амандасады)
Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)
Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)
Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)
Сен келдің (қолдарын жаяды)
Жақсы болды (құшақтайды)
Оқушыларды тренингтің мақсатымен таныстырады да тренингті жүргізіп, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
Топқа бөлу
Шеңбер бойымен тұрған оқушыларға графиктердің суреті бейнеленген таратпаларды таратып шығады да, топқа бөлініңдер деп оқушыларға жарлық береді. Шағын топтарға оқушылардың қалай топтасатынын бақылайды, көмек керек болған жағдайда бағыт-бағдар береді.
«Сенемін, сенбеймін» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға бір-бір кестеден таратып береді де ойынның шартымен таныстырады. Кестедегі тұжырымға сенетін болса, яғни тұжырым дұрыс болса «+» таңбасын, тұжырым қате болса «-» таңбасын қоюды ескертеді. Әр ұяшыққа сәйкес сұрақтар оқылады. Жауаптарды түзетуге болмайтындығын, түзету жасалса қате болып саналатынын ескертеді.
Миға шабуыл:
- Егер берілген алгоритмде шартты тексеру амалы кездесетін болса, онда оны қандай алгоритм деп атауға болады?
- Егер берілген алгоритмде бір әрекет қайталанып орындалатын болса, ондай алгоритмді қалай атасақ болады?
«+» -сенемін,
«-» сенбеймін
3
2
6
2
Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Тренингке қатысып, сабаққа деген жақсы көңіл-күйлері қалыптасады.
Оқушылар таратпадағы алгоритмдердің жазылу формаларына қарай топтасады. Мысалы:
а) табиғи тіл;
ә) алгоритмдік тіл;
б) графиктік түрде.
Әр ұяшыққа сәйкес сұрақтар қойылғанда, оқушылар тұжырыммен келісетін болса “ия” жауабын “+” таңбасымен, келіспейтін болса “жоқ” жауабын “-” таңбасымен белгілейді.
Барлық ұяшықтар белгіленіп болғаннан кейін дұрыс жауаптар кестесімен сәйкестендіріп өз-өздерін тексереді.
Оқушылар тармақталған және қайталанатын алгоритмдер жайлы ойларын тұжырымдап айтуға тырысады.
7
2
Оқушылар жаңа сабақ бойынша негізгі анықтамалар мен сызбаларды дәптерлеріне жазып алады.
Сергіту жаттығуын жасайды
Шығармашылық тапсырма:
Күнделікті тұрмыстан алгоритмнің түрлеріне қарай 3 алгоритм құруды тапсырады.
Оқушылар жұпта талқылау жүргізгеннен кейін:
- Ыдыс-аяқ жуу;
- Атты ерттеп міну;
- Гүл отырғызу;
- Картоп қазу;
- Торт пісіру және т. б. тақырыптарда алгоритм құрастырады.
4. Талдау
5. Жинақтау
Сыни тұрғыдан ойлау;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог)
Кластер құрастыру
Тақырып бойынша алған білімдерін талдап, жинақтау үшін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz