Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Суретшілер әлемінде сайысы (сыныптан тыс шара)
<<Суретшілер әлемінде>> сайысы
(сыныптан тыс шара)
Мақсаты: Оқушыларғабейнелеуөнерінің қыр-сырын жан-жақты үйрету.
Олардың дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту.
Сурет салу дағдысын, логикалық ойлау, еске түсіру, елестету қабілеттерін және шығармашылығын арттыру.Өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққатәрбиелеу.
Түрі: дәстүрлі емес
Әдісі: топтық сайыс, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа сурет салу.
Көрнекілігі: Өнер жайлы нақыл сөздер, слайдтар, құрастырма суреттер, суреттер.
Құрал-жабдықтар: плакат, қарындаштар, қайшы, желім, акварель бояулары, қылқалам.
Сайыстың барысы:
Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы жас өркен!
Бүгінгі бейнелеу өнері сабағынан 4- сынып оқушылары арасындағы <<Суретшілер әлемі>> атты сайыс сабағына қош келдіңіздер.
Жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен танысайық. (Әділқазыларды сайлау)
Ортамызда төрт топ сайысқа түспекші.
1 топ <<Қыс>>
2 топ <<Көктем>>
3 топ <<Жаз>>
4 топ <<Күз>>
Өнер десе өртеніп жанып тұрар,
Сусындап сол өнерден қанып тұрар.
Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер,
Кез келді өзін-өзі таныстырар, -- дей келе сайысқа түспекші төрт топпен танысайық.
<<ҚЫС>> тобы:
Қаңтар, ақпан, наурызда.
Дүниеге келгенбаламыз.
Бүгінгі болар сайыста
Біз жеңімпаз боламыз.
<<КӨКТЕМ>> тобы:
Сәуір, мамыр,маусымда.
Жердің беті құлпырып
Бәйшешектер жарғанда
Дүниеге келген балалар
<<Көктем>> тобын құрадық
<<ЖАЗ>> тобы:
Шілде, тамыз, қыркүйек
Біздің туған күніміз
Жайдарлы жаз күніндей
Жарқын болсын күніміз.
<<КҮЗ>> тобы:
Қазан, қараша, желтоқсан
Өнерлілер бас қосқан
Бүгінгі болар сайысқа
Жеңеміз деп қатысқан
Өнерпазды жарау аттай баптасын,
Халқымыздың асыл мұрасын сақтасын.
Өнерімен танылып бүлдіршіндер,
Ел сенімін еңбекпенен ақтасын, -- деп сайыстың түрлерімен таныстырып өтейін.
Сайыс кезеңдері:
1. <<Сан сұраққа саяхат>> сұраққа жауап беру.
2. <<Тапқырлық>> (сөздерден түс аттарын шығару. )
3. <<Қозғалмалы суреттер>> (сурет бойынша жұмыс)
4. <<Кім шапшаң, кім жылдам?>> сөзжұмбақ шешу
5. <<Қас қағым сәтте>> (сурет салу сайысы топпен жұмыс)
6. Қорытынды.
Кезеңдермен таныс болсақ сайысымызды бастайық.
І кезең. <<Сан сұраққа саяхат>> сұраққа жауап беру
Әр топқа алты сұрақтан қойылады. Соғанжауапберейік.
1топқа:
1. Бейнелеуөнерідегеніміз не? (Айналамыздағыөміркөріністерінжазықтықтаәрікеңістіктебейнелеуарқылысуреттейтінөнертүрі)
2. Табиғаткөрінісінбейнелейтіншығарма. (Пейзаж)
3. Суға тез еритінбояу. (Акварель)
4. Қарындашдегеніміз не? (Сыртыағаштан, өзегіграфиттенжасалғансурет салу құралы)
5. Суреттің парақ бетінде үйлесімді орналасуы (Композиция)
6. Сурет көрсету
2топқа:
1. Бейнелеуөнерініңтүрлеріната. (кескіндеме, графика, мүсін, сәулетөнері, қолданбалысәндікөнер)
2. Адам келбетінбейнелейтін жанр қалайаталады? (портрет)
3. Түстернешетүргебөлінедіжәнеқандай? (2-ге, жылыжәнесуық)
4. Жануарлардыбейнелейтінкөркемшығарма. (анималистік жанр)
5. Қалам, тушьпенсалынғанөнер не депаталады? (графика)
6. Сурет көрсету
3 топқа:
1.Бейнелеу өнері қандай жанрларға бөлінеді?(пейзаж, портрет, натюрморт )
2.Негізгі түстер. (қызыл, сары, көк. Олар басқа түстерді араластыру арқылы алынбайды. Оларды араластыру арқылы басқа түстер алынады)
3. Нобай дегеніміз не? (Алдын-ала жалпы сызық түрінде орындалған сурет)
4.Егер суретші өзін бейнелесе бұл- (Автопортрет)
5.Жылы түстер (сары, қызғылт сары, қызыл, қоңыр)
6.Сурет көрсету
4 топқа:
1.Натюрморт деген не? (Жансыззаттарбейнеленгенкөркемшығарма)
2.Қосымша түстер (негізгі үш түсті араластыру арқылы алынатын түстер.Сары мен көк түсті араластырғанда, жасыл шығады. Сары мен қызылды араластырып, қызыл сары, қызыл мен көк түсті араластырып, күлгін түс алуға болады.)
3.Суық түстер (көк, күлгін, сия көк, көгілдір жасыл)
4.Басты әсерлегіш құралдары түс және бояу болып табылатын бейнелеу өнерінің түрі және бояулармен орындалатын шығарма (Кескіндеме)
5.Су әлемін бейнелейтін жанр қалай аталады? (маринистік жанр)
6.Сурет көрсету
2 кезең<<Тапқырлық>> (сөздерден түс аттарын шығару. )
Сөздерден түс аттарын шығару.
1 топқа:
ЛЫЗЫҚ (ҚЫЗЫЛ), АҚРА (ҚАРА), ДІРГІЛКӨ (КӨГІЛДІР), ЫРҚОҢ (ҚОҢЫР), РҰС (СҰР)
2топқа:
ЛЫСАЖ (ЖАСЫЛ), ЫРСА (САРЫ), КӨКСИЯ (СИЯКӨК), ГІНКҮЛ (КҮЛГІН), ҒЫЛТҚЫЗ (ҚЫЗҒЫЛТ)
3 топқа
РӨГІКЛІД ЛЫАЖС (КӨГІЛДІР ЖАСЫЛ), РАСЫ (САРЫ), ҮГІЛКН ЛЫҚЫЗ (КҮЛГІН ҚЫЗЫЛ), ҚШАЫ ҚОҢЫР(АШЫҚ ҚОҢЫР), РАҚА (ҚАРА)
4 топқа:
СЫАЖЛ ӨКК (ЖАСЫЛ КӨК), ШЫҚА ЫРСА (АШЫҚ САРЫ),ЫЛЗҚЫ РЫОҢҚ (ҚЫЗЫЛ ҚОҢЫР), ЛА ЫЛҚЫЗ (АЛ ҚЫЗЫЛ), ҚЫАШ ЫРСА (АШЫҚ САРЫ)
3 кезең. <<Қозғалмалы суреттер>> (сурет бойынша жұмыс)
Кім жылдам табады,
Заттардың бейнесін.
Бір-бірімен суреттер,
Табу керек үйлесім.
- деп сайысымыздың <<Қозғалмалы суреттер>> кезеңіне берейік.
Қиылған суреттерді құрастырып, ненің бейнесі екенін табу.(төрт мезгіл суреттерін беру)
5кезең<<Кім шапшаң, кім жылдам?>> сөзжұмбақ шешу
Қ
Ы
С
Негізгі үш түсті араластыру арқылы алынатын түстер- Қосымша түстер
Жылы түс- Сары
Суретшілердің ішіндегі саз балшықпен, ермексазбен, ағашпен, таспен, темір-терсекпен жұмыс істеп, бейне тұрғызатын суретші- Мүсінші
Ж
А
З
Натюрмортта көрініс табатын бұйым- Жемістер
Қарындаш, көмір, қауырсын мен тушь, фломастердің көмегімен салынған туынды - Графика
Табиғат көрінісін бейнелейтін шығарма - Пейзаж
К
Ө
К
Т
Е
М
Туындылар бояулар көмегімен жасалатын өнер түрі- Кескіндеме
Натюрмортта көрініс табатын бұйым- Көкөністер
Ғимараттың немесе сәулеттік кешеннің өте кішірейтіліп берілген үлгісі-Макет
Жансыз заттар бейнеленген көркем шығарма- Натюрморт
Адамдардың өмір сүруі мен қызметіне қажетті ғимараттар мен нысандарды жобалау және салу өнері- Сәулет
Теңіз көрінісін бейнелейтін суретші- Маринист
К
Ү
З
Жануарларды бейнелейтін көркем шығарма- Анималистік жанр
Ермексаз, сазбалшық, тас,ағаш,металдан жасалатын бейне- Мүсін
Заттардың жобасын көркемдеп жасап, өндіріске дайындайтын суретшілер-Дизайншы
5 кезең. <<Қас қағым сәтте>> (сурет салу сайысы топпен жұмыс)
5 минут уақыт беріледі.
Алдарыңызға Иматова Азизизаны әнімен ортаға шақырамыз.
6 кезең.Қорытынды.
Сайысты қорытындылау.
Сайысқа қатысушы топтарды марапаттау.
(сыныптан тыс шара)
Мақсаты: Оқушыларғабейнелеуөнерінің қыр-сырын жан-жақты үйрету.
Олардың дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту.
Сурет салу дағдысын, логикалық ойлау, еске түсіру, елестету қабілеттерін және шығармашылығын арттыру.Өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққатәрбиелеу.
Түрі: дәстүрлі емес
Әдісі: топтық сайыс, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа сурет салу.
Көрнекілігі: Өнер жайлы нақыл сөздер, слайдтар, құрастырма суреттер, суреттер.
Құрал-жабдықтар: плакат, қарындаштар, қайшы, желім, акварель бояулары, қылқалам.
Сайыстың барысы:
Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы жас өркен!
Бүгінгі бейнелеу өнері сабағынан 4- сынып оқушылары арасындағы <<Суретшілер әлемі>> атты сайыс сабағына қош келдіңіздер.
Жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен танысайық. (Әділқазыларды сайлау)
Ортамызда төрт топ сайысқа түспекші.
1 топ <<Қыс>>
2 топ <<Көктем>>
3 топ <<Жаз>>
4 топ <<Күз>>
Өнер десе өртеніп жанып тұрар,
Сусындап сол өнерден қанып тұрар.
Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер,
Кез келді өзін-өзі таныстырар, -- дей келе сайысқа түспекші төрт топпен танысайық.
<<ҚЫС>> тобы:
Қаңтар, ақпан, наурызда.
Дүниеге келгенбаламыз.
Бүгінгі болар сайыста
Біз жеңімпаз боламыз.
<<КӨКТЕМ>> тобы:
Сәуір, мамыр,маусымда.
Жердің беті құлпырып
Бәйшешектер жарғанда
Дүниеге келген балалар
<<Көктем>> тобын құрадық
<<ЖАЗ>> тобы:
Шілде, тамыз, қыркүйек
Біздің туған күніміз
Жайдарлы жаз күніндей
Жарқын болсын күніміз.
<<КҮЗ>> тобы:
Қазан, қараша, желтоқсан
Өнерлілер бас қосқан
Бүгінгі болар сайысқа
Жеңеміз деп қатысқан
Өнерпазды жарау аттай баптасын,
Халқымыздың асыл мұрасын сақтасын.
Өнерімен танылып бүлдіршіндер,
Ел сенімін еңбекпенен ақтасын, -- деп сайыстың түрлерімен таныстырып өтейін.
Сайыс кезеңдері:
1. <<Сан сұраққа саяхат>> сұраққа жауап беру.
2. <<Тапқырлық>> (сөздерден түс аттарын шығару. )
3. <<Қозғалмалы суреттер>> (сурет бойынша жұмыс)
4. <<Кім шапшаң, кім жылдам?>> сөзжұмбақ шешу
5. <<Қас қағым сәтте>> (сурет салу сайысы топпен жұмыс)
6. Қорытынды.
Кезеңдермен таныс болсақ сайысымызды бастайық.
І кезең. <<Сан сұраққа саяхат>> сұраққа жауап беру
Әр топқа алты сұрақтан қойылады. Соғанжауапберейік.
1топқа:
1. Бейнелеуөнерідегеніміз не? (Айналамыздағыөміркөріністерінжазықтықтаәрікеңістіктебейнелеуарқылысуреттейтінөнертүрі)
2. Табиғаткөрінісінбейнелейтіншығарма. (Пейзаж)
3. Суға тез еритінбояу. (Акварель)
4. Қарындашдегеніміз не? (Сыртыағаштан, өзегіграфиттенжасалғансурет салу құралы)
5. Суреттің парақ бетінде үйлесімді орналасуы (Композиция)
6. Сурет көрсету
2топқа:
1. Бейнелеуөнерініңтүрлеріната. (кескіндеме, графика, мүсін, сәулетөнері, қолданбалысәндікөнер)
2. Адам келбетінбейнелейтін жанр қалайаталады? (портрет)
3. Түстернешетүргебөлінедіжәнеқандай? (2-ге, жылыжәнесуық)
4. Жануарлардыбейнелейтінкөркемшығарма. (анималистік жанр)
5. Қалам, тушьпенсалынғанөнер не депаталады? (графика)
6. Сурет көрсету
3 топқа:
1.Бейнелеу өнері қандай жанрларға бөлінеді?(пейзаж, портрет, натюрморт )
2.Негізгі түстер. (қызыл, сары, көк. Олар басқа түстерді араластыру арқылы алынбайды. Оларды араластыру арқылы басқа түстер алынады)
3. Нобай дегеніміз не? (Алдын-ала жалпы сызық түрінде орындалған сурет)
4.Егер суретші өзін бейнелесе бұл- (Автопортрет)
5.Жылы түстер (сары, қызғылт сары, қызыл, қоңыр)
6.Сурет көрсету
4 топқа:
1.Натюрморт деген не? (Жансыззаттарбейнеленгенкөркемшығарма)
2.Қосымша түстер (негізгі үш түсті араластыру арқылы алынатын түстер.Сары мен көк түсті араластырғанда, жасыл шығады. Сары мен қызылды араластырып, қызыл сары, қызыл мен көк түсті араластырып, күлгін түс алуға болады.)
3.Суық түстер (көк, күлгін, сия көк, көгілдір жасыл)
4.Басты әсерлегіш құралдары түс және бояу болып табылатын бейнелеу өнерінің түрі және бояулармен орындалатын шығарма (Кескіндеме)
5.Су әлемін бейнелейтін жанр қалай аталады? (маринистік жанр)
6.Сурет көрсету
2 кезең<<Тапқырлық>> (сөздерден түс аттарын шығару. )
Сөздерден түс аттарын шығару.
1 топқа:
ЛЫЗЫҚ (ҚЫЗЫЛ), АҚРА (ҚАРА), ДІРГІЛКӨ (КӨГІЛДІР), ЫРҚОҢ (ҚОҢЫР), РҰС (СҰР)
2топқа:
ЛЫСАЖ (ЖАСЫЛ), ЫРСА (САРЫ), КӨКСИЯ (СИЯКӨК), ГІНКҮЛ (КҮЛГІН), ҒЫЛТҚЫЗ (ҚЫЗҒЫЛТ)
3 топқа
РӨГІКЛІД ЛЫАЖС (КӨГІЛДІР ЖАСЫЛ), РАСЫ (САРЫ), ҮГІЛКН ЛЫҚЫЗ (КҮЛГІН ҚЫЗЫЛ), ҚШАЫ ҚОҢЫР(АШЫҚ ҚОҢЫР), РАҚА (ҚАРА)
4 топқа:
СЫАЖЛ ӨКК (ЖАСЫЛ КӨК), ШЫҚА ЫРСА (АШЫҚ САРЫ),ЫЛЗҚЫ РЫОҢҚ (ҚЫЗЫЛ ҚОҢЫР), ЛА ЫЛҚЫЗ (АЛ ҚЫЗЫЛ), ҚЫАШ ЫРСА (АШЫҚ САРЫ)
3 кезең. <<Қозғалмалы суреттер>> (сурет бойынша жұмыс)
Кім жылдам табады,
Заттардың бейнесін.
Бір-бірімен суреттер,
Табу керек үйлесім.
- деп сайысымыздың <<Қозғалмалы суреттер>> кезеңіне берейік.
Қиылған суреттерді құрастырып, ненің бейнесі екенін табу.(төрт мезгіл суреттерін беру)
5кезең<<Кім шапшаң, кім жылдам?>> сөзжұмбақ шешу
Қ
Ы
С
Негізгі үш түсті араластыру арқылы алынатын түстер- Қосымша түстер
Жылы түс- Сары
Суретшілердің ішіндегі саз балшықпен, ермексазбен, ағашпен, таспен, темір-терсекпен жұмыс істеп, бейне тұрғызатын суретші- Мүсінші
Ж
А
З
Натюрмортта көрініс табатын бұйым- Жемістер
Қарындаш, көмір, қауырсын мен тушь, фломастердің көмегімен салынған туынды - Графика
Табиғат көрінісін бейнелейтін шығарма - Пейзаж
К
Ө
К
Т
Е
М
Туындылар бояулар көмегімен жасалатын өнер түрі- Кескіндеме
Натюрмортта көрініс табатын бұйым- Көкөністер
Ғимараттың немесе сәулеттік кешеннің өте кішірейтіліп берілген үлгісі-Макет
Жансыз заттар бейнеленген көркем шығарма- Натюрморт
Адамдардың өмір сүруі мен қызметіне қажетті ғимараттар мен нысандарды жобалау және салу өнері- Сәулет
Теңіз көрінісін бейнелейтін суретші- Маринист
К
Ү
З
Жануарларды бейнелейтін көркем шығарма- Анималистік жанр
Ермексаз, сазбалшық, тас,ағаш,металдан жасалатын бейне- Мүсін
Заттардың жобасын көркемдеп жасап, өндіріске дайындайтын суретшілер-Дизайншы
5 кезең. <<Қас қағым сәтте>> (сурет салу сайысы топпен жұмыс)
5 минут уақыт беріледі.
Алдарыңызға Иматова Азизизаны әнімен ортаға шақырамыз.
6 кезең.Қорытынды.
Сайысты қорытындылау.
Сайысқа қатысушы топтарды марапаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz