Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
А. Құнанбаевтың Қараңғы түнде тау қалғып өлеңі
Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаевтың <<Қараңғы түнде тау қалғып>> өлеңі
Мектебі:
Уалиханов атындағы орта мектеп
Мерзімі:
Мұғалімнің аты- жөні Байтулакова А.Қ.
Сыныбы 7 сынып
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ұлы ақын Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінгенін кеңейту, оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушы: Абайдың өлеңдерін, қарасөздерін түсінеді. Тақырыбын, мазмұнын аша алады.
Көп оқушы: А. Құнанбаев поэзиясын жатқа айта отырып, өлең туралы түсінігі кеңейеді, тарихы жайлы мағлұмат алады, ажырата алады.
Кейбір оқушы: Отбасы, ақын өскен орта туралы түсінеді.
Алдыңғы оқу
Ақын өскен орта?
Абайдың неше қара сөзі бар?
Абай жас кезінен тәрбиені кімнен алды?
Ақынның қарасөздері қай жылдар аралығын қамтыды?
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланңан жаттығулар
Ресурстар
Сабақтаң басталуы
Топқа бөлу 2мин
Үй тапсырмасын тексеру3мин
Қызығушылығын арттыру10мин
Топпен жұмыс 3 мин
Қорғауға 2 мин
Оқушылармен амандасамын. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында өз есімдері бойынша сабақтың қалай өту керектігін айтқызу.
Оқушыларды өлең арқылы топқа бөлу
Сұрақтар қою арқылы тексеріледі.
Оқушылар <<Қыс>>, <<Жаз>>, <<Жазғытұры>>, <<Күз>> атты топтарға бөлінеді. Оқушыларға ақынның өскен ортасы, өлеңдері оның шыққан тегі, аудармалары туралы не білетіндері әр түрлі тапсырмалар ретінде тексеріледі. Ондағы Абай шығармашылығын сызба ретінде көрсетіп береді.
Топ арасында түзетулер жүргізіледі.
Миға шабуыл
Сабақтың ортасы
20мин
Топпен жұмыс 10 мин
Қорғау 10 мин
Пострге Абай шығармаларындағы аударманың рөлі туралы.
Оқушылар қорғайды топпен.
Топтық жұмыс
Сабақтың аяқталуы 3мин
Қорытындылау 2мин
Жұппен жұмыс. Сызба бойынша бір-біріне <<Абай аудармлары туралы мен не білдім?>> тақырыбында өзара сұхбаттасу.
Постерге Абайдың шыққан тегі мен аударма ісін түсіру. Топпен қорғау
Дилогтік әдісі, СТО
Топтық жұмыс
Миға шабуыл
Қосымша ақпарат
Саралау (дифференциация) - Абай поэзиясының біреуін жаттап, сипаттап, талдап келу.
Бағалау. Оқушылар топ бойынша бір-біріне ауызша Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
<<Бас бармақ>> әдісі
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақ шынайы өтті.
Оқушылар Абай өлеңдері, қарасөздері туралы білді.
Жақсы
Тиімді болды.
Жоспарланған жұмыстар орындалды.
Түзету енгіздім тиімділігіне қарай.
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: <<Диалогтік>> әдіс
2: <<Автор орындығы>>
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Оқушылардың постер қорғауы, өзіндік ой- пікірлері
1:
2:
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1: Стратегияларды тиімділігіне қарай қолдануды білдім.
2: Уақытты үнемдеу керектігін және уақытты ұтымды пайдалануды.
А. Құнанбаевтың <<Қараңғы түнде тау қалғып>> өлеңі
Мектебі:
Уалиханов атындағы орта мектеп
Мерзімі:
Мұғалімнің аты- жөні Байтулакова А.Қ.
Сыныбы 7 сынып
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ұлы ақын Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінгенін кеңейту, оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушы: Абайдың өлеңдерін, қарасөздерін түсінеді. Тақырыбын, мазмұнын аша алады.
Көп оқушы: А. Құнанбаев поэзиясын жатқа айта отырып, өлең туралы түсінігі кеңейеді, тарихы жайлы мағлұмат алады, ажырата алады.
Кейбір оқушы: Отбасы, ақын өскен орта туралы түсінеді.
Алдыңғы оқу
Ақын өскен орта?
Абайдың неше қара сөзі бар?
Абай жас кезінен тәрбиені кімнен алды?
Ақынның қарасөздері қай жылдар аралығын қамтыды?
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланңан жаттығулар
Ресурстар
Сабақтаң басталуы
Топқа бөлу 2мин
Үй тапсырмасын тексеру3мин
Қызығушылығын арттыру10мин
Топпен жұмыс 3 мин
Қорғауға 2 мин
Оқушылармен амандасамын. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында өз есімдері бойынша сабақтың қалай өту керектігін айтқызу.
Оқушыларды өлең арқылы топқа бөлу
Сұрақтар қою арқылы тексеріледі.
Оқушылар <<Қыс>>, <<Жаз>>, <<Жазғытұры>>, <<Күз>> атты топтарға бөлінеді. Оқушыларға ақынның өскен ортасы, өлеңдері оның шыққан тегі, аудармалары туралы не білетіндері әр түрлі тапсырмалар ретінде тексеріледі. Ондағы Абай шығармашылығын сызба ретінде көрсетіп береді.
Топ арасында түзетулер жүргізіледі.
Миға шабуыл
Сабақтың ортасы
20мин
Топпен жұмыс 10 мин
Қорғау 10 мин
Пострге Абай шығармаларындағы аударманың рөлі туралы.
Оқушылар қорғайды топпен.
Топтық жұмыс
Сабақтың аяқталуы 3мин
Қорытындылау 2мин
Жұппен жұмыс. Сызба бойынша бір-біріне <<Абай аудармлары туралы мен не білдім?>> тақырыбында өзара сұхбаттасу.
Постерге Абайдың шыққан тегі мен аударма ісін түсіру. Топпен қорғау
Дилогтік әдісі, СТО
Топтық жұмыс
Миға шабуыл
Қосымша ақпарат
Саралау (дифференциация) - Абай поэзиясының біреуін жаттап, сипаттап, талдап келу.
Бағалау. Оқушылар топ бойынша бір-біріне ауызша Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
<<Бас бармақ>> әдісі
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақ шынайы өтті.
Оқушылар Абай өлеңдері, қарасөздері туралы білді.
Жақсы
Тиімді болды.
Жоспарланған жұмыстар орындалды.
Түзету енгіздім тиімділігіне қарай.
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: <<Диалогтік>> әдіс
2: <<Автор орындығы>>
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Оқушылардың постер қорғауы, өзіндік ой- пікірлері
1:
2:
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1: Стратегияларды тиімділігіне қарай қолдануды білдім.
2: Уақытты үнемдеу керектігін және уақытты ұтымды пайдалануды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz