Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Өсімдіктер қалай өседі Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы туралы түсніктерін қалыптастырыу


Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер қалай өседі?

Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы
туралы түсніктерін
қалыптастырыу. Өсімдіктердің
күнделікті ортадағы қажеттіліктегі мен
өсіп дамуының байланысын балаларға
түсіндіріп бекіту. Тәжірбиелік
жұмыстар арқылы балалардың
табиғатқа деген көзқарасын кеңейту.
Экологиялық тәрбие беру.

Көрнекілік: Гүлдер, трек схемалары, өсімдіктердің суреттері, дәндер, сұйық
май, бауырсақ.

Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап, тәжірбиелік жұмыстар және ойын.
Қостілдік компонент. Гүлдер- цветы
Күнбағыс – подсолнух
Растение – өсімдіктер.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс – |
| | |әрекеті |
|Мотивациялық қозғаушы|Шаттық шеңбері |Балалар бір – бірімен|
|күш |Балалар жиналды бір топқа |дос болады |
| |Сен менің, мен сенің досыңмын | |
| |Кәне қолды бер досым | |
| |Бірге ойнайық қуана. | |
|Релаксация |Балалардың қолдарына бір |Балалар бір – біріне |
| |гүлден беріп, бір біріне тілек|тілек айту арқылы |
| |айту арқылы бір шоқ гүлді |көңілденеді |
| |жинау | |
|Ұйымдастыру кезеңі |1.Балалар бір біріміздің |Балалар жауабы |
| |көңілімізді көтердік , ал |Күз |
| |енді айта қойыңдаршы қазір | |
| |қай жыл мезгілі? | |
| |2.Күз айларын атаңдар |Қыркүйек, қазан, |
| |3.Күз айларының ерекшеліктері |қараша |
| | |Суретпен жұмыс |
| |4.Күз туралы кім өлең тақпақ |Балалар жауабы. |
| |біледі | |
|Жаңа сабақ |Есікті тақылдатып Буратино |Балалар таң қалады. |
| |көңілсіз болып келеді, | |
| |қолында жасанды гүл және | |
| |күнбағыс бар. |Буратино |
| | | |
| |Тәрбиеші: Балалар мынау кім? | |
| | | |
| |Буратино сен неге көңілсізсін,| |
| |саған не болды | |
|Әңгімелесу және сұрақ|Буратино: Мен кішкентай |Балаларда аяушылық |
|- жауап |балаларға жақсы бір іс |сезім оянады |
| |жасайын деп едім , қолымнан | |
| |келмеді, топтарына әдемі, | |
| |сәнді, таза ауа болсын деп гүл| |
| |сыйлаған едім. Ол топтың | |
| |тәрбиешісі маған: Буратино | |
| |саған көп рахмет сен бұл | |
| |жасаны гүлдерді қай дүкенен | |
| |алдың деді. Мен таң қалып | |
| |тұрмын, неге жасанды, олардың | |
| |жапырақтары жасыл, сабағы да | |
| |жасыл, гүлі қызыл. | |
| |Жоқ мен әкелген гүлдер тірі, | |
| |тәрбиешіні түсінбедім | |
|Негізгі бөлім |Тәрбиеші: Балалар Буратино бір|Балалар жауап береді |
| |нәрсені түсінбей тұр екен | |
| |кәне түсіндірейік. |Жасанды гүлдерді біз |
| |Гүлдер дегеніміз орысша - |ойнағанда , үйімізді |
| |цветы |сәндеу үшін |
| |Бұл жасанды гүлдердің тірі |қолданамыз. Ондай |
| |гүлдерден қандай айырмашылығы |гүлдер біздің топтада|
| |бар? |бар. |
| |Жасанды гүлдер не? | |
| | | |
| |Тірі гүлдер дегеніміз не? |Тірі гүлдер өседі, |
| | |олардың тамырлары |
| | |болады, суғарамыз, |
| | |өскен сайын |
| | |өзгереді, тұқымдары |
| | |шығады, гүлі болады. |
| |Тәрбиеші: Кәне балалар | |
| |Буратиноға тұқым дегеніміз не |Тұқым өсімдіктер ді |
| |, ол не үшін керек? |өсіру үшін керек. |
| | | |
| |Тәрбиеші: Кәне ненің |Балалардың әрекеті . |
| |тұқымдарын білесіңдер? |Мынау асқабақ тұқымы |
| | |одан асқабақ шығады |
| | |(Асқабақ суретін |
| |Буратино: Жоқ мен сенбеймін |көрсету) Т.б |
| |мына кішкене жанғақты қорапқа | |
| |салып орамалмен жауып, тибиду-| |
| |тибиду дух – емен өс десем | |
| |мынандай ағаш өседі ме? Мен | |
| |сенбеймін. | |
| | | |
| |Тәрбиеші: Жоқ Буратино сағн | |
| |бұл жерде сыйқырлы сөздер | |
| |көмектеспейді, бұл жерде білім| |
| |мен еңбек керек кәне менің |Балалардың іс – |
| |балаларым саған мына тірек |әрекеті |
| |схема арқылы түіндіріп береді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| Тәжірбиелік жұмыс |Тәрбиеші: Түсіндің бе |Балалар тәжірбие |
| |Буратино? |жұмысын жасайды |
| | |Дайын дәнді үгітіп |
| |Түсіндім, түсіндім ал жарайды|қағаз бетіне салып, |
| |мынау менің күбағысым қалай? |жартылай бүктеп |
| | |қысады, май шыққанын |
| |Ия бұл күнбағысыңда жасанды, |байқайды |
| |ал тірі күнбағыстан не | |
| |шығатынын менің балаларым | |
| |саған көрсетеді, күнбағыстың | |
| |балалар орысшасы - подсолнух | |
| | | |
| |Буратино: Мен енді түіндім, | |
| |тірі өсімдіктерге біз | |
| |қамқорлық жасауымыз керек | |
| |екенғой балалар | |
| | | |
| |Тәрбиеші: Иә Буратино егер көп| |
| |күбағыстың тұқымын сықсақ | |
| |мынандай сұйық май шығады, | |
| |одан біз бауырсақ пісіреміз | |
| |ал сенің күнбағысыңнан не | |
| |шығады | |
| |Балалар мен қазір жерде өсетін|Балалар ойын ойнайды |
|Рефлексивті түзету |жемістерді айтқанда | |
|Ойын : «Жоғары- |қолдарыңды көтересіңдер, талда| |
|төмен» |өсетін жидектерді айтқанда | |
| |қолдарыңды төмен түсіресіңдер | |
| |Буратино қоштасып рахмет |Балалар қоштасады |
| |айтып кетеді | |

Күтілетін нәтижие:
Білу: Тірі өсімдіктер әлемі туралы білу
Игеру: Тірі өсімдіктердің даму жолдарын игеру
Меңгеру: Тірі өсімдік пен жасанды өсімдіктерді ажырата білуді меңгеру.

Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша

Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Өсімдіктер қалай өседі?»

Тәрбиеші : Наренбаева М.Ж.

Үштөбе қаласы
2010 жыл

Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктер қалай өседі
Балалар табиғатқа
Өсімдіктерде тірек ұлпасы
Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Гүлді өсімдіктердің мүшелері
Өсімдіктердің көбеюі. Сабақтың тақырыбы
Жапырақ. Тұқым және жеміс
Ауа райын бақылау
Пәндер