Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеуді шешу
Ауызша қосу және азайту тәсілдері. 1
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға теңдеуді дұрыс шешуді үйрету.
2. Логикалық ой-өрісін дамыту.
3. Ұқыптылыққа,шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу ә) дайындығын қадағалау б) психологиялық дайындық
III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:
1) Ауызша есептеулер.
2) Сұрақтарға жауап алу.
Мақсат қою
Бүгінгі сабақтың мақсаты - теңдеу шешу.
IV. Жаңа сабақ:
1. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдікті жаз.
3 және 2санының қосындысы5-ке тең. Осы теңдіктің сол жақ және оң жақ бөлігінен 2-ні азайт.
3+2=5 5-2=3 5-2=3
№2 Теңдеу қалай құрылғаның түсіндіру.
х+2=5
Ендеше, х =5-2
Бұдан, х= 3
Тексеру, 3+2= 5
Салыстыру. 5=5
2.Сергіту сәті .
3. Тақтамен жұмыс.
№3 Шешімдері бірдей теңдеулерді табады.
V. Сабақты бекіту:
№4 Екі амалмен шығарылатын есепті бір амалмен шығарады.
Бояу - 60 теңге
Қарындаш - 30 теңге ? теңге
Шешуі: 60+30 =90
Жауабы: барлығы 90 теңге.
№5 Өрнекті жазып мәнін табады.
50+(4+2)=56
а +(5+3) мұндағы а=40; 40+(5+3)=48
30+(а+6) мұндағы а=2; 30+(2+6)=38
VI. Сабақты қорыту: Сұрақ - жауап арқылы
VII.Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма беру: 113 бет № 6.7 есептер.
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу.
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға теңдеуді дұрыс шешуді үйрету.
2. Логикалық ой-өрісін дамыту.
3. Ұқыптылыққа,шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу ә) дайындығын қадағалау б) психологиялық дайындық
III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:
1) Ауызша есептеулер.
2) Сұрақтарға жауап алу.
Мақсат қою
Бүгінгі сабақтың мақсаты - теңдеу шешу.
IV. Жаңа сабақ:
1. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдікті жаз.
3 және 2санының қосындысы5-ке тең. Осы теңдіктің сол жақ және оң жақ бөлігінен 2-ні азайт.
3+2=5 5-2=3 5-2=3
№2 Теңдеу қалай құрылғаның түсіндіру.
х+2=5
Ендеше, х =5-2
Бұдан, х= 3
Тексеру, 3+2= 5
Салыстыру. 5=5
2.Сергіту сәті .
3. Тақтамен жұмыс.
№3 Шешімдері бірдей теңдеулерді табады.
V. Сабақты бекіту:
№4 Екі амалмен шығарылатын есепті бір амалмен шығарады.
Бояу - 60 теңге
Қарындаш - 30 теңге ? теңге
Шешуі: 60+30 =90
Жауабы: барлығы 90 теңге.
№5 Өрнекті жазып мәнін табады.
50+(4+2)=56
а +(5+3) мұндағы а=40; 40+(5+3)=48
30+(а+6) мұндағы а=2; 30+(2+6)=38
VI. Сабақты қорыту: Сұрақ - жауап арқылы
VII.Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма беру: 113 бет № 6.7 есептер.
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz