Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қосу,азайту,көбейту жіне бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептер
Батыс Қазақстан облысы
Ақжайық ауданы
Еңбекші негізгі жалпы білім беретін
мектебінің І санатты
бастауыш сынып мұғалімі
Досмуханова Қарлыға Камешовна
Сабақтың тақырыбы: Қосу,азайту,көбейту жіне бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептер.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Қосу, азайту, көбейту және бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептертер шығаруды үйрету.
Дамытушылық: Берілген тақырып көлеміндегі оқушылардың білікілік дағдысын қалыптастыру, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды іздемпаздыққа жекелей жұмыс істей білуге, тез ойлап дәл жауап беруге тәрбиелеу.
Деңгейлік тапсырмаларда есептер орындату
Сабақтың түрі: Топтық сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта,таратпа материалдар,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту, құралдарын тексеру.
Бүгінгі сабақ топтық сайыс,ойын сабағы.Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлемін.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№7 . А) Центнер және килограммен:
502 кг =5ц2кг 960 кг=9ц 60кг
207 кг =2ц7 кг 600 кг=6ц
Ә) Сағат және минутпен:
65 мин=1сағ5мин 180 мин=3сағ
69 мин =1сағ9 мин 360 мин=6сағ
ІІІ. Ой қозғау Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін слайдқа жазылған сұрақтар қою арқылы тексеру.
oo 1 қорапқа 7 қарындаш сыяды, 8 қорапқа неше қарындаш сыяды?
oo Мектеп асханасында 25 кг-нан қант бар. Әр қайсысында 10 кг-нан тағы 5 қап қант әкелінді. Асханада енді неше кг қант болды?
oo 18 кг жидектерден 10 л тосап дайындалды. 20 л тосап дайындау үшін неше кг жидек қажет?
ІҮ. <<Ой шақыру>> стратегиясы бойынша
<<Білім көзі кітапта>> - оқулықпен жұмыс.
№ 2 104-бет
ІҮ.Сергіту
Қане, сапты түзейік,
Тіземізді бүгейік.
Ыршып алға түсейік,
Ыршып артқа түсейік.
Көбелекше ұшамыз,
Отырамыз, тұрамыз.
Сергітуге мың алғыс
V. Деңгейлік тапсырмалар.
35:5+5::6 = 8::5+32:4 =
(22+8):5= (70-5::4)-9 =
5·(38-34)+59= 82-5·8+27:3=
V. Сабақты қортындылау.
Тест жұмысы.
1.Өрнектің мәнін тап:
(14+36) · 5
А) 200 ә) 250 б) 205 в) 255
2. Есепте: 20-(11-4 :: 2)
А) 17 ә) 61 б) 15 в) 20
3. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе аз мата бар. Екі бумада неше метр бума бар?
А)28 м ә) 8 м б) 12 м в)40 м
4. 789-х=27:3 теңдеуінің шешімін тап.
А)9 ә) 780 б) 789 в) 790
5. Бір қорапта 8 алма, ал екіншісінде одан 2 есе артық. Екінші қорапта қанша килограмм алма бар?
А) 16 кг ә) 10 кг б) 18 кг в) 19 кг
Жауаптары: 1. ә 2. а 3. в 4. ә 5. а
VІ. Үйге тапсырма. Ережелерді қайталау. № 7. 105 бет
VІІІ. Бағалау.
V. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей. А
70::10 = 70:10= 340:10 =
83:: 10= 200 :100= 230:10 =
ІІ деңгей В
3:: (40+30) = (20+60)::9 =
(450+50) :5 = (80+120): 40 =
ІІІ деңгей. С.
1) 10:: (35+65): 10 = 2) 3::100+800:10 =
3) Бір дорбада 25 қызыл және 15 жасыл моншақ бар.Осындай 10
дорбада неше моншақ бар?
Тест жұмысы.
1. Өрнектің мәнін тап: (70+10)::10
А)80 ә) 800 б)8
2. Дұрыс теңдікті көрсет
А) (60+30) ::5= 450 ә) ) (60+30) ::5= 400 б) ) (60+30) ::5= 350
3.* Егер 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа пісу үшін қанша уақыт қажет?
А)4 мин ә) 1 мин б) 3 мин
4.Бақта 9 қатар алма , 8 қатар алмұрт көшеті отырғызылды.Әр қатарға 10 ағаштан отырғызылды.Барлығы неше көшет отырғызылды.?
А)70 ә)170 б)17
5.Дұрыс теңсіздікті көрсет
А) 7::10 › 40 ә) 6::10 › 9::10 б) 85 ‹ 8::10
Ақжайық ауданы
Еңбекші негізгі жалпы білім беретін
мектебінің І санатты
бастауыш сынып мұғалімі
Досмуханова Қарлыға Камешовна
Сабақтың тақырыбы: Қосу,азайту,көбейту жіне бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептер.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Қосу, азайту, көбейту және бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептертер шығаруды үйрету.
Дамытушылық: Берілген тақырып көлеміндегі оқушылардың білікілік дағдысын қалыптастыру, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды іздемпаздыққа жекелей жұмыс істей білуге, тез ойлап дәл жауап беруге тәрбиелеу.
Деңгейлік тапсырмаларда есептер орындату
Сабақтың түрі: Топтық сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта,таратпа материалдар,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту, құралдарын тексеру.
Бүгінгі сабақ топтық сайыс,ойын сабағы.Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлемін.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№7 . А) Центнер және килограммен:
502 кг =5ц2кг 960 кг=9ц 60кг
207 кг =2ц7 кг 600 кг=6ц
Ә) Сағат және минутпен:
65 мин=1сағ5мин 180 мин=3сағ
69 мин =1сағ9 мин 360 мин=6сағ
ІІІ. Ой қозғау Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін слайдқа жазылған сұрақтар қою арқылы тексеру.
oo 1 қорапқа 7 қарындаш сыяды, 8 қорапқа неше қарындаш сыяды?
oo Мектеп асханасында 25 кг-нан қант бар. Әр қайсысында 10 кг-нан тағы 5 қап қант әкелінді. Асханада енді неше кг қант болды?
oo 18 кг жидектерден 10 л тосап дайындалды. 20 л тосап дайындау үшін неше кг жидек қажет?
ІҮ. <<Ой шақыру>> стратегиясы бойынша
<<Білім көзі кітапта>> - оқулықпен жұмыс.
№ 2 104-бет
ІҮ.Сергіту
Қане, сапты түзейік,
Тіземізді бүгейік.
Ыршып алға түсейік,
Ыршып артқа түсейік.
Көбелекше ұшамыз,
Отырамыз, тұрамыз.
Сергітуге мың алғыс
V. Деңгейлік тапсырмалар.
35:5+5::6 = 8::5+32:4 =
(22+8):5= (70-5::4)-9 =
5·(38-34)+59= 82-5·8+27:3=
V. Сабақты қортындылау.
Тест жұмысы.
1.Өрнектің мәнін тап:
(14+36) · 5
А) 200 ә) 250 б) 205 в) 255
2. Есепте: 20-(11-4 :: 2)
А) 17 ә) 61 б) 15 в) 20
3. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе аз мата бар. Екі бумада неше метр бума бар?
А)28 м ә) 8 м б) 12 м в)40 м
4. 789-х=27:3 теңдеуінің шешімін тап.
А)9 ә) 780 б) 789 в) 790
5. Бір қорапта 8 алма, ал екіншісінде одан 2 есе артық. Екінші қорапта қанша килограмм алма бар?
А) 16 кг ә) 10 кг б) 18 кг в) 19 кг
Жауаптары: 1. ә 2. а 3. в 4. ә 5. а
VІ. Үйге тапсырма. Ережелерді қайталау. № 7. 105 бет
VІІІ. Бағалау.
V. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей. А
70::10 = 70:10= 340:10 =
83:: 10= 200 :100= 230:10 =
ІІ деңгей В
3:: (40+30) = (20+60)::9 =
(450+50) :5 = (80+120): 40 =
ІІІ деңгей. С.
1) 10:: (35+65): 10 = 2) 3::100+800:10 =
3) Бір дорбада 25 қызыл және 15 жасыл моншақ бар.Осындай 10
дорбада неше моншақ бар?
Тест жұмысы.
1. Өрнектің мәнін тап: (70+10)::10
А)80 ә) 800 б)8
2. Дұрыс теңдікті көрсет
А) (60+30) ::5= 450 ә) ) (60+30) ::5= 400 б) ) (60+30) ::5= 350
3.* Егер 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа пісу үшін қанша уақыт қажет?
А)4 мин ә) 1 мин б) 3 мин
4.Бақта 9 қатар алма , 8 қатар алмұрт көшеті отырғызылды.Әр қатарға 10 ағаштан отырғызылды.Барлығы неше көшет отырғызылды.?
А)70 ә)170 б)17
5.Дұрыс теңсіздікті көрсет
А) 7::10 › 40 ә) 6::10 › 9::10 б) 85 ‹ 8::10
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz