Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану

«КЕЛІСЕМІН»

МДОІЖО:

И. Ешенкулова

«БЕКІТЕМІН»

Ю. Гагарин атындағы ЖОМ директоры:

Г. Теньгибаева

Коучинг-сессия жоспары

Тарих пәні мұғалімі Е. Жолдыбаев, Ю. Гагарин атындағы ЖОМ

Тақырыбы:
«Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану»
Тақырыбы:: Жалпы мақсаты:
«Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану»: Мұғалімдердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мүмкіндіктері туралы білімін кеңейту, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау, оқыту процесінде АКТ-ны мақсатты және тиімді қолдана білуге үйрету, тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізуге ықпалдастық ету.
Тақырыбы:: Оқу нәтижесі:
«Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану»:
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күрделенірек пайдалана алады;
  • АКТ пайдалану арқылы оқу үдерістерін жақсартуға жағдай жасайтындығын түсінеді;
  • Іс-тәжірибесіне енгізуді үйренеді;
  • АКТ қолданудың жақсы жақтарын біледі.
Тақырыбы:: Негізгі идеялары:
«Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану»: АКТ-ны қолдану оқу процесінің тиімділігін арттырады және оқушылардың шығармашылық потенциалының қарқынын арттыруға мүмкіндік туғызады. Оқу үрдісінде АКТ пайдалану оқушыларды шығармашылық әлеуетін белсендіреді, дүниетанымын кеңейтеді, оқушы ойы, уәжі жинақталады, компьютермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады.
Тақырыбы:: Қолданылатын рeсурстaр:
«Қоғамдық пәндерінде АКТ-ні тиімді пайдалану»: Ноутбуктар, интербелсенді тақта, стикeрлер, маркерлер, флипчарттар, слайдтар, видеоматериалдар, доп, жіп, мозайка, «Алақан» (A4 фoрмaты)
Коучинг барысы:
Коучинг барысы:: Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Ресурстар
Коучинг барысы:: Психологиялық көңіл күй қалыптастыру
3 мин.
«Комплимент» активити (тренинг) жасау арқылы қатысушылардың жақсы көңіл - күйлерін, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Барлығы ортаға шығып шеңбер құрды. Мен және қатысушылар бір - бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу.
Доп
Коучинг барысы:: Топқа бөлу
3 мин.

«Мозайка».

Топқа мозайка жинақтау арқылы бөлу. (ДК жинақталуы керек )

ДК құрылғыларының жинау арқылы бір топқа бірігеді. (процессор, монитор, пернетақта)

Коуч: Мен сіздерге ұсынғалы тұрған жаттығу бүгінгі топтың жұмыстың тақырыбын, негізгі түйінін табуға мүмкіншілік береді. Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз?

(Коучинг тақырыбы айтылады)

Қатысушылар өз қалауларымен кескіндерден алып, мозайканы жинақтап топқа бөлінеді.
Мозайка
Коучинг барысы:: Кіріспе бөлімі
2 мин.

«Ужасно интересно» бейнекөрінісін қарау

Коуч: Бейнекөріністің біздің сабағымызбен қаншалықты байланысты деп ойлайсыздар?

Коуч: АКТ аббревеатурасын қандай құрылғылармен ассоциялай алар едіңіз?

Бейнекөрініс бойынша мұғалімдер өз ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.

«Ужасно интересно»

видео

Коучинг барысы:: Белсендіру
5 мин.

«Идеялар қоржыны»

Тапсырма: «Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірибеңіздегі АКТ қолдануыңыз туралы» Коуч: Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірибеңіздегі АКТ сабақ үрдісінде қолдануыңыздан мысал келтіріңіз.

Қатысушылар жазылған стикерлерін озып, қоржынға салады.

Бұл жеке жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді.
Стикерлер, қоржын
Коучинг барысы:: Топтық жұмыс
5 мин.

«Миға шабуыл»

Тапсырма: «Сабақ үрдісінде коммуникативтік құрылғыларды пайдалану» классер құрастыру

Коуч : Сабақта АКТ-ны және қай кезеңінде тиімді пайдалануға болады?

Топ мүшелері өз ойларын ортаға салады флипчартқа кластер құрастырады. Спикерларын дайындайды.
Флипчарттар, маркерлер
Коучинг барысы:: 4 мин.

«Зигзаг»

Топ спикерлері сағат қозғалысы бойынша келесі топқа таныстырылым жасайды.

Спикерлар топ жұмысын келесі топқа таныстырады.
Кластер флипчарттары
Коучинг барысы:: Түйінді таныстырылым
7 мин.
«Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқу мен оқыту үрдісінде пайдалану» бейнероликті қарау.
Бейнероликті көре отырып талдау жасайды, қайсы әдіс - тәсілдер тиімді екенін өздеріне түртіп алады.
Технологии будущего
Коучинг барысы:: Практикалық топтық жұмыс
15 мин.

Мұғалімдердің АКТ-ны дұрыс пайдалану үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу, әр топқа ноутбук беріледі.

Тапсырмалар:

Слайдтар жасату.

Берілген ресурстар (суреттер, видео, мәтін) бойынша күнделікті өмірде жасап жүрген слайдтарын жасайды.

Жасаған слайдтарын топта талдайды және ең жақсысын аудиторияда көрсетеді, қорғайды

Слайдқа видео орналастыруды, суретті қалай қиып алуды, көркемдеуді үйренеді.
Ноутбуктар, ресурстар (суреттер, видео, мәтін)
Коучинг барысы:: Сергіту
2 мин.
«До чего дошел прогресс» (Приключения Электроника) бейнероликті көрсету.
Көңілдерін

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Практикалық тапсырмалар орындау
«қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау
АКТ негізінде оқыту құралдары оқушы мұғалім
Білім беруді ақпараттандыра отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту жолдары
Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту барысында оқушылардың танымдық қызметін белсендіру - оқытудың маңызды факторы
Қағаз ақша
Коучинг және тәлімгерлік ету арқылы мұғалімнің дамуы
Тəрбие əдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz