Туындыны табу ережелеріне есептер шығару

ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы

«М. Әуезов атындағы орта мектебі» КММ

Сабақтың тақырыбы : Туындыны табу ережелеріне

есептер шығару.

Пәні: Алгебра және анализ бастамалары.

Сыныбы : 10

Пән мұғалімі : Қали Орынтай Токенқызы

Сабақ

Пәні:Алгебра

Сынып: 10 Күні:

Барлық оқушы саны: 20

Қатысқан оқушы: 20

Сабақ: Сілтеме:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Күнтізбелік жоспар, оқулық
Сабақ: Тақырып:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Туындыны табу ережелеріне есептер шығару
Сабақ: Жалпы мақсаты:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::
  • Туындыны табу ережелері мен дәрежелі функцияның туындысын, көбейтіндінің, бөліндінің, қосындының туындысын табу формуласын есептер шығара отырып қолдануда алған білімдерін бекіту
  • Тақырып бойынша лаған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру, деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту
Сабақ: Ресурстары:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Оқулық, дидактикалық материалдар
Сабақ: Әдіс-тәсілдер:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Тәсілі: топтық, жұптық, жекелей
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20: Әдісі: сұрақ-жауап, ізденушілік, тест
Сабақ: Оқыту нәтижелері
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::
  • Туындыны табу ережелерін біледі.
  • Дәрежелі функцияның туындысын, көбейтіндінің, бөліндінің, қосындының туындысын табу формуласын есептер шығаруда қоллдана алады
Сабақ: Түйінді идеялар:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Туындыны табу ережелеріне есептер шығару. Алған білімдерін практикада пайдалана білу, деңгейлік есептерді шығаруда қолдану
Сабақ: Модульдар
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалогтық оқыту
Сабақ:

Дерек көздер:

Керекті жабдықтар:

Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::

Интерактивті тақта

Слайдтар

Сабақ: Сабақтың барысы:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::
  1. Сәлемдесу, оқушы көңілін сабаққа аудару
  2. Топқа бөлу (формула арқылы)
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20:
  1. «Жүректен- жүрекке» шеңбер бойымен айналып тілек айту
  2. Топ жетекшілерін сайлау
Сабақ: ІІ. Үй тапсырмасы:
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::

Сабақ кезеңдерімен таныстыру

  1. «Қарлы кесек» ойыны (формулаларды еске түсіру)
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20:
  1. Бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді
Топ басшысының бағалауы
Сабақ: ІІІ. Білімді өзектендіру
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::
  1. Эстафета (топтық жұмыс)
  2. «2050-ге саяхат» ойыны
  3. Оқулықпен жұмыс №186, №187 (С-тобы)
  4. Кім жылдам? (тест сұрақтары)
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20:
  1. Өз топтарына берілген есептерді кезектесіп шығарады
  2. Интерактивті тақтаға әр топтан бір оқушы есепті ауызша шығарады
  3. Жеке жұмыс. Оқулықтағы есепті шығарады
  4. Тест тапсырмасын орындайды
Әр кезең бойынша топ басшысының бағалауы
Сабақ: ІҮ. Сабақты қорытындылау (кері байланыс)
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні::

Аяқталмаған сөйлемдер:

  1. Мен бүгін білдім . . .
  2. Маған қиындық туғызды . . .
  3. Мен білгім келеді . . .
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20: Аяқталмаған сөйлемдерді толықтырып өз ойларын жазады
Сабақ: Ү. Бағалау
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: Бағалау парақтарының қорынтындысы бойынша, жиынтық бағаны шығару
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20:
Сабақ: ҮІ. Үйге тапсырма
Пәні:АлгебраСынып: 10 Күні:: § 14. №189, 190
Барлық оқушы саны: 20Қатысқан оқушы: 20:

Бағалау парағы №1 топ

Оқушының аты-жөні

« Қарлы кесек» ойыны

Эстафета

«2050-ге саяхат» ойыны

Оқулықпен жұмыс

Кім жылдам? тест

Оқушы бағасы

Мұғалім бағасы

Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:

Бағалау парағы №2 топ

Оқушының аты-жөні

« Қарлы кесек» ойыны

Эстафета

«2050-ге саяхат» ойыны

Оқулықпен жұмыс

Кім жылдам? тест

Оқушы бағасы

Мұғалім бағасы

Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:
Оқушының аты-жөні:
« Қарлы кесек» ойыны:
Эстафета:
«2050-ге саяхат» ойыны:
Оқулықпен жұмыс:
Кім жылдам? тест:
Оқушы бағасы:
Мұғалім бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Туынды функцияны
Жанаманың теңдеуін жазу
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары
1020 тест кітапшаларындағы туындыларды шығару
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Оқушылардың бағалау парағы
6-сынып. сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz