5-сыныпқа арналған практикалық сабақ: Аралас құжаттарды құру және құжатқа сурет орналастыру әдістері

Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы

жалпы білім беретін Оян орта мектебінің

физика-информатика пәнінің

І санатты мұғалімі Хойрашева Айгул Шамаховна

Сыныбы:5

Сабақтың тақырыбы: Аралас құжаттарды құру

Жалпы мақсаты: Құжатта сурет қою тәсілдерін үйрету
Оқыту нәтижесі: Аралас құжаттарды құруды біледі.

Аралас құжаттарға сурет қою тәсілдерін үйренеді.

Сабақтың типі: Практикалық сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО. Блум тасономиясы. АКТ. Топтық, жұптық жұмыс

формасы. көрсете түсіндіру, деңгейлік тапсырмалар орындау

Білу: Мәтіндік редактордың жалпы мүмкіндіктерін біледі.

Түсіну: Компьютер көмегімен аралас құжаттарды құру жүзеге астынын түсінеді.

Қолдану: Компьютер көмегімен қарапайым аралас құжаттармен жұмыс жасай алады.

Жинақтау: Құжаттарға сурет қою тәсілдерін практикада ұштастыра алады.

Бағалау: Компьютерде аралас құжаттармен жұмыс істеуде адам өміріндегі маңызына баға береді.

Ресурстар: Үлестірме парақ. Таныстырылым. Проектор. Компьютер. WordPad. Paint. А4. Түрлі түсті қаламдар. Қосымша материалдар. стикерлер.

Сабақ кезеңдері.

Уақыты

Жұмыстың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері.Уақыты: Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин.
Жұмыстың мазмұны: Жағымды ахуал орнату. Топқа бөлу.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу. «Басбармақ»Көңіл-күйлерін сұрау.

Топқа бөлу. « Мәтіндік», «Paint» тақырыптарын сұрау арқылы топқа бөлінеді)

Бағалау парағын тарату.

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасады. Көңіл-күйлерін «Басбармақ» әдісі бойынша көрсетеді.

2 топқа бөлінеді.

Топ басшыларын сайлайды.

Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Білу:

Топтық жұмыс.

Постер қорғау.

Үй тапсырмасы бойынша жеке компьютерде орындайды.

Білімді өзектендіру.

10 мин

Жұмыстың мазмұны: Тақырыпқа қызығушылық туғызу. Оқушыларды ойлауға ынталандыру. Оқушы зейінін сабаққа аудару. Сабақтың мақсат, міндеттерін саналы түрде қабылдауын қамтамасыз ету.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І топ. «Раint» графикалық редакторы.

Редакторды қалай іске қосамыз?

Компьютерлік графиканың неше бағыты ?

Графикалық редактордың неше түрі бар?

ІІ топ. WordPad мәтіндік редакторы.

Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?

Мәтіндік редактордың қандай мүмкіндіктері бар?

«Талдау тапсырмалары» мақал -мәтелден түсіп қалған сөздерді тауып, компьютерде орындайды.

«Жинақтау» берілген суретке мәтін құру және оны компьютерде жазу.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ мүшелері өздерінің постерлерін қорғайды.

Әрбір оқушы жоқ сөздерді тауып компьютерде орындайды. Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады.

Критерий бойынша бағалау (0-5 балл аралығында) есептеледі. Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Түсіну: Үй тапсырмасын қорытындылау

5 мин

Жұмыстың мазмұны:

«Тест тапсырмалары»

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тест тапсырмалары берілген . Берген жауаптарың дұрыс болса фигура жасыл түске, ал дұрыс болмаса қызыл түске боялады.
Оқушының іс-әрекеті:

берілген сұрақтардың жауабын тауып сәйкестендіреді

(0-5 балл) аралығында бағаланады.

Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Қолдану: Жаңа тақырыпты түсіндіру

15 мин

Жұмыстың мазмұны: Компьютердегі тәжірибелік жұмыстарды орыдату.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс.

1-топ. Шежіре ағашы

2-топ. Әңгімеден үзінді теріңдер

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жұпқа бөлініп тапсырма орындау барысында интернеттен қосымша ақпарат іздеу, сұрыптау, талдау жұмыстарын жүргізеді. Оқушылар диалогқа түседі. Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді.
Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Сергіту сәті.

2 мин

Жұмыстың мазмұны: Оқушылардың көңіл күйін көтеру, бой жаздыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қол және көз жаттығуларын жасату.
Оқушының іс-әрекеті: Жаттығулар жасап сергиді.
Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Талдау

5 мин

Жұмыстың мазмұны: Деңгейлік тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз отбасылары туралы әңгіме, суреттер дайындау.
Оқушының іс-әрекеті: Берліген деңгейлік тапсырмаларын компьютерде орындайды.
Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Жинақтау .

4 мин

Жұмыстың мазмұны: 1. «Бинго» ойыны
Мұғалімнің іс-әрекеті: Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы бинго ойынын ұтқан оқушы бағаланады.
Оқушының іс-әрекеті: Топтағы оқушылар биног ойынын ұтқан оқушыны шапалақтау әдісімен бағалайды.
Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Кері байланыс.

Бағалау.

2 мин

Жұмыстың мазмұны: Кері байланыс. Тақырыптың өзектілігіне баға беру. Ой жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Күнді таңдаған не үйренгенін жазады.

Кемпірқосақты таңдағандар не қызық болғанын жазады.

Бұлтты таңдағандар не ұнамағандарын жазады

Оқушының іс-әрекеті: Мәтіндік редактордың маңыздылығына баға береді. Өз ойын айтуға дағдыланады.
Сабақ кезеңдері.Уақыты: Үй тапсырмасын беру. 1 мин
Жұмыстың мазмұны:
  1. Эссе жазу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға үй тапсырмасын беру. Түсіндіру.

Үйге тапсырма.

5 тарады қайталау,

Эссе жаздыру: «ЭКСПО-2017»

«Менің арманымдағы . . . »

Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Сабақ кезеңдері.Уақыты:

Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Аралас құжаттарды құру және сурет енгізу арқылы АКТ пен сыни ойлауды дамыту
10-сынып информатика сабағы: Құжатқа сурет кірістіру
5-сыныпқа арналған графикалық редактордың сурет салу құралдары: сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалар
Мәтіндік құжатқа графикалық объектілер мен көркем жазуларды енгізудің әдістері
Microsoft Word 2013-та құжаттарды құру және форматтау: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
WordPad мәтіндік редакторы: интерфейс, құжаттарды құру және пішімдеу
MS Access-те сұраныстарды құру әдістері және практикалық тапсырмалар
Мәтіндік процессор MS Word: интерфейс және құжаттарды құру мен сақтау
5-сыныпқа арналған сабақ: PAINT графикалық редакторы - сурет салу, ашу және сақтау
Microsoft Word-та құжаттарды құру және форматтау: ашық сабақтың әдістемелік жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz