Төрт түлік туралы жырлар Қой

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Досжанова Гүлдәрі Бақытжанқызы
Диалогтық оқыту, пайым, ұтқырлық, тәртіп, АКТ
"Көңіл-күй"тенингі, " кестемен жұмыс, Топтық жұмыс ,
"Сөз құра, тез құра" ойыны
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. Мотивациялық кезең
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару, топқа бөлу. Оқушыларды топтастыру. Бағалау түрімен таныстыру
а) "Көңіл-күй " тренингі
"Қайырлы күн "-деп айтамыз,
Түсте бірге қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтсін күніміз!
ә) "Ой шақыру" /жалпыға ортақ жеке жұмыс/
- Балалар, біз оқып жатқан тарау қалай аталады?
-Ата-бабамыздан бізге қандай мұра қалды?
-Бұл мұралар бізге қалай жетті?
-Бұл мұраларды біз қалай атаймыз?
б) Сәйкестендіру тесті /жұптық жұмыс/
/бірін-бірі тексеру, смайликпен бағалау/
в) Кестемен жұмыс /топтық жұмыс/
/ Бармақпен бағалау /
ІІ. Операциялық кезең
а) " Артығын тап" /Топтық жұмыс/
Әр топқа жан-жануарлардың суреті беріледі, соның ішінен артық жануарды табады
Постер құру
І топ "Түйе" /аты, пірі, шақыруы, қасиеті, төлі, өнімі, пайдасы, т. б. /
ІІ топ "Жылқы" /аты, пірі, шақыруы, қасиеті, төлі, өнімі, пайдасы, т. б. /
ІІІ топ "Сиыр" / аты, пірі, шақыруы, қасиеті, төлі, өнімі, пайдасы, т. б. /
Топтың жұмысын "Екі жұлдыз, бір тілек" арқылы бағалау/
ә) "Бұл не? Ол қандай?" /Жалпыға ортақ жеке жұмыс/
Бұл қой. Ол момын
Бұл жануар. Ол өнімді.
б) "Сыр сандық базарлығы"
Қой туралы бейнематериал, қосымша мәліметтер
в) Оқулықпен жұмыс Төрт түлік туралы жырлыр Қой
-Өлеңді мәнерлеп оқу;
-Мазмұнын талдау, сұрақ-жауап;
- Қойды сипаттау
г) "Сен-маған, мен-саған" /топтық жұмыс /
Бір сұрақ, бір жұмбақ, бір мақал-мәтел тарту етеді
І топ - ІІ топқа
ІІ топ-ІІІ топқа
ІІІ топ- І топқа /Оқушы жауаптарын "Бағдаршаммен" бағалау/
Сергіту сәті "Қошақаным"әні караоке
"Сен, білесің бе?" айдары Қойдың жасына қарай атаулары
Балалар, біздің ата-бабамыз қойларды өсіріп қана қоймай оның тұқымына, өскен жеріне қарай, түр-түсіне құйрық, бас, құлақ бітістеріне, жасына қарай, т. б. ерекшеліктеріне қарай түрліше атаған екен.
Жасына қарай:
-үлкен (сақа) қошқар:
-азбан;
-ісек:
-дөнен қой;
-құнан қой;
-саулық;
-тұсақ;
- тоқты;
- марқа қозы;
ІІІ. Рефлексиялық кезең /Топтық жұмыс/
А) Кестемен жұмыс
Ә) Топ атауларын қоймен байланыстыру Ой толғау
Алтын күн - Қой
Мөлдір бұлақ-Қой
Жасыл жайлау--Қой
“Пайымдау сұрақтары” әдісі :
-Сабақта қандай әрекет ұнады?
- Не қызық болды?
-Жаңадан не білдіңдер?
-Не қиын болды?
Не сәтті шықты?
Не сәтсіз болды?
Не өзгертесің?
Жеті модуль көрініс тапты ма?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz