Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Туындыны табу ережелеріне есептер шығару

ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
<<М.Әуезов атындағы орта мектебі>> КММ

Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережелеріне
есептер шығару.
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары.
Сыныбы: 10
Пән мұғалімі: Қали Орынтай Токенқызы

Сабақ
Пәні:Алгебра
Сынып: 10 Күні: _________
Барлық оқушы саны: 20
Қатысқан оқушы: 20
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, оқулық
Тақырып:
Туындыны табу ережелеріне есептер шығару
Жалпы мақсаты:
* Туындыны табу ережелері мен дәрежелі функцияның туындысын, көбейтіндінің, бөліндінің, қосындының туындысын табу формуласын есептер шығара отырып қолдануда алған білімдерін бекіту
* Тақырып бойынша лаған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру, деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту
Ресурстары:
Оқулық, дидактикалық материалдар
Әдіс-тәсілдер:
Тәсілі: топтық, жұптық, жекелей
Әдісі: сұрақ-жауап, ізденушілік, тест
Оқыту нәтижелері
* Туындыны табу ережелерін біледі.
* Дәрежелі функцияның туындысын, көбейтіндінің, бөліндінің, қосындының туындысын табу формуласын есептер шығаруда қоллдана алады
Түйінді идеялар:
Туындыны табу ережелеріне есептер шығару. Алған білімдерін практикада пайдалана білу, деңгейлік есептерді шығаруда қолдану
Модульдар
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, диалогтық оқыту
Дерек көздер:
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта
Слайдтар
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу, оқушы көңілін сабаққа аудару
2. Топқа бөлу (формула арқылы)
1. <<Жүректен- жүрекке>> шеңбер бойымен айналып тілек айту
2. Топ жетекшілерін сайлау

ІІ.Үй тапсырмасы:
Сабақ кезеңдерімен таныстыру
1. <<Қарлы кесек>> ойыны (формулаларды еске түсіру)
1. Бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді
Топ басшысының бағалауы
ІІІ.Білімді өзектендіру
2. Эстафета (топтық жұмыс)
3. <<2050-ге саяхат>> ойыны
4. Оқулықпен жұмыс №186, №187 (С-тобы)
5. Кім жылдам? (тест сұрақтары)
1. Өз топтарына берілген есептерді кезектесіп шығарады
2. Интерактивті тақтаға әр топтан бір оқушы есепті ауызша шығарады
3. Жеке жұмыс. Оқулықтағы есепті шығарады
4. Тест тапсырмасын орындайды
Әр кезең бойынша топ басшысының бағалауы
ІҮ.Сабақты қорытындылау (кері байланыс)
Аяқталмаған сөйлемдер:
1. Мен бүгін білдім...
2. Маған қиындық туғызды...
3. Мен білгім келеді...
Аяқталмаған сөйлемдерді толықтырып өз ойларын жазады

Ү.Бағалау
Бағалау парақтарының қорынтындысы бойынша, жиынтық бағаны шығару

ҮІ.Үйге тапсырма
§ 14. №189, 190

Бағалау парағы №1 топ
Оқушының аты-жөні
<< Қарлы кесек>> ойыны
Эстафета
<<2050-ге саяхат>> ойыны
Оқулықпен жұмыс
Кім жылдам? тест
Оқушы бағасы
Мұғалім бағасы

Бағалау парағы №2 топ
Оқушының аты-жөні
<< Қарлы кесек>> ойыны
Эстафета
<<2050-ге саяхат>> ойыны
Оқулықпен жұмыс
Кім жылдам? тест
Оқушы бағасы
Мұғалім бағасы

Ұқсас жұмыстар
Туынды функцияны
Жанаманың теңдеуін жазу
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары
1020 тест кітапшаларындағы туындыларды шығару
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Оқушылардың бағалау парағы
6-сынып. сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
Пәндер