Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Ата -әке -бала
Қостанай облысы,Қостанай ауданы
Озерный орта мектебі,қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Оспанова Мөлдір Мейрамханқызы.
Пәні: қазақ тілі. Сыныбы: 8 <<Б>> күні:
Сабақтың тақырыбы: Ата -әке -бала
Сабақтың мақсаты:
1)Ата ана туралы отбасы туралы жаңа сөздер үйрену және құрмалас сөйлем туралы түсіндіру.
2)Тілдік қорларын байыту, дұрыс сөйлеуге ,сауатты жазуға дағдыландыру.
3)сыпайылыққа ,кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Көрнекілігі:слайдтар,карточкалар,кестелер.
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру кезені (3мин)
Оқушылармен амандасу,
Тіл кеңістігін қалыптастыратын сұрақтар қалыптастыру.
ІІ.Өткенді пысықтау:
<< кім шапшаң?>> атты ойын жүргізу бір оқушы шығып айтайын деген ойын пантомимомен көрсетеді,қалған оқушылар оны тауып алу керек.
Сұрақтары бар карточкалармен жұмыс
ІІІ.Жаңа тақырып:Ата- әке- бала
Топпен жұмыс(2 минут)
Ата- аналары туралы сұрақтар қоя отырып төмендегі кластерді толықтыру.
Сөздік жұмысы бет 5
Оқуға уақыт беру.
Есте сақтау диктантын жүргізу.
Мұғалім оқыған сөздерден есте сақтап қалған сөздер жатқа жазу (сөздіктегі сөздерді оқып беру)
Мәтінмен жұмыс.
Оқу диалог құрастыру және сөйлесу.
Кесте бойынша отбасы мүшелерінің сәйкес келетін сипаттарын тауып айтыңдар.
Жұппен жұмыс.
Мәтінді қайталап оқыңдар .
Оған жоспар құрып, эссе жазыңдар.(4-7 сөйлем)
сөздерге синоним айту.
сөздер: әдемі,дос,қадірлі
Төмендегі жоспар бойынша ойланыңдар.
Ойларыңды айтыңдар.
Менің атам қандай адам?
Менің әжем қандай адам?
Әкем туралы не айтуға болады?
Анам туралы не айтуға болады?
Грамматикалық тапсырмалар
Құрмалас сөйлем түсіндіру.
Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді теріп оқу.
Кестені толтыру
сөйлемдер
Жай сөйлем
Құрмалас сөйлем
Отбасы сыйластық ...
Отбасының әрбәр мүшесі .... .
Әке асқар ....
Қазақ отбасында .... .
Қазақ отбасы не орнаған орта
Отбасында сыйластық болса бірлік бола ма?
Отбасындағы балалар бір біріне кім болады?
Бауырлар отбасында қалай тұрады?
Пысықтау:
Деңгейлік тапсырмалар орындау.
Ідеңгей
мәтінді оқып жетінші беттегі сұрақтарға жауап бер.
ІІ деңгей
Оқулықтағы сурет бойынша диалог құрастыр.
Екі сөйлем/өз таңдауың бойынша/ синтаксистік морфологиялық талдау жаса.
ІІІ деңгей
Өз әулетіңнің (отбасыңның)шежіресін жаз.
Қорытынды :семантикалық карточкалар толтыру арқылы
Бағалау: сабаққа қатысуларына байланысты
Үйге тапсырма.Мәтінді оқу.шежіре жазу.
Озерный орта мектебі,қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Оспанова Мөлдір Мейрамханқызы.
Пәні: қазақ тілі. Сыныбы: 8 <<Б>> күні:
Сабақтың тақырыбы: Ата -әке -бала
Сабақтың мақсаты:
1)Ата ана туралы отбасы туралы жаңа сөздер үйрену және құрмалас сөйлем туралы түсіндіру.
2)Тілдік қорларын байыту, дұрыс сөйлеуге ,сауатты жазуға дағдыландыру.
3)сыпайылыққа ,кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Көрнекілігі:слайдтар,карточкалар,кестелер.
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру кезені (3мин)
Оқушылармен амандасу,
Тіл кеңістігін қалыптастыратын сұрақтар қалыптастыру.
ІІ.Өткенді пысықтау:
<< кім шапшаң?>> атты ойын жүргізу бір оқушы шығып айтайын деген ойын пантомимомен көрсетеді,қалған оқушылар оны тауып алу керек.
Сұрақтары бар карточкалармен жұмыс
ІІІ.Жаңа тақырып:Ата- әке- бала
Топпен жұмыс(2 минут)
Ата- аналары туралы сұрақтар қоя отырып төмендегі кластерді толықтыру.
Сөздік жұмысы бет 5
Оқуға уақыт беру.
Есте сақтау диктантын жүргізу.
Мұғалім оқыған сөздерден есте сақтап қалған сөздер жатқа жазу (сөздіктегі сөздерді оқып беру)
Мәтінмен жұмыс.
Оқу диалог құрастыру және сөйлесу.
Кесте бойынша отбасы мүшелерінің сәйкес келетін сипаттарын тауып айтыңдар.
Жұппен жұмыс.
Мәтінді қайталап оқыңдар .
Оған жоспар құрып, эссе жазыңдар.(4-7 сөйлем)
сөздерге синоним айту.
сөздер: әдемі,дос,қадірлі
Төмендегі жоспар бойынша ойланыңдар.
Ойларыңды айтыңдар.
Менің атам қандай адам?
Менің әжем қандай адам?
Әкем туралы не айтуға болады?
Анам туралы не айтуға болады?
Грамматикалық тапсырмалар
Құрмалас сөйлем түсіндіру.
Мәтіндегі құрмалас сөйлемдерді теріп оқу.
Кестені толтыру
сөйлемдер
Жай сөйлем
Құрмалас сөйлем
Отбасы сыйластық ...
Отбасының әрбәр мүшесі .... .
Әке асқар ....
Қазақ отбасында .... .
Қазақ отбасы не орнаған орта
Отбасында сыйластық болса бірлік бола ма?
Отбасындағы балалар бір біріне кім болады?
Бауырлар отбасында қалай тұрады?
Пысықтау:
Деңгейлік тапсырмалар орындау.
Ідеңгей
мәтінді оқып жетінші беттегі сұрақтарға жауап бер.
ІІ деңгей
Оқулықтағы сурет бойынша диалог құрастыр.
Екі сөйлем/өз таңдауың бойынша/ синтаксистік морфологиялық талдау жаса.
ІІІ деңгей
Өз әулетіңнің (отбасыңның)шежіресін жаз.
Қорытынды :семантикалық карточкалар толтыру арқылы
Бағалау: сабаққа қатысуларына байланысты
Үйге тапсырма.Мәтінді оқу.шежіре жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz