Генетиканың даму тарихы және Г. И. Мендельдің тұқым қуалау заңдары: моногибридті шағылыстыру, доминанттылық және гаметалардың тазалығы

10сынып

16. 02. 2016ж

Сабақтың тақырыбы: §45. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.

Мақсаты: Генетиканың даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру, Г. Мендель заңдарын түсіндіру ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. .
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану
Сабақтың тақырыбы
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.: Оқушылардың өздігінен білім алуын дамыта отырып, өз жауапкершілігін сезінуге, ойын толық жеткізе алуға, өзінің пікірін қорғай білуге және бірін-бірі тыңдай білуге үйрету ойлау қабілетін қалыптастыру Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлануға, ұтымды жауап беруге баулу, сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін ұштау .
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.:

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.:

10 сыныптың «Биология» оқулығы, эл. оқулық, Диалог негізінде оқыту

Сын тұрғысынан ойлау

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.: Интербелсенді тақта, электронды оқулық, оқулық, стикер, А-4, т. б.
Сабақтың тақырыбы: Өтілетін уақыты
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
§1. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г. И. Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.: суреттерді салу, кестемен жұмыс

Сабақтың барысы

Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:

Ұйымдастыру

(5 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен сәлемдесу, оқу құралдарының әзірлігін тексеру
Оқушының іс-әрекеті:

Сабақ алдында психологиялық тренингке қатысады, 3 топқа бөлінеді

1. - Онтогенез

2 . -Мейоз

3. - Митоз

Кезеңдері:

Қызығушылықты ояту

(15 минут)

Мағынаны тану

(20минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен материалдарды еске түсіру

Кім жылдам?

Сәйкестендіру тесті

Тест

Созжасам

Электронды оқулықпен жұмыс.

3 топ өздеріне тиісті міндеттеріне бөліп, топтық жұмыс жасайды.

1. Генетика ғылымы

2. Генетика ғылымының дамуы

3. Ғалымдар

Оқушының іс-әрекеті:

Топпен орындайды

Әр топтан бір-екіден шығып өз жұмыстарын қорғап, сұрақтарға жауап береді, постер қорғайды

Кезеңдері: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері

2. Маңызды өмірлік даналық

Мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз.

4. Сергіту сәті . « . . . »

5. Тест

Бағалау.

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өзіне берілген мәтінмен танысып, оны талдап, түсіндіреді, жаңа сөздермен жұмыс жасайды.

Оқушылар топпен орындайды

Бейнебаяннан көрген дене қимылдарын қайталайды.

Оқушылар жеке жазады

Кезеңдері:

Рефлексия

(5 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі арқылы арқылы оқушыларға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтқызу

Күнделікке баға қою

Оқушының іс-әрекеті: Әркім өз ойын ашық айтып білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Мендельдің доминанттылық және белгілердің ажырау заңдары: дигибридті будандастыру және тәуелсіз тұқымқуалау - сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: Генетиканың даму тарихы және Грегор Мендельдің еңбектері
Кроссинговер және белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарының бұзылуы
Доминанттылық және Ғ2-дегі белгілердің тәуелсіз ажырау заңы: гомозиготалы және гетерозиготалы даралар, моногибридті және дигибридті будандастыру
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау және жыныс хромосомалары
10-сыныпқа арналған Генетиканың даму тарихы сабақ жоспары
Жыныстың генетикалық анықталуы, жыныс хромосомаларының құрылымы және жыныспен байланысты тұқым қуалау
10-сынып биология сабағы: Моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздері
10-сынып биология: Моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздері
9-сынып биологиясы: Жыныстың генетикалық анықталуы, жыныспен тіркес тұқым қуалау және адамның генетикалық денсаулығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz