Алгоритм құруға тәжірибелік жұмыс

Муханова Жанаргуль Амантаевна

Астана қаласы №56 мектеп-лицейінің

информатика пәнінің мұғалімі

Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Күні: 26. 11. 2015
№10 сабақ
Сыныбы: 6г
Пәні: информатика
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Сабақтың тақырыбы:
Алгоритм құруға тәжірибелік жұмыс
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, информатика оқулығы Е. Вьюшкова, әдістемелік құрал, нұсқаулық
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Жалпы мақсаты:
Оқушыларды алгоритмнің түрлерімен таныстыра отырып, жазылу жолдарын меңгерту, алгоритмнің түрлері бойынша олардың блок-сызба түрінде кескіндеуді, берілген есептерге алгоритмдер құруды үйрету.
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Түйінді идея:
Алгоритмнің түрлерімен, олардың жазылу жолдарымен таныстыру.
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Оқыту нәтижесі:
  • Алгоритмнің сызықтық, тармақталған және циклдік түрлерімен танысады;
  • Алгоритмдердің графиктік түрде кескінделу жолдарын пысықтайды;
  • Тармақталған алгоритм шарттарын анықтаудың блок-сызба элементін салуды меңгереді;
  • Толық және толық емес тармақталған блок-сызба құрылымын есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Ақпарат көздері:
Оқулықтар, электронды оқулық, АКТ, үлестірме қағаздар
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Іс-әрекет түрлері:

1. «Сәлемдесу» тренингі.

2. «Сенемін, сенбеймін» стратегиясы.

3. «Миға шабуыл» стратегиясы.

4. Тәжірибелік жұмыс тапсырма1.

5. Шығармашылық тапсырма.

6. «Жеделхат» тәсілі

7. Рефлексия
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:

Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары

тапсырма 45 минутқа арналған

Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: Сабақ кезеңдері
Оқытуда қолданылатын модульдер
Мұғалім іс-әрекеті
Уақыт
Оқушы іс-әрекеті
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: 1. Білу

Жас ерекшеліктеріне сай оқыту

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ;

Сыни тұрғыдан ойлау

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ;

Сыни тұрғыдан ойлау

Сәлемдесу тренингі

Салем достым! (амандасады)

Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

Сен келдің (қолдарын жаяды)

Жақсы болды (құшақтайды)

Оқушыларды тренингтің мақсатымен таныстырады да тренингті жүргізіп, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

Топқа бөлу

Шеңбер бойымен тұрған оқушыларға графиктердің суреті бейнеленген таратпаларды таратып шығады да, топқа бөлініңдер деп оқушыларға жарлық береді. Шағын топтарға оқушылардың қалай топтасатынын бақылайды, көмек керек болған жағдайда бағыт-бағдар береді.

«Сенемін, сенбеймін» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға бір-бір кестеден таратып береді де ойынның шартымен таныстырады. Кестедегі тұжырымға сенетін болса, яғни тұжырым дұрыс болса «+» таңбасын, тұжырым қате болса «-» таңбасын қоюды ескертеді. Әр ұяшыққа сәйкес сұрақтар оқылады. Жауаптарды түзетуге болмайтындығын, түзету жасалса қате болып саналатынын ескертеді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Миға шабуыл:

  • Егер берілген алгоритмде шартты тексеру амалы кездесетін болса, онда оны қандай алгоритм деп атауға болады?
  • Егер берілген алгоритмде бір әрекет қайталанып орындалатын болса, ондай алгоритмді қалай атасақ болады?
Тұжырымдар

«+» -сенемін,

«-» сенбеймін

Алгоритм - берілген есепті шешудегі жасалатын әрекеттердің дәл және қарапайым етіп жазылуы.
Алгоритмді жүзеге асырушыны орындаушы деп атайды.
Кез келген алгоритм «басы» деген бұйрықпен бітеді.
Алгоритмді графиктік түрде кескіндегенде енгізу және шығару мәліметтері параллелограмға жазылады.
Блок-сызбада әр іс-әрекет фигуралардың көмегімен сипатталады.
Алгоритм дыбыстық формада беріледі.
Алгоритмді графиктік түрде кескіндегенде алгоритмнің басы және соңы эллипспен беріледі.

3

2

6

2

Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Тренингке қатысып, сабаққа деген жақсы көңіл-күйлері қалыптасады.

Оқушылар таратпадағы алгоритмдердің жазылу формаларына қарай топтасады. Мысалы:

а) табиғи тіл;

ә) алгоритмдік тіл;

б) графиктік түрде.

Әр ұяшыққа сәйкес сұрақтар қойылғанда, оқушылар тұжырыммен келісетін болса “ия” жауабын “+” таңбасымен, келіспейтін болса “жоқ” жауабын “-” таңбасымен белгілейді.

Барлық ұяшықтар белгіленіп болғаннан кейін дұрыс жауаптар кестесімен сәйкестендіріп өз-өздерін тексереді.

Оқушылар тармақталған және қайталанатын алгоритмдер жайлы ойларын тұжырымдап айтуға тырысады.

Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: 2. Түсіну
Дәптермен жұмыс
Тапсырма 5. 72бет

7

2

Оқушылар жаңа сабақ бойынша негізгі анықтамалар мен сызбаларды дәптерлеріне жазып алады.

Сергіту жаттығуын жасайды

Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі: 3. Қолдану
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) ; Талантты және дарынды балаларды оқыту

Шығармашылық тапсырма:

Күнделікті тұрмыстан алгоритмнің түрлеріне қарай 3 алгоритм құруды тапсырады.

9

Оқушылар жұпта талқылау жүргізгеннен кейін:

  • Ыдыс-аяқ жуу;
  • Атты ерттеп міну;
  • Гүл отырғызу;
  • Картоп қазу;
  • Торт пісіру және т. б. тақырыптарда алгоритм құрастырады.
Муханова Жанаргуль АмантаевнаАстана қаласы №56 мектеп-лицейініңинформатика пәнінің мұғалімі:

4. Талдау

5. Жинақтау

Сыни тұрғыдан ойлау;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог)

Кластер құрастыру

Тақырып бойынша алған білімдерін талдап, жинақтау үшін


Ұқсас жұмыстар
Модель, нақты объектің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс- тәсілдері. 6 сынып
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы туралы түсінік беру
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Тармақталу алгоритмі. 6 сынып
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Паскаль тілінде программалау
Оқушылар білімін бағалау. Сабақты қорытындылау
Алгоритм және оның қасиеттері
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz