Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қосу,азайту,көбейту жіне бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептер

Батыс Қазақстан облысы
Ақжайық ауданы
Еңбекші негізгі жалпы білім беретін
мектебінің І санатты
бастауыш сынып мұғалімі
Досмуханова Қарлыға Камешовна

Сабақтың тақырыбы: Қосу,азайту,көбейту жіне бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептер.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Қосу, азайту, көбейту және бөлу амалдарына 2,3 амалдардан тұратын есептертер шығаруды үйрету.
Дамытушылық: Берілген тақырып көлеміндегі оқушылардың білікілік дағдысын қалыптастыру, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды іздемпаздыққа жекелей жұмыс істей білуге, тез ойлап дәл жауап беруге тәрбиелеу.
Деңгейлік тапсырмаларда есептер орындату
Сабақтың түрі: Топтық сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта,таратпа материалдар,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту, құралдарын тексеру.
Бүгінгі сабақ топтық сайыс,ойын сабағы.Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлемін.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№7 . А) Центнер және килограммен:
502 кг =5ц2кг 960 кг=9ц 60кг
207 кг =2ц7 кг 600 кг=6ц
Ә) Сағат және минутпен:
65 мин=1сағ5мин 180 мин=3сағ
69 мин =1сағ9 мин 360 мин=6сағ
ІІІ. Ой қозғау Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін слайдқа жазылған сұрақтар қою арқылы тексеру.
oo 1 қорапқа 7 қарындаш сыяды, 8 қорапқа неше қарындаш сыяды?
oo Мектеп асханасында 25 кг-нан қант бар. Әр қайсысында 10 кг-нан тағы 5 қап қант әкелінді. Асханада енді неше кг қант болды?
oo 18 кг жидектерден 10 л тосап дайындалды. 20 л тосап дайындау үшін неше кг жидек қажет?

ІҮ. <<Ой шақыру>> стратегиясы бойынша
<<Білім көзі кітапта>> - оқулықпен жұмыс.
№ 2 104-бет
ІҮ.Сергіту
Қане, сапты түзейік,
Тіземізді бүгейік.
Ыршып алға түсейік,
Ыршып артқа түсейік.
Көбелекше ұшамыз,
Отырамыз, тұрамыз.
Сергітуге мың алғыс

V. Деңгейлік тапсырмалар.
35:5+5::6 = 8::5+32:4 =
(22+8):5= (70-5::4)-9 =
5·(38-34)+59= 82-5·8+27:3=
V. Сабақты қортындылау.
Тест жұмысы.
1.Өрнектің мәнін тап:
(14+36) · 5
А) 200 ә) 250 б) 205 в) 255
2. Есепте: 20-(11-4 :: 2)
А) 17 ә) 61 б) 15 в) 20
3. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе аз мата бар. Екі бумада неше метр бума бар?
А)28 м ә) 8 м б) 12 м в)40 м
4. 789-х=27:3 теңдеуінің шешімін тап.
А)9 ә) 780 б) 789 в) 790
5. Бір қорапта 8 алма, ал екіншісінде одан 2 есе артық. Екінші қорапта қанша килограмм алма бар?
А) 16 кг ә) 10 кг б) 18 кг в) 19 кг

Жауаптары: 1. ә 2. а 3. в 4. ә 5. а
VІ. Үйге тапсырма. Ережелерді қайталау. № 7. 105 бет
VІІІ. Бағалау.

V. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей. А
70::10 = 70:10= 340:10 =
83:: 10= 200 :100= 230:10 =

ІІ деңгей В
3:: (40+30) = (20+60)::9 =
(450+50) :5 = (80+120): 40 =

ІІІ деңгей. С.
1) 10:: (35+65): 10 = 2) 3::100+800:10 =
3) Бір дорбада 25 қызыл және 15 жасыл моншақ бар.Осындай 10
дорбада неше моншақ бар?

Тест жұмысы.
1. Өрнектің мәнін тап: (70+10)::10
А)80 ә) 800 б)8
2. Дұрыс теңдікті көрсет
А) (60+30) ::5= 450 ә) ) (60+30) ::5= 400 б) ) (60+30) ::5= 350
3.* Егер 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа пісу үшін қанша уақыт қажет?
А)4 мин ә) 1 мин б) 3 мин
4.Бақта 9 қатар алма , 8 қатар алмұрт көшеті отырғызылды.Әр қатарға 10 ағаштан отырғызылды.Барлығы неше көшет отырғызылды.?
А)70 ә)170 б)17
5.Дұрыс теңсіздікті көрсет
А) 7::10 › 40 ә) 6::10 › 9::10 б) 85 ‹ 8::10

Ұқсас жұмыстар
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Қосу амалдарын орындау
Көпмүшені стандарт түрге келтіру
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы ақпарат
Ондық бөлшектерді қосу және азайту жайлы
Қайық сурет
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Сандарды қосу және азайту
Пәндер